Kan wel maar duurt letterlijk uren. Alanah Pierce is on stream van aarde naar Pluto gevlogen, duurde iets van 7 uur.quote:Op maandag 4 september 2023 01:14 schreef Coco het volgende:
[..]
Dat kan ook niet, je schip is een teleporterende caravan.
Bedankt voor de tip.quote:Op maandag 4 september 2023 03:15 schreef MMaRsu het volgende:
Je kan wel vanuit je cockpit kiezen waar je wil landen dat hoeft allemaal niet via de menu's. Je moet dan de scanner lb gebruiken en dan kan je met A kiezen waar je wil landen of waar je heen wil fast travelen als je een mission marker hebt.
Ik begrijp wat je bedoelt, ik heb wel een beetje hetzelfde gevoel. Moet zeggen dat ik het ontzettend tof vind, veel quests voelen echt groots aan (uren bezig met een bepaalde side quest die ook steeds weer branched, bezoeken van allerlei UC departments, geniaal vormgegeven locaties vol met prachtige details). De followers bevallen tot nu toe ook erg goed qua 'inhoud'. Sowieso zijn de NPC's over het algemeen wel top uitgewerkt, qua voicelines en gewoon hoe gevuld de wereld is (al zijn de meeste plebs wel echt lelijke misbaksels, is dat anderen ook opgevallen?)quote:Op maandag 4 september 2023 00:00 schreef Document1 het volgende:
Wat ik dus ook mis is de reis naar je objective toe. In andere bsg games is dat HET avontuur, hier is het een map openen op x drukken twee laadschermen door en je bent op je bestemming.
Doelloos allicht. Maar onderstreept wel weer de potentie die modders gaan hebben op de langere termijn.quote:Op maandag 4 september 2023 03:12 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Kan wel maar duurt letterlijk uren. Alanah Pierce is on stream van aarde naar Pluto gevlogen, duurde iets van 7 uur.
Is ook absoluut doelloos.
Ja dat was erg nice gedaan, ook dat je leert welk lot de aarde beschoren is enzo. Het is wel enorm veel info qua hoeveelheid factions/locaties/personages/historische gebeurtenissen, maar tegelijkertijd wel boeiend. Echt een toffe sci-fi settingquote:Op maandag 4 september 2023 10:38 schreef Gajes_Octavianus het volgende:
Ik vond die Orientation Hall ook erg tof en mooi.
Geeft je meteen een korte uitleg over de lore, de hoofd factions en dergelijke.
Haha iddquote:Op maandag 4 september 2023 09:33 schreef 2dope het volgende:
Trouwens die Terrormorph quest op Tau Ceti II en dan alles wat daarop volgtVoelt gewoon als de main quest
Volgens mij is dat helemaal prima. Ja, een bakbeest van een PC met flink wat getweak hier en daar zal er altijd mooier uitzien/soepelere frames houden maar vooralsnog lijken de verschillen voornamelijk voor de fijnproevers op te vallenquote:Op maandag 4 september 2023 12:08 schreef vosss het volgende:
Hoe is de Series X versie t.o.v. pc versie qua graphics? Beetje tof? Draait id soepel??
Als je piraat wilt zijn moet je Crimson fleet joinen. Niet kapot makenquote:Op maandag 4 september 2023 15:37 schreef Gajes_Octavianus het volgende:
Heb nu de eerste Vanguard faction mission gedaan en krijg nu de optie om achter de Crimson Fleet aan te gaan.
Daarmee kun je toch piraat worden?
Maar eerst naar Mars een sample a fok afleveren.
Heb net de Vanguard officieel gejoinedquote:Op maandag 4 september 2023 15:38 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Als je piraat wilt zijn moet je Crimson fleet joinen. Niet kapot maken
Ja hoor. Als je niet goed naar ze luistert gooien ze je er zo weer uit.quote:Op maandag 4 september 2023 15:51 schreef Gajes_Octavianus het volgende:
[..]
Heb net de Vanguard officieel gejoined
Kan ik nu toch piraat worden?
Combi piraat en bounty hunter wil ik denk ik uiteindelijk worden.
Ik kan toch ook undercover bij Crimson gaan, zodat ik en bij Vanguard kan blijven en bij Crimson?quote:Op maandag 4 september 2023 15:52 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ja hoor. Als je niet goed naar ze luistert gooien ze je er zo weer uit.
Ja dat kan ook nog. Dat is het toffe. Je kan het allemaal zelf beetje kiezen.quote:Op maandag 4 september 2023 16:05 schreef Gajes_Octavianus het volgende:
[..]
Ik kan toch ook undercover bij Crimson gaan, zodat ik en bij Vanguard kan blijven en bij Crimson?
Van twee walletjes eten zeg maar.
Het draait best soepel ja. En niet vergeten, we hebben decennia lang niks boven de 30 fps gehad, zo'n drama moeten we er ook niet van maken.quote:Op maandag 4 september 2023 12:22 schreef Document1 het volgende:
Console is sowieso locked op 30fps. Was even wennen maar nu zie ik het eigenlijk niet meer.
Speeltijd 1D 12U 20M (Xbox)quote:Op maandag 4 september 2023 18:22 schreef Gajes_Octavianus het volgende:
Nu na een uur of 15 nog geen enkele bug tegen gekomen
Bugs hier ook niet, wel genoeg typische (soms hilarische) Beffesda glitches. Bijna altijd gerelateerd aan companions, die bijvoorbeeld gedurende een conversatie nog volop in een soort marathon-sprint zitten in het luchtledige, onderwijl gewoon vragen beantwoordendquote:Op maandag 4 september 2023 18:22 schreef Gajes_Octavianus het volgende:
Zwevende objecten, NPC's die vliegen, NPCS die mach 2 door de lucht gaan als je ze opblaast. NPC die heel langzaam in de grond verdwijnen. die companion die je locked zodat je vast komt te zitten.quote:Op maandag 4 september 2023 18:22 schreef Gajes_Octavianus het volgende:
Binnen een jaar , zal ik ook wel zo'n ding aanschaffen. Ik zou anders mijn mobo ram en cpu en gpu moeten vervangen.quote:Op maandag 4 september 2023 18:21 schreef Gajes_Octavianus het volgende:
Schijnt doordat het een solide locked 30fps is icm de motion blur dat het daarom vrij soepel aanvoelt in vergelijking met andere games.
Er zijn ook games die op 30fps heel schokkerig aanvoelen als je eenmaal 60 gewend bent.
Was daar vooraf wat huiverig voor, maar dat is me meegevallen.
Al zal een 60fps mod voor de Series X een van de eerste mods zijn.
Fijn apparaat wel die X.
Heb hem vorige maand speciaal voor deze game aangeschaft.
Level 12 hier. Heb jij hele sicke guns waarmee je vijanden makkelijk neer krijgt? Ik ben regelmatig zestien clips in iemands oogbal aan het legen voor ze gestrekt gaan. Hate to admit it maar Sarah sloopt lui harder dan ik zelfquote:Op maandag 4 september 2023 19:41 schreef cherrycoke het volgende:
ik heb er 10 uur opzitten en ben level 13
quote:Op maandag 4 september 2023 20:11 schreef 2dope het volgende:
[..]
Level 12 hier. Heb jij hele sicke guns waarmee je vijanden makkelijk neer krijgt? Ik ben regelmatig zestien clips in iemands oogbal aan het legen voor ze gestrekt gaan. Hate to admit it maar Sarah sloopt lui harder dan ik zelfHeb wel nagenoeg alleen maar paarse en gouden wapens maar echt hard gaat 't niet. Zoals gezegd zijn het ook structureel lui van 5 levels hoger waar ik tegen knok dus in dat opzicht snap ik het, kinda
'Press = to access the mission list for fast travel' is een popup die vier uur lang over mn scherm heeft geplakt. Ik had natuurlijk even het spel opnieuw op kunnen starten, maar ik kon het gewoon niet opbrengen om even 40 seconden niet te spelenquote:Op maandag 4 september 2023 18:22 schreef Gajes_Octavianus het volgende:
Die is wel lekker dus? Deze stats zeggen me niet zoveel, ik moet dan eerst een berekening maken van fire rate x dmgquote:
vooral de ammo vind ik lekker, dat reloaden man man man, en de range is heerlijk dus bases snipe ik er rustig op los, heb ook een zwaard maar melee vind ik niks en nog een pistol voor close range.quote:Op maandag 4 september 2023 20:26 schreef 2dope het volgende:
[..]
Die is wel lekker dus? Deze stats zeggen me niet zoveel, ik moet dan eerst een berekening maken van fire rate x dmgWant base damage 19 is nou niet buitengewoon. Ik heb een Epic shotgun met 78 base damage, fire rate 20. Ook een heel bruut zwaard. Daarmee gaat het wel snel maar voor medium - long range nog niet echt top notch spul gevonden.
Ik vind die pew pew laserguns ook wel tof. Maar ben nog niet echt aan het investeren in een specifieke discipline qua skills, ook nog te vroeg voor. Ballistic en melee wel paar upgrades maar verder vooral nog aan het spreiden, ook speech/barter, en boost pack training/thrusters omdat je dan ook meteen nieuwe moves unlockt.quote:Op maandag 4 september 2023 20:34 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
vooral de ammo vind ik lekker, dat reloaden man man man, en de range is heerlijk dus bases snipe ik er rustig op los, heb ook een zwaard maar melee vind ik niks en nog een pistol voor close range.
Ik gaf het gisteren gewoon op en heb bij de zoveelste respawn heel snel op de menuknop gedrukt om hem te peren.quote:Op maandag 4 september 2023 20:51 schreef cherrycoke het volgende:
Dat space battles, man man man SPACERS REINFORCEMENTS NUMMER 4000, ja zo kan ik het ook.
ze spawnen met zijn zessen tegelijk en meteen ook MISSILE LOCK en dood. level 10 facking spacers heb net all mijn credits gegooit in upgrades
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
1x gehad toen ik een zoveelste lift laadscherm had... Gelukkig save ik nogal veel.quote:Op dinsdag 5 september 2023 01:47 schreef -CRASH- het volgende:
Hoppa.... En hij blijft in het laadscherm hangen.
En die planeten zijn best groot en niet alles staat op de map ben al wat miltaire basissen en grotten tegengekomen.quote:Op dinsdag 5 september 2023 00:28 schreef Document1 het volgende:
Nu een uurtje of 15 erin en het begint me toch wel te pakken hoor. Over de maan lopen en onderweg van alles tegenkomen is toch best wel leuk.
Boost pack upgradenquote:Op dinsdag 5 september 2023 11:49 schreef over_hedge het volgende:
Vind het wel beetje jammer dat je geen marsrover hebt of zo.
Ja. Dat is wel prima tip.quote:Op dinsdag 5 september 2023 12:19 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Boost pack upgraden
Ongetwijfeld dat er vehicles/mecha komen als DLC. Fallout 4 had dat ook toch met die power armor dlc
Tellen niet mee toch? Ik moet nog 15 schepen slopen. En dacht ook slim te zijn om het daar in te doen. Maar telde niet meequote:Op dinsdag 5 september 2023 13:21 schreef Divje het volgende:
Via die Vanguard Simulator is het wel heel easy om al je spaceship gerelateerde skills te boosten
Niet? Dacht ik godverdomme een leuke tip te hebben gelezen en te delenquote:Op dinsdag 5 september 2023 13:59 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Tellen niet mee toch? Ik moet nog 15 schepen slopen. En dacht ook slim te zijn om het daar in te doen. Maar telde niet mee
Ja, dit houdt me wel tegen om op willekeurige planeten te landen. Ik kan er niet bij dat ze dit over het hoofd gezien hebbenquote:Op dinsdag 5 september 2023 11:49 schreef over_hedge het volgende:
Vind het wel beetje jammer dat je geen marsrover hebt of zo.
Nouja misschien voor andere stats. Maar voor die kill x aantal schepen nietquote:Op dinsdag 5 september 2023 14:47 schreef Divje het volgende:
[..]
Niet? Dacht ik godverdomme een leuke tip te hebben gelezen en te delen
Nahja, eens kijken dan hoe ver ik kom met m'n build zometeen
Is zeker niet iets wat 'over het hoofd is gezien', maar een bewuste keuze. Of voor dlc of omdat het niet echt nodig is.quote:Op dinsdag 5 september 2023 15:01 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Ja, dit houdt me wel tegen om op willekeurige planeten te landen. Ik kan er niet bij dat ze dit over het hoofd gezien hebben
Mja ik vind het wel echt nodig, dus als het terug houden voor DLC steek ik de middelvinger opquote:Op dinsdag 5 september 2023 15:57 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Is zeker niet iets wat 'over het hoofd is gezien', maar een bewuste keuze. Of voor dlc of omdat het niet echt nodig is.
Het is niet de bedoeling de hele planeet te verkennen , de points of interest als je land zijn altijd binnen 1000 meter ofzo. Upgrade je boostpack dan gaat het allemaal een stuk sneller.
Maar echt nodig is het ook niet alleen dan duurt het lopen wat langer :p
Y op de controller.quote:Op dinsdag 5 september 2023 16:25 schreef Document1 het volgende:
Hoe gebruik je die boostpack eigenlijk?
Ah daarom lukt het niet. Puntje erin dus.quote:Op dinsdag 5 september 2023 16:29 schreef Gajes_Octavianus het volgende:
[..]
Y op de controller.
Maar je moet uiteraard een boost pack hebben, en minimaal 1 punt in de boost pack perk.
Was net bij Deimos Staryard, die hebben ook mooi spul.quote:Op dinsdag 5 september 2023 16:48 schreef over_hedge het volgende:
[ afbeelding ]
Hier doe ik het nu mee
Ik kreeg deze voor een side missiequote:Op dinsdag 5 september 2023 16:59 schreef Gajes_Octavianus het volgende:
[..]
Was net bij Deimos Staryard, die hebben ook mooi spul.
Nu nog helemaal niet met schepen bezig nog, veel te duur.
Heb net rond de 50-60k meestal momenteel en koop vooral ammo.
Denk dat als ik 'straks' richting piraterij ga dat ik dan wat meer ga verdienen en ook een groter schip nodig heb.
Hier wacht ik nog even mee, schijnt wat rare bugs te hebben. Gebruik nu de Compact Missions en Compact Inventory mods.quote:Op dinsdag 5 september 2023 17:07 schreef MMaRsu het volgende:
Betere UI mod voor PC:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
https://www.nexusmods.com/starfield/mods/773
Wil sowieso eerst Weight Lift en Medicine (alien dna traint, wel spijt van, ook van die hero worshipping trait) wat meer punten in hebben.quote:Op dinsdag 5 september 2023 17:08 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ik kreeg deze voor een side missieEnige nadeel was dat je level 4 pilot moet zijn voor je deze kan besturen. Dus ik moest 30 schepen kapot gaan schieten voor ik er iets mee kon
Ik had die Dream Home trait.. op een kutplaneet.. Galbank mocht 'm lekker houdenquote:Op dinsdag 5 september 2023 17:35 schreef Gajes_Octavianus het volgende:
[..]
Wil sowieso eerst Weight Lift en Medicine (alien dna traint, wel spijt van, ook van die hero worshipping trait) wat meer punten in hebben.
Ook in ballistic wil ik nog zeker 1 extra punt.
Daarna komt pilot wel een keer.
Ja ik ben al level 20. Dus had nog wat punten over. Maar nu kan ik wel elk ship dat ik jat besturenquote:Op dinsdag 5 september 2023 17:35 schreef Gajes_Octavianus het volgende:
[..]
Wil sowieso eerst Weight Lift en Medicine (alien dna traint, wel spijt van, ook van die hero worshipping trait) wat meer punten in hebben.
Ook in ballistic wil ik nog zeker 1 extra punt.
Daarna komt pilot wel een keer.
Nah die heb ik ook met lvl 10/11 gehaald. Maak je geen zorgen maar voor de sterkste vijanden mines of nades gebruikenquote:Op dinsdag 5 september 2023 23:20 schreef Gajes_Octavianus het volgende:
Zag de Mantis quest ook staan in mijn lijst.
Zag echter dat ie naar level 30 gebied voert, dus ik wacht daar met mijn level 10 nog maar even mee.
Nee. Wel 2x bug gehad dat ik een reload van een save moest doen. Maar geen crashes gezien nogquote:Op woensdag 6 september 2023 08:51 schreef KoningWouter het volgende:
Oke ik vind de game wel leuk.
Alleen nu al 3x gecrashed in die 3 uurtjes dat ik heb gespeeld.
Meer mensen daar last van?
Absoluut niet.quote:Op woensdag 6 september 2023 08:51 schreef KoningWouter het volgende:
Oke ik vind de game wel leuk.
Alleen nu al 3x gecrashed in die 3 uurtjes dat ik heb gespeeld.
Meer mensen daar last van?
Dat is wel tof, had ik gisteren ook, op Mars, zo'n abandoned research tower.quote:Op woensdag 6 september 2023 09:55 schreef Divje het volgende:
Loop nu rond op een random plek op een planeet en ga echt stuk, overal is wildlife elkaar aan het uitmoorden
En zag een gigantische toren in de verte wat uiteindelijk een toffe basis vol enemies was. M'n weg naar boven gevochten en als beloning een prachtige zonsondergang gekregenwat een game.
Werd vervolgens wel aangevallen door gasten in een UC Training campMisschien een bug ofzo, heb geen bounty of wat dan ook dus heb er maar bij bedacht dat ze aan het muiten waren
Die sukkels worden al boos als ik 20 man van de vanguard kill in een undercover missie. Ze kunnen ook niks hebben tegenwoordig.quote:Op woensdag 6 september 2023 14:16 schreef KoningWouter het volgende:
Ben nu wat verder in het spel en begin het toch wel erg tof te vinden.
Ben nu bij de Vanguard gegaan en ben daar wat missies voor aan het doen.
Toffe game!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |