Wat leuk!quote:Op maandag 14 augustus 2023 21:48 schreef laziness het volgende:
Ja hoi, dit ligt wel in mijn straatjemaar ik ben wel benieuwd hoeveel tijd jullie er mee kwijt zijn? En is het te doen voor 1 persoon of zou je een duo aanraden?
Heb je een DM gestuurdquote:Op maandag 14 augustus 2023 21:48 schreef laziness het volgende:
Ja hoi, dit ligt wel in mijn straatjemaar ik ben wel benieuwd hoeveel tijd jullie er mee kwijt zijn? En is het te doen voor 1 persoon of zou je een duo aanraden?
Suggesties zijn welkom:quote:Op maandag 14 augustus 2023 22:21 schreef Scorpie het volgende:
Kennen we het proces niet wat meer automatiseren dan
@Samzz deed het destijds alleen, het is ook maar net hoe je daar zelf invulling aan geeft.quote:Op maandag 14 augustus 2023 21:48 schreef laziness het volgende:
Je hebt verschillende manieren om dat te doen, maar daarmee haal je of een bepaald aspect weg of het gaat je een hoop tijd kosten vooraf.quote:Op maandag 14 augustus 2023 22:21 schreef Scorpie het volgende:
Kennen we het proces niet wat meer automatiseren dan
Maar, maar continuous improvement zorgt voor efficienty, dan minimaliseren we waste en zijn we hartstikke lean en hipquote:Op dinsdag 15 augustus 2023 08:07 schreef Sharuun01 het volgende:
[..]
Je hebt verschillende manieren om dat te doen, maar daarmee haal je of een bepaald aspect weg of het gaat je een hoop tijd kosten vooraf.
Maar je moet het eerst doen voordat je iets kan verbeteren
+1quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 08:47 schreef KapiteinIglo het volgende:
ben wel blij dat er opvolging is!
Dat doe je nu ook al dus dat zijn we gewendquote:Op dinsdag 15 augustus 2023 09:21 schreef Sharuun01 het volgende:
Ja ho wacht even, jullie denken toch niet dat jullie er zo makkelijk vanaf zullen zijn he.
We gaan jullie gewoon helemaal bestoken met appjes enzo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 09:54 schreef heywoodu het volgende:
Zag hem vanmorgen tijdens het ontbijt langskomen, nu weet ik weer waarom ik tijdens mijn ontbijt geen dingen moet openen met potentieel slecht nieuws(maar daarna bleek dat het nog niet voor dit jaar is dus toen viel het wel mee)
Erg jammer dat jullie er mee gaan stoppen, zoals al vermeld was het altijd fantastisch geregeld en superleuk om te volgen (en mee te doen)! Aan de andere kant: hoe het voor jullie tijd was weet ik niet, toen deed ik nog niet echt mee, maar ik kan me alleen maar voorstellen dat het toen óók al top was en dus heb ik goede hoop dat het met de opvolger(s) wederom top blijft zijn, zo te lezen is er in elk geval al serieuze interesse om het op te gaan pakken en we hebben nog meer dan een jaar![]()
Eerst nog even een mooi feestje maken van de actie van dit jaar
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
En de roadtrip blijft hoor! We gaan niet helemaal van de radar en blijven pakketten maken volgend jaar, ook voor donateurskunnen tegen die tijd altijd de nieuwe organisatoren lief aankijken of ze ontvangers aan ons kunnen koppelen die een beetje in dezelfde richting wonen
life is what happens to you, while you're busy making other plans.
Voordeel is dat je zelf kan kiezen!!! (Vanaf volgend jaarquote:Op dinsdag 15 augustus 2023 10:21 schreef laziness het volgende:
Ik maak sowieso een wekelijkse roadtrip voor werk dus ik zie nog meer opties voor pakketten vervoer![]()
En ik woon tegenwoordig tegen de Duitse grens aan, dus kan ook goedkoper verzenden voor een ontvanger die daar woont mocht die er tussen zitten.
quote:Op donderdag 17 augustus 2023 14:39 schreef KapiteinIglo het volgende:
@:ireth
Had je ook gelezen dat we nu opvolgers hebben?
Maar wel al fokkers die je van naam al kent.
Dat verzacht een beetje hopelijk
Ze blijven gewoon meedoen aan de actie hoor.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 09:57 schreef Ireth het volgende:
[..]![]()
Ik verwacht dat elke opvolger perfect zal zijn... maar dan moet ik jullie missen
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |