Totale brain drain van Afrika.quote:Op donderdag 14 september 2023 14:20 schreef Scorpie het volgende:
[ twitter ]
Niks aan het handje hoor.
Maar Mark was zo trots op zijn deal:quote:Op donderdag 14 september 2023 12:18 schreef Toine51 het volgende:
You Don't Say...?
https://www.bnr.nl/nieuws(...)anten-neemt-fors-toe
Bijstandstoeristenquote:
Zonder die Turk was jij er niet he.quote:Op donderdag 14 september 2023 17:29 schreef BMW1993 het volgende:
Ook via de 'Balkan route' zijn alleen al in augustus +20.000 migranten aangekomen. Veelal Syriers, Afghanen en Turken... we breken record naar record.
En ondanks al die stromen zie ik Europa nauwelijks harde maatregelen nemen.
Hoe ziet ons continent eruit over 20 jaar? Onze steden. Maar ook Italiaanse en Franse steden...
+50.000 asielzoekers alleen al in NL.
Ik liep gisteravond nog door Rotterdam en heb in de gehele supermarkt geen enkele Nederlands uitziend persoon gezien.. hoe dan ook Europa zal de komende jaren gigantisch veranderen... en daar lijkt totaal geen verandering in te komen.
Ik heb het opgegeven mij druk te maken hierover. Want het heeft toch geen zin. Het gaat gebeuren. De EU doet toch niets om het te voorkomen.
Ik wil nu alleen nog maar de wereld zien branden…quote:Op donderdag 14 september 2023 17:29 schreef BMW1993 het volgende:
Ook via de 'Balkan route' zijn alleen al in augustus +20.000 migranten aangekomen. Veelal Syriers, Afghanen en Turken... we breken record naar record.
En ondanks al die stromen zie ik Europa nauwelijks harde maatregelen nemen.
Hoe ziet ons continent eruit over 20 jaar? Onze steden. Maar ook Italiaanse en Franse steden...
+50.000 asielzoekers alleen al in NL.
Ik liep gisteravond nog door Rotterdam en heb in de gehele supermarkt geen enkele Nederlands uitziend persoon gezien.. hoe dan ook Europa zal de komende jaren gigantisch veranderen... en daar lijkt totaal geen verandering in te komen.
Ik heb het opgegeven mij druk te maken hierover. Want het heeft toch geen zin. Het gaat gebeuren. De EU doet toch niets om het te voorkomen.
Er zijn marineschepen die kant op. Die pikken deze mensen 5 km van de Libische kust op en brengen ze naar Italië. Zo kunnen mensensmokkelaars het tempo verder opvoeren.quote:Op woensdag 13 september 2023 21:51 schreef Bouke-p het volgende:
Tijd om wat marine schepen die kant op te sturen. Al het volk aan boord en ze er op de plaats van het initiële vertrek er weer uit zetten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |