Zoetwater als zoutwater ruikenquote:Op zondag 13 augustus 2023 11:38 schreef engine het volgende:
Mirthe ruikt de zee. Het IJsselmeer! Ze ruikt heel veel zout.
Wendy lachen "Mirthe houd op alsjeblieft"
Wat maakt dat nu uit mossels of mosselen we snappen wat ze bedoeldquote:
quote:
quote:
Ik vroeg het me alleen maar af hoor, sorry.quote:Op zondag 13 augustus 2023 11:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wat maakt dat nu uit mossels of mosselen we snappen wat ze bedoeld
Het is idd mosselenquote:
Ik denk het niet nee, anders had ze het niet gezegdquote:Op zondag 13 augustus 2023 11:42 schreef engine het volgende:
[..]![]()
Daar had ik nog niet eens aan gedacht. Mirthe vast ook niet
Het verhaal veranderd nu wel erg vaak. Ze gaan toch op beide bro´s en later pas op Bern?quote:Op zondag 13 augustus 2023 11:42 schreef juul. het volgende:
Erik heeft gisteren een nieuw plan uitgelegd aan Mirthe, hij heeft een voorzetje gegeven bij Marciano dat Sas of Bern er het eerst uit moeten daarna de bro's
Mirthe moet voorzichtig Wendy bespelen dat zij op Sas of Bern gaat zonder de naam van Erik te noemen
Mirthe en Erik gaan op de bro's, Erik denkt/hoopt dat de bro's en Wendy dan op Sas of Bern gaan
Ik vind haar hoe meer je naar haar luistert hoe meer vermoeiend ik haar vind. Dat gehakketarquote:Op zondag 13 augustus 2023 11:42 schreef lojanda het volgende:
[..]![]()
![]()
Echt hoorals je haar de hele tijd volgt dan hoor je een boel
![]()
Ik vermaak me op dit moment best wel met het luisteren naar Mirthe
Dank je Lojanda.quote:Op zondag 13 augustus 2023 11:43 schreef lojanda het volgende:
[..]
Het is idd mosselen![]()
Mossels is weer iets anders..
Zo is het gegaan, DGK heeft het filmpje ook gepostquote:Op zondag 13 augustus 2023 11:44 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Het verhaal veranderd nu wel erg vaak. Ze gaan toch op beide bro´s en later pas op Bern?
Geen sorry hoor, was jou meningquote:Op zondag 13 augustus 2023 11:42 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Ik vroeg het me alleen maar af hoor, sorry.
Nou, dan zullen we zien wat het uiteindelijk gaat worden. Vind het nu al spannend.quote:Op zondag 13 augustus 2023 11:45 schreef juul. het volgende:
Nee
[..]
Zo is het gegaan, DGK heeft het filmpje ook gepost
Vermoeiend is ze zeker maar ik kan er ook om lachenquote:Op zondag 13 augustus 2023 11:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik vind haar hoe meer je naar haar luistert hoe meer vermoeiend ik haar vind. Dat gehakketar
quote:Op zondag 13 augustus 2023 11:46 schreef engine het volgende:
Ik was net te laat maar het biljart staat er nog.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |