In dat laatste geval zou de vraag natuurlijk niet gesteld hoeven worden. Uitgangspunt is of dit gedaan mag worden bij vrouwen die er in principe wel een probleem mee zouden kunnen hebben.quote:Op zondag 13 augustus 2023 15:19 schreef karr-1 het volgende:
In welke wet staat dat precies dan? En verder, als de vrouw in kwestie er geen problemen mee heeft waarom niet?
Het is fouilleren he, niet uitgebreid betasten of zo. Ik zie het probleem niet zo....quote:Op zondag 13 augustus 2023 15:25 schreef Iblardi het volgende:
[..]
In dat laatste geval zou de vraag natuurlijk niet gesteld hoeven worden. Uitgangspunt is de vraag of dit gedaan mag worden bij vrouwen die er in principe wel een probleem mee zouden kunnen hebben.
Lijkt me inderdaad onwenselijk.
Het beschermt ook de beveiliger he.quote:Op zondag 13 augustus 2023 14:46 schreef Ponsai het volgende:
Ik vind dat een man ook een vrouw mag fouilleren. Hij moet zo professioneel zijn om het met respect te doen. Ten tijde van tekorten van vrouwelijke beveikigers
welke wet?quote:Vrouwen fouilleren vrouwen, en mannen fouilleren mannen. Dat staat vastgelegd in onze wet.
Dat risico is er altijd toch? Als ik gefouilleerd word door een man en het niet comfortabel vind kan ik ook gaan steigeren of een aanklacht indienen. Of wanneer het juist een vrouw is die het niet goed doet.quote:Op zondag 13 augustus 2023 15:27 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Het beschermt ook de beveiliger he.
Je hebt maar 1 valse beschuldiging nodig en je zit met een probleem.
Dat risico heb je altijd. Hij wordt alleen statistisch gezien aanzienlijk verkleint.quote:Op zondag 13 augustus 2023 15:39 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Dat risico is er altijd toch? Als ik gefouilleerd word door een man en het niet comfortabel vind kan ik ook gaan steigeren of een aanklacht indienen. Of wanneer het juist een vrouw is die het niet goed doet.
Ik denk dat je je als gefouilleerd persoon ook wel mag realiseren dat je voor hun inderdaad gewoon het zoveelste nummertje bent; er is nou eenmaal een risico dat je iemand treft van het andere geslacht. Mensen iets van een keuze geven is natuurlijk prima en aan te raden waar mogelijk, maar als je toch te maken krijgt met het andere geslacht... tja, zolang het gewoon professioneel gebeurd wordt hoeft dat geen ramp te zijn.
Die gaan dan meteen weer bagage van vrouwen stelen om de kleren in het openbaar aan te trekkenquote:
Wat heeft fouilleren met bagage te makenquote:Op zondag 13 augustus 2023 15:42 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Die gaan dan meteen weer bagage van vrouwen stelen om de kleren in het openbaar aan te trekken.
Wat?quote:Op zondag 13 augustus 2023 15:37 schreef Het_Bokje het volgende:
Dus Apache Helikopters mogen ook alleen door Apache Helikopters gecontroleerd worden?
Wat?quote:Dus een professionele veeg bij de ballen/lul van een man is prima, maar een professionele veeg bij de tetten en/of kut is uit den boze?
Ik hoef persoonlijk niet dat een beveiliger man of vrouw mij aanraakt en dat gebeurt ook alleen maar als ze een aanwijzing hebben om na de bodyscan extra te controleren. Het is niet mijn probleem dat zij een personeelstekort hebben, mijn voorkeur gaat uit naar een vrouw. Het blijft mijn lijf al reis ik lekker 6 keer per jaar. Jij hebt daar niets over te zeggen.quote:Wat een fucking non-probleem zeg. Als je niet gefouilleerd wil worden, dan vlieg je maar niet. Simpel.
Voor een beveiligingsbeambte (m/v) ben je nr zoveel, alsof ie het per se op jouw tetjens gemunt zou hebben.
Mad, wat heeft feminisme hiermee te makenquote:Dus omdat je preuts bent, moeten andere vrouwen harder werken. Leuk hoor, dat feminisme,
Slimquote:Op zondag 13 augustus 2023 15:15 schreef trein2000 het volgende:
Gewoon een aparte damesrij invoeren. Dan heeft de passagier in kwestie de keuze, dat lijkt me het belangrijkste.
Als dat net zo langzaam gaat als de dames wc dan mag je mensen wel oproepen om 4uur van te voren op het vliegveld te zijn.quote:Op zondag 13 augustus 2023 15:15 schreef trein2000 het volgende:
Gewoon een aparte damesrij invoeren. Dan heeft de passagier in kwestie de keuze, dat lijkt me het belangrijkste.
quote:Op zondag 13 augustus 2023 17:10 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:
[..]
Als dat net zo langzaam gaat als de dames wc dan mag je mensen wel oproepen om 4uur van te voren op het vliegveld te zijn.
Ik wel. Twee keer. Beide keren op weg naar Londen op station Brussel Zuid.quote:Op zondag 13 augustus 2023 15:54 schreef ZanneG het volgende:
Op 1 of andere manier gaat bij mij bij de bodyscan vaak het alarm af, geen idee wat dat is want ik heb geen broekriem, sieraden om of laarzen aan maar ik vind het ook geen probleem om gefouilleerd te worden.
Ik heb nog nooit mee gemaakt dat ze echt onder je bh band voelen of je borsten of in je kruis grijpen.
Je staat daar niet alleen he, er lopen honderden mensen om je heen die ook ergens naar toe willen gaan. Hoe snel moet je zijn om dan iets te doen ?quote:Op zondag 13 augustus 2023 15:27 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Er is een verschil tussen fouilleren en betasten he. Ik denk niet dat daar uitgebreid de tijd is om allerlei onzedelijke handelingen te verrichten.quote:Op zondag 13 augustus 2023 17:24 schreef FlippingCoin het volgende:
Ik vind juist wel een goede wet, die is er om mensen te beschermen tegen betasting. Als dit zo'n probleem is moet schiphol die banen misschien aantrekkelijker maken ipv wetgeving afbreken.
En nog steeds gelden er speciale regels en privileges voor alleen de vrouwen. We waren toch allemaal gelijk en man/vrouw was toch maar een sociaal construct?quote:Op zondag 13 augustus 2023 15:15 schreef trein2000 het volgende:
Wat is er erg aan om gefouilleerd te worden door een man?quote:Op zondag 13 augustus 2023 19:28 schreef Selenophilia het volgende:
Dat een klant zich flexibeler moet opstellen moet dan wel overal gelden he, dat mannen nu allemaal schuimbekkend onzin vinden dat alleen vrouwen vrouwen mogen fouilleren mogen ook 2 uur op hun koffertjes wachten, want personeelstekort niets aan te doen. Non-probleem.
Wat lullen jullie nou? Mannen worden ook alleen door mannen gefouilleerd. Dus dat is gelijk.quote:Op zondag 13 augustus 2023 19:38 schreef Gunnter het volgende:
[..]
En nog steeds gelden er speciale regels en privileges voor alleen de vrouwen. We waren toch allemaal gelijk en man/vrouw was toch maar een sociaal construct?
Ik voel mij daar niet prettig bij. Kijk alleen al op fok wat voor vieze enge gedachten erop nagehouden wordenquote:Op zondag 13 augustus 2023 19:42 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Wat is er erg aan om gefouilleerd te worden door een man?
quote:Op zondag 13 augustus 2023 19:50 schreef Selenophilia het volgende:
[..]
Ik voel mij daar niet prettig bij. Kijk alleen al op fok wat voor vieze enge gedachten erop nagehouden wordenBeveiligers
Nee, dank u.
Ik zal vast ook wel een van de weinige vrouwen zijn die zich hierover wil uitspreken, want blijkbaar is het een nieuwe taboe om voor jezelf iets te willen niet zo stoer. Je moet op fok als vrouw vooral erg meegaand zijn met de mannen.
Ik heb liever een vrouw, maak er zelf maar niet zo een punt van en zorg voor meer vrouwen. Boeie
Als jij je ergens niet goed bij voelt hoef je dat niet te verdedigen imo, en dan is het goed dat dit soort wetten er zijn.quote:Op zondag 13 augustus 2023 19:50 schreef Selenophilia het volgende:
[..]
Ik voel mij daar niet prettig bij. Kijk alleen al op fok wat voor vieze enge gedachten erop nagehouden wordenBeveiligers
Nee, dank u.
Ik zal vast ook wel een van de weinige vrouwen zijn die zich hierover wil uitspreken, want blijkbaar is het een nieuwe taboe om voor jezelf iets te willen niet zo stoer. Je moet op fok als vrouw vooral erg meegaand zijn met de mannen.
Ik heb liever een vrouw, maak er zelf maar niet zo een punt van en zorg voor meer vrouwen. Boeie
Ook als dat niet gebeurd kan iemand zich er niet comfortabel bij voelen natuurlijk.quote:Op zondag 13 augustus 2023 19:53 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]Ben jij ooit in je kruis getast bij het fouilleren? Eerlijk antwoord graag.
Is dat een geloofskwestie voor je?quote:Op zondag 13 augustus 2023 19:50 schreef Selenophilia het volgende:
[..]
Nee, dank u.
Dat snap ik maar er zijn wel weer allerlei nuances mogelijk. Fouilleren kan ook gewoon gebeuren door het even te overleggen. (Vind u het goed dat ik u als man fouilleer?)quote:Op zondag 13 augustus 2023 19:55 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Ook als dat niet gebeurd kan iemand zich er niet comfortabel bij voelen natuurlijk.
Dat kost alleen maar meer tijd, moet je iedereen gaan vragen door wie ze gefouilleerd willen worden? En ik herken het probleem niet eens, laatste maanden veel door de security gegaan en max wachttijd was 8 minuten. Tassen die opengemaakt moesten worden hadden het drukker dan personeel die bij de poortjes stonden. Maar dat is ook maar een moment opname die 7 keer dat ik daar was natuurlijk..quote:Op zondag 13 augustus 2023 19:54 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Als jij je ergens niet goed bij voelt hoef je dat niet te verdedigen imo, en dan is het goed dat dit soort wetten er zijn.
Ik denk dat er vrouwen zijn die het geen probleem zouden vinden, maar ook zat die er wat meer moeite mee zouden hebben. Daarom waar mogelijk er voor zorgen dat klanten de vrijheid om aan te geven dat ze liever iemand hebben van hetzelfde geslacht.
Die vraag kan je stellen ja. Zullen vrouwen zijn die dat ook prima zouden vinden. Maar sommigen ook niet en dat moet wel gerespecteerd worden imo. Iets langer wachten als potentieel gevolg voor de klant, maar een keuze zou er altijd moeten zijn en de mensen die zich er niet prettig bij voelen zouden zichzelf ook niet hoeven te verdedigen imoquote:Op zondag 13 augustus 2023 19:57 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Dat snap ik maar er zijn wel weer allerlei nuances mogelijk. Fouilleren kan ook gewoon gebeuren door het even te overleggen. (Vind u het goed dat ik u als man fouilleer?)
Dan zijn we het eens. Ik vind ook dat die keuze er moet zijn. Maar hoop dan wel dat het snel kan gaan. Of stuur voortaan bij de vliegtickets in de mail alvast instructies dat ook vrouwen voor de keuze gesteld kunnen worden om door een man gefouilleerd te worden en dit mogen weigeren. (zoiets)quote:Op zondag 13 augustus 2023 19:59 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Die vraag kan je stellen ja. Zullen vrouwen zijn die dat ook prima zouden vinden. Maar sommigen ook niet en dat moet wel gerespecteerd worden imo. Iets langer wachten als potentieel gevolg voor de klant, maar een keuze zou er altijd moeten zijn en de mensen die zich er niet prettig bij voelen zouden zichzelf ook niet hoeven te verdedigen imo
Nee, en dan nog dat mag een vrouw toch zelf uitmaken?quote:Op zondag 13 augustus 2023 19:55 schreef ZanneG het volgende:
[..]
Is dat een geloofskwestie voor je?
Wil je ook geen manlijke dokter hebben?
Zo is het, als de man het vraagt en je de keuze geeft door je te laten fouilleren door de man of te wachten totdat de vrouw tijd heeft, dan is het toch ook goed.quote:Op zondag 13 augustus 2023 19:57 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Dat snap ik maar er zijn wel weer allerlei nuances mogelijk. Fouilleren kan ook gewoon gebeuren door het even te overleggen. (Vind u het goed dat ik u als man fouilleer?)
Natuurlijk mag je dat zelf uitmaken.quote:Op zondag 13 augustus 2023 20:01 schreef Selenophilia het volgende:
[..]
Nee, en dan nog dat mag een vrouw toch zelf uitmaken?
Typische vraag weer. Ik ga geen arts met een beveiliger vergelijkenIk heb geen moeite met een mannelijke arts.
Het kost niet heel veel tijd om te vragen aan iemand of het goed is dat diegene je fouilleert. Alle keren dat dat bij mij gebeurde kreeg ik die vraag te horen. Nu al vrij standaard.quote:Op zondag 13 augustus 2023 19:58 schreef Selenophilia het volgende:
[..]
Dat kost alleen maar meer tijd, moet je iedereen gaan vragen door wie ze gefouilleerd willen worden? En ik herken het probleem niet eens, laatste maanden veel door de security gegaan en max wachttijd was 8 minuten. Tassen die opengemaakt moesten worden hadden het drukker dan personeel die bij de poortjes stonden. Maar dat is ook maar een moment opname die 7 keer dat ik daar was natuurlijk..
Ze zorgen maar voor de juiste aantal personeel, daar zijn zij verantwoordelijk voor.
Eerlijk gezegd wordt ik ook liever gefouilleerd door een vrouw dan door een man.quote:Op zondag 13 augustus 2023 19:50 schreef Selenophilia het volgende:
[..]
Nee, dank u.
Vraag mij af of de vraagstuk door het vrouwelijke personeel komt of door de baas. Wat een oplossingquote:Op zondag 13 augustus 2023 20:05 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Het kost niet heel veel tijd om te vragen aan iemand of het goed is dat diegene je fouilleert. Alle keren dat dat bij mij gebeurde kreeg ik die vraag te horen. Nu al vrij standaard.
Fijn dat jij vind dat het wel mee valt voor het vrouwelijke personeel, maar je benoemt het zelf al: het is een momentopname. Ze gaan echt niet massaal klagen over de werkdruk als er niks aan het handje is en het altijd rustig is. Jij wil begrip voor jouw situatie en jouw wens; is het dan zo gek om ook enig begrip te hebben voor hun?
Er is personeelstekort, daarom zijn er niet genoeg vrouwen.quote:Op zondag 13 augustus 2023 20:08 schreef Selenophilia het volgende:
[..]
Vraag mij af of de vraagstuk door het vrouwelijke personeel komt of door de baas. Wat een oplossingzorg gewoon voor genoeg juiste aantal personeel.
Als het op deze manier gaat is er geen probleem en kan iedereen gewoon doorstromen. Maar een wet die verplicht dat mannen altijd mannen moeten fouilleren en vrouwen altijd vrouwen is wat dol.quote:Op zondag 13 augustus 2023 19:59 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Die vraag kan je stellen ja. Zullen vrouwen zijn die dat ook prima zouden vinden. Maar sommigen ook niet en dat moet wel gerespecteerd worden imo. Iets langer wachten als potentieel gevolg voor de klant, maar een keuze zou er altijd moeten zijn en de mensen die zich er niet prettig bij voelen zouden zichzelf ook niet hoeven te verdedigen imo
Ben weleens gefouilleerd door een vrouw. Nooit problemen mee gehad, volgens mij wordt de genitale zone sowieso door 90 procent van de security overgeslagen.quote:Op zondag 13 augustus 2023 20:08 schreef ZanneG het volgende:
Ja hoe is dat andersom dan?
Worden mannen wel eens gefouilleerd door een vrouw of is dit 1 richtingsverkeer?
En zo ja, hoe erg is dit voor de mannen?
Ik ben twee keer gefouilleerd door een vrouw, maar ze vroeg wel heel specifiek of dat oké was. Stonden ook gewoon collega’s bij die in konden springen als ik dat fijner had gevonden. Stoort me totaal niet ook; het is hun beroep en het is niet alsof ze daar uitgebreid aan m’n ballen gaan zitten. Maar voor anderen kan dat anders zijn.quote:Op zondag 13 augustus 2023 20:08 schreef ZanneG het volgende:
Worden mannen wel eens gefouilleerd door een vrouw of is dit 1 richtingsverkeer?
Ik loop zo door de poortjes, die ene keer als het moet wacht ik wel even. Nogmaals het is niet mijn probleem dat men hun personeel niet op orde heeft.quote:Op zondag 13 augustus 2023 20:06 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd wordt ik ook liever gefouilleerd door een vrouw dan door een man.
Ik betwijfel of fokkers die hele vieze enge gedachtes erop na houden deze functie krijgen. Lijkt mij dat je daarvoor wel door een procedure heen moet. Zijn er eigenlijk gevallen bekend van beveiligers die bij het fouilleren hele rare dingen doen in Nederland?
En meer vrouwen krijgen is kennelijk lastig. Misschien dat jij morgen kan solliciteren? Het alternatief is dat je straks een vlucht mist omdat de rij bij de vrouwen weer te lang wordt. Dat wil je neem ik aan ook niet.
Eensquote:Op zondag 13 augustus 2023 20:09 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Als het op deze manier gaat is er geen probleem en kan iedereen gewoon doorstromen. Maar een wet die verplicht dat mannen altijd mannen moeten fouilleren en vrouwen altijd vrouwen is wat dol.
Tsja, ik ben niet degene die klaagt dat het tekort aan vrouwelijke beveiligers opgelost moet worden.quote:Op zondag 13 augustus 2023 20:12 schreef Selenophilia het volgende:
[..]
Ik loop zo door de poortjes, die ene keer als het moet wacht ik wel even. Nogmaals het is niet mijn probleem dat men hun personeel niet op orde heeft.
Ga lekker zelf morgen solliciteren als bagagedrager? Want daar hebben ze ook nog veel te kort. Succes!
Dan zorgen ze maar voor betere arbeidsvoorwaarden. Ik zet mijn principes niet opzij omdat het de managers beter uitkomt.quote:Op zondag 13 augustus 2023 20:09 schreef ZanneG het volgende:
[..]
Er is personeelstekort, daarom zijn er niet genoeg vrouwen.
Als het zo makkelijk was dan hadden ze wel voor het juiste aantal personeel gezorgd, maar zoveel sectoren staan onderbezet.
Om vervolgens te gaan zeiken dat alles duurder wordt zeker...quote:Op zondag 13 augustus 2023 20:15 schreef Selenophilia het volgende:
[..]
Dan zorgen ze maar voor betere arbeidsvoorwaarden.
Ik klaag ook niet, lol.quote:Op zondag 13 augustus 2023 20:14 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Tsja, ik ben niet degene die klaagt dat het tekort aan vrouwelijke beveiligers opgelost moet worden.
Ben jij altijd zo agressief, of gewoon met het verkeerde been uit bed gestapt?
Ok. I stand corrected.quote:Op zondag 13 augustus 2023 20:20 schreef Selenophilia het volgende:
[..]
Ik klaag ook niet, lol.
Ik heb al een paar keer gezegd dat ik geen problemen ervaar bij de security.
Ze mogen het lekker zelf oplossen, ik ga mij niet aanpassen voor hun.
En nee ik ben niet agressief, ik ben gewoon direct.
Ja het mag goedkoper, mannen mogen mij aanraken. Notquote:Op zondag 13 augustus 2023 20:18 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Om vervolgens te gaan zeiken dat alles duurder wordt zeker...
Ik heb nieuws voor je: er is over de gehele linie personeelskrapte.
Onzin want ze doen ook gewoon ethnic profilingquote:Op zondag 13 augustus 2023 14:53 schreef Selenophilia het volgende:
Je gaat door een bodyscan, pas als dat een alarm geeft gaan ze fouilleren op schiphol.
Wtf is dit voor een bericht, bedacht door een incel ofzo?
Niet helemaal duidelijk waarom jij mijn woorden aan het verdraaien bent.quote:Op zondag 13 augustus 2023 20:21 schreef Selenophilia het volgende:
[..]
Ja het mag goedkoper, mannen mogen mij aanraken. Not
Doei
Dat staat er dan ook gewoon niet in:quote:Op zondag 13 augustus 2023 20:09 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Als het op deze manier gaat is er geen probleem en kan iedereen gewoon doorstromen. Maar een wet die verplicht dat mannen altijd mannen moeten fouilleren en vrouwen altijd vrouwen is wat dol.
Mag ik als man dan ook staan op een vrouw om te fouilleren? Of moet ik dan zeggen dat ik mij vrouw voel.
Vet door mij.quote:Artikel 6
1 Fouillering geschiedt door het aftasten van de kleding of het onderzoeken van afzonderlijke kledingstukken voor zover dat noodzakelijk is voor doeltreffende controle.
2 Fouillering wordt uitgevoerd door één of meer beveiligingsmedewerkers van hetzelfde geslacht als de passagier, tenzij de passagier uitdrukkelijk heeft ingestemd met fouillering door een beveiligingsmedewerker van het andere geslacht.
3 Fouillering vindt plaats in een afgezonderde ruimte indien de passagier of de betrokken beveiligingsmedewerker de voorkeur daarvoor kenbaar heeft gemaakt.
4 Fouillering vindt plaats in het bijzijn van een tweede beveiligingsmedewerker indien de passagier of de betrokken beveiligingsmedewerker de voorkeur daarvoor kenbaar heeft gemaakt.
5 Indien fouillering niet goed mogelijk blijkt of onvoldoende is om de aanwezigheid van verboden voorwerpen vast te stellen, wordt daarvan onverwijld mededeling gedaan aan de Koninklijke marechaussee.
Nou, ik zie al problemen met transgenders, aangezien de wet spreekt over geslacht ipv gender, maar goed.quote:Op zondag 13 augustus 2023 20:31 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Dat staat er dan ook gewoon niet in:
[..]
Vet door mij.
Prima geregeld dus.
Dat is mooi want jij blijft als vrouw met je pootjes van mij af.quote:Op zondag 13 augustus 2023 20:21 schreef Selenophilia het volgende:
[..]
Ja het mag goedkoper, mannen mogen mij aanraken. Not
Doei
Komt hard aan dit, wat vreselijk jammer.quote:Op zondag 13 augustus 2023 21:39 schreef HSG het volgende:
[..]
Dat is mooi want jij blijft als vrouw met je pootjes van mij af.
Ik ben getrouwd maar goed...quote:Op zondag 13 augustus 2023 21:44 schreef Selenophilia het volgende:
[..]
Komt hard aan dit, wat vreselijk jammer.
Wederzijds.quote:Op zondag 13 augustus 2023 21:45 schreef Selenophilia het volgende:
[..]
Nog meer slecht nieuws. Ik kan niet meer slapen.
Neem ook aan dat de wet in het Nederlands is geschrevenquote:Op zondag 13 augustus 2023 20:53 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Nou, ik zie al problemen met transgenders, aangezien de wet spreekt over geslacht ipv gender, maar goed.
Hmm idd.quote:Op zondag 13 augustus 2023 15:27 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Nogmaals, welke wet schrijft dit voor? Ik heb er nog steeds geen antwoord opquote:Op zondag 13 augustus 2023 19:54 schreef AlwaysHappy het volgende:
en dan is het goed dat dit soort wetten er zijn.
Joh het zal me jeuken wie mij fouilleert, als het maar gebeurt als het nodig is. Dit is echt problemen verzinnen waar geen problemen zijnquote:Op zondag 13 augustus 2023 20:08 schreef ZanneG het volgende:
Dit. Ik wordt liever gefouilleerd door een hetero man dan door een lesbische vrouw.quote:Op zondag 13 augustus 2023 20:09 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Mag ik als man dan ook staan op een vrouw om te fouilleren? Of moet ik dan zeggen dat ik mij vrouw voel.
Wat is het probleem met een lesbische vrouw?quote:Op zondag 13 augustus 2023 23:08 schreef Gia het volgende:
[..]
Dit. Ik wordt liever gefouilleerd door een hetero man dan door een lesbische vrouw.
Doe gewoon dan 2 rijen. Kun je kiezen. Hoewel ik nog nooit gevlogen heb, misschien ook nooit ga doen.
Je weet niet of de dame is gedwongen om te smokkelen.quote:Op zondag 13 augustus 2023 22:36 schreef Hathor het volgende:
Zou niks uit mogen maken. Als je je kut gebruikt om smokkelwaar te vervoeren, dan maakt het niks uit of het een Duitse herder is die zijn snuffert in je kruis drukt, een kerel die zijn hand erin steekt, of een dame die het doet, zolang je maar niet wegkomt met je smokkelwaar.
Hey, breath in breath out.. mijn punt is: geef mensen de keuze door wie ze gefouilleerd worden. Niet 'vrouwen moeten vrouwen en mannen moeten mannen fouilleren', als regel.quote:Op zondag 13 augustus 2023 23:26 schreef ZanneG het volgende:
[..]
Wat is het probleem met een lesbische vrouw?
Die mensen doen hun werk en alsof jij in die 5 seconden dat je dr ziet weet of het een lesbische vrouw is
Wat een vooroordelen lees ik hier toch weer, alsof een lesbische vrouw haar werk niet professioneel kan doen of dat een lesbische vrouw per definitie achter elke andere vrouw aan zit
Nee dat is niet je punt, je benoemd niet voor niks een lesbische vrouw.quote:Op maandag 14 augustus 2023 00:45 schreef Gia het volgende:
[..]
Hey, breath in breath out.. mijn punt is: geef mensen de keuze door wie ze gefouilleerd worden. Niet 'vrouwen moeten vrouwen en mannen moeten mannen fouilleren', als regel.
80% van de vrouwen in bewaking zijn pot of op z'n minst biseksueel. Gewoon met een hond dan maar, vrouwen zijn dol op een snuffelend neusje van een hond in hun kruis. Gaan ze om giechelen.quote:Op zondag 13 augustus 2023 23:26 schreef ZanneG het volgende:
[..]
Wat is het probleem met een lesbische vrouw?
Die mensen doen hun werk en alsof jij in die 5 seconden dat je dr ziet weet of het een lesbische vrouw is
Wat een vooroordelen lees ik hier toch weer, alsof een lesbische vrouw haar werk niet professioneel kan doen of dat een lesbische vrouw per definitie achter elke andere vrouw aan zit
Alsof dit alleen voor Schiphol geldtquote:Op maandag 14 augustus 2023 09:36 schreef theunderdog het volgende:
Anno 2023, en schiphol moet nog fouilleren .
Maar AI en technologie in het algemeen gaat het overnemen mensen !!!
Ik kan mij goed voorstellen dat veel dames het toch niet zo prettig vinden.quote:Op maandag 14 augustus 2023 09:51 schreef Prego het volgende:
[..]
Alsof dit alleen voor Schiphol geldt![]()
OT: tegenwoordig wordt echt overal een probleem van gemaaktik ben gefouilleerd door zowel mannen als vrouwen, lekker boeiend.
Dat moeten zij weten. Typisch dat zij er wel iets achter zoeken en de rest niet.quote:Op maandag 14 augustus 2023 09:53 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Ik kan mij goed voorstellen dat veel dames het toch niet zo prettig vinden.
Vanwege negatieve ervaringen, gok ik zo.quote:Op maandag 14 augustus 2023 09:54 schreef Prego het volgende:
[..]
Dat moeten zij weten. Typisch dat zij er wel iets achter zoeken en de rest niet.
*zucht* Het gaat mij erom dat het onzin is om, als vrouw, niet door een man gefouilleerd te mogen worden. Want wat zou daar dan zo erg aan zijn? Als dat als sexualiserend gezien zou worden, dan is het net zo goed sexualiserend als het een lesbische vrouw zou zijn. En dan zeg ik: Doe dan maar een hetero man. Ik wil niet door een vrouw in mijn kruis worden gepakt. Vind ik raar.quote:Op maandag 14 augustus 2023 06:18 schreef ZanneG het volgende:
[..]
Nee dat is niet je punt, je benoemd niet voor niks een lesbische vrouw.
Als dit niet je punt was dan had je dat er uit kunnen laten en kunnen zeggen dat je het geen probleem vindt om door een man gefouilleerd te worden.
Maar jij benoemd specifiek dat je niet door een lesbische vrouw wilt worden gefouilleerd dus wat denk je dat er dan zou gebeuren?
Denk je dat een lesbische vrouw niet professioneel zal zijn?
Dat zij je aan zal randen?
En hoe precies weet jij wanneer het een lesbische vrouw betreft of kunnen alleen lesbische vrouwen dit beroep uitvoeren?
Wat jij zegt dat is gewoon heel vreemd en generaliserend.
https://www.schiphol.nl/n(...)-wat-moet-uit-of-af/quote:Met zonder jas
Ook een jas of vest moet uit. Als je in de securityscanner gaat staan, moeten je handen omhoog. De scanner maakt anders geen onderscheid tussen je armen en romp. Als je je armen omhoog houdt, veranderen vesten en jassen je lichaamsvorm. En dat is natuurlijk niet handig, omdat onze scanner op zoek gaat naar afwijkingen van het lichaam. Leg daarom je vest of jas alvast van tevoren in je bak met handbagage!
Omdat het nog niet gebeurd is gaat het ook nooit gebeuren!quote:Op maandag 14 augustus 2023 09:36 schreef theunderdog het volgende:
Anno 2023, en schiphol moet nog fouilleren .
Maar AI en technologie in het algemeen gaat het overnemen mensen !!!
heb je daar cijfers van of denk je dat alleen maar?quote:Op maandag 14 augustus 2023 09:32 schreef Cockwhale het volgende:
[..]
80% van de vrouwen in bewaking zijn pot of op z'n minst biseksueel. Gewoon met een hond dan maar, vrouwen zijn dol op een snuffelend neusje van een hond in hun kruis. Gaan ze om giechelen.
Ze mogen met bomgordel en al gewoon langs de poortjes direct het vliegtuig in nou goed.quote:Op maandag 14 augustus 2023 12:20 schreef Gia het volgende:
Ik lees trouwens:
[..]
https://www.schiphol.nl/n(...)-wat-moet-uit-of-af/
Als een jas uit moet, omdat ie de lichaamsvorm verandert als je je armen omhoog doet, hoe zit dat dan met, bijvoorbeeld, een boerka? Worden die vrouwen standaard gefouilleerd, moet de boerka uit, of worden zij met rust gelaten, want geloof?
Fouilleren is niets seksueels en waarom denk je dat er alleen lesbische vrouwen bij de douane werken?quote:Op maandag 14 augustus 2023 12:12 schreef Gia het volgende:
[..]
*zucht* Het gaat mij erom dat het onzin is om, als vrouw, niet door een man gefouilleerd te mogen worden. Want wat zou daar dan zo erg aan zijn? Als dat als sexualiserend gezien zou worden, dan is het net zo goed sexualiserend als het een lesbische vrouw zou zijn. En dan zeg ik: Doe dan maar een hetero man. Ik wil niet door een vrouw in mijn kruis worden gepakt. Vind ik raar.
Oftewel, geef mensen een keuze.
Dit zegt niemand.quote:Op maandag 14 augustus 2023 12:22 schreef HyperViper het volgende:
[..]
[b]Omdat het nog niet gebeurd is gaat het ook nooit gebeuren![/b]
Ik vind het altijd fascinerend om te zien hoe mensen zoals jij trots lijken te zijn op hun imbeciliteit. Een evolutionaire kink in de kabel zeg maar. Uniek ben je niet, wel speciaal.
Goede: ik vlieg vaak, haha jullie plebs niet post.quote:Op maandag 14 augustus 2023 12:38 schreef ZanneG het volgende:
Ik vlieg regelmatig, enkele keren per jaar maar ik heb eigenlijk nog nooit een vrouw met een burka bij de douane gezien.
Vliegen deze vrouwen uberhaupt wel regelmatig?
Maar ik neem niet aan dat zij zomaar door mogen lopen of niet gefouilleerd worden.
Ga maar eens met Emirates vliegen (over Dubaï), dan zie je ze wel.quote:Op maandag 14 augustus 2023 12:38 schreef ZanneG het volgende:
Ik vlieg regelmatig, enkele keren per jaar maar ik heb eigenlijk nog nooit een vrouw met een burka bij de douane gezien.
Vliegen deze vrouwen uberhaupt wel regelmatig?
Maar ik neem niet aan dat zij zomaar door mogen lopen of niet gefouilleerd worden.
Afgelopen drie keer ben ik na een bodyscan alsnog gefouilleerd. Geen idee waarom overigens.quote:Op zondag 13 augustus 2023 14:53 schreef Selenophilia het volgende:
Je gaat door een bodyscan, pas als dat een alarm geeft gaan ze fouilleren op schiphol.
Wtf is dit voor een bericht, bedacht door een incel ofzo?
Misschien ben je onweerstaanbaar. Ik mag gelijk mijn tas pakken en doorlopen, soms maak ik oogcontact omdat ik geen reactie krijg en dan reageren ze geïrriteerd dat ik door moet lopenquote:Op maandag 14 augustus 2023 23:06 schreef JopieKlaassen het volgende:
[..]
Afgelopen drie keer ben ik na een bodyscan alsnog gefouilleerd. Geen idee waarom overigens.
Nou, ik vlieg regelmatig en verbaas me dan ook wel eens hoe er een hoofddoek vlekkeloos langs het fouilleren komt. En dan met alle ruimte om iets onder die doek te proppen.quote:Op maandag 14 augustus 2023 12:30 schreef Selenophilia het volgende:
[..]
Ze mogen met bomgordel en al gewoon langs de poortjes direct het vliegtuig in nou goed.
Ga wat anders doen man, je zegt dat je nooit vliegt en dan allemaal theorieën verzinnen om er eindeloos over te mekkeren. Gaat nergens over.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |