Ik wacht op de Steam-releasequote:Op dinsdag 3 oktober 2023 21:56 schreef DKUp het volgende:
[..]
De niet exclusives meestal of meer dan een jaar oud. Dead Island 2, Hogwarts, Ubi-games etcetera.
Dead Island 2 wacht ik ook nog steeds op een goede aanbieding![]()
Volgend jaar na de EPIC exclusive dealquote:Op dinsdag 3 oktober 2023 22:07 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik wacht op de Steam-release
Ja, dus ik kan wel even wachten. Plus heb nog genoeg te spelenquote:Op woensdag 4 oktober 2023 18:13 schreef DKUp het volgende:
[..]
Volgend jaar na de EPIC exclusive deal
Daar kan ik wel op wachten.quote:Op woensdag 4 oktober 2023 18:13 schreef DKUp het volgende:
[..]
Volgend jaar na de EPIC exclusive deal
Blijft van oorsprong een enorm grote AC Valhalla expansion. Eind volgende maand even kijken qua prijs.quote:Op maandag 9 oktober 2023 19:25 schreef Skull-splitter het volgende:
Ondanks dat mijn concentratie door ziekte echt heel beperkt is, vind ik Mirage tot op heden redelijk spelen. Wel een tikkeltje teveel Origins/Odyssey/Valhallo, ik had liever weer gestructureerde verhaalvertelling zoals in het 2, 2.1, 2.2 tijdperk...
Deels gaan ze terug, alleen weer een open "gemaskerde mannen" en het verhaal hangt daar weer wat losjes omheen. De sfeer is wel weer meer als de eerdere delen, nu de opzet van de missies nog. Ik ben pas even bezig en dat zal vast nog even duren.quote:Op maandag 9 oktober 2023 20:02 schreef Notorious_Roy het volgende:
Maar Mirage ging toch terug naar de roots? Hebben ze gelogen?
Of gewoon een maandje Ubisoft Plusquote:Op maandag 9 oktober 2023 19:27 schreef DKUp het volgende:
[..]
Blijft van oorsprong een enorm grote AC Valhalla expansion. Eind volgende maand even kijken qua prijs.
quote:Op donderdag 12 oktober 2023 12:56 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
@:2dope hoe heb je haar plat gekregen?
Acid werkt inderdaad goed tegen mensen. Ik gebruikte altijd deze cheatsheet:quote:Op donderdag 12 oktober 2023 14:53 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Het is me gelukt
Man man man wat een gevechtUiteindelijk de Acid Spear gebruikt en enkele throwables. Toen ging het ineens vlot
Komt ie nu mee.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 14:59 schreef Drankster het volgende:
[..]
Acid werkt inderdaad goed tegen mensen. Ik gebruikte altijd deze cheatsheet:
[ afbeelding ]
Gratz man. Groetjes aan Manus.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 14:53 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Het is me gelukt
Man man man wat een gevechtUiteindelijk de Acid Spear gebruikt en enkele throwables. Toen ging het ineens vlot
Geloof je me als ik je zeg dat ik die bij mijn eerste poging echt op een sliver of health na neer had?quote:
Zeker, ik vond laxatie-dinges ook moeilijkerquote:Op donderdag 12 oktober 2023 17:31 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Geloof je me als ik je zeg dat ik die bij mijn eerste poging echt op een sliver of health na neer had?Die veel reuze mee in vergelijking met de vorige!
Idd. Vanavond eens kijken hoe het gaatquote:Op donderdag 12 oktober 2023 17:49 schreef 2dope het volgende:
[..]
Zeker, ik vond laxatie-dinges ook moeilijkerOverigens vond ik beide bosses hele toffe gevechten, Souls-waardig.
Mjeh, ik vind de reguliere combat een beetje saai. Waar ik dan nog wel enige voldoening en plezier uit haal is zo'n groot fortress volledig in stealth uitkammen. De setting is ook weer erg fraai, maar veel side-activiteiten/quests een beetje meh. Parkouren gaat wel weer lekker alleen deze meme zal waarschijnlijk altijd relevant blijvenquote:Op vrijdag 13 oktober 2023 09:02 schreef Wouter2006 het volgende:
Assassin's Creed Mirage inmiddels uitgespeeld inclusief alle achievements.
Zo rond de 25 uur over gedaan.
Vind het toch wel beter zo dan die laatste 3 megagrote RPG's.
Nameless puppet was Sekiro all over again.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 22:20 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Nou... Nameless Puppet...
I. HATE. HIM.
Al bezig met Lords of the Fallen boyo? Ik ga dit weekend starten denk ik. Ik voorzie alleen wel een heleboel ergernis, heb wat streams bekeken en holy shit wat ziet die umbral realm er tergend uit met non-stop respawning enemies, continu gank festquote:Op vrijdag 13 oktober 2023 12:04 schreef Drankster het volgende:
[..]
Nameless puppet was Sekiro all over again.Één van de betere boss battles.
Manus fase 2 zoog echt ballen, vooral op NG+.
No man. Nu een weekje vakantie en heb Alan Wake II in de pre order staan. Daarna Baldur’s Gate 3 dus ik denk volgend jaar ergens voor een prikkie oppikken.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 13:19 schreef 2dope het volgende:
[..]
Al bezig met Lords of the Fallen boyo? Ik ga dit weekend starten denk ik. Ik voorzie alleen wel een heleboel ergernis, heb wat streams bekeken en holy shit wat ziet die umbral realm er tergend uit met non-stop respawning enemies, continu gank fest
Dat ze Warcraft 3 eens fatsoenlijk gaan remaken.quote:
Dit ziet er wel tof uit!quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 15:24 schreef 2dope het volgende:
Oogt wel leuk, maar schijnbaar geen local co-op. Gemiste kans weer
Warcraft 4 denk ikquote:Op vrijdag 13 oktober 2023 17:43 schreef PjotterFRL het volgende:
[..]
Dat ze Warcraft 3 eens fatsoenlijk gaan remaken.
Yep, makkelijker. Dergelijke uitspraken blijven altijd wel gevaarlijk omdat je t.t.v. Bloodborne nog niet zo bedreven was in Souls-gamesquote:Op donderdag 19 oktober 2023 17:12 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
@:2dope: zou je zeggen dat Lies of P moeilijker of makkelijker is dan Bloodborne? Ik neig naar makkelijker.
Dat dacht ik ook ja haha. Ik ben niet zo ver in Bloodborne, dus misschien moet ik die weer eens oppakkenquote:Op donderdag 19 oktober 2023 18:17 schreef 2dope het volgende:
[..]
Yep, makkelijker. Dergelijke uitspraken blijven altijd wel gevaarlijk omdat je t.t.v. Bloodborne nog niet zo bedreven was in Souls-gamesNet als Dark Souls 2 makkelijker vinden dan 1, omdat je dan bekend bent met de gameplay loop.
Je moet Lords of the Fallen ook een kans geven man. Ik vind 'm toffer dan Lies of P, het is veel meer des dark souls qua setting en build-opties. Lies of P was meer 'polished' en had betere bosses, dat wel.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 18:30 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook ja haha. Ik ben niet zo ver in Bloodborne, dus misschien moet ik die weer eens oppakken
Dat ben ik met je eens, Lies of P is heel erg polished. Dat verbaasde me wel. Al zitten er ook de nodige bullshit momenten inquote:Op donderdag 19 oktober 2023 18:33 schreef 2dope het volgende:
[..]
Je moet Lords of the Fallen ook een kans geven man. Ik vind 'm toffer dan Lies of P, het is veel meer des dark souls qua setting en build-opties. Lies of P was meer 'polished' en had betere bosses, dat wel.
Mja die tot voor kort onbekende Koreaanse gamestudio heeft zichzelf in ieder geval wel op de kaart gezet met meteen zo'n gepolijste titel die superlekker speelt, kijk ook zeker wel uit naar eventuele vervolgenquote:Op donderdag 19 oktober 2023 18:34 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dat ben ik met je eens, Lies of P is heel erg polished. Dat verbaasde me wel. Al zitten er ook de nodige bullshit momenten in
Bloodborne top 5 beste games vorige gen, spelen die hap!quote:Op donderdag 19 oktober 2023 18:30 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook ja haha. Ik ben niet zo ver in Bloodborne, dus misschien moet ik die weer eens oppakken
Ik heb hem! Alleen ik wacht er even mee tot ik een PS5 hebquote:Op donderdag 19 oktober 2023 20:19 schreef Drankster het volgende:
[..]
Bloodborne top 5 beste games vorige gen, spelen die hap!
Alweer vergeten eigenlijk of dat konquote:Op vrijdag 20 oktober 2023 16:23 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
@:2dope: wat ik wel mis in Lies of P (en ik ben even vergeten of dat in Dark Souls/Bloodborne ook zo is), is attack/animation cancelling. Van heavy attacks kan ik dat nog wel snappen, maar light attacks zou ik moeten kunnen interrupten door een dodge of block. Of ik doe iets verkeerd, dat kan ook
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |