Bij het hotel. Na verslaan swamp fucker heb ik ook gepraat met Alidoro op die locatie, waarna hij weer terug is gegaan naar het hotel. Ook Eugénie heeft geen nieuwe dialogue.quote:Op donderdag 28 september 2023 19:32 schreef Drankster het volgende:
Staat de handschoen bij het Hotel of ergens anders? Uit m’n hoofd krijg je ‘m van Eugenie en moet je hem aan Alidoro geven. Die staat dan in de regio van dat swamp beesr. Bij de eerste stargazer.
Volgens mij kon ik daar dankbaar gebruikmaken van 2 van die zombieventjes die hem afleiden, dankzij hen 2 gratis charged RTs > stagger > fatal attack > charged RT terwijl 'ie opstaat. Toen was het al bijna afgelopen. Misschien had ik mazzelquote:Op donderdag 28 september 2023 20:48 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Sjezus... zit nu in Lorenzino's Arcade en volgens mij kan je al raden waar ik tegenaan loopIn de kelder zit een soort Joker Puppet. En die is echt... onmogelijk zowat. Iemand tips?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
quote:Op donderdag 28 september 2023 21:42 schreef 2dope het volgende:
[..]
Volgens mij kon ik daar dankbaar gebruikmaken van 2 van die zombieventjes die hem afleiden, dankzij hen 2 gratis charged RTs > stagger > fatal attack > charged RT terwijl 'ie opstaat. Toen was het al bijna afgelopen. Misschien had ik mazzel![]()
M'n handschoen-icoontje is ook verdwenen, sindsIk denk het, of ze hebben zijn health dus aangepast na de patchSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zag trouwens verschillende tactieken op YouTube, die ga ik later proberen."They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
Pffffquote:Op donderdag 28 september 2023 22:32 schreef 2dope het volgende:
Ik heb m'n megabijl nu wel op +10![]()
1350 dmg met een charged RT
Ja ik nader ook al wel het einde.quote:Op donderdag 28 september 2023 22:34 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Pffff
Ik ga toch voor die katana later
Moet toch eerst de respec hebben, dus voorlopig ga ik voor Motivity. Jij nog steeds fan van die megabijl?quote:Op donderdag 28 september 2023 22:40 schreef 2dope het volgende:
[..]
Ja ik nader ook al wel het einde.
Heb die katana wel gekocht maar nog niet uitgeprobeerd (net als zoveel wapens).
Ja ik heb de timing nu goed door, is erg satisfying ook als bijv. enemies op je af rennen en je precies op tijd je charged RT landtquote:Op donderdag 28 september 2023 23:12 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Moet toch eerst de respec hebben, dus voorlopig ga ik voor Motivity. Jij nog steeds fan van die megabijl?
Dat staggeren is idd af en toe nog wel een punt jaquote:Op donderdag 28 september 2023 23:35 schreef 2dope het volgende:
[..]
Ja ik heb de timing nu goed door, is erg satisfying ook als bijv. enemies op je af rennen en je precies op tijd je charged RT landtWas in DS3 ook een solide tactiek met de ultra greatswords. Op ongeveer 2/3 van de aanval krijg je ook hyper armor dus kan de attack niet meer interrupted worden. Alleen is de stagger pakken soms lastig, omdat het opladen zo lang duurt is de window vaak al voorbij.
Ander voordeel is 'damage reduction rate while guarding' = 77,56 wat behoorlijk hoog is. Verder is de fable art attack ook perfect om in combo's te verwerken dus ik ben wel tevreden.
Hahah succes, ik ben daar inmiddels een tweede van tegengekomenquote:Op vrijdag 29 september 2023 09:35 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dat staggeren is idd af en toe nog wel een punt jaVooral omdat de boss of vijand gewoon door blijft raggen
Ik ga eens kijken wat ik nog qua strength wapens heb en daarmee experimenteren. Vooralsnog wil ik eerst die Jester voorbij, kijken of dat lukt
Oh mijn hemel, nog eentjequote:Op vrijdag 29 september 2023 14:43 schreef 2dope het volgende:
[..]
Hahah succes, ik ben daar inmiddels een tweede van tegengekomenDie ging wederom vrij snel dood, wederom omdat ik hulp kreeg van andere vijanden die hem afleidden. Die jesters zijn volgens mij de enige vijand die door andere vijanden aangevallen worden, tenminste kan me niet herinneren het vaker te hebben gezien.
Anyway gisteren gestrand bij die bad-ass boss met een naam klinkend als een laxeermiddel. Eerste poging wel meteen tweede fase bereikt, maar die gaat nog wel wat pogingen vergen vermoed ik. Vanavond verder, toch wel weer zin in.
Haha er komt een moment dat je zegt "omg heb ik echt zo moeilijk gedaan met deze enemy" zoals zo vaak het geval is in dit soort games.quote:Op vrijdag 29 september 2023 14:55 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Oh mijn hemel, nog eentje![]()
Hopelijk respawnen ze niet elke keer
Klopt ik blijf de kern ook wel gewoon erg tof vinden. Ik blijf gewoon echt een sucker voor soulslikes... Jij kan ook alleen in de avonduurtjes spelen of niet? Ik had gisteren vrij dus flink wat voortgang kunnen boeken.quote:Ik ga straks wat meer experimenteren met wapens, kijken wat het beste werkt. Heb wat dingen gezien die wel kunnen werken. Maar de game blijft leuk
Over het algemeen wel, of na het werk (thuiswerken FTW!). Dus ik maak redelijke voortgang.quote:Op vrijdag 29 september 2023 18:08 schreef 2dope het volgende:
[..]
Haha er komt een moment dat je zegt "omg heb ik echt zo moeilijk gedaan met deze enemy" zoals zo vaak het geval is in dit soort games.
[..]
Klopt ik blijf de kern ook wel gewoon erg tof vinden. Ik blijf gewoon echt een sucker voor soulslikes... Jij kan ook alleen in de avonduurtjes spelen of niet? Ik had gisteren vrij dus flink wat voortgang kunnen boeken.
Hey, winnen is winnenquote:Op vrijdag 29 september 2023 18:38 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
De Jester heb ik wel heel erg gecheesed![]()
Precies datquote:Op vrijdag 29 september 2023 18:50 schreef 2dope het volgende:
[..]
Hey, winnen is winnen
Je had wel gelijk wat betreft die throwables, tering sterk en ook echt ideaal ook om bijv. van die irritante hondachtigen vanaf een veilig afstandje uit te schakelen.
Awesomequote:Op zaterdag 30 september 2023 17:00 schreef Drankster het volgende:
Alle achievements gehaald met Lies of P.
Ah check, geen idee meer of ik dat nou wel niet gedaan heb. Zit nu bij de laatste boss, erg tof gevechtquote:Op zondag 1 oktober 2023 00:19 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Barren Swamp valt me eigenlijk best mee. Zodra je dat kanon kapot hebt kan je die twee Future Puppets makkelijk aan. Al werd ik wel verrast door die hele blije houten puppet die je vastpakt en rondsmijt![]()
@:2dope: in het begin kan je een shortcut unlocken naar de eerste Stargazer. Als je dan het nieuwe pad om de toren gaat, kom je Alidoro tegen. Aan hem kan je die handschoenen geven. En daarna aan Eugiene de waarheid vertellen of liegen.
Ben door Barren Swamp heen. Ging best goed. Boss had een paar pogingen nodig maar heb eindelijk dat zwaardquote:Op zondag 1 oktober 2023 19:59 schreef 2dope het volgende:
[..]
Ah check, geen idee meer of ik dat nou wel niet gedaan heb. Zit nu bij de laatste boss, erg tof gevecht![]()
Vind 'm makkelijker dan die hiervoor.
Netjes. Ik heb de 'eindbaas' neer, nu bezig met een optionele. Was ondertussen geswapt van de Puppet Axe naar de Coil Mjolnir. Lompe hamer met een fractie minder schade maar een stuk sneller. Wel relaxed dat er zat resources zijn om meerdere wapens maximaal te upgraden.quote:Op zondag 1 oktober 2023 21:05 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ben door Barren Swamp heen. Ging best goed. Boss had een paar pogingen nodig maar heb eindelijk dat zwaard
Ben nu ook bij het stuk dat het hotel is aangevallen. Ben ook bij de boss, maar die moet wachten tot na mijn vakantie
Die miniboss Illusions ofzo ging best goed ook, drie pogingen en ze ging neer. Had meer moeite met die looter miniboss in Central Station
Ja, daarover: vanaf wanneer ga je die laatste upgrade materials vinden? Na chapter 9?quote:Op zondag 1 oktober 2023 22:00 schreef 2dope het volgende:
[..]
Netjes. Ik heb de 'eindbaas' neer, nu bezig met een optionele. Was ondertussen geswapt van de Puppet Axe naar de Coil Mjolnir. Lompe hamer met een fractie minder schade maar een stuk sneller. Wel relaxed dat er zat resources zijn om meerdere wapens maximaal te upgraden.
Poeh geen idee meer wanneer ik m'n eerste kreeg, maar ik heb 2 wapens gemaxed en heb nog 4 full moonstones over. Er is dus zat te vinden want ik ben ook geen enorme explorer in dit spel wat dat betreft.quote:Op zondag 1 oktober 2023 22:09 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ja, daarover: vanaf wanneer ga je die laatste upgrade materials vinden? Na chapter 9?
Dat stukje door de verwoeste stad was wel tof. Oude gebieden ineens anders. Vind her verhaal ook wel goed
Goed om te weten, ik ga nog eens verder exploren de volgende keerquote:Op zondag 1 oktober 2023 22:15 schreef 2dope het volgende:
[..]
Poeh geen idee meer wanneer ik m'n eerste kreeg, maar ik heb 2 wapens gemaxed en heb nog 4 full moonstones over. Er is dus zat te vinden want ik ben ook geen enorme explorer in dit spel wat dat betreft.
Chill, enjoyquote:Op zondag 1 oktober 2023 22:17 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Goed om te weten, ik ga nog eens verder exploren de volgende keer
Nu eerst vakantie
Ga naar Duitsland en de Xbox blijft thuisquote:Op zondag 1 oktober 2023 22:36 schreef 2dope het volgende:
[..]
Chill, enjoyGeen games dus in de vakantie?
Grotendeels mee eens. Heel erg lineair, had graag meer optional areas en bosses gezien. Omgevingen zijn wel erg tof.quote:Op maandag 2 oktober 2023 12:50 schreef 2dope het volgende:
Gisteravond Lies of P uitgespeeld, ook Nameless Puppet gesloopt want dat was 'mijn' einde. Manus en Nameless Puppet waren ontzettend toffe gevechten, ook geen enkele keer gefrustreerd geraakt bij het verliezen, voelde gewoon fair zeg maar. Meteen NG+ ff een uurtje gespeeld en al meteen in Act 4, grappig hoe je overal overheen stoomwalst.
Leuke/geslaagde Soulslike, al haalt 't bij lange na niet bij de originele games. Extreem lineair, nodigt weinig uit tot exploren, ik vind het wapen/armorsysteem maar matig, te weinig uitdagende gevechten buiten bosses om (weinig variatie in vijanden, veel reskins met een extra move) en te veel "balanceer over dunne balkjes terwijl je wordt beschoten"-stukjes, luie manier van kunstmatig 'moeilijkheid' toevoegen. Perfect block-systeem als alternatief voor dodgen wel echt heel vet uitgewerkt, voelt extreem satisfying als je een paar van die combo's weet te timen.
Ook mega polished en grafisch zeer netjes, moet ook gezegd worden. Hele lore/backstory spreekt me alleen niet zo aan. Nu bezig met AC Mirage
Is al bekend, zie je tijdens de ending wel.quote:Op maandag 2 oktober 2023 13:22 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Grotendeels mee eens. Heel erg lineair, had graag meer optional areas en bosses gezien. Omgevingen zijn wel erg tof.
Combat vind ik wel erg interessant, er is altijd wel een wapen voor een situatie. Timen van perfect parries is soms wel strikt. Voor een eerste opzet zeker niet verkeerd.
Ik kan de lore wel waarderen. Hoe ze het verhaal van Pinokkio hebben gebruikt vind ik erg origineel.
Ik hoop dat de developer echt meerdere sprookjes zo gaat gebruiken. En het gerucht gaat al dat ze het volgende sprookje al gevonden hebben.
Al wat van gelezen jaquote:Op maandag 2 oktober 2023 13:42 schreef Drankster het volgende:
[..]
Is al bekend, zie je tijdens de ending wel.
quote:Op dinsdag 3 oktober 2023 14:44 schreef Wouter2006 het volgende:
Mensen die AC: Mirage nog gaan spelen?
Ik denk dat ik een maandje Ubisoft+ neem aangezien het spel maar 20-30 uur duurt, daar ga ik geen 50 EUR voor neerleggen
Volgende maand BLACKED FRIDAYED. Ziet er goed uit. Ubisoft-games zijn rond eind november en december flink goedkoper altijd. Hetzelfde met The Crew Motorfest.quote:Op dinsdag 3 oktober 2023 14:44 schreef Wouter2006 het volgende:
Mensen die AC: Mirage nog gaan spelen?
Ik denk dat ik een maandje Ubisoft+ neem aangezien het spel maar 20-30 uur duurt, daar ga ik geen 50 EUR voor neerleggen
Benieuwd wat er allemaal in de aanbieding gaat.quote:Op dinsdag 3 oktober 2023 21:34 schreef DKUp het volgende:
[..]
Volgende maand BLACKED FRIDAYED. Ziet er goed uit. Ubisoft-games zijn rond eind november en december flink goedkoper altijd. Hetzelfde met The Crew Motorfest.
De niet exclusives meestal of meer dan een jaar oud. Dead Island 2, Hogwarts, Ubi-games etcetera.quote:Op dinsdag 3 oktober 2023 21:40 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Benieuwd wat er allemaal in de aanbieding gaat.
Ik wacht op de Steam-releasequote:Op dinsdag 3 oktober 2023 21:56 schreef DKUp het volgende:
[..]
De niet exclusives meestal of meer dan een jaar oud. Dead Island 2, Hogwarts, Ubi-games etcetera.
Dead Island 2 wacht ik ook nog steeds op een goede aanbieding![]()
Volgend jaar na de EPIC exclusive dealquote:Op dinsdag 3 oktober 2023 22:07 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik wacht op de Steam-release
Ja, dus ik kan wel even wachten. Plus heb nog genoeg te spelenquote:Op woensdag 4 oktober 2023 18:13 schreef DKUp het volgende:
[..]
Volgend jaar na de EPIC exclusive deal
Daar kan ik wel op wachten.quote:Op woensdag 4 oktober 2023 18:13 schreef DKUp het volgende:
[..]
Volgend jaar na de EPIC exclusive deal
Blijft van oorsprong een enorm grote AC Valhalla expansion. Eind volgende maand even kijken qua prijs.quote:Op maandag 9 oktober 2023 19:25 schreef Skull-splitter het volgende:
Ondanks dat mijn concentratie door ziekte echt heel beperkt is, vind ik Mirage tot op heden redelijk spelen. Wel een tikkeltje teveel Origins/Odyssey/Valhallo, ik had liever weer gestructureerde verhaalvertelling zoals in het 2, 2.1, 2.2 tijdperk...
Deels gaan ze terug, alleen weer een open "gemaskerde mannen" en het verhaal hangt daar weer wat losjes omheen. De sfeer is wel weer meer als de eerdere delen, nu de opzet van de missies nog. Ik ben pas even bezig en dat zal vast nog even duren.quote:Op maandag 9 oktober 2023 20:02 schreef Notorious_Roy het volgende:
Maar Mirage ging toch terug naar de roots? Hebben ze gelogen?
Of gewoon een maandje Ubisoft Plusquote:Op maandag 9 oktober 2023 19:27 schreef DKUp het volgende:
[..]
Blijft van oorsprong een enorm grote AC Valhalla expansion. Eind volgende maand even kijken qua prijs.
quote:Op donderdag 12 oktober 2023 12:56 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
@:2dope hoe heb je haar plat gekregen?
Acid werkt inderdaad goed tegen mensen. Ik gebruikte altijd deze cheatsheet:quote:Op donderdag 12 oktober 2023 14:53 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Het is me gelukt
Man man man wat een gevechtUiteindelijk de Acid Spear gebruikt en enkele throwables. Toen ging het ineens vlot
Komt ie nu mee.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 14:59 schreef Drankster het volgende:
[..]
Acid werkt inderdaad goed tegen mensen. Ik gebruikte altijd deze cheatsheet:
[ afbeelding ]
Gratz man. Groetjes aan Manus.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 14:53 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Het is me gelukt
Man man man wat een gevechtUiteindelijk de Acid Spear gebruikt en enkele throwables. Toen ging het ineens vlot
Geloof je me als ik je zeg dat ik die bij mijn eerste poging echt op een sliver of health na neer had?quote:
Zeker, ik vond laxatie-dinges ook moeilijkerquote:Op donderdag 12 oktober 2023 17:31 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Geloof je me als ik je zeg dat ik die bij mijn eerste poging echt op een sliver of health na neer had?Die veel reuze mee in vergelijking met de vorige!
Idd. Vanavond eens kijken hoe het gaatquote:Op donderdag 12 oktober 2023 17:49 schreef 2dope het volgende:
[..]
Zeker, ik vond laxatie-dinges ook moeilijkerOverigens vond ik beide bosses hele toffe gevechten, Souls-waardig.
Mjeh, ik vind de reguliere combat een beetje saai. Waar ik dan nog wel enige voldoening en plezier uit haal is zo'n groot fortress volledig in stealth uitkammen. De setting is ook weer erg fraai, maar veel side-activiteiten/quests een beetje meh. Parkouren gaat wel weer lekker alleen deze meme zal waarschijnlijk altijd relevant blijvenquote:Op vrijdag 13 oktober 2023 09:02 schreef Wouter2006 het volgende:
Assassin's Creed Mirage inmiddels uitgespeeld inclusief alle achievements.
Zo rond de 25 uur over gedaan.
Vind het toch wel beter zo dan die laatste 3 megagrote RPG's.
Nameless puppet was Sekiro all over again.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 22:20 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Nou... Nameless Puppet...
I. HATE. HIM.
Al bezig met Lords of the Fallen boyo? Ik ga dit weekend starten denk ik. Ik voorzie alleen wel een heleboel ergernis, heb wat streams bekeken en holy shit wat ziet die umbral realm er tergend uit met non-stop respawning enemies, continu gank festquote:Op vrijdag 13 oktober 2023 12:04 schreef Drankster het volgende:
[..]
Nameless puppet was Sekiro all over again.Één van de betere boss battles.
Manus fase 2 zoog echt ballen, vooral op NG+.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |