quote:Manchester City hoopt in Piraeus de eerste prijs van het seizoen te pakken. De Champions League-winnaar treft daar Sevilla in de strijd om de Super Cup. Sevilla won vorig seizoen voor de zevende keer de Europa League.
Manchester City en Sevilla strijden in Piraeus om de Super Cup. Dat is een ontmoeting tussen de winnaar van de Champions League en de Europa League.
Manchester City
Voor CL-winnaar Manchester City was de opluchting vorig seizoen groot toen de ploeg op 10 juni in de finale afrekende met Inter Milaan. De club gaf jarenlang enorme bedragen uit aan nieuwe spelers, maar de belangrijkste Europese prijs ontbrak tot dat moment nog in de prijzenkast.
Sevilla
Sevilla is de ploeg die bijna een abonnement heeft op het winnen van de Europa League. De Spaanse club pakte de titel in 2006, 2007, 2014, 2015, 2016, 2020 en dus 2023. Dat resulteerde overigens slechts een keer in het winnen van de Super Cup (2006).
Ook deze keer tegen Manchester City is Sevilla uiteraard de underdog.
Stadion: Stadio Georgios Karaiskáki
Aftrap: woensdag 16 augustus 21:00
TV gids: RTL7 & Ziggo Select
Oh.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 22:18 schreef maxi-mus het volgende:
Deel 2, jawel.
net 5 bestaat nog steeds. @:coco
Ik neem er wel eens films op, je gaat geen films "live" op de commerciëlen kijken. Dat vind ik echt een stukje zelfkastijding.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 22:17 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Heb ik wel een een film gezien ja, kerstfilm zelfs.
Druk bezig met de etherdiscipline.quote:
Ja wijvenzender.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 22:19 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Mijn wederhelft wil daar nog wel eens een filmpje op kijken. Altijd KUTfilms.
Net 5 is denk ik de zender die ik het minst kijk ja. De vrouw kijkt er hier nog wel eens een serie.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 22:19 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Mijn wederhelft wil daar nog wel eens een filmpje op kijken. Altijd KUTfilms.
Ach, soms blijf je gewoon ergens hangen en neem je het toch maar voor lief, terwijl het eigenlijk veel makkelijker kan ja.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 22:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik neem er wel eens films op, je gaat geen films "live" op de commerciëlen kijken. Dat vind ik echt een stukje zelfkastijding.
quote:
Gelukkig zijn er mensen met een vooruitziende blik.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 22:18 schreef GGMM het volgende:
Gelukkig maar dat dit topic was gereekst
Ik mis die gedichten wel ja.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 22:19 schreef GGMM het volgende:
[..]
Sinds er iemand niet meer meepost gaat het een stuk beter.
Als er een Arnold Schwarzenegger of Jean Claude van Damme vechtfilm is wil dat nog wel eens gebeuren ja.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 22:20 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ach, soms blijf je gewoon ergens hangen en neem je het toch maar voor lief, terwijl het eigenlijk veel makkelijker kan ja.
Buiten sport kijk ik inderdaad vrijwel niets op uitzendtijd. Sommige dingen kijk ik nog wel on demand.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 22:20 schreef GGMM het volgende:
Ik kijk nooit televisie op voetbal na.
Echt een verouderd medium
Ik werd afgelopen weekend alweer gek van de reclames die elke 3 kwartier langskomen.
Ik kijk ook vrijwel enkel sport.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 22:20 schreef GGMM het volgende:
Ik kijk nooit televisie op voetbal na.
Echt een verouderd medium
Ik werd afgelopen weekend alweer gek van de reclames die elke 3 kwartier langskomen.
Journaal.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 22:21 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik kijk ook vrijwel enkel sport.
wtf lul ik weer post aangepastquote:
Ik ook meestal.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 22:21 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik kijk ook vrijwel enkel sport.
Sowieso langs zappen, de leegheid van die levens schokt me.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 22:22 schreef maxi-mus het volgende:
'ik zapte langs' terwijl je gewoon dat programma kijkt.
Dat heb ik ook nooit begrepen nee.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 22:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Sowieso langs zappen, de leegheid van die levens schokt me.
Vinden we dat jammer?quote:Op woensdag 16 augustus 2023 22:23 schreef GGMM het volgende:
Ook @:3rr0r zien we hier niet meer terug
Soms sta je even stil bij het zappen om te zien wat het is, anders druk je toch direct het nummer in waar je heen wilquote:Op woensdag 16 augustus 2023 22:22 schreef maxi-mus het volgende:
'ik zapte langs' terwijl je gewoon dat programma kijkt.
Akkoord.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 22:23 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik vind @:3rr0r best een lieve jongen
1-1
Wat vond je van dat muziekprogramma van Matthijs?quote:Op woensdag 16 augustus 2023 22:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
De Rijdende Rechter blijft altijd wel lachen. En PSW/Met Het Mes kan ik wel waarderen.
En ik kijk nog wel geregeld wat muziekdingen, maar die komen meestal op kuttijden.
Er wordt hier niet geroddeldquote:Op woensdag 16 augustus 2023 22:19 schreef GGMM het volgende:
[..]
Sinds er iemand niet meer meepost gaat het een stuk beter.
Ik heb daar op tv een tvgids voor.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 22:23 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Soms sta je even stil bij het zappen om te zien wat het is, anders druk je toch direct het nummer in waar je heen wil
Topsjow.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 22:24 schreef Coco het volgende:
[..]
Wat vond je van dat muziekprogramma van Matthijs?
Die met Kemps? Het ging wel.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 22:24 schreef Coco het volgende:
[..]
Wat vond je van dat muziekprogramma van Matthijs?
Ja.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 22:24 schreef Drass het volgende:
Gaan ze ook verlengen hier of meteen pingels?
Ga dan maar weer weg.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 22:24 schreef Zorro het volgende:
Zap ik terug van VI, scoort City meteen.
Dit is niet leuk.
Ik kan Eus eigenlijk best wel waarderen.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 22:24 schreef maxi-mus het volgende:
Ik vond de boekenclub van 'Eus' wel leuk.
Ondanks Eus.
Dat denkt @GGMM ook.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 22:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ondanks Kemps en Matthijs overigens, ik sluit niet uit dat Kemps ook nog word gecanceld omdat het een lul is.
Maar toen ik straks keek scoorde Sevilla, dus daar ga ik nu ook vanuit. Al had deze er dan wel in gemogen.quote:
Eens, ik heb het daar vaak met @onlogisch overquote:Op woensdag 16 augustus 2023 22:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ondanks Kemps en Matthijs overigens, ik sluit niet uit dat Kemps ook nog word gecanceld omdat het een lul is.
Ik kan niet zo goed tegen het Hugo Borst syndroom om per se de luis in de pels te willen zijn, altijd.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 22:25 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik kan Eus eigenlijk best wel waarderen.
Zegt iemand die tijd steekt in OP's maken voor vrouwenvoetbalquote:Op woensdag 16 augustus 2023 22:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Sowieso langs zappen, de leegheid van die levens schokt me.
ZO DANquote:Op woensdag 16 augustus 2023 22:26 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Zegt iemand die tijd steekt in OP's maakt voor vrouwenvoetbal
Deed ik ook voor de heren. Gelijke behandeling allen!quote:Op woensdag 16 augustus 2023 22:26 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Zegt iemand die tijd steekt in OP's maakt voor vrouwenvoetbal
Ik zag jou meerdere malen meeposten in die topics?quote:Op woensdag 16 augustus 2023 22:26 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Zegt iemand die tijd steekt in OP's maken voor vrouwenvoetbal
Zo ging ik laatst de mist in.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 22:26 schreef GGMM het volgende:
[..]
Kan gebeurenIedereen maakt wel eens een foutje
in OP's makenquote:Op woensdag 16 augustus 2023 22:26 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Zegt iemand die tijd steekt in OP's maken voor vrouwenvoetbal
Je kreeg er vast ook hetzelfde voor betaald.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 22:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Deed ik ook voor de heren. Gelijke behandeling allen!
Stukjes meekijken is wat anders dan hele verhalen schrijven erover in OP'squote:Op woensdag 16 augustus 2023 22:27 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik zag jou meerdere malen meeposten in die topics?
Youriquote:Op woensdag 16 augustus 2023 22:24 schreef maxi-mus het volgende:
En de goal. Nog 2 @:bezsen of hoe heet die gozer.
Tijd voor Patricia.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 22:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik denk dat we wat warm water nodig hebben allen.
Ik vind @tong80 ook een ondergewaardeerde user hier.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 22:27 schreef Coco het volgende:
Ik heb respect voor users die leuke OP's maken.
Ik ben er.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 22:27 schreef GGMM het volgende:
Maar zullen we het gezellig houden
Mijn goede voornemen voor 2023 was om het positiever te houden en dat wil deze avond niet echt lukken
Het is al bijna 2024.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 22:27 schreef GGMM het volgende:
Maar zullen we het gezellig houden
Mijn goede voornemen voor 2023 was om het positiever te houden en dat wil deze avond niet echt lukken
Best een lieve man, ik kan alleen zo moe worden van het FOK is dood gezeur en het slachtoffer uithangen.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 22:28 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik vind @:tong80 ook een ondergewaardeerde user hier.
Ik heb geen respect voor alcoholisten, de losers van de samenleving.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 22:29 schreef GGMM het volgende:
[..]
Best een lieve man, ik kan alleen zo moe worden van het FOK is dood gezeur en het slachtoffer uithangen.
Laatst zei hij dat het God z'n schuld was dat hij alcoholisme had oid, dat soort dingen kan ik niet uitstaan.
Maar hij doet wel altijd z'n best dus hopelijk is hij snel weer terug
Trage 'sport'. Maar ik vind landentoernooien gewoon leuk. Ik schakel ongetwijfeld ook weer in voor EK Hockey/Volleybal.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 22:28 schreef R-woud93 het volgende:
Ik kijk geen vrouwenvoetbal, maar als anderen dat wel doen, tja, heb ik geen last van verder.
City gaat dit nog wel winnen.quote:
Dank u. Vermaak me prima.quote:
Vreemd. God heeft mij van alcoholisme genezenquote:Op woensdag 16 augustus 2023 22:29 schreef GGMM het volgende:
[..]
Best een lieve man, ik kan alleen zo moe worden van het FOK is dood gezeur en het slachtoffer uithangen.
Laatst zei hij dat het God z'n schuld was dat hij alcoholisme had oid, dat soort dingen kan ik niet uitstaan.
God bestaat niet.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 22:29 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nja, als jij daar je plezier uit haalt, dikke prima toch?quote:Op woensdag 16 augustus 2023 22:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Trage 'sport'. Maar ik vind landentoernooien gewoon leuk. Ik schakel ongetwijfeld ook weer in voor EK Hockey/Volleybal.
Iedereen kan verslaafd raken, als je zoiets achter je laat en verantwoordelijkheid neemt is dat knap.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 22:30 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik heb geen respect voor alcoholisten, de losers van de samenleving.
Die had daar blijkbaar ook één of andere god voor nodig.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 22:31 schreef GGMM het volgende:
[..]
Iedereen kan verslaafd raken, als je zoiets achter je laat en verantwoordelijkheid neemt is dat knap.
Kijk naar @:bezsen of hoe heet die gozer
Ben langzaamaan weer op de terugweg richting Nederland, zit morgen in een of ander gehucht op de grens met Slovenië, dat wordt dus een heeeel obscuur kroegjequote:Op woensdag 16 augustus 2023 22:30 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Morgen even een obscuur kroegje opzoeken voor AZ?
Lekker manquote:Op woensdag 16 augustus 2023 22:32 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ben langzaamaan weer op de terugweg richting Nederland, zit morgen in een of ander gehucht op de grens met Slovenië, dat wordt dus een heeeel obscuur kroegje
AZ doet het altijd wel prima in Europa.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 22:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
Als AZ van die bakkers en slagers verliest moeten we ze overigens nooit meer Europa in sturen.
Jij gebruikt weer drugsquote:Op woensdag 16 augustus 2023 22:33 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik heb God al heel vaak in mijn leven verdomd.
Ik heb nog steeds geen alcoholisme problemen.
Je moet bijna een gokkroeg vinden als er uberhaupt iemand AZ - Santa Coloma wil uitzendenquote:Op woensdag 16 augustus 2023 22:32 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ben langzaamaan weer op de terugweg richting Nederland, zit morgen in een of ander gehucht op de grens met Slovenië, dat wordt dus een heeeel obscuur kroegje
Ik ook, en ook geen verslaving verder.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 22:33 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik heb God al heel vaak in mijn leven verdomd.
Ik heb nog steeds geen alcoholisme problemen.
Gewoon meteen alle rankingpunten aan Saudi-Arabië geven.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 22:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
Als AZ van die bakkers en slagers verliest moeten we ze overigens nooit meer Europa in sturen.
Ja al vond ik 0-1 en de stats tegen die Andorrezen eigenlijk erg matig. PSV stelt me altijd teleur dus ik vrees dat het weer billenknijpen wordt tegen de Rangers, al lijkt PSV me wel beter dan vorig jaar maar die defensie is nog steeds eng.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 22:33 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
AZ doet het altijd wel prima in Europa.
Als PSV niet wint van Rangers vind ik dat we ze moeten uitsluiten.
Ja die spelen met Danilo, Dessers en Lammers (lol)quote:Op woensdag 16 augustus 2023 22:33 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
AZ doet het altijd wel prima in Europa.
Als PSV niet wint van Rangers vind ik dat we ze moeten uitsluiten.
Ex roker gespotquote:Op woensdag 16 augustus 2023 22:31 schreef GGMM het volgende:
[..]
Iedereen kan verslaafd raken, als je zoiets achter je laat en verantwoordelijkheid neemt is dat knap.
Kijk naar @:bezsen of hoe heet die gozer
Ben jij weleens in Saudi-Arabië of omgeving geweest?quote:Op woensdag 16 augustus 2023 22:34 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Gewoon meteen alle rankingpunten aan Saudi-Arabië geven.
Ik meermaalsquote:Op woensdag 16 augustus 2023 22:34 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ben jij weleens in Saudi-Arabië of omgeving geweest?
Nooit.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 22:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wanneer denken jullie dat Al Hilal voor het eerst meedoet aan de UEFA Champions League?
Ik zag dat de Schotse pers in schok was dat Dessers en Danilo grote kansen misten.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 22:34 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja die spelen met Danilo, Dessers en Lammers (lol)
Lekker maat, proostquote:Op woensdag 16 augustus 2023 22:35 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik pak even snel een biertje
@:God @:tong
Oh ja ik las je post laatst verkeerd zie ikquote:Op woensdag 16 augustus 2023 22:34 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Dit is een keiharde leugen.
Zolang het geen hema wijn is maken we ons geen zorgenquote:Op woensdag 16 augustus 2023 22:35 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Volgens mij moet je als kroeg ook een volledige abonnement op de wedstrijden hebben en daarbij het hokje "Ja, ook die kutwedstrijden die toch niemand wil zien" aangevinkt hebben.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 22:33 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Je moet bijna een gokkroeg vinden als er uberhaupt iemand AZ - Santa Coloma wil uitzenden
wel met matequote:Op woensdag 16 augustus 2023 22:35 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Wat voor biertje?quote:Op woensdag 16 augustus 2023 22:35 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Geeft helemaal niks. Ik waardeer je zorgen heel erg, ondanks alles.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 22:35 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh ja ik las je post laatst verkeerd zie ik
DombohetOlifantje1 in VBL / [UEL/ECL live op donderdagen] Ajax, AZ, Twente #40 2-0
Ik zei destijds nog hopelijk ga je voor jezelf zorgen, maar die opmerking was dus ook overbodig.
Bij deze rectificeer ik mijn beschuldigingen
Junk gespotquote:Op woensdag 16 augustus 2023 22:35 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Een Heineken. Waar geen Heineken opstaat maar 'Bierie'. Ik heb iets gemist.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 22:36 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Wat voor biertje?
Ik open net een Desperado.
Het is gelijk pingels hoor.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 22:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik heb écht geen zin in verlengen.
Egypte en Jordanië, telt dat?quote:Op woensdag 16 augustus 2023 22:34 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ben jij weleens in Saudi-Arabië of omgeving geweest?
Lekker, maar drink ik toch liever op een terrasje in de zon.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 22:36 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Wat voor biertje?
Ik open net een Desperado.
Geniet er lekker van.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 22:37 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Een Heineken. Waar geen Heineken opstaat maar 'Bierie'. Ik heb iets gemist.
quote:Op woensdag 16 augustus 2023 22:37 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Zo is het ook begonnen vanmiddag.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 22:37 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Lekker, maar drink ik toch liever op een terrasje in de zon.
We nemen het mee naar achteren, @GGMM zal niet lekker slapen vannacht.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 22:37 schreef maxi-mus het volgende:
Je wordt hier als je niet even oplet door een instituut als een FA zomaar van drugsgebruik beschuldigd.
En de overheid doet niets.
Ja, nee, dan snap ik het welquote:Op woensdag 16 augustus 2023 22:38 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Zo is het ook begonnen vanmiddag.
Die reclame vond ik best geinig gedaan, maar ja als je hem vijf keer ziet ben je hem wel beu. En dan kijk ik dus eigenlijk alleen reclame tussen de sportwedstrijden door.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 22:37 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Geniet er lekker van.
Ja dat bevalt mij ook totaal niet. 'ik heb een gerstenatje hihihii'.
Dat is van brouwerij 't IJquote:Op woensdag 16 augustus 2023 22:37 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 16 augustus 2023 22:38 schreef Zipportal het volgende:
In India poept men nu op straat.
Ter info.
En in België?quote:Op woensdag 16 augustus 2023 22:38 schreef Zipportal het volgende:
In India poept men nu op straat.
Ter info.
GGMM maakt zich juist heel erg zorgen om mij. Wees niet te hard voor hem alsjeblieft.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 22:38 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
We nemen het mee naar achteren, @:GGMM zal niet lekker slapen vannacht.
Op de keukentafel.quote:
City of Sevilla?quote:Op woensdag 16 augustus 2023 22:40 schreef KingRoland het volgende:
Dit lijkt op het spel van Feyenoord
Deze zou leuk zijn in KPD. Alleen dan niet met bier.quote:
Terwijl 8 spelers van Feyenoord bidden voor de wedstrijd.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 22:40 schreef KingRoland het volgende:
Dit lijkt op het spel van Feyenoord
Nee ik kijk ook alleen maar verder omdat ik het @KingRoland en @maxi-mus had beloofdquote:Op woensdag 16 augustus 2023 22:41 schreef Dagoduck het volgende:
Het boeit me echt geen reet wie er wint. Vervelend.
Hoop toch een beetje op de Spanjaarden.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 22:41 schreef Dagoduck het volgende:
Mij eerlijk gezegd ook weinig. Als ik echt moet kiezen Sevilla, maar als ze hem niet winnen zal het me nog geen halve seconde boeien.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 22:41 schreef Dagoduck het volgende:
met wat danquote:Op woensdag 16 augustus 2023 22:41 schreef Zorro het volgende:
[..]
Deze zou leuk zijn in KPD. Alleen dan niet met bier.
Het is bij de supercup opvallend vaak verlengen.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 22:41 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee ik kijk ook alleen maar verder omdat ik het @:kingroland en @:maxi-mus had beloofd
Maar alsjeblieft geen verlenging zeg
Pils natuurlijk. Het heet niet voor niks Kom Pils Drinken.quote:
oh oke dacht met wat andersquote:Op woensdag 16 augustus 2023 22:44 schreef Zorro het volgende:
[..]
Pils natuurlijk. Het het niet voor niks Kom Pils Drinken.
Ik stel shootouts voorquote:Op woensdag 16 augustus 2023 22:44 schreef Dagoduck het volgende:
Bij gelijk spel gewoon twee kleinere cups uitdelen. Klaar. Hadden ze het maar moeten beslissen.
Dan wint de Conference League winnaar, West Ham United.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 22:44 schreef Dagoduck het volgende:
Bij gelijk spel gewoon twee kleinere cups uitdelen. Klaar. Hadden ze het maar moeten beslissen.
Wel vertellen in de biecht.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 22:44 schreef KingRoland het volgende:
[..]
oh oke dacht met wat anders
zal mijn verbeelding zijn geweest dan
Ik durf te wedden van nietquote:Op woensdag 16 augustus 2023 22:45 schreef KingRoland het volgende:
lijkt erop dat we gaan verlengen boys
Sadge
quote:Op woensdag 16 augustus 2023 22:44 schreef Nober het volgende:
[..]
Dan wint de Conference League winnaar, West Ham United.
Verwacht jij morgen pingels?quote:Op woensdag 16 augustus 2023 22:45 schreef KingRoland het volgende:
donderdagavond is pingelavond
NIET woensdagavond
Ik moet zeggen dat ik een bijzonder leuke avond heb gehad, inderdaad.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 22:46 schreef Bezsen het volgende:
Dit topic is een ongekend unaniem belachelijk groot succes
Voor het eerst in jaren, VBL maakt een cumbekquote:Op woensdag 16 augustus 2023 22:46 schreef Bezsen het volgende:
Dit topic is een ongekend unaniem belachelijk groot succes
Weet je wel hoeveel wedstrijden er zijn?quote:
Er zijn zoveel wedstrijden morgen, dus lijkt me wel.quote:
Ik moet niet rustig iets anders doen.quote:
Ja oké, maar we gaan niet alles kijken natuurlijk.quote:
Jammer dat tong dit moet missenquote:Op woensdag 16 augustus 2023 22:47 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Voor het eerst in jaren, VBL maakt een cumbek
COEFFICIENTENPOLONAISEquote:Op woensdag 16 augustus 2023 22:47 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ja oké, maar we gaan niet alles kijken natuurlijk.
Ik juich voor het vlaggetje.
Dan verwacht ik geen pingels. AZ gaat het thuis wel klaren en Twente zie ik niet met twee goals verschil verliezen. Die leu misten balvaste pingelaars.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 22:47 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ja oké, maar we gaan niet alles kijken natuurlijk.
Ik juich voor het vlaggetje.
https://www.manchestereve(...)ity-sevilla-27098640quote:Is there extra time?
The game will not have extra time, if the scores are level after 90 minutes than the trophy will be decided by penalties.
twijerlaarsquote:Op woensdag 16 augustus 2023 22:48 schreef Zorro het volgende:
Even voor de twijerlaars:
[..]
https://www.manchestereve(...)ity-sevilla-27098640
We danken God hiervoorquote:Op woensdag 16 augustus 2023 22:48 schreef Zorro het volgende:
Even voor de twijerlaars:
[..]
https://www.manchestereve(...)ity-sevilla-27098640
Dat juichen tegen Nederlandse clubs vind ik nog kwalijker.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 22:48 schreef GGMM het volgende:
Ik juich voor de coëfficiënt.
En iedereen die dat geforceerd niet doet om de neutrale voetbalfan uit te hangen heeft een kleine piemel.
Vooral mensen die expres tegen de Nederlandse clubs zijn, zijn heel vermoeiend.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 22:48 schreef GGMM het volgende:
En iedereen die dat geforceerd niet doet om de neutrale voetbalfan uit te hangen heeft een kleine piemel.
geen verlenging?quote:Op woensdag 16 augustus 2023 22:49 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Oh penals.
Dan zet ik hem snel weer aan
Like uitgedeeld.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 22:48 schreef GGMM het volgende:
Ja dat zijn die mensen die maar volhouden dat er verlenging komt. Twijerlaars.quote:
We zijn het opvallend vaak eens deze avond.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 22:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Vooral mensen die expres tegen de Nederlandse clubs zijn, zijn heel vermoeiend.
Heb afgelopen week Zwartboek gekeken. Komt wel dichtbij zo.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 22:49 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat juichen tegen Nederlandse clubs vind ik nog kwalijker.
Vroeger werden dat soort mensen kaalgeschoren en gefusilleerd.
De kale kut van kjaries genot.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 22:49 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Heb afgelopen week Zwartboek gekeken. Komt wel dichtbij zo.
@onlogisch is inderdaad niet leukquote:Op woensdag 16 augustus 2023 22:50 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Goed om te zien dat niemand moderator onlogisch zijn act als leuk bestempeld.
De wakker?quote:
Is dat tegen Fenerbadsje?quote:Op woensdag 16 augustus 2023 22:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zou wel mooi zijn als Twente morgen nog wint. Toch wat doen voor de coefficient. Denk dat ze volgende ronde namelijk kansloos zijn.
Dan mag je wel eens iets aan je gezondheid gaan doen als je daar zo veel tijd voor nodig hebt.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 22:51 schreef Zorro het volgende:
[..]
De wakker?
Om 6 uur op, rond 9 uur of zo wakker denk ik, na wat koffie en zulks.
Fener sterke ploeg hoorquote:Op woensdag 16 augustus 2023 22:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zou wel mooi zijn als Twente morgen nog wint. Toch wat doen voor de coefficient. Denk dat ze volgende ronde namelijk kansloos zijn.
Dacht het wel ja. Lijkt mij een maatje te groot en je hebt zeker daar in bijna-Duitsland horden Turken die bij de 'thuispot' in het stadion zitten.quote:
Dzeko Tadic en die Pool is wel een leuk trio ja.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 22:52 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Fener sterke ploeg hoor
Ik vermoed winnaar superlig
Vooral die onzichtbare Pool.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 22:52 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Fener sterke ploeg hoor
Ik vermoed winnaar superlig
En dat terwijl een beetje monnik dan al 2x gebed gedaan heeft.quote:
Polenquote:Op woensdag 16 augustus 2023 22:52 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Vooral die onzichtbare Pool.
Wel knap dat hij dat na een maand al weet.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 22:53 schreef GGMM het volgende:
Fenerbace heeft ook een hele goede trainer
Volgens Tadic de beste trainer waar hij ooit mee gewerkt heeft
Ja dan zie ik ze ook niet verder gaan. Vind Twente ook een pak minder dan vorig seizoen.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 22:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dacht het wel ja. Lijkt mij een maatje te groot en je hebt zeker daar in bijna-Duitsland horden Turken die bij de 'thuispot' in het stadion zitten.
Waardeloze speler.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 22:53 schreef Zipportal het volgende:
Haaland niet gezien. @:powerloungen
Ik kijk wel uit, dan wordt er meteen van alles van me verwacht op het werk.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 22:52 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Dan mag je wel eens iets aan je gezondheid gaan doen als je daar zo veel tijd voor nodig hebt.
Tadic sterft als een opportunist.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 22:53 schreef GGMM het volgende:
Fenerbace heeft ook een hele goede trainer
Volgens Tadic de beste trainer waar hij ooit mee gewerkt heeft
Ik wil daar wel eens statistieken van @autistabbink maar volgens mij werkt dat helemaal niet.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 22:53 schreef Frozen-assassin het volgende:
90+2 nog wat spelers erin brengen. Leuk.
En dan straks pingel missen wellicht
Vooral voorin op de flanken natuurlijk een hoop kwaliteit ingeleverd. Rots is niks en Vlap en Ricky zijn geen buitenspelers. Zerrouki is ook een aderlating maar ik vind dat het middenveld nog wel aardig staat.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 22:53 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ja dan zie ik ze ook niet verder gaan. Vind Twente ook een pak minder dan vorig seizoen.
Gemis van Misidjan en Cerny hebben ze niet kunnen opvangen. Is echt wel matig nu voorin.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 22:53 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ja dan zie ik ze ook niet verder gaan. Vind Twente ook een pak minder dan vorig seizoen.
Daan RotsGenotquote:Op woensdag 16 augustus 2023 22:54 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Gemis van Misidjan en Cerny hebben ze niet kunnen opvangen. Is echt wel matig nu voorin.
Wat een kutspeler.quote:
De 3 beste spelers missen hakt er natuurlijk in bij zo'n club.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 22:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Vooral voorin op de flanken natuurlijk een hoop kwaliteit ingeleverd. Rots is niks en Vlap en Ricky zijn geen buitenspelers. Zerrouki is ook een aderlating maar ik vind dat het middenveld nog wel aardig staat.
Ik zou hem een Rotspeler willen noemenquote:
Als God het wilquote:Op woensdag 16 augustus 2023 22:54 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Op de dag dat jij bij de big four wordt aangenomen.
De beste 2 toch zeker, Misidjan vond ik wat grilliger maar als je daar Vlap of Ricky neerzet dan is het logisch dat je hem mist, dat is totaal niet de positie waar je die gasten wil hebben.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 22:54 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
De 3 beste spelers missen hakt er natuurlijk in bij zo'n club.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |