En dat doen wij met liefde, want we willen Nederland graag zien verpauperen. Nivelleren is een feestje!quote:Op woensdag 30 augustus 2023 23:40 schreef BMW1993 het volgende:
[..]
Geen reden tot vreugde, welk land zullen de alleenstaande mannen nu uitkiezen denk je?
Slapen op straat in Brussel, of direct onderdak in Ter Apel, ik wist het wel.
Dit is voor Nederland alleen maar zwaar nadelig, wij vangen straks het Belgische aandeel ook nog eens op.
Geen idee wat het is, maar gezien het account geloof ik het bijschrift niet direct. Het ziet er ook niet uit als Rome.quote:Op zondag 3 september 2023 19:31 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:
[..]
Is dat nou zo'n raketchirurg waar merkel het over had, of is dit iets anders?
Oh hemel, we hebben een geotracker... het is soms net /r hier, maar dan met clowntjesquote:Op zondag 3 september 2023 19:40 schreef Sodemieters het volgende: Het ziet er ook niet uit als Rome.
Als ie nou vertrekt, ben je dan bereid om als opvolger een willekeurige asielzoeker in zijn plaats in huis te nemen door het COA gekozen?quote:Op vrijdag 1 september 2023 19:53 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
alleen iraniers en Irakezen dus >??
en pakistani
ik heb hier een jonge IT indier op kamers als expat , die wil hier blijven wonen
We hebben hier vooral een aantal usertjes dat klakkeloos elke tweet gelooft.quote:Op zondag 3 september 2023 19:41 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:
[..]
Oh hemel, we hebben een geotracker... het is soms net /r hier, maar dan met clowntjes
Ik geloof dat ik toch echt 'in paniek' gas zou geven en meneer een tourtje over de motorkap zou laten maken.quote:
Jij kent écht elke weg in Rome en omstreken?quote:Op zondag 3 september 2023 19:40 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
Geen idee wat het is, maar gezien het account geloof ik het bijschrift niet direct. Het ziet er ook niet uit als Rome.
Nogal. Maar wat is er aan vooraf gegaan?quote:Op zondag 3 september 2023 19:44 schreef Inbox het volgende:
[..]
Ik geloof dat ik toch echt 'in paniek' gas zou geven en meneer een tourtje over de motorkap zou laten maken.
Wat beweegt jou toch altijd om kritiek op migranten te pareren. Ik ben daar oprecht benieuwd naar ..quote:Op zondag 3 september 2023 19:42 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
We hebben hier vooral een aantal usertjes dat klakkeloos elke tweet gelooft.
tuurlijk niet , ik neem niemand in huis , ook jou nietquote:Op zondag 3 september 2023 19:42 schreef Inbox het volgende:
[..]
Als ie nou vertrekt, ben je dan bereid om als opvolger een willekeurige asielzoeker in zijn plaats in huis te nemen door het COA gekozen?
En die Indier dan? Slaapt ie in de tuin?quote:Op zondag 3 september 2023 20:07 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
tuurlijk niet , ik neem niemand in huis , ook jou niet
of ze moet leuke kunstjes kennen
Wat maakt dat jij denkt dat het om een migrant gaat, laat staan dat het om een asielzoeker zou gaan?quote:Op zondag 3 september 2023 19:48 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Wat beweegt jou toch altijd om kritiek op migranten te pareren. Ik ben daar oprecht benieuwd naar ..
nee die huurt netjes een kamerquote:Op zondag 3 september 2023 20:13 schreef Inbox het volgende:
[..]
En die Indier dan? Slaapt ie in de tuin?
Het doet er niet toe of het kloptquote:Op zondag 3 september 2023 19:42 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
We hebben hier vooral een aantal usertjes dat klakkeloos elke tweet gelooft.
Dit is overduidelijk een volbloed Italiaanquote:Op zondag 3 september 2023 20:17 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
Wat maakt dat jij denkt dat het om een migrant gaat, laat staan dat het om een asielzoeker zou gaan?
Het is niet duidelijk wie die man is, waarom ie een auto bekogelt, waar dit is, etc. Dus vraag ik me af wat dit doet in een topic over asielzoekers.
van mij mag iedereen die werk hier kan vinden , hier komen wonenquote:Op zondag 3 september 2023 20:21 schreef Inbox het volgende:
[..]
Dit is overduidelijk een volbloed Italiaan
Die hier werk kan vinden? Dat suggereert dat je het ook prima vind als dat pas over 30 jaar is.quote:Op zondag 3 september 2023 20:23 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
van mij mag iedereen die werk hier kan vinden , hier komen wonen
al komen ze uit Timboektoe
Geen idee, waar leid je dat uit af?quote:Op zondag 3 september 2023 20:21 schreef Inbox het volgende:
[..]
Dit is overduidelijk een volbloed Italiaan
Ik denk oververhitting. Meneer ziet er ook een beetje aangebrand uit..quote:Op zondag 3 september 2023 19:46 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nogal. Maar wat is er aan vooraf gegaan?
Oh, je hebt een pandje dat je in kamers verhuurd.quote:Op zondag 3 september 2023 20:07 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
tuurlijk niet , ik neem niemand in huis , ook jou niet
of ze moet leuke kunstjes kennen
ja gaat prima hoor, nette jongen en ieder maand netto geldquote:Op zondag 3 september 2023 20:28 schreef Inbox het volgende:
[..]
Die hier werk kan vinden? Dat suggereert dat je het ook prima vind als dat pas over 30 jaar is.
Maar iemand die hier werk heeft gevonden of dermate hoog opgeleid is dat ie nimmer afhankelijk zal zijn van het staatsinfuus, die zou hier idd wat mij betreft ook mogen komen wonen.
RutteGod.quote:Op maandag 4 september 2023 08:28 schreef Toine51 het volgende:
https://www.demorgen.be/n(...)ps://www.google.com/
Nee, serieus? Nou, dát had echt niemand zien aankomen hoor...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |