Ik heb geprobeerd naar een ander systeem te vliegen maar of dat duurt heel lang of kan niet. Op een gegeven moment heb ik het opgegeven. Als ik op een planeet land dan sta ik er al bijna naast. Kan jij mij vertellen hoe dit hetzelfde is als fallout of elder scrolls waar je op een grote map rondloopt en je eerste laadscherm de ingang van de dungeon is?quote:Op maandag 4 september 2023 00:19 schreef jogy het volgende:
[..]
Erh, daar kies je voor? En in andere bsg games is het precies hetzelfde. Zodra je er geweest bent kan je fast travel doen.
Dat kan ook niet, je schip is een teleporterende caravan.quote:Op maandag 4 september 2023 00:53 schreef Document1 het volgende:
[..]
Ik heb geprobeerd naar een ander systeem te vliegen maar of dat duurt heel lang of kan niet. Op een gegeven moment heb ik het opgegeven. Als ik op een planeet land dan sta ik er al bijna naast. Kan jij mij vertellen hoe dit hetzelfde is als fallout of elder scrolls waar je op een grote map rondloopt en je eerste laadscherm de ingang van de dungeon is?
Kan wel maar duurt letterlijk uren. Alanah Pierce is on stream van aarde naar Pluto gevlogen, duurde iets van 7 uur.quote:Op maandag 4 september 2023 01:14 schreef Coco het volgende:
[..]
Dat kan ook niet, je schip is een teleporterende caravan.
Bedankt voor de tip.quote:Op maandag 4 september 2023 03:15 schreef MMaRsu het volgende:
Je kan wel vanuit je cockpit kiezen waar je wil landen dat hoeft allemaal niet via de menu's. Je moet dan de scanner lb gebruiken en dan kan je met A kiezen waar je wil landen of waar je heen wil fast travelen als je een mission marker hebt.
Ik begrijp wat je bedoelt, ik heb wel een beetje hetzelfde gevoel. Moet zeggen dat ik het ontzettend tof vind, veel quests voelen echt groots aan (uren bezig met een bepaalde side quest die ook steeds weer branched, bezoeken van allerlei UC departments, geniaal vormgegeven locaties vol met prachtige details). De followers bevallen tot nu toe ook erg goed qua 'inhoud'. Sowieso zijn de NPC's over het algemeen wel top uitgewerkt, qua voicelines en gewoon hoe gevuld de wereld is (al zijn de meeste plebs wel echt lelijke misbaksels, is dat anderen ook opgevallen?)quote:Op maandag 4 september 2023 00:00 schreef Document1 het volgende:
Wat ik dus ook mis is de reis naar je objective toe. In andere bsg games is dat HET avontuur, hier is het een map openen op x drukken twee laadschermen door en je bent op je bestemming.
Doelloos allicht. Maar onderstreept wel weer de potentie die modders gaan hebben op de langere termijn.quote:Op maandag 4 september 2023 03:12 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Kan wel maar duurt letterlijk uren. Alanah Pierce is on stream van aarde naar Pluto gevlogen, duurde iets van 7 uur.
Is ook absoluut doelloos.
Ja dat was erg nice gedaan, ook dat je leert welk lot de aarde beschoren is enzo. Het is wel enorm veel info qua hoeveelheid factions/locaties/personages/historische gebeurtenissen, maar tegelijkertijd wel boeiend. Echt een toffe sci-fi settingquote:Op maandag 4 september 2023 10:38 schreef Gajes_Octavianus het volgende:
Ik vond die Orientation Hall ook erg tof en mooi.
Geeft je meteen een korte uitleg over de lore, de hoofd factions en dergelijke.
Haha iddquote:Op maandag 4 september 2023 09:33 schreef 2dope het volgende:
Trouwens die Terrormorph quest op Tau Ceti II en dan alles wat daarop volgtVoelt gewoon als de main quest
Volgens mij is dat helemaal prima. Ja, een bakbeest van een PC met flink wat getweak hier en daar zal er altijd mooier uitzien/soepelere frames houden maar vooralsnog lijken de verschillen voornamelijk voor de fijnproevers op te vallenquote:Op maandag 4 september 2023 12:08 schreef vosss het volgende:
Hoe is de Series X versie t.o.v. pc versie qua graphics? Beetje tof? Draait id soepel??
Als je piraat wilt zijn moet je Crimson fleet joinen. Niet kapot makenquote:Op maandag 4 september 2023 15:37 schreef Gajes_Octavianus het volgende:
Heb nu de eerste Vanguard faction mission gedaan en krijg nu de optie om achter de Crimson Fleet aan te gaan.
Daarmee kun je toch piraat worden?
Maar eerst naar Mars een sample a fok afleveren.
Heb net de Vanguard officieel gejoinedquote:Op maandag 4 september 2023 15:38 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Als je piraat wilt zijn moet je Crimson fleet joinen. Niet kapot maken
Ja hoor. Als je niet goed naar ze luistert gooien ze je er zo weer uit.quote:Op maandag 4 september 2023 15:51 schreef Gajes_Octavianus het volgende:
[..]
Heb net de Vanguard officieel gejoined
Kan ik nu toch piraat worden?
Combi piraat en bounty hunter wil ik denk ik uiteindelijk worden.
Ik kan toch ook undercover bij Crimson gaan, zodat ik en bij Vanguard kan blijven en bij Crimson?quote:Op maandag 4 september 2023 15:52 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ja hoor. Als je niet goed naar ze luistert gooien ze je er zo weer uit.
Ja dat kan ook nog. Dat is het toffe. Je kan het allemaal zelf beetje kiezen.quote:Op maandag 4 september 2023 16:05 schreef Gajes_Octavianus het volgende:
[..]
Ik kan toch ook undercover bij Crimson gaan, zodat ik en bij Vanguard kan blijven en bij Crimson?
Van twee walletjes eten zeg maar.
Het draait best soepel ja. En niet vergeten, we hebben decennia lang niks boven de 30 fps gehad, zo'n drama moeten we er ook niet van maken.quote:Op maandag 4 september 2023 12:22 schreef Document1 het volgende:
Console is sowieso locked op 30fps. Was even wennen maar nu zie ik het eigenlijk niet meer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |