Paard van Troje..quote:Op dinsdag 12 september 2023 08:26 schreef slashdotter3 het volgende:
Zweden heeft zichzelf een hele hoop ellende op de hals gehaald. Ze dachten goed te doen door zielige moslims toe te laten als asielzoekers en naast alle geweld criminaliteit krijgen ze nu ook kritiek van 57 moslimlanden over racisme en anti moslim haat.
=================
57 Muslim countries are accusing Sweden of racism, lack of respect, and anti-Muslim hatred.
The same countries that kill atheists, blasphemers, journalists, adulterers, and LGBTQ people.
The same countries that stone women, force little girls to be sexualized and objectified with the hijab.
The same countries that turned their backs on their fleeing Muslim brothers and sisters while Sweden and Western Europe opened their hearts to them.
These same countries that derive their constitutions from the 7th century.
These countries are now pressuring Sweden, one of the world's most progressive countries, to change its laws and follow their outdated Sharia laws – the very laws they fled from.
Sweden needs to stop appeasing these Islamic fanatics.
These Islamists will not stop until Sweden and Europe become an Islamic dictatorship.
[ twitter ]
juist goede legale migratie moeten we aanquote:Op dinsdag 12 september 2023 23:09 schreef slashdotter3 het volgende:
Goed artikel
https://www.nrc.nl/nieuws(...)en-inperken-a4174096
Tunesië zal de massale ongecontroleerde instroom van migranten uit West-Afrika naar het eigen land moeten inperken
De oplossing voor het migratieprobleem zijn visummaatregelen en meer mogelijkheden tot legale migratie, zegt Francesco Mascini.
Is dat na aftrek van huur, gas/water/licht, verzekeringen, of moeten ze dat van die 50% zelf betalen?quote:Op zaterdag 9 september 2023 09:29 schreef michaelmoore het volgende:
we moeten de arbeidsmigranten die nu opgesloten zitten op cruiseschepen en allerlei kampjes , een werkvergunning geven, en het deel dat ze zelf mogen houden ophogen van 25% naar 50%
Maar eerlijk, ik denk dat het gros binnen de eerste maand al verzuimd. Daarbij zitten er maar bar weinig werkgevers op deze lui te wachten.quote:Op woensdag 13 september 2023 10:18 schreef Gia het volgende:
[..]
Is dat na aftrek van huur, gas/water/licht, verzekeringen, of moeten ze dat van die 50% zelf betalen?
Wmb krijgen ze een expliciet tijdelijke werkvergunning, of eigenlijk verplicht aan het werk in afwachting van de beslissing, en daarvan betalen ze een marktconforme prijs als huur, betalen ze voor zaken als energie en internet en betalen ze ook hun zorgverzekering zelf.
Op het moment dat ze ergens naar behoren hun werk verrichten, mogen ze zich alvast inschrijven voor een woning in een gemeente naar keuze. Maar ze komen gewoon op de wachtlijst. Geen voorrang.
Als ze dan uiteindelijk die verblijfsvergunning hebben, mogen ze naar een woongroep, waar ze nog (afhankelijk van de gemeente naar keuze), 8 tot 10 jaar op een woning moeten wachten, tenzij ze ingeloot worden.
Die woongroepen moeten nog gemaakt worden, maar lijkt me evident dat die er wel moeten komen; waar wil je anders met zoveel mensen naartoe.
Bijvoorbeeld:
https://www.advalvas.vu.n(...)p-de-vu-campus-wonen
Wat goed genoeg is voor onze studenten, is ook goed genoeg voor vluchtelingen.
Uiteraard is het een beetje lastig om dan je gezin over te laten komen, met meer dan 2 kinderen. Zou ik nog effe niet doen, dan.
Klopt, maar dat weet je dan. Kan meetellen voor wel of geen verblijfsvergunning. We moeten hier wat meer ruggengraat in tonen.quote:Op woensdag 13 september 2023 14:37 schreef Mubassie het volgende:
[..]
Maar eerlijk, ik denk dat het gros binnen de eerste maand al verzuimd. Daarbij zitten er maar bar weinig werkgevers op deze lui te wachten.
lijkt me ook , laat de overheid maar eens 2.000.000 miljoen woningen gaan bouwenquote:Op woensdag 13 september 2023 10:18 schreef Gia het volgende:
[..]
Is dat na aftrek van huur, gas/water/licht, verzekeringen, of moeten ze dat van die 50% zelf betalen?
Wmb krijgen ze een expliciet tijdelijke werkvergunning, of eigenlijk verplicht aan het werk in afwachting van de beslissing, en daarvan betalen ze een marktconforme prijs als huur, betalen ze voor zaken als energie en internet en betalen ze ook hun zorgverzekering zelf.
Op het moment dat ze ergens naar behoren hun werk verrichten, mogen ze zich alvast inschrijven voor een woning in een gemeente naar keuze. Maar ze komen gewoon op de wachtlijst. Geen voorrang.
Als ze dan uiteindelijk die verblijfsvergunning hebben, mogen ze naar een woongroep, waar ze nog (afhankelijk van de gemeente naar keuze), 8 tot 10 jaar op een woning moeten wachten, tenzij ze ingeloot worden.
Die woongroepen moeten nog gemaakt worden, maar lijkt me evident dat die er wel moeten komen; waar wil je anders met zoveel mensen naartoe.
Bijvoorbeeld:
Uiteraard is het een beetje lastig om dan je gezin over te laten komen, met meer dan 2 kinderen. Zou ik nog effe niet doen, dan.
dat zien we vanzzelf , laat er maar eens een uitzendbureau of drie op zettenquote:Op woensdag 13 september 2023 14:37 schreef Mubassie het volgende:
[..]
Maar eerlijk, ik denk dat het gros binnen de eerste maand al verzuimd. Daarbij zitten er maar bar weinig werkgevers op deze lui te wachten.
Ja goed idee, nog meer vage uitzendbureautjes voor migranten.quote:Op woensdag 13 september 2023 17:17 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
dat zien we vanzzelf , laat er maar eens een uitzendbureau of drie op zetten
de migranten die nu opgesloten zitten op cruisschepen, hebben niet zelfstandig gas en licht of huurquote:Op woensdag 13 september 2023 10:18 schreef Gia het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld:
quote:Op woensdag 13 september 2023 18:28 schreef slashdotter3 het volgende:
https://www.nu.nl/buitenl(...)ren-van-rechter.html
België mag alleenstaande mannelijke asielzoekers niet weigeren van rechter
België mag alleenstaande mannen die asiel aanvragen niet weigeren. Ze hebben recht op opvang, bepaalde een rechter woensdag. Toch zet de Belgische overheid de maatregelen om enkel vrouwen, kinderen en gezinnen op te vangen door.
België heeft een groot tekort aan opvangplaatsen. Daarom besloot staatssecretaris Nicole de Moor vorige maand om plekken te reserveren voor vrouwen, kinderen en gezinnen.
In de praktijk gebeurde dat al, omdat zij voorrang kregen en er veel te weinig plekken zijn. Sinds 2021 belandden mannen al op een wachtlijst. Velen worden doorverwezen naar de daklozenopvang, want in België heb je maar één soort asielopvang en die zit dus vol. Er is geen crisisopvang zoals in Nederland. Vorig jaar sliepen daardoor veel mannelijke asielzoekers op straat.
Officieel mag De Moor de mannen niet het recht op opvang ontzeggen, oordeelt de Raad van State zoals verwacht. Maar het plaatstekort is nog lang niet opgelost, onderstreept De Moor. Ze handhaaft de regel daarom toch.
De regering heeft wel extra geld vrijgemaakt, liet Thomas Willekens van VluchtelingenWerk Vlaanderen eerder aan NU.nl weten. "Brussel heeft er vijftienhonderd plekken bijgekregen, maar er hebben zo'n 200.000 mensen een slaapplek nodig en daar komen elke dag nieuwe mensen bij."
De kans is dus groot dat velen opnieuw op straat belanden. "Het kan dat we opnieuw tentenkampen of kraakpanden gaan zien", zei Willekens. "Maar het kan ook dat ze geen asiel meer aanvragen in België en doorreizen naar een ander land."
Dat is gewoon een invasie.quote:Op woensdag 13 september 2023 19:57 schreef slashdotter3 het volgende:
Holy shit...
https://www.reddit.com/r/(...)roke_into_the_small/
5,000 migrants from Africa broke into the small Italian island of Lampedusa today. They arrived on 112 different boats. 6,000 Italians live on the island.
Ik las het ook jaquote:Op woensdag 13 september 2023 19:57 schreef slashdotter3 het volgende:
Holy shit...
https://www.reddit.com/r/(...)roke_into_the_small/
5,000 migrants from Africa broke into the small Italian island of Lampedusa today. They arrived on 112 different boats. 6,000 Italians live on the island.
En we kijken er naar en doen niks. We verdienen ook niet beter.quote:Op woensdag 13 september 2023 20:50 schreef Mubassie het volgende:
[..]
Ik las het ook ja![]()
Doet me denken aan D-day maar dan omgekeerd.
Totale brain drain van Afrika.quote:Op donderdag 14 september 2023 14:20 schreef Scorpie het volgende:
[ twitter ]
Niks aan het handje hoor.
Maar Mark was zo trots op zijn deal:quote:Op donderdag 14 september 2023 12:18 schreef Toine51 het volgende:
You Don't Say...?
https://www.bnr.nl/nieuws(...)anten-neemt-fors-toe
Bijstandstoeristenquote:
Zonder die Turk was jij er niet he.quote:Op donderdag 14 september 2023 17:29 schreef BMW1993 het volgende:
Ook via de 'Balkan route' zijn alleen al in augustus +20.000 migranten aangekomen. Veelal Syriers, Afghanen en Turken... we breken record naar record.
En ondanks al die stromen zie ik Europa nauwelijks harde maatregelen nemen.
Hoe ziet ons continent eruit over 20 jaar? Onze steden. Maar ook Italiaanse en Franse steden...
+50.000 asielzoekers alleen al in NL.
Ik liep gisteravond nog door Rotterdam en heb in de gehele supermarkt geen enkele Nederlands uitziend persoon gezien.. hoe dan ook Europa zal de komende jaren gigantisch veranderen... en daar lijkt totaal geen verandering in te komen.
Ik heb het opgegeven mij druk te maken hierover. Want het heeft toch geen zin. Het gaat gebeuren. De EU doet toch niets om het te voorkomen.
Ik wil nu alleen nog maar de wereld zien branden…quote:Op donderdag 14 september 2023 17:29 schreef BMW1993 het volgende:
Ook via de 'Balkan route' zijn alleen al in augustus +20.000 migranten aangekomen. Veelal Syriers, Afghanen en Turken... we breken record naar record.
En ondanks al die stromen zie ik Europa nauwelijks harde maatregelen nemen.
Hoe ziet ons continent eruit over 20 jaar? Onze steden. Maar ook Italiaanse en Franse steden...
+50.000 asielzoekers alleen al in NL.
Ik liep gisteravond nog door Rotterdam en heb in de gehele supermarkt geen enkele Nederlands uitziend persoon gezien.. hoe dan ook Europa zal de komende jaren gigantisch veranderen... en daar lijkt totaal geen verandering in te komen.
Ik heb het opgegeven mij druk te maken hierover. Want het heeft toch geen zin. Het gaat gebeuren. De EU doet toch niets om het te voorkomen.
Er zijn marineschepen die kant op. Die pikken deze mensen 5 km van de Libische kust op en brengen ze naar Italië. Zo kunnen mensensmokkelaars het tempo verder opvoeren.quote:Op woensdag 13 september 2023 21:51 schreef Bouke-p het volgende:
Tijd om wat marine schepen die kant op te sturen. Al het volk aan boord en ze er op de plaats van het initiële vertrek er weer uit zetten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |