Opbouwen hoeft niet, dus ze zullen de lenzen van alle camera's even reinigen.quote:Op maandag 14 augustus 2023 15:05 schreef Frummelie het volgende:
We zijn een half uurtje in de wacht...
Nou meer gedacht denk ik.... we weten nog niks... dus het is een beetje giswerk...quote:Op maandag 14 augustus 2023 15:09 schreef Wibehh het volgende:
Maar wordt er beweerd dat dit de laatste week is in de loods?
Dus jij gaat voor de verdienopdracht..quote:Op maandag 14 augustus 2023 15:11 schreef spapaars het volgende:
[..]
Opbouwen hoeft niet, dus ze zullen de lenzen van alle camera's even reinigen.
Erg leuk om te zien al die filmpje van familie en vrienden, althans de reacties want beeld is voor ons niet te zien. Zou het nu nog moeilijker worden voor de kandidaten nu ze het gemis extra gaan voelen?quote:Op maandag 14 augustus 2023 15:02 schreef lojanda het volgende:
Ze zijn bijna in dromenland.. waarschijnlijk aan het nagenieten van de filmpjes van thuis
Ik vind het altijd een beetje dubbel om zoiets te tonen. De deelnemers kunnen namelijk ook slechter gaan presteren.quote:Op maandag 14 augustus 2023 15:14 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Erg leuk om te zien al die filmpje van familie en vrienden, althans de reacties want beeld is voor ons niet te zien. Zou het nu nog moeilijker worden voor de kandidaten nu ze het gemis extra gaan voelen?
Nee, dat weet ik gewoon niet.quote:Op maandag 14 augustus 2023 15:12 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Dus jij gaat voor de verdienopdracht..
Het kan nog alle kanten op..quote:Op maandag 14 augustus 2023 15:13 schreef Wibehh het volgende:
Wie weet wordt de finale wel man 7 man
Dat ging er ook door mij heen.quote:Op maandag 14 augustus 2023 15:15 schreef Wibehh het volgende:
[..]
Ik vind het altijd een beetje dubbel om zoiets te tonen. De deelnemers kunnen namelijk ook slechter gaan presteren.
Dan hebben ze in de livestream geknipt, echt waar...quote:Op maandag 14 augustus 2023 15:15 schreef Dotteke het volgende:
Het duurt wel weer lang
Hoorde Zoë van de week zeggen dat ze soms wel drie uur moesten wachten
Ja en dat hebben we niet eens gemerktquote:Op maandag 14 augustus 2023 15:18 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Dan hebben ze in de livestream geknipt, echt waar...
Maar dan zouden ze mogen oefenen voor de eliminatieopdracht.. kweetnie hoor...quote:Op maandag 14 augustus 2023 15:15 schreef spapaars het volgende:
[..]
Nee, dat weet ik gewoon niet.
het kan ook heel goed een eliminatie zijn met 2 genomineerden die dan het spel moeten spelen.
quote:Op maandag 14 augustus 2023 15:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja en dat hebben we niet eens gemerkt
quote:Op maandag 14 augustus 2023 15:18 schreef xsaskiax het volgende:
Erik: waarom komt die vlieg nou net weer bij mij zitten??
Sasha: misschien een keertje lekker douchen Erik!!
Is dat eigenlijk al eerder gebeurd?quote:Op maandag 14 augustus 2023 15:19 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Maar dan zouden ze mogen oefenen voor de eliminatieopdracht.. kweetnie hoor...
Volgens mij niet... maar ik kan het mis hebben..quote:Op maandag 14 augustus 2023 15:21 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Is dat eigenlijk al eerder gebeurd?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |