Staat er toch echt gewoon.quote:Op maandag 4 september 2023 16:49 schreef Morri2 het volgende:
[..]
Ik zie die gewone anders niet in de shop staan. Je kunt hem alleen in de PS Store kopen toch? Het is maar een tientje, maar al die extra's interesseren me niet, en early access ook niet. Beetje stom om dan een tientje extra te gaan betalen.
EDIT: ik zie hem wel op de Website staan, maar in de store op de PS5 zelf niet
Inderdaad. Verscholen achter puntjes. Als je zoekt, dan krijg je alleen de duurdere versie te zien in het resultaat.quote:Op dinsdag 5 september 2023 08:46 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Staat er toch echt gewoon.
Misschien ff op de puntjes klikken en versie selecteren?
Ik weet dat je ergens de versie kan selecteren.
quote:Op dinsdag 5 september 2023 09:06 schreef Morri2 het volgende:
[..]
Inderdaad. Verscholen achter puntjes. Als je zoekt, dan krijg je alleen de duurdere versie te zien in het resultaat.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dus eerst nog maar ff de wereld verder in en levellen dan.L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
quote:Op woensdag 6 september 2023 07:44 schreef Ang3l het volgende:
Godsklolere.... ik ben pas level 3 en....Ben je überhaupt al wel in dat Goblin camp geweest?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dus eerst nog maar ff de wereld verder in en levellen dan.Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
quote:Op woensdag 6 september 2023 08:49 schreef 2dope het volgende:
[..]
Ben je überhaupt al wel in dat Goblin camp geweest?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.L'Amour menaçant:
quote:Op woensdag 6 september 2023 08:50 schreef Ang3l het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
quote:Op woensdag 6 september 2023 09:03 schreef 2dope het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.L'Amour menaçant:
quote:Op woensdag 6 september 2023 09:41 schreef Ang3l het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
quote:Op woensdag 6 september 2023 09:57 schreef 2dope het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.L'Amour menaçant:
quote:Op woensdag 6 september 2023 10:00 schreef Ang3l het volgende:
[..]Ja das wel mooi, dat je eerst even ergens anders op kunt focussen om later sterker terug te komen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Controller werkt zeer intuïtief, veel mensen die ervaring met beide hebben verkiezen controller zelfs boven KB/M van wat ik heb gelezen. Ik heb alleen KB/M ervaring in BG3 maar DOS2 heb ik ook op PS4 gespeeld en dat ging ontzettend handig.quote:Op woensdag 6 september 2023 14:32 schreef Tim_G het volgende:
Hoe speelt BG3 op de console?
Het is natuurlijk al vrij langzaam van opzet maar ik ben bang dat het met een controller nog langzamer gaat.
Je klikt met de analoge stick om in of uit mouse mode te gaan en dat was het eigenlijk.quote:Op woensdag 6 september 2023 14:32 schreef Tim_G het volgende:
Het is natuurlijk al vrij langzaam van opzet maar ik ben bang dat het met een controller nog langzamer gaat.
quote:Op woensdag 6 september 2023 14:32 schreef Tim_G het volgende:
Dit zie ik inderdaad regelmatig voorbij komen maar echte ervaringen, zonder de help de hype hypen sites, hecht ik wat meer waarde aanquote:
Waarom zou Eurogamer de PS5-versie 'hypen' ten opzichte van de pc-versie? Hij onderbouwt gewoon z'n voorkeur, tamelijk uitgebreid ookquote:Op woensdag 6 september 2023 16:30 schreef Tim_G het volgende:
[..]
Dit zie ik inderdaad regelmatig voorbij komen maar echte ervaringen, zonder de help de hype hypen sites, hecht ik wat meer waarde aan
je kunt de PC-versie toch ook wel met controller spelen?quote:Op woensdag 6 september 2023 16:30 schreef Tim_G het volgende:
[..]
Dit zie ik inderdaad regelmatig voorbij komen maar echte ervaringen, zonder de help de hype hypen sites, hecht ik wat meer waarde aan
$$$quote:Op woensdag 6 september 2023 16:42 schreef 2dope het volgende:
[..]
Waarom zou Eurogamer de PS5-versie 'hypen' ten opzichte van de pc-versie? Hij onderbouwt gewoon z'n voorkeur, tamelijk uitgebreid ook
Sterker nog, heb helemaal geen pc.quote:Op woensdag 6 september 2023 16:44 schreef aTypisch het volgende:
[..]
je kunt de PC-versie toch ook wel met controller spelen?
edit: oh, het is niet duidelijk of je een geschikte PC hebt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.PSN: SneakyDutchDude
Ik heb sinds kort ook een PS5 en ik heb genoten van The Last of Us pt 1 en 2.quote:Op donderdag 7 september 2023 08:59 schreef NoFoksGiven het volgende:
Sinds deze week een PS5!
Ouderwets beginnen met Gran Turismo, en eens gaan verdiepen wat de volgende must-buys zijn!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |