Jij nietquote:Op donderdag 17 augustus 2023 22:46 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Mooie jonge vrouw heb je nooit alleen.
Check.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 18:40 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Op dat artikel reageerde ik ook.
Op Thijs na is het prive.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 23:44 schreef JourneyBlue het volgende:
[..]
Check.
Maar eens, hij wist het heus niet al 18 maanden geleden, want dan is het inderdaad wel heel bijzonder dat vrouwlief en zijn voormalig beste vriend (die hij de schuld van alles geeft) 1-op-1 blijven afspreken voor coachingsgesprekken.
Het is afgesloten terwijl het (voor Sander) onduidelijk is wat er precies is gebeurd in de hotelkamer.
Het is de schuld van iedereen, behalve van Noor.
'Waar is je vrouw mee bezig en hoe kun je daar naast staan?'." had hij beter aan zichzelf kunnen sturen.
Dit is echt zo'n dooddoener. Het kan gebeuren? Ik kan mn bus missen of uitglijden over mijn mans sokken. Dat kan gebeuren. Vreemdgaan kan niet gebeuren. Je bent er zelf bij. Je ligt niet plots met iemand in bed, oepsie.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 22:33 schreef Aventura het volgende:
Misschien ben ik in de minderheid, maar ik vind vreemdgaan echt geen halsmisdaad. Het kan gebeuren. Het is ook een privé-aangelegenheid en je kunt iemand daar niet echt op aanspreken, vind ik (vraag me ook af of Igone dat echt niet wist, want ze wist ook vast wel wat Thijs en Katja allemaal uitvraten).
Ja. Dat is zoals het geburt. Veel spijt.quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 05:31 schreef roos94 het volgende:
[..]
Dit is echt zo'n dooddoener. Het kan gebeuren? Ik kan mn bus missen of uitglijden over mijn mans sokken. Dat kan gebeuren. Vreemdgaan kan niet gebeuren. Je bent er zelf bij. Je ligt niet plots met iemand in bed, oepsie.
Juist. Het is een breuk in de vertrouwensband die je met je partner hebt. Ga dan voor een open relatie als je wilt rondneukenquote:Op vrijdag 18 augustus 2023 05:31 schreef roos94 het volgende:
[..]
Dit is echt zo'n dooddoener. Het kan gebeuren? Ik kan mn bus missen of uitglijden over mijn mans sokken. Dat kan gebeuren. Vreemdgaan kan niet gebeuren. Je bent er zelf bij. Je ligt niet plots met iemand in bed, oepsie.
Het kan gebeuren dat je vreemdgaat met de vrouw van je beste vriend terwijl je hun huwelijk hebt voltrokken?quote:Op donderdag 17 augustus 2023 22:33 schreef Aventura het volgende:
Misschien ben ik in de minderheid, maar ik vind vreemdgaan echt geen halsmisdaad. Het kan gebeuren. Het is ook een privé-aangelegenheid en je kunt iemand daar niet echt op aanspreken, vind ik (vraag me ook af of Igone dat echt niet wist, want ze wist ook vast wel wat Thijs en Katja allemaal uitvraten).
Kennelijk welquote:Op vrijdag 18 augustus 2023 09:07 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Het kan gebeuren dat je vreemdgaat met de vrouw van je beste vriend terwijl je hun huwelijk hebt voltrokken?
Dat ‘detail’ had ik dan even gemist. Ik bedoel eigenlijk dat ik vind dat vreemdgaan een privé-aangelegenheid is, een beslissing tussen twee volwassenen. Een tiener groomen, dus een misdrijf begaan, is dat niet.quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 09:07 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Het kan gebeuren dat je vreemdgaat met de vrouw van je beste vriend terwijl je hun huwelijk hebt voltrokken?
Dat 2019 is een fout in het artikel, 2019 is immers ook niet 18 maanden geleden.quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 09:41 schreef Claudia_x het volgende:
Ik heb behoefte aan een tijdlijn.
1971: Sander wordt geboren.
1975: Katja wordt geboren.
1978: Thijs wordt geboren.
1987: Noor wordt geboren.
2004: Dochter Bibi (Sander x ex) wordt geboren.
2004: Thijs en Katja krijgen een relatie.
2006: Thijs en Katja trouwen.
2010: Dochter Sammie (Thijs x Katja) wordt geboren.
2011: Sander en Noor krijgen een relatie.
2015: Thijs en Katja gaan uit elkaar.
2015-2017: Thijs legt het aan met minderjarige meiden.
2016: Thijs en Igone krijgen een relatie.
2016: Dochter Olivia (Sander x Noor) wordt geboren.
2019: Thijs en Igone trouwen in november.
2019: Thijs en Noor hebben een hete nacht in een hotel in Limburg.
2021: Sander en Noor trouwen.
Twee dingen vallen me op:
- Het online misbruik zou zich tussen november 2015 en november 2017 hebben afgespeeld (bron). Dat was na de scheiding van Katja, maar er is overlap met de relatie met Igone.
- Noor en Thijs gingen vreemd tijdens zijn huwelijk met Igone, in 2019 (bron). Dat moet dat wel heel snel na de bruiloft zijn geweest!
Ja, het kan eigenlijk niet kloppen. In de Telegraaf staat dit:quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 09:53 schreef JourneyBlue het volgende:
[..]
Dat 2019 is een fout in het artikel, 2019 is immers ook niet 18 maanden geleden .
Ze knippen en plakken artikelen zonder te lezen of klopt.quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 09:56 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ja, het kan eigenlijk niet kloppen. In de Telegraaf staat dit:
„Het klopt dat Noor in het hotel in Limburg is vreemdgegaan met Thijs”, vertelt Kleinenberg aan RTL Boulevard. „Daar is achttien maanden geleden onrust door ontstaan tussen mij en Noor toen ze het meteen aan mij opbiechtte.”
Maar ook:
Kleinenberg wijst vooral met de vinger naar Römer, die in 2019 nog getrouwd was met Igone de Jongh.
Waar refereert dat 2019 aan? Boulevard heeft het ook over 18 maanden geleden en over 2019.
Je kunt dat 'meteen' ook ander interpreteren, namelijk als 'het kwam uit en ze gaf het meteen toe'. Maar je kunt ook 'nog' in 'die in 2019 nog getrouwd was met' anders interpreteren. Ik houd het voorlopig op 2022 voor de affaire en heb m'n tijdlijn aangepast.quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 10:01 schreef JourneyBlue het volgende:
[..]
Ze knippen en plakken artikelen zonder te lezen of klopt.
Misschien moet je even de tijdlijn sturen
Want 18 maanden geleden en meteen (ahum) opgebiecht geeft ook geen ruimte voor 2019.
Data:quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 10:08 schreef Claudia_x het volgende:
Ik ben trouwens ook wel benieuwd hoe het dan met de tijdlijn van de vriendschap zit. Wanneer zijn Thijs en Sander gestopt met elkaar om te gaan? Sander heeft Thijs schijnbaar recentelijk pas ontvolgd. Klaarblijkelijk gaf de affaire daar onvoldoende aanleiding toe.*hij wist het gewoon nog niet eerder
Waar haal je april 2023 vandaan? Als ik achttien maanden terugtel, kom ik op februari 2022 uit.quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 10:14 schreef JourneyBlue het volgende:
[..]
Data:
- Hotel in Maastricht was in april 2023
- Zakelijk conflict met zakenpartner Noor (die ook achter het gedoe met Thijs) kwam, begon ongeveer 9 maanden geleden.
Ik ken de site niet. Maar het was natuurlijk niet eenmalig, maar wel eenmalig door meerdere mensen bevestigd.quote:“Thijs heeft al bijna twee jaar een affaire met influencer Noor de Groot”
https://www.instagram.com/stories/highlights/17913081593717552/quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 10:19 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Waar haal je april 2023 vandaan? Als ik achttien maanden terugtel, kom ik op februari 2022 uit.
De tv serie was heel slecht en is deze onlangs niet van de zender gehaald?quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 10:26 schreef Claudia_x het volgende:
Was dit eigenlijk al voorbijgekomen? Thijs Römer schreef een boek over grensoverschrijdend gedrag (en het lijkt verdacht veel op de huidige beschuldigingen). In de tijdlijn gezet en wat blijkt: dit was nog voor het online misbruik plaatsvond.
De tijdlijn is een potje:quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 10:20 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik ken de site niet. Maar het was natuurlijk niet eenmalig, maar wel eenmalig door meerdere mensen bevestigd.
https://www.roddelpraat.n(...)r-heeft-een-affaire/
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |