Prachtigquote:Op maandag 14 augustus 2023 03:23 schreef BasEnAad het volgende:
Niemand opende een nieuw topic, dan maar dit...
Alsof er een dartpijl in zijn kont zitquote:
quote:Op maandag 14 augustus 2023 07:24 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Alsof er een dartpijl in zijn kont zit
Goedemorgen
Maakt bij mij nooit zoveel uitquote:Op maandag 14 augustus 2023 07:24 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hij ziet er meer uit als een vrijdag
Ja precies dan is dat gevoel weer wat andersommerig.quote:Op maandag 14 augustus 2023 07:26 schreef pullup het volgende:
[..]
Maakt bij mij nooit zoveel uitVaak ben ik juist in het weekeinde drukker
Ah ja het bloedprikken. 2 druppels nodig hebben, maar je wel helemaal leeg tanken.quote:Op maandag 14 augustus 2023 09:32 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik moest naar de vampierenfabriek
Ja, buisje moet wel goed vol zijnquote:Op maandag 14 augustus 2023 09:33 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ah ja het bloedprikken. 2 druppels nodig hebben, maar je wel helemaal leeg tanken.
Goede metafoor wel. Als je kind krijg je altijd de shit van je ouders op je hoofd.quote:
A gossiequote:
quote:Op maandag 14 augustus 2023 12:31 schreef marcb1974 het volgende:
@:chufi ; @:pullup,
ajax speelt zo weer. Wordt blijkbaar uitgezonden op youtube.
Wat een onzinquote:
Pcies, oefenen doen ze maar in hun eigen tijdquote:
Doe jij ook nooit aan toch, oefenen?quote:Op maandag 14 augustus 2023 12:38 schreef pullup het volgende:
[..]
Pcies, oefenen doen ze maar in hun eigen tijd
Jawelquote:Op maandag 14 augustus 2023 12:38 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Doe jij ook nooit aan toch, oefenen?
Lunchquote:
Smakelijk,quote:
Nee een broodje met daartussen een cordon blue, krautsalat en remouladesausquote:Op maandag 14 augustus 2023 12:54 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Smakelijk,
maar broodje cordon blue, broodje met ham en kaas
Jep. Komt iedere middag een broodjeswagen. Het liefst heb ik leberkase maar die was al op. Met schnitzel is ook lekker.quote:Op maandag 14 augustus 2023 13:01 schreef marcb1974 het volgende:
Klinkt weer, anders .....
Zit je in duitsland?
Met schnitzel is ook beter maar ook dat was al opquote:
Kan je niet vooraf bestellen?quote:Op maandag 14 augustus 2023 13:12 schreef engine het volgende:
[..]
Met schnitzel is ook beter maar ook dat was al op
Nee niet echt geloof ik. Denk vanwege de vakantieperiode dat ze een stuk minder bij heeft.quote:
Nee dankje. Ik heb genoeg aan het levenquote:Op maandag 14 augustus 2023 14:55 schreef marcb1974 het volgende:
Iemand nog zin in een 'zombiedrugs'?![]()
https://www.hln.be/buiten(...)iladelphia~a2b589c6/
Kijk vooral het filmpje even
Wat een wanhoop als je zoiets gaat slikkenquote:Op maandag 14 augustus 2023 14:55 schreef marcb1974 het volgende:
wtf ....quote:Op maandag 14 augustus 2023 14:55 schreef marcb1974 het volgende:
Je zou verwachten dat hij dat al laat uitvoerenquote:De opmars van de drug is zo sterk in de VS, dat Amerikaans president Joe Biden al een plan klaar heeft om de populariteit van tranq een halt toe te roepen.
Dat lijkt me je minste zorg ....quote:En wie het intensief en lang gebruikt, kan diabetes ontwikkelen.
Grote foutquote:Op maandag 14 augustus 2023 17:03 schreef marcb1974 het volgende:
@:D.
https://www.manners.nl/mo(...)nschap-gulden-snede/
Dus we gaan voor de ferrari?quote:Op maandag 14 augustus 2023 17:53 schreef D. het volgende:
[..]
Er staat een cabrio op de foto, dat had een coupe moeten zijn
En nee, da's niet mijn mening
En dan snel verkopen?quote:Op maandag 14 augustus 2023 17:55 schreef D. het volgende:
[..]
Ik zou 'm evengoed wel willen hebben hoor
Om te houden natuurlijkquote:
Lada's zijn ook duur tegenwoordigquote:Op maandag 14 augustus 2023 18:00 schreef D. het volgende:
[..]
Om te houden natuurlijk
Als verkopen het plan is dan zou ik voor de Ferrari gaan
Kan ik daarna 100 leukere auto's kopen en houd ik nog geld over
Duur is relatiefquote:Op maandag 14 augustus 2023 18:25 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Lada's zijn ook duur tegenwoordig
quote:Ondanks zijn zeldzaamheid is een nieuwe Lada Niva relatief goedkoop: prijzen beginnen bij ongeveer Ī 13.000. Occasions kosten nog minder en zijn verkrijgbaar vanaf Ī 3.000
Ik heb net naar de failarmy zitten.quote:Op maandag 14 augustus 2023 18:41 schreef engine het volgende:
Ik heb de nieuwe bus mee van het werk. Had 75 km gereden toen ik hem vrijdag meenam. Alleen nu moet ik iedere dag dat ding in en uit de parkeergarage zien te krijgen zonder iets te raken. Gaat nog een hele opgave worden. Heb de antenne er al vanaf gehaald want die zou ik sowieso kwijt zijn.
Kijk dat is nog eens handig!quote:Op maandag 14 augustus 2023 18:44 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik heb net naar de failarmy zitten.
Dus sterkte, weet nu hoe het NIET moet voor je
Volgende keer een beter hotel laten regelen .... met royal garage-deurenquote:Op maandag 14 augustus 2023 18:41 schreef engine het volgende:
Ik heb de nieuwe bus mee van het werk. Had 75 km gereden toen ik hem vrijdag meenam. Alleen nu moet ik iedere dag dat ding in en uit de parkeergarage zien te krijgen zonder iets te raken. Gaat nog een hele opgave worden. Heb de antenne er al vanaf gehaald want die zou ik sowieso kwijt zijn.
Heeft ie parkeersensoren?quote:Op maandag 14 augustus 2023 18:41 schreef engine het volgende:
Ik moet ook altijd mijn auto rijden zonder iets te rakenquote:Op maandag 14 augustus 2023 18:41 schreef engine het volgende:
Is wel zo handig jaquote:Op maandag 14 augustus 2023 19:37 schreef D. het volgende:
[..]
Ik moet ook altijd mijn auto rijden zonder iets te raken
Hoe scoor je dan je puntenquote:Op maandag 14 augustus 2023 19:37 schreef D. het volgende:
[..]
Ik moet ook altijd mijn auto rijden zonder iets te raken
Ja dat wel maar dan moet je nog goed oplettenquote:
Als je niet kan parkeren helpen die dingen ook niet echtquote:Op maandag 14 augustus 2023 20:31 schreef engine het volgende:
[..]
Ja dat wel maar dan moet je nog goed oplettenje moet toch doorrijden als het begint te piepen want anders kom je sowieso niet binnen.
Een collega heeft bij de vorige bus daar ook een keer tegen de muur gezeten. En is daar de antenne toen verloren
Het helpt een beetje, maar je moet nog steeds sturen en kijken, en boem is nog steeds hoquote:Op maandag 14 augustus 2023 20:31 schreef engine het volgende:
[..]
Ja dat wel maar dan moet je nog goed oplettenje moet toch doorrijden als het begint te piepen want anders kom je sowieso niet binnen.
Een collega heeft bij de vorige bus daar ook een keer tegen de muur gezeten. En is daar de antenne toen verloren
Geen idee, doe ik niet aan.quote:Op maandag 14 augustus 2023 22:41 schreef D. het volgende:
[..]
Kinderen schijnen ook niet goedkoop te zijn
Daarom zei ik ook 'schijnen', heb ik van horen zeggenquote:Op maandag 14 augustus 2023 22:42 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Geen idee, doe ik niet aan.
Jij ook niet toch?
Hier zitten vast een aantal experts die het weten.quote:Op maandag 14 augustus 2023 22:43 schreef D. het volgende:
[..]
Daarom zei ik ook 'schijnen', heb ik van horen zeggen
Alles is duurderder tegenwoordigquote:Op maandag 14 augustus 2023 22:49 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hier zitten vast een aantal experts die het weten.
En meteen weten of kleinkinderen nog duurderder kosten.
In verhouding zijn de inkomsten juist lagerquote:Op maandag 14 augustus 2023 22:51 schreef D. het volgende:
[..]
Alles is duurderder tegenwoordig
Maar in verhouding zijn de inkomsten ook wat hoger
Een gemiddeld salaris is hoger dan 25-30 jaar geledenquote:Op maandag 14 augustus 2023 22:51 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
In verhouding zijn de inkomsten juist lager
En de inflatie in die tijd nog hogerquote:Op maandag 14 augustus 2023 22:54 schreef D. het volgende:
[..]
Een gemiddeld salaris is hoger dan 25-30 jaar geleden
Ja dat houd makkelijk gelijke tred minimaal verdeuriequote:Op maandag 14 augustus 2023 22:54 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En de inflatie in die tijd nog hoger
Je kan er ook wel wat mee lachenquote:Op maandag 14 augustus 2023 22:43 schreef D. het volgende:
[..]
Daarom zei ik ook 'schijnen', heb ik van horen zeggen
Zeker wel.quote:Op maandag 14 augustus 2023 23:26 schreef pullup het volgende:
[..]
Je kan er ook wel wat mee lachen
[ twitter ]
quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 08:01 schreef Deisyy het volgende:
@:pullup slaapt zeker weer uit
[ afbeelding ]
Een korte opvliegerquote:Op dinsdag 15 augustus 2023 08:32 schreef maily het volgende:
[..]
Als je hem/haar een goeie schop geeft wel hoor
Deesquote:
Ga je zo'n mooie rooie ovenschaal kopen?quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 08:39 schreef Deisyy het volgende:
Dat kippetje van cafca brengt me wel op ideeën
Ik denk niet dat pullup wil dat ik hem vervang tijdens eventuele vakantiesquote:
Blauw natuurlijkquote:Op dinsdag 15 augustus 2023 08:56 schreef maily het volgende:
[..]
Ga je zo'n mooie rooie ovenschaal kopen?
ZO dat zit wel snor tussen julliequote:
quote:
Niet alleen D.quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 08:33 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat is een lekker kippetje![]()
@:D. zal er wel trek van krijgen.
dankuwelquote:Op dinsdag 15 augustus 2023 09:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
ZO dat zit wel snor tussen jullie
En zaterdag festival ook gezellig en daarnaquote:
Daarna slapen, dankuwelquote:Op dinsdag 15 augustus 2023 09:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En zaterdag festival ook gezellig en daarna![]()
Ja was even druk vanochtendquote:Op dinsdag 15 augustus 2023 08:01 schreef Deisyy het volgende:
@:pullup slaapt zeker weer uit
[ afbeelding ]
Ik vind hem mooiquote:
|Ik heb geprobeerd voor je waar te nemenquote:
Voel mij niet fit,ging op bed met hoofdpijn en in de nacht werd het erger en had het warmquote:
quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 09:50 schreef Lovely het volgende:
[..]
Vorl mij niet fit,ging op bed met hoofdpijn en in de nacht werd het erger en had het warm
Aaaahquote:
Dankjequote:
Meh, ik hoor veel mensen met dit soort klachten, het moet eens een paar weken 30+ graden worden, dat doodt de ziektekiemen wel.quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 09:50 schreef Lovely het volgende:
[..]
Voel mij niet fit,ging op bed met hoofdpijn en in de nacht werd het erger en had het warm
[..]
Voel mij niet fit,ging op bed met hoofdpijn en in de nacht werd het erger en had het warm
Denk het niet Henkquote:
quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 09:37 schreef Deisyy het volgende:
@:D. kijk deze brooddoos van mijn collega, die wil jij zeker ook wel![]()
[ afbeelding ]
Maar dan is het wel lang heet weerquote:Op dinsdag 15 augustus 2023 09:53 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Meh, ik hoor veel mensen met dit soort klachten, het moet eens een paar weken 30+ graden worden, dat doodt de ziektekiemen wel.
Beterschap!
Henk is niet zo van het teruglezenquote:
[..]
Heb het wel eens op tv gezien, wel een grappig tekenfilmquote:Op dinsdag 15 augustus 2023 10:04 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zekers, ze nam vanmorgen een koekje voor me mee![]()
Maar zij vertelde dus dat die mol van een Duitse tekenfilmserie is Die Sendung Miet Der Maus, en dat er in Keulen een winkel is met allerlei merchandise.
[ afbeelding ]
Hhm ik ken er nog een iemandquote:Op dinsdag 15 augustus 2023 10:10 schreef pullup het volgende:
[..]
Henk is niet zo van het teruglezen
quote:
Ik kende het helemaal nietquote:Op dinsdag 15 augustus 2023 10:11 schreef Lovely het volgende:
[..]
Heb het wel eens op tv gezien, wel een grappig tekenfilm
Je had ook nog een oranje muis. Weet alleen niet meer hoe die heetquote:
quote:
En een olifant......en een badeendquote:Op dinsdag 15 augustus 2023 10:15 schreef Lovely het volgende:
[..]
Je had ook nog een oranje muis. Weet alleen niet meer hoe die heet
Owquote:
Ongezien terechtquote:
quote:
"Der Maus"quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 10:15 schreef Lovely het volgende:
[..]
Je had ook nog een oranje muis. Weet alleen niet meer hoe die heet
Oja ook nogquote:Op dinsdag 15 augustus 2023 10:21 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En een olifant......en een badeend
[ afbeelding ]
Ik kwam ook niet verderquote:
Wat ik wel snap.. ook totaal niet boeiend wat daar gebeurd visa versaquote:Op dinsdag 15 augustus 2023 10:22 schreef Deisyy het volgende:
[..]![]()
Klopt, mensen hier hebben geen zin in het gezeik van DTS.
Thnxquote:Op dinsdag 15 augustus 2023 10:22 schreef 2xHenk het volgende:
[..]
* 2xHenk schenkt wat thee met honing in voor de lievste
Leuk!quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 10:23 schreef cafca het volgende:
@:Deisyy ik kwam van de week langs je winkeltje! [ afbeelding ]
Was in de tijd dat er nog bijna geen kinder tv was overdag, jaquote:Op dinsdag 15 augustus 2023 10:24 schreef pullup het volgende:
Die Maus bestaat al heel lang inderdaad
Duitsland was voorlijk wat dat betreft.quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 10:25 schreef cafca het volgende:
[..]
Was in de tijd dat er nog bijna geen kinder tv was overdag, ja
Ik kwam van de week langs jouw winkeltje.quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 10:23 schreef cafca het volgende:
@:Deisyy ik kwam van de week langs je winkeltje! [ afbeelding ]
ach ik dacht nu wel de duitse mausquote:
Ja wat die koe daar in de etalage doet weet ik ook niet. Nee, het is niet mijn reflectie in de etalage!quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 10:25 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Leuk!
Ik dacht eerst dat ze koeien verkochten, maar het is kleding
Heb jij het wel gekeken net zoals tekenfilm met het molletje?quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 10:26 schreef mario390 het volgende:
[..]
ach ik dacht nu wel de duitse maus
heb ik veel gekeken selfs nog metquote:Op dinsdag 15 augustus 2023 10:27 schreef Lovely het volgende:
[..]
Heb jij het wel gekeken net zoals tekenfilm met het molletje?
quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 10:27 schreef cafca het volgende:
[..]
Ja wat die koe daar in de etalage doet weet ik ook niet. Nee, het is niet mijn reflectie in de etalage!
Niks van mij bij!quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 10:26 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ik kwam van de week langs jouw winkeltje.
Ah okquote:Op dinsdag 15 augustus 2023 10:28 schreef mario390 het volgende:
[..]
heb ik veel gekeken selfs nog met
11 geloof ik
Jij kijkt nog altijd met slagersogen.quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 10:25 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Leuk!
Ik dacht eerst dat ze koeien verkochten, maar het is kleding
Ik ken het gewoon nog van vroeger toen ik veel Duitse tv keek .. en dus ook de Sendung mit der Maus altijd langs kwam...quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 10:23 schreef Lovely het volgende:
[..]
Oja ook nog
Beste simpele tekenfilms..
Een lekker stukje vleesquote:Op dinsdag 15 augustus 2023 10:32 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Jij kijkt nog altijd met slagersogen.
Dat eerste wist je wel toch?quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 10:04 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zekers, ze nam vanmorgen een koekje voor me mee![]()
Maar zij vertelde dus dat die mol van een Duitse tekenfilmserie is Die Sendung Miet Der Maus, en dat er in Keulen een winkel is met allerlei merchandise.
[ afbeelding ]
Heb het zelf nooit gekeken, maar zag wel eens stukjes voorbij komen.. Als ik bij mijn opa en oma was, die keken veel Duitse tv..quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 10:33 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik ken het gewoon nog van vroeger toen ik veel Duitse tv keek .. en dus ook de Sendung mit der Maus altijd langs kwam...
Beterschap MissLaif..
quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 10:40 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nee dat koekje was echt een verrassing
Van de kantinemedewerkster, die had lekker koekjes gebakkenquote:
Jammiequote:Op dinsdag 15 augustus 2023 10:46 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Van de kantinemedewerkster, die had lekker koekjes gebakken
Heyquote:
Dat mag ookquote:
3 dagen Bij de kinders geweest vorig weekend in Vossemeren..quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 11:04 schreef pullup het volgende:
[..]
HeyJawel, beetje voetballen aan het kijken
Je was even weg ?
Hup Spanjequote:Op dinsdag 15 augustus 2023 11:04 schreef pullup het volgende:
[..]
HeyJawel, beetje voetballen aan het kijken
Je was even weg ?
Die zijn wederom beterquote:
Sterkte de komende dagen ..quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 11:08 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
3 dagen Bij de kinders geweest vorig weekend in Vossemeren..
EN nu is SF volop aan het breken en slopen. De keuken is er bijna helemaal uit, vloeren open in 3 kamers om leidingen te trekken.
DUs de compu ook afgedekt.
Word nu al helemaal gek
Haha ja dat is wennenquote:Op dinsdag 15 augustus 2023 11:08 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
EN nu is SF volop aan het breken en slopen. De keuken is er bijna helemaal uit, vloeren open in 3 kamers om leidingen te trekken.
Word nu al helemaal gek
Bonjourquote:
Dus je zit in de bende, sterkte daarmee, maar je krijgt er wel iets moois voor terug.quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 11:08 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Word nu al helemaal gek
Haha, dank je. De keuken wordt pas de 30ste geplaatst, dus het wordt nog wel even kamperen. Maar het komt goedquote:
Nogalquote:
Kilo noten ... ach blijft een koopjequote:Op dinsdag 15 augustus 2023 11:28 schreef pullup het volgende:
Op de barricades menson , dat kan toch niet zo![]()
https://nos.nl/artikel/24(...)oor-grens-van-5-euro
De puinzooi vind ik niet het ergste. Ik doe iedere dag de voorkamer ff afnemen en de wc en en stofzuigen. De achterkamer moet ook gelijk dus al de meubels staan her en der. DUs voordat ik de kast in kan, moet er eerst een kist en een stoel weggezet worden. Dat is irritant. En ik weet niet waar alles staatquote:Op dinsdag 15 augustus 2023 11:18 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dus je zit in de bende, sterkte daarmee, maar je krijgt er wel iets moois voor terug.
Uit protest ga ik een steen door de ruit gooienquote:Op dinsdag 15 augustus 2023 11:28 schreef pullup het volgende:
En toen werd de prijs nog hogerquote:Op dinsdag 15 augustus 2023 11:33 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Uit protest ga ik een steen door de ruit gooien
En daar vliegt de volgende steen al.quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 11:33 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En toen werd de prijs nog hoger
Alvast maar geld apart leggenquote:Op dinsdag 15 augustus 2023 11:28 schreef pullup het volgende:
Geen kruidnoten dan, er zit glas door het beslagquote:Op dinsdag 15 augustus 2023 11:35 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
En daar vliegt de volgende steen al.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 11:39 schreef chufi het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Moest lachen
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.
Kom jij me nu ook al hier pestenquote:
quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 11:49 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Kom jij me nu ook al hier pesten![]()
quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 11:39 schreef chufi het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja, wat kosten die
Als ik zwijg, dan stem ik echt niet altijd toe.
Dan heb ik gewoon geen zin om met idioten te discussiëren!
Het dubbelequote:
Zijn die ook al aan de inflatie onderhevenquote:
Dat sowiwsoquote:
Owquote:
Nicequote:
Naar Perpignan moet je ook nietquote:Op dinsdag 15 augustus 2023 12:16 schreef mario390 het volgende:
nee ik gaa niet echt
is nur en grapje
Ok dan niet ... jammerquote:Op dinsdag 15 augustus 2023 12:16 schreef mario390 het volgende:
nee ik gaa niet echt
is nur en grapje
Ah OK waar werk je ?quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 12:23 schreef mario390 het volgende:
ja maar kann niet heb morgen termin
donderdag ,vrijdag werken
volgende week werken,termin
Ah nog steeds met die computer recycle ♻ plekquote:Op dinsdag 15 augustus 2023 12:36 schreef mario390 het volgende:
klagenfurt weet je toch vanaf
november
ja erst tot mid mei, enquote:Op dinsdag 15 augustus 2023 12:38 schreef chufi het volgende:
[..]
Ah nog steeds met die computer recycle ♻ plek
Valt weer tegen ja. gaat zo wel weer droog worden en dan maak ik nog een fietsrondjequote:Op dinsdag 15 augustus 2023 12:36 schreef chufi het volgende:
Ik dacht krijgen we lekker weer .. regent het
Ok .. Blijf wel voorzichtig doen en snij je zelf niet weerquote:Op dinsdag 15 augustus 2023 12:41 schreef mario390 het volgende:
[..]
ja erst tot mid mei, en
4te juli heb weer begonnen
waarschijnlijk tot 31.august
[insert random grapje over mensen in de provincie]quote:
Zeker als de kan leren praten/geluiden makenquote:Op dinsdag 15 augustus 2023 12:51 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
[insert random grapje over mensen in de provincie]![]()
![]()
Papagaaien zijn wel toffe dieren
Zeg het eens mijn jong,quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 12:51 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
[insert random grapje over mensen in de provincie]![]()
![]()
Papagaaien zijn wel toffe dieren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |