Cijfer?quote:
Ik kan me alleen nog een vreselijke wietgeur herinneren, geen geur van wijn uit een pak.quote:Op maandag 14 augustus 2023 14:43 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
https://www.hiphopinjesmoel.com/anger-management-tour/
Zo te lezen was @:tong80 er ook, René.
8/10quote:
Waarom kijk jii niet naar japanse/koreaanse series die ik jou aanbeveelquote:Op maandag 14 augustus 2023 14:46 schreef RamboDirk het volgende:
DISNEY.
Welcome to Wrexham.
7.5/10
Guitig.
NETFLIX.quote:Op maandag 14 augustus 2023 16:05 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Waarom kijk jii niet naar japanse/koreaanse series die ik jou aanbeveel
Wereldsquote:Op maandag 14 augustus 2023 16:09 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
NETFLIX.
Alice in Borderland
7/10
[ afbeelding ]
Ayame Misakiquote:Op maandag 14 augustus 2023 16:09 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
NETFLIX.
Alice in Borderland
7/10
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 17:13 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag?
Lekker bezig maat.quote:Op maandag 14 augustus 2023 18:47 schreef maxi-mus het volgende:
Nasi met saté. Net een uurtje gesport. @:ggmm
Lekker zout.quote:Op maandag 14 augustus 2023 18:51 schreef GGMM het volgende:
[..]
Lekker bezig maat.
Geniet er lekker van.
Ik had geen zin om te koken dus ik heb tomatensoep uit een zak gegeten met broodjes erbij. @:drizzt
Schaam me een beetje
@:onlogisch voordat je bijdehand gaat doen ik heb de soep niet direct uit die zak gegeten.
Ik ga niet bijdehand doen makker. Ik ben gewoon hevig teleurgesteld in je, gore papzak dat je bent.quote:Op maandag 14 augustus 2023 18:51 schreef GGMM het volgende:
[..]
Lekker bezig maat.
Geniet er lekker van.
Ik had geen zin om te koken dus ik heb tomatensoep uit een zak gegeten met broodjes erbij. @:drizzt
Schaam me een beetje
@:onlogisch voordat je bijdehand gaat doen ik heb de soep niet direct uit die zak gegeten.
HIJSgodquote:Op maandag 14 augustus 2023 14:43 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
https://www.hiphopinjesmoel.com/anger-management-tour/
Zo te lezen was @:tong80 er ook, René.
Goedenavond @Orientequote:
Genoteerd.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |