Jaquote:Op vrijdag 1 september 2023 09:45 schreef Drankster het volgende:
[..]
Maar hoe dan.
Moet je nog inbellen als je internet wil gebruiken?
28 hierquote:Op vrijdag 1 september 2023 20:34 schreef Peejtur het volgende:
Baldur's gate gewoon te downloaden en dan pas de spelen over 21,5 uur![]()
![]()
40 minuten over gedaan btw.
Volgens mij 18.00 toch?quote:Op vrijdag 1 september 2023 20:37 schreef wdn het volgende:
[..]
28 hier
en de counter loopt af en af en af en af
Ik denk dat ik lang door ga vandaag, zaterdag slaap en om 15:59 gaat de PS5 en dan raggen tot aan Monza F1
Arme pauper ben ik, kinderen naar voetbal, zondag pretpark, maandag werken en training, dinsdag pas tijdquote:Op vrijdag 1 september 2023 20:43 schreef Peejtur het volgende:
[..]
De standaard editie wel. Deluxe morgen.
Sorry ja 18:00quote:
Nog geen 20 minuten hier.quote:Op vrijdag 1 september 2023 20:37 schreef wdn het volgende:
[..]
28 hier
en de counter loopt af en af en af en af
Ik heb 1 en 2 gespeeld en weet waar de games liggen ;-)quote:Op zaterdag 2 september 2023 12:58 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nog geen 20 minuten hier.Op dit soort momenten ben ik een ultra blije nerd met mijn glasvezel en bekabelde verbinding naar de PS5.
Mijn eerste Baldurs Gate ervaring als RPG liefhebber en ben heel benieuwd na alle zeer positieve recensies.
Iets met mechs?quote:Op zaterdag 2 september 2023 15:58 schreef DKUp het volgende:
Maak een keer iets anders dan die Souls troep.
Neem een jaar ps plus extra, dan kun je met die games plus alles wat uit de essential komt twee jaar gamen.quote:Op zaterdag 2 september 2023 16:21 schreef superniger het volgende:
Ik ben om. Ga deze week een ps5 kopen.
Waar kopen jullie je ps5 games? Zijn er sites met goede deals?
Vroeger had je goede deals bij zavvi.com aleen verkopen ze op hun site geen games meer.
Onlinequote:Op zaterdag 2 september 2023 16:21 schreef superniger het volgende:
Vroeger had je goede deals bij zavvi.com aleen verkopen ze op hun site geen games meer.
Ben jij mij? Hier is de GM ook weg en VGP+ was mn go to import store voor Amerikaanse import. Tegenwoordig doe ik meer digitaal voor import, US PSN Store account enzoquote:Op zaterdag 2 september 2023 17:53 schreef wdn het volgende:
[..]
Mijn gamemania is vertrokken hier
VGA plus in Canada was vroeger mijn import plek
Daar gaan we![]()
![]()
![]()
Roermondquote:Op zaterdag 2 september 2023 18:33 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ben jij mij? Hier is de GM ook weg en VGP+ was mn go to import store voor Amerikaanse import. Tegenwoordig doe ik meer digitaal voor import, US PSN Store account enzo
www.budgetgaming.nlquote:Op zaterdag 2 september 2023 16:21 schreef superniger het volgende:
Nog even geduld hebben op de PS5 - slim die binnenkort uitkomt.quote:Op zaterdag 2 september 2023 16:21 schreef superniger het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |