abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator / Redactie FP vrijdag 29 september 2023 @ 19:08:13 #226
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_210789528
quote:
2s.gif Op vrijdag 29 september 2023 18:50 schreef 2dope het volgende:

[..]
Hey, winnen is winnen :P
Je had wel gelijk wat betreft die throwables, tering sterk en ook echt ideaal ook om bijv. van die irritante hondachtigen vanaf een veilig afstandje uit te schakelen.
Precies dat :D Hopelijk gaan ze die niet nerfen :P
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_210795989
Alle achievements gehaald met Lies of P. _O_
  Moderator / Redactie FP zaterdag 30 september 2023 @ 22:05:44 #228
Brabo Bastard
pi_210799217
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 september 2023 17:00 schreef Drankster het volgende:
Alle achievements gehaald met Lies of P. _O_
Awesome :D

Ik heb Champion Victor neer, 2 pogingen deze keer *O* Nu in Barren Swamp.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
  Moderator / Redactie FP zondag 1 oktober 2023 @ 00:19:18 #229
Brabo Bastard
pi_210801563
Barren Swamp valt me eigenlijk best mee. Zodra je dat kanon kapot hebt kan je die twee Future Puppets makkelijk aan. Al werd ik wel verrast door die hele blije houten puppet die je vastpakt en rondsmijt :')

@2dope: in het begin kan je een shortcut unlocken naar de eerste Stargazer. Als je dan het nieuwe pad om de toren gaat, kom je Alidoro tegen. Aan hem kan je die handschoenen geven. En daarna aan Eugiene de waarheid vertellen of liegen.
"Omae wa mou shindeiru."
  zondag 1 oktober 2023 @ 11:17:39 #230
499370 Spyrodedraak
I think I smell a BBQ.
pi_210803582
Iemand ervaring met Ubisoft+? Komende week komt de nieuwe AC uit en icm ubisoft+ is het voordelig dat voor een paar maanden te nemen ( dan kan ik straks ook avatar spelen en die prince of persia game)

Maar ik wil er niet een jaar aan vastzitten. En ik vind het jammer dat het op xbox is en niet op de ps :P
  Eindredactie Games zondag 1 oktober 2023 @ 19:59:10 #231
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_210807758
quote:
0s.gif Op zondag 1 oktober 2023 00:19 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Barren Swamp valt me eigenlijk best mee. Zodra je dat kanon kapot hebt kan je die twee Future Puppets makkelijk aan. Al werd ik wel verrast door die hele blije houten puppet die je vastpakt en rondsmijt :')

@:2dope: in het begin kan je een shortcut unlocken naar de eerste Stargazer. Als je dan het nieuwe pad om de toren gaat, kom je Alidoro tegen. Aan hem kan je die handschoenen geven. En daarna aan Eugiene de waarheid vertellen of liegen.
Ah check, geen idee meer of ik dat nou wel niet gedaan heb. Zit nu bij de laatste boss, erg tof gevecht _O_
Vind 'm makkelijker dan die hiervoor.
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
  Moderator / Redactie FP zondag 1 oktober 2023 @ 21:05:34 #232
Brabo Bastard
pi_210808574
quote:
2s.gif Op zondag 1 oktober 2023 19:59 schreef 2dope het volgende:

[..]
Ah check, geen idee meer of ik dat nou wel niet gedaan heb. Zit nu bij de laatste boss, erg tof gevecht _O_
Vind 'm makkelijker dan die hiervoor.
Ben door Barren Swamp heen. Ging best goed. Boss had een paar pogingen nodig maar heb eindelijk dat zwaard :9

Ben nu ook bij het stuk dat het hotel is aangevallen. Ben ook bij de boss, maar die moet wachten tot na mijn vakantie :P

Die miniboss Illusions ofzo ging best goed ook, drie pogingen en ze ging neer. Had meer moeite met die looter miniboss in Central Station :P
"Omae wa mou shindeiru."
  Eindredactie Games zondag 1 oktober 2023 @ 22:00:04 #233
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_210809229
quote:
0s.gif Op zondag 1 oktober 2023 21:05 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Ben door Barren Swamp heen. Ging best goed. Boss had een paar pogingen nodig maar heb eindelijk dat zwaard :9

Ben nu ook bij het stuk dat het hotel is aangevallen. Ben ook bij de boss, maar die moet wachten tot na mijn vakantie :P

Die miniboss Illusions ofzo ging best goed ook, drie pogingen en ze ging neer. Had meer moeite met die looter miniboss in Central Station :P
Netjes. Ik heb de 'eindbaas' neer, nu bezig met een optionele. Was ondertussen geswapt van de Puppet Axe naar de Coil Mjolnir. Lompe hamer met een fractie minder schade maar een stuk sneller. Wel relaxed dat er zat resources zijn om meerdere wapens maximaal te upgraden.
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
  Moderator / Redactie FP zondag 1 oktober 2023 @ 22:09:10 #234
Brabo Bastard
pi_210809312
quote:
2s.gif Op zondag 1 oktober 2023 22:00 schreef 2dope het volgende:

[..]
Netjes. Ik heb de 'eindbaas' neer, nu bezig met een optionele. Was ondertussen geswapt van de Puppet Axe naar de Coil Mjolnir. Lompe hamer met een fractie minder schade maar een stuk sneller. Wel relaxed dat er zat resources zijn om meerdere wapens maximaal te upgraden.
Ja, daarover: vanaf wanneer ga je die laatste upgrade materials vinden? Na chapter 9?

Dat stukje door de verwoeste stad was wel tof. Oude gebieden ineens anders. Vind her verhaal ook wel goed :Y
"Omae wa mou shindeiru."
  Eindredactie Games zondag 1 oktober 2023 @ 22:15:56 #235
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_210809366
quote:
0s.gif Op zondag 1 oktober 2023 22:09 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Ja, daarover: vanaf wanneer ga je die laatste upgrade materials vinden? Na chapter 9?

Dat stukje door de verwoeste stad was wel tof. Oude gebieden ineens anders. Vind her verhaal ook wel goed :Y
Poeh geen idee meer wanneer ik m'n eerste kreeg, maar ik heb 2 wapens gemaxed en heb nog 4 full moonstones over. Er is dus zat te vinden want ik ben ook geen enorme explorer in dit spel wat dat betreft.
  Moderator / Redactie FP zondag 1 oktober 2023 @ 22:17:45 #236
Brabo Bastard
pi_210809377
quote:
2s.gif Op zondag 1 oktober 2023 22:15 schreef 2dope het volgende:

[..]
Poeh geen idee meer wanneer ik m'n eerste kreeg, maar ik heb 2 wapens gemaxed en heb nog 4 full moonstones over. Er is dus zat te vinden want ik ben ook geen enorme explorer in dit spel wat dat betreft.
Goed om te weten, ik ga nog eens verder exploren de volgende keer :P

Nu eerst vakantie *O*
"Omae wa mou shindeiru."
  Eindredactie Games zondag 1 oktober 2023 @ 22:36:51 #237
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_210809509
quote:
0s.gif Op zondag 1 oktober 2023 22:17 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Goed om te weten, ik ga nog eens verder exploren de volgende keer :P

Nu eerst vakantie *O*
Chill, enjoy :s) Geen games dus in de vakantie?
  Moderator / Redactie FP maandag 2 oktober 2023 @ 07:15:32 #238
Brabo Bastard
pi_210810722
quote:
2s.gif Op zondag 1 oktober 2023 22:36 schreef 2dope het volgende:

[..]
Chill, enjoy :s) Geen games dus in de vakantie?
Ga naar Duitsland en de Xbox blijft thuis :P Midweek even niks O+
"Omae wa mou shindeiru."
  Moderator maandag 2 oktober 2023 @ 10:39:11 #239
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_210811750
duitsland <3
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
  Eindredactie Games maandag 2 oktober 2023 @ 12:50:01 #240
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_210812954
Gisteravond Lies of P uitgespeeld, ook Nameless Puppet gesloopt want dat was 'mijn' einde. Manus en Nameless Puppet waren ontzettend toffe gevechten, ook geen enkele keer gefrustreerd geraakt bij het verliezen, voelde gewoon fair zeg maar. Meteen NG+ ff een uurtje gespeeld en al meteen in Act 4, grappig hoe je overal overheen stoomwalst.

Leuke/geslaagde Soulslike, al haalt 't bij lange na niet bij de originele games. Extreem lineair, nodigt weinig uit tot exploren, ik vind het wapen/armorsysteem maar matig, te weinig uitdagende gevechten buiten bosses om (weinig variatie in vijanden, veel reskins met een extra move) en te veel "balanceer over dunne balkjes terwijl je wordt beschoten"-stukjes, luie manier van kunstmatig 'moeilijkheid' toevoegen. Perfect block-systeem als alternatief voor dodgen wel echt heel vet uitgewerkt, voelt extreem satisfying als je een paar van die combo's weet te timen.

Ook mega polished en grafisch zeer netjes, moet ook gezegd worden. Hele lore/backstory spreekt me alleen niet zo aan. Nu bezig met AC Mirage ;(
  Moderator / Redactie FP maandag 2 oktober 2023 @ 13:22:09 #241
Brabo Bastard
pi_210813328
quote:
2s.gif Op maandag 2 oktober 2023 12:50 schreef 2dope het volgende:
Gisteravond Lies of P uitgespeeld, ook Nameless Puppet gesloopt want dat was 'mijn' einde. Manus en Nameless Puppet waren ontzettend toffe gevechten, ook geen enkele keer gefrustreerd geraakt bij het verliezen, voelde gewoon fair zeg maar. Meteen NG+ ff een uurtje gespeeld en al meteen in Act 4, grappig hoe je overal overheen stoomwalst.

Leuke/geslaagde Soulslike, al haalt 't bij lange na niet bij de originele games. Extreem lineair, nodigt weinig uit tot exploren, ik vind het wapen/armorsysteem maar matig, te weinig uitdagende gevechten buiten bosses om (weinig variatie in vijanden, veel reskins met een extra move) en te veel "balanceer over dunne balkjes terwijl je wordt beschoten"-stukjes, luie manier van kunstmatig 'moeilijkheid' toevoegen. Perfect block-systeem als alternatief voor dodgen wel echt heel vet uitgewerkt, voelt extreem satisfying als je een paar van die combo's weet te timen.

Ook mega polished en grafisch zeer netjes, moet ook gezegd worden. Hele lore/backstory spreekt me alleen niet zo aan. Nu bezig met AC Mirage ;(
Grotendeels mee eens. Heel erg lineair, had graag meer optional areas en bosses gezien. Omgevingen zijn wel erg tof.

Combat vind ik wel erg interessant, er is altijd wel een wapen voor een situatie. Timen van perfect parries is soms wel strikt. Voor een eerste opzet zeker niet verkeerd.

Ik kan de lore wel waarderen. Hoe ze het verhaal van Pinokkio hebben gebruikt vind ik erg origineel.

Ik hoop dat de developer echt meerdere sprookjes zo gaat gebruiken. En het gerucht gaat al dat ze het volgende sprookje al gevonden hebben.
"Omae wa mou shindeiru."
pi_210813503
quote:
0s.gif Op maandag 2 oktober 2023 13:22 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Grotendeels mee eens. Heel erg lineair, had graag meer optional areas en bosses gezien. Omgevingen zijn wel erg tof.

Combat vind ik wel erg interessant, er is altijd wel een wapen voor een situatie. Timen van perfect parries is soms wel strikt. Voor een eerste opzet zeker niet verkeerd.

Ik kan de lore wel waarderen. Hoe ze het verhaal van Pinokkio hebben gebruikt vind ik erg origineel.

Ik hoop dat de developer echt meerdere sprookjes zo gaat gebruiken. En het gerucht gaat al dat ze het volgende sprookje al gevonden hebben.
Is al bekend, zie je tijdens de ending wel. 8-)
  Moderator / Redactie FP maandag 2 oktober 2023 @ 14:18:18 #243
Brabo Bastard
pi_210813754
quote:
2s.gif Op maandag 2 oktober 2023 13:42 schreef Drankster het volgende:

[..]
Is al bekend, zie je tijdens de ending wel. 8-)
Al wat van gelezen ja :P

Kan niet wachten :9
"Omae wa mou shindeiru."
pi_210822742
Mensen die AC: Mirage nog gaan spelen?

Ik denk dat ik een maandje Ubisoft+ neem aangezien het spel maar 20-30 uur duurt, daar ga ik geen 50 EUR voor neerleggen :P
pi_210822931
Ja, ik. Koop 'm wel gewoon.
"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
  Moderator / Redactie FP dinsdag 3 oktober 2023 @ 21:31:20 #246
Brabo Bastard
pi_210826709
Ik sla hem over.
"Omae wa mou shindeiru."
pi_210826747
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 oktober 2023 14:44 schreef Wouter2006 het volgende:

Ik denk dat ik een maandje Ubisoft+ neem aangezien het spel maar 20-30 uur duurt, daar ga ik geen 50 EUR voor neerleggen :P
:Y

Collectors edition is onderweg.
pi_210826752
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 oktober 2023 14:44 schreef Wouter2006 het volgende:

Volgende maand BLACKED FRIDAYED. Ziet er goed uit. Ubisoft-games zijn rond eind november en december flink goedkoper altijd. Hetzelfde met The Crew Motorfest.
SOONY
  Moderator / Redactie FP dinsdag 3 oktober 2023 @ 21:40:00 #249
Brabo Bastard
pi_210826857
quote:
14s.gif Op dinsdag 3 oktober 2023 21:34 schreef DKUp het volgende:

[..]
Volgende maand BLACKED FRIDAYED. Ziet er goed uit. Ubisoft-games zijn rond eind november en december flink goedkoper altijd. Hetzelfde met The Crew Motorfest.
Benieuwd wat er allemaal in de aanbieding gaat.
"Omae wa mou shindeiru."
pi_210827062
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 oktober 2023 21:40 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Benieuwd wat er allemaal in de aanbieding gaat.
De niet exclusives meestal of meer dan een jaar oud. Dead Island 2, Hogwarts, Ubi-games etcetera.
Dead Island 2 wacht ik ook nog steeds op een goede aanbieding |:)
SOONY
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')