En die enge Uriot van Telegraaf Prive.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 07:38 schreef superniger het volgende:
[..]
Kenmerk van de Story en Guido den Aftrekker.
Zo heeft zijn chick ook geen tijd om Thijs te neuken. Slim.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 23:51 schreef Jaroon het volgende:
Duidelijk. Voor roddels hebben ze geen tijd.
Ik neem aan dat de lust voor Thijs nu ook wel is afgenomen.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 09:41 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Zo heeft zijn chick ook geen tijd om Thijs te neuken. Slim.
[ afbeelding ]
Denk het. Hij dumpt haar niet, want tja eigenlijk is zij out-of-his-league maar door geld niet dus. En ze hebben een kind samen, dus haar geneuk met Thijs en anderen waar ze wel geil van wordt, wordt gedoogd.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 12:34 schreef Scorpie het volgende:
Ik volg het niet meer, die Sander is dus de cuck van Noor.
Noor neukt aldus de geruchten met Thijs en Sander vind dat de media alleen maar geruchten voor niks aan het verspreiden zijn. Maar ze hebben wel echte problemen.
Dus nu gaan ze op vakantie.
Zit het zo?
Nee hoor, wij weten allang dat Bubba hem anaal flink gaat aanpakken!!quote:Op woensdag 16 augustus 2023 19:59 schreef PiyeReloaded het volgende:
[..]
Beetje sensationeel lulverhaal. Er staat letterlijk in het artikel dat hij op een beschermde afdeling komt en dat hij een maand lang praktisch enkel op zijn cel kan verblijven (want waarom zou Thijs in hemelsnaam gaan werken voor een maand?) Maar oewh, wat zal die te grazen genomen worden door andere gevangenen.Dit is niet de VS, het leven is geen film.
Zijn eerste dochter heeft wel een scheiding meegemaakt. Maar verder is hij tegen de breuk van een gezin. Dus dochter twee krijgt wel een happy family.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 14:14 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Denk het. Hij dumpt haar niet, want tja eigenlijk is zij out-of-his-league maar door geld niet dus. En ze hebben een kind samen, dus haar geneuk met Thijs en anderen waar ze wel geil van wordt, wordt gedoogd.
Zoiets.
Waarschijnlijk nog verzonnen ook, de zogenaamde bewaker die helemaal niet bestaat.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 22:54 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Jezus, wat een sneu item / 'artikel'. Echt zero nieuwswaarde en gezeik "een bewaker die al 23 jaar.. onthult.."
Kappen met die drek
Yvonne bellen om je naam maar vooral de naam van je vrouw te zuiveren.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 12:50 schreef Marsenal het volgende:
Dit wordt te ingewikkeld voor mij. Ik ken al die mensen ook niet verder en je punt maken op instagram, dat is ook wel echt een verdrietige manier om met je sores om te gaan.
quote:Op woensdag 16 augustus 2023 19:53 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Sander lijkt me zo een goedzak die ik het rondneuken van z’n vrouw nog wel zie verbergen. Gewoon omdat hij te aardig is.
Anaal in z;n kanaal om darnaa digitaal met een hoop kabaal op insta te zeggen, t'is niet normaalquote:Op donderdag 17 augustus 2023 14:22 schreef Nober het volgende:
[..]
Nee hoor, wij weten allang dat Bubba hem anaal flink gaat aanpakken!!
Na een 10+ jaar relatie sloeg de verveling toe.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 14:49 schreef SEMTEX het volgende:
Wat moet je met die zweterige pad van een Thijs R. als je Sander Kleinenberg hebt?
Tja.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 18:23 schreef Samhain het volgende:
"Als je aan kinderen zit heb je een probleem..."
Alleen zat hij niet aan kinderen.
Om eerlijk te zijn als je Kleinenberg naast zijn vreemdgaande chick ziet staat, dan zie je toch wel een flinke gat in knapheid. Zij is wel echt een hele mooie vrouw en hij tja ziet eruit als de gemiddelde kale Nederlandse man.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 14:49 schreef SEMTEX het volgende:
Wat moet je met die zweterige pad van een Thijs R. als je Sander Kleinenberg hebt?
Ze schelen een jaar of 15.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 14:52 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Om eerlijk te zijn als je Kleinenberg naast zijn vreemdgaande chick ziet staat, dan zie je toch wel een flinke gat in knapheid. Zij is wel echt een hele mooie vrouw en hij tja ziet eruit als de gemiddelde kale Nederlandse man.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |