Lekker, welkom!quote:Op donderdag 7 september 2023 08:59 schreef NoFoksGiven het volgende:
Sinds deze week een PS5!
Ouderwets beginnen met Gran Turismo, en eens gaan verdiepen wat de volgende must-buys zijn!
Volgens mij heb ik The Last of Us gespeeld op de PS3, en een remake op de PS4? Vond er niet zo veel aan, kwam er niet echt in.quote:Op donderdag 7 september 2023 09:35 schreef Gunner het volgende:
[..]
Ik heb sinds kort ook een PS5 en ik heb genoten van The Last of Us pt 1 en 2.
Part 2 is voor mij het beste spel ooit geworden dat ik ooit heb gespeeld. Wat een verhaal en graphics.
Nice, goede tip! Ik ga er eens induiken!quote:Op donderdag 7 september 2023 09:40 schreef Drankster het volgende:
[..]
Lekker, welkom!
Advies die ik je kan geven is kijk welke games je wil gaan kopen en of die in PlayStation Plus Extra abonnement staan. De meeste PS5 exclusives staan tegenwoordig op Extra en misschien is het goedkoper om een jaar Plus Extra te nemen ipv de games los te kopen. Je kan de games dan spelen zo lang je abonnement loopt.
Voorbeeld: Horizon: Forbidden West, Demon's Souls en Ratchet & Clank nieuw los kopen is bijna even duur als een jaar Exrtra en dan krijg je er bij Extra nog zo veel meer bij.
Alle games in PlayStation Extra: https://www.playstation.com/nl-nl/ps-plus/games/#game-cat-a-z
Er is ook nog een Premium abo maar die zal ik niemand adviseren.
Kan..Smaken verschillen.quote:Op donderdag 7 september 2023 09:41 schreef NoFoksGiven het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik The Last of Us gespeeld op de PS3, en een remake op de PS4? Vond er niet zo veel aan, kwam er niet echt in.
Tof ja, gelukkig dat smaken verschillen!quote:Op donderdag 7 september 2023 09:47 schreef Gunner het volgende:
[..]
Kan..Smaken verschillen.
Normaal heb ik dat het verhaal soms aan me voorbij gaat, maar bij deze zat ik er helemaal in
Ik was er gistermiddag ff he-le-maal klaar mee na 10 keer een reload te moeten doen.quote:Op woensdag 6 september 2023 10:23 schreef 2dope het volgende:
[..]
Ja das wel mooi, dat je eerst even ergens anders op kunt focussen om later sterker terug te komen.
een ranger slaat dan ook niet maar schietquote:Op donderdag 7 september 2023 12:19 schreef Ang3l het volgende:.
Potdorie zeg.
Begin ook te twijfelen of Ranger wel een goede keuze was.
Lijkt niet echt veel deuken in boter te slaan
OP JE BAKKES!!!!!!!!!!!!quote:Op donderdag 7 september 2023 12:20 schreef Pheno het volgende:
[..]
een ranger slaat dan ook niet maar schiet
Gooi die daggers danquote:
Net als echte tabletop DND, rol ik toch alleen maar bagger en misses.quote:
Geloof me... ik heb hetzelfde probleem met een Barbarian.quote:Op donderdag 7 september 2023 12:19 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik was er gistermiddag ff he-le-maal klaar mee na 10 keer een reload te moeten doen.
Kreeg de goblins bij de gate niet dood, de Gnolls niet dood bij de grot, keer op keer op keer maar weer.
En elk gevecht ging anders, leek goed te starten en vervolgens volledige party kill. Steeds weer.
Werd ik niet vroilijk van
Uit frustratie maar gewoon naar t Goblin kasteel gegaan, daar iedereen uitgemoord (nog steeds geen makkelijk gevecht, maar wel te doen) en inmiddels betere items opgepikt en een level erbij (4). Dit weekend maar weer ff t verhaal verder proberen.
Potdorie zeg.
Begin ook te twijfelen of Ranger wel een goede keuze was.
Lijkt niet echt veel deuken in boter te slaan
Kwam er wel achter dat je geen PS+ nodig hebt voor online multiplay, aangezien de buurman ineens inbrak in mijn spel.![]()
Het scheeltje idd enorm, dat ene level verschil. En betere wapens. Ben nu een stuk verder.quote:Op donderdag 7 september 2023 15:14 schreef wdn het volgende:
[..]
Geloof me... ik heb hetzelfde probleem met een Barbarian.
"Kreeg de goblins bij de gate niet dood" Hoger gaan staan maakte bij mij het verschil.
Ik heb een partij zitten herladen tot ik lvl 4 werd zeg. Cherry picken van quests enzo.
Wat ineens een groot verschil maakte: groene+1 wapens. Grove npc Dammon.
En level 4 feat Sentinel. Khalach + mijn Barb beide met Sentinel is goddelijk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 11 september 2023 15:52 schreef Evangelion het volgende:
[ twitter ]
Goede maand voor de weebsTokyo Game Show he.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ben benieuwd welke Weeb games Microsoft op GamePass gaat gooien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |