abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_210285769
Hoi!

Zoals jullie wellicht weten organiseren @superkimmi en ik al 4 jaar de Fok! kerstpakkettenactie met veel liefde en plezier.

Maar we hebben besloten dat we ermee gaan stoppen na kerst 2023. Geen zorgen dus nog voor dit jaar, de aankomende actie zullen we zelf nog organiseren maar voor 2024 zoeken we een opvolger!

Uiteraard krijg je de nodige info over hoe en wat we de actie regelen en word je de beheerder van fok.kerst@gmail.com

Mocht je vragen hebben over de organisatie, dan kun je dat hieronder stellen of in de DM of mail.

Ho Ho Ho
~:) ~:)
Op anoniem
pi_210285840
Aww jullie hebben het altijd echt top gedaan dames, maar ik snap dat je op een gegeven moment het stokje wil overdragen, het kost ontzettend veel tijd en moeite om alles geregeld te krijgen.
  Spellchecker maandag 14 augustus 2023 @ 20:47:54 #3
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_210286050
Enorm veel respect voor jullie! Het was altijd een hoop geregel en gedoe, maar jullie deden het toch maar!!

Ik hoop dat er waardige opvolgers komen :Y ^O^
  Manager PR/Moderator maandag 14 augustus 2023 @ 20:55:50 #4
269689 crew  Viv
pi_210286190
@KapiteinIglo
@superkimmi

Begrijpelijk dat jullie deze arrenslee niet oneindig willen voorttrekken. :*

Dank voor alle inspanningen tot nu toe en voor de tijdige aankondiging, op naar jullie prachtige laatste editie! O+ ~:)
  maandag 14 augustus 2023 @ 21:48:02 #5
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_210286794
Ja hoi, dit ligt wel in mijn straatje :@ maar ik ben wel benieuwd hoeveel tijd jullie er mee kwijt zijn? En is het te doen voor 1 persoon of zou je een duo aanraden?
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_210286927
quote:
0s.gif Op maandag 14 augustus 2023 21:48 schreef laziness het volgende:
Ja hoi, dit ligt wel in mijn straatje :@ maar ik ben wel benieuwd hoeveel tijd jullie er mee kwijt zijn? En is het te doen voor 1 persoon of zou je een duo aanraden?
Wat leuk! O+

De actie zelf heeft vooral wat piekmomenten. Zoals het koppelen inclusief al het mail en dm verkeer. Dat is ongeveer een weekje lang ca 2-3 uur per dag. Daarna is het vooral vragen beantwoorden en in de gaten houden of alles goed gaat (gaan alle pakketten naar de juiste mensen, hoor je regelmatig wat van de gevers, denken de ontvangers nog aan een ontvangstbevestiging/bedankje).

Wij zijn ook vrij veel tijd kwijt voor alle extra acties die tegenwoordig worden opgezet (anonieme donateur, cadeaubonnen, laptops, etc) en waar wij vaak tussenpersoon zijn, of zelfs het uitzoekwerk doen. Maar dat is natuurlijk optioneel. Je kan ook aan mensen aangeven dat ze zelf een oproepje (desnoods met kloon) in het topic kunnen zetten voor dat soort dingen.

Dit jaar gaan we nog werken aan een soepeler proces en mooie duidelijke OP, dus als dat goed werkt scheelt dat mogelijk ook veel handmatig werk en vragen beantwoorden
life is what happens to you, while you're busy making other plans.
pi_210286983
quote:
Heb je een DM gestuurd
pi_210287077
Kennen we het proces niet wat meer automatiseren dan
  Manager PR/Moderator dinsdag 15 augustus 2023 @ 02:19:02 #9
269689 crew  Viv
  Manager PR/Moderator dinsdag 15 augustus 2023 @ 08:05:34 #10
269689 crew  Viv
pi_210289376
quote:
@Samzz deed het destijds alleen, het is ook maar net hoe je daar zelf invulling aan geeft. :) Eventuele aanvullende acties gingen toen bijvoorbeeld niet via haar.
pi_210289381
quote:
0s.gif Op maandag 14 augustus 2023 22:21 schreef Scorpie het volgende:
Kennen we het proces niet wat meer automatiseren dan
Je hebt verschillende manieren om dat te doen, maar daarmee haal je of een bepaald aspect weg of het gaat je een hoop tijd kosten vooraf.
Maar je moet het eerst doen voordat je iets kan verbeteren
  dinsdag 15 augustus 2023 @ 08:23:28 #12
244125 laziness
pi_210289476
quote:
18s.gif Op dinsdag 15 augustus 2023 08:07 schreef Sharuun01 het volgende:

[..]
Je hebt verschillende manieren om dat te doen, maar daarmee haal je of een bepaald aspect weg of het gaat je een hoop tijd kosten vooraf.
Maar je moet het eerst doen voordat je iets kan verbeteren
Maar, maar continuous improvement zorgt voor efficienty, dan minimaliseren we waste en zijn we hartstikke lean en hip *O*

On a serious note, 1x de tijd investeren kan je daarna jarenlang tijdswinst opleveren :Y
pi_210289511
Oeh we gaan het dus helemaal lean six sigma behandelen? :D
ben het inderdaad met je eens dat 1 keer veel tijd investeren en dan er jaren plezier van hebben goed is, liever lui dan moe he.
Maar eerst maar eens kijken hoe de kerstmeisjes het nu doen, voordat we het wiel opnieuw uitvinden.
pi_210289681
*O* ben wel blij dat er opvolging is!
Op anoniem
pi_210289957
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 augustus 2023 08:47 schreef KapiteinIglo het volgende:
*O* ben wel blij dat er opvolging is!
+1
pi_210290022
Ja ho wacht even, jullie denken toch niet dat jullie er zo makkelijk vanaf zullen zijn he.
We gaan jullie gewoon helemaal bestoken met appjes enzo })
pi_210290391
quote:
18s.gif Op dinsdag 15 augustus 2023 09:21 schreef Sharuun01 het volgende:
Ja ho wacht even, jullie denken toch niet dat jullie er zo makkelijk vanaf zullen zijn he.
We gaan jullie gewoon helemaal bestoken met appjes enzo })
Dat doe je nu ook al dus dat zijn we gewend
  Eindredactie Sport / Forummod dinsdag 15 augustus 2023 @ 09:54:56 #18
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_210290423
Zag hem vanmorgen tijdens het ontbijt langskomen, nu weet ik weer waarom ik tijdens mijn ontbijt geen dingen moet openen met potentieel slecht nieuws :( (maar daarna bleek dat het nog niet voor dit jaar is dus toen viel het wel mee)

Erg jammer dat jullie er mee gaan stoppen, zoals al vermeld was het altijd fantastisch geregeld en superleuk om te volgen (en mee te doen)! Aan de andere kant: hoe het voor jullie tijd was weet ik niet, toen deed ik nog niet echt mee, maar ik kan me alleen maar voorstellen dat het toen óók al top was en dus heb ik goede hoop dat het met de opvolger(s) wederom top blijft zijn, zo te lezen is er in elk geval al serieuze interesse om het op te gaan pakken en we hebben nog meer dan een jaar *O*

Eerst nog even een mooi feestje maken van de actie van dit jaar ^O^

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_210290612
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 augustus 2023 09:54 schreef heywoodu het volgende:
Zag hem vanmorgen tijdens het ontbijt langskomen, nu weet ik weer waarom ik tijdens mijn ontbijt geen dingen moet openen met potentieel slecht nieuws :( (maar daarna bleek dat het nog niet voor dit jaar is dus toen viel het wel mee)

Erg jammer dat jullie er mee gaan stoppen, zoals al vermeld was het altijd fantastisch geregeld en superleuk om te volgen (en mee te doen)! Aan de andere kant: hoe het voor jullie tijd was weet ik niet, toen deed ik nog niet echt mee, maar ik kan me alleen maar voorstellen dat het toen óók al top was en dus heb ik goede hoop dat het met de opvolger(s) wederom top blijft zijn, zo te lezen is er in elk geval al serieuze interesse om het op te gaan pakken en we hebben nog meer dan een jaar *O*

Eerst nog even een mooi feestje maken van de actie van dit jaar ^O^

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
O+ O+

En de roadtrip blijft hoor! We gaan niet helemaal van de radar en blijven pakketten maken volgend jaar, ook voor donateurs *O* kunnen tegen die tijd altijd de nieuwe organisatoren lief aankijken of ze ontvangers aan ons kunnen koppelen die een beetje in dezelfde richting wonen :D
  dinsdag 15 augustus 2023 @ 10:21:51 #20
244125 laziness
pi_210290667
Ik maak sowieso een wekelijkse roadtrip voor werk dus ik zie nog meer opties voor pakketten vervoer *O*
En ik woon tegenwoordig tegen de Duitse grens aan, dus kan ook goedkoper verzenden voor een ontvanger die daar woont mocht die er tussen zitten.
pi_210292054
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 augustus 2023 10:21 schreef laziness het volgende:
Ik maak sowieso een wekelijkse roadtrip voor werk dus ik zie nog meer opties voor pakketten vervoer *O*
En ik woon tegenwoordig tegen de Duitse grens aan, dus kan ook goedkoper verzenden voor een ontvanger die daar woont mocht die er tussen zitten.
Voordeel is dat je zelf kan kiezen!!! (Vanaf volgend jaar }) )
Op anoniem
pi_210317575
@Ireth

Had je ook gelezen dat we nu opvolgers hebben?
Maar wel al fokkers die je van naam al kent.
Dat verzacht een beetje hopelijk :@
Op anoniem
  vrijdag 25 augustus 2023 @ 09:57:40 #23
124373 Ireth
#sjongejongejonge
pi_210416341
quote:
0s.gif Op donderdag 17 augustus 2023 14:39 schreef KapiteinIglo het volgende:
@:ireth

Had je ook gelezen dat we nu opvolgers hebben?
Maar wel al fokkers die je van naam al kent.
Dat verzacht een beetje hopelijk :@
O+
Ik verwacht dat elke opvolger perfect zal zijn... maar dan moet ik jullie missen :'(
Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
pi_210421737
Wat mooi nieuws, jullie hebben veel werk en tijd erin gestoken ^O^
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea
  Manager PR/Moderator vrijdag 25 augustus 2023 @ 19:30:43 #25
269689 crew  Viv
pi_210422313
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 augustus 2023 09:57 schreef Ireth het volgende:

[..]
O+
Ik verwacht dat elke opvolger perfect zal zijn... maar dan moet ik jullie missen :'(
Ze blijven gewoon meedoen aan de actie hoor. O+
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')