SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
We moeten niet vergeten dat we vorig seizoen vaak op het nippertje nog punten binnensleepten dankzij individuele klasse die nu deels weg is. Kan gewoon nog heel lastig worden, zeker als Ajax en PSV zich nog meer gaan versterken.quote:Op zondag 13 augustus 2023 01:16 schreef Kerftminister het volgende:
Dat NSV en FC Kudus is weer helemaal niks he. Wordt net zoals vorig jaar gewoon weer een kampioenschap. Die andere 2 concurrenten spelen 90 min waardeloos en winnen dan door de klasse van 1 speler en wij hebben het beste collectief + trainer. We worden gewoon kampioen dit jaar, al kan ik dit jaar niet op de Coolsingel staan ivm een wereldreis.
Vind 't vooral bijzonder dat we vorig jaar echt het woord kampioen nooit in de mond durfde te nemen, ook na onze voorsprong. Altijd was 't geen woorden maar daden.quote:Op zondag 13 augustus 2023 02:09 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
[..]
We moeten niet vergeten dat we vorig seizoen vaak op het nippertje nog punten binnensleepten dankzij individuele klasse die nu deels weg is. Kan gewoon nog heel lastig worden, zeker als Ajax en PSV zich nog meer gaan versterken.
We zien nu pas wat Ajax en PSV voor aanpassingen hebben gemaakt. Met het idee van vorig jaar zag je jezelf dan weer als erg goeie kandidaat voor de titel. Nu is dat niet meer (of anders), nee.quote:Op zondag 13 augustus 2023 09:03 schreef ThePlaneteer het volgende:
[..]
Vind 't vooral bijzonder dat we vorig jaar echt het woord kampioen nooit in de mond durfde te nemen, ook na onze voorsprong. Altijd was 't geen woorden maar daden.
Maar nu loopt iedereen te roepen dat we 't wel even worden. Feyenoord en back to back kampioenschappen, ik zie dat voorlopig echt nog niet gebeuren hoor.
Vond die 2 clubs gisteren ook helemaal niet zo goed en dat zal bij Feyenoord vandaag denk ik ook zo zijn. Over een wedstrijd of 10-12 weet je ongeveer pas waar je staat. Ook omdat er bij elke club nog wel een speler of 2-3 bij gaan komenquote:Op zondag 13 augustus 2023 09:33 schreef hhh38 het volgende:
PSV en Ajax zijn/raken ook veel goede spelers kwijt en hebben nog genoeg zwakke plekken. En hebben geen Slot.
Ik denk dat het heel lang spannend blijft, maar we maken hele goede kans hoor. Of we echt de favoriet zijn weten we over een paar weken denk ik. Over een maandje al de eerste Klassieker.
Dit ja, het is gewoon wat vroeg, ook van de PL wedstrijden die ik dit weekend gezien heb viel het niveau me eigenlijk een beetje tegen, wij hebben er wel weer zin in maar die teams moeten allemaal nog een beetje op gang komen.quote:Op zondag 13 augustus 2023 10:26 schreef fetX het volgende:
[..]
Vond die 2 clubs gisteren ook helemaal niet zo goed en dat zal bij Feyenoord vandaag denk ik ook zo zijn. Over een wedstrijd of 10-12 weet je ongeveer pas waar je staat. Ook omdat er bij elke club nog wel een speler of 2-3 bij gaan komen
Huur zou totaal debiel zijn wanneer je Sauer al hebt. Zag dat Milambo en Zechiel ook al weer (tijdelijk) terug gesmeten zijn naar O21 en daar gisteren een hele wedstrijd hebben gespeeld waardoor ze vandaag ongetwijfeld ook niet op de bank zitten. Slot is een ramp voor de jeugd.quote:Op zondag 13 augustus 2023 11:21 schreef Divje het volgende:
Idrissi is dus aangeboden door Sevilla, Feyenoord wil huren.
Ik zeg, doen.
Je bent goed genoeg of niet.quote:Op zondag 13 augustus 2023 11:36 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Huur zou totaal debiel zijn wanneer je Sauer al hebt. Zag dat Milambo en Zechiel ook al weer (tijdelijk) terug gesmeten zijn naar O21 en daar gisteren een hele wedstrijd hebben gespeeld waardoor ze vandaag ongetwijfeld ook niet op de bank zitten. Slot is een ramp voor de jeugd.
Maar ze zijn goed genoeg, dat is het hele punt.quote:Op zondag 13 augustus 2023 11:36 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Je bent goed genoeg of niet.
Goed genoeg voor wat?quote:Op zondag 13 augustus 2023 11:38 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Maar ze zijn goed genoeg, dat is het hele punt.
En nou niet aan komen zetten met 'Ja maar Slot ziet ze elke dag trainen en zal het dus wel goed kunnen beoordelen en de juiste keuzes maken!!' Met die logica kan je als supporter per definitie nooit kritiek hebben op een trainer.
Daarom is Arend Martijn hoofdtrainer van Feyenoord en ben jij een forum gebruiker op http://forum.fok.nlquote:Op zondag 13 augustus 2023 11:38 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Maar ze zijn goed genoeg, dat is het hele punt.
En nou niet aan komen zetten met 'Ja maar Slot ziet ze elke dag trainen en zal het dus wel goed kunnen beoordelen en de juiste keuzes maken!!' Met die logica kan je als supporter per definitie nooit kritiek hebben op een trainer.
Goed genoeg voor vaste invalbeurten sowieso ja. En Sauer en Milambo zou je zelfs prima in de basis kunnen zetten tegen ploegen als Fortuna.quote:Op zondag 13 augustus 2023 11:40 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Goed genoeg voor wat?
Een invalbeurt van 5 minuten?
Maar weer bij Idrissi uitkomen is toch wel een zwaktebod van de TD.quote:Op zondag 13 augustus 2023 11:41 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Daarom is Arend Martijn hoofdtrainer van Feyenoord en ben jij een forum gebruiker op http://forum.fok.nl
Prima back-up.quote:Op zondag 13 augustus 2023 11:46 schreef Tarado het volgende:
[..]
Maar weer bij Idrissi uitkomen is toch wel een zwaktebod van de TD.
Ik hoop het. Maar het gemis van Orrie is wel groot, dat was al te zien in de wedstrijd om de JC schaal.quote:Op zondag 13 augustus 2023 01:16 schreef Kerftminister het volgende:
Dat NSV en FC Kudus is weer helemaal niks he. Wordt net zoals vorig jaar gewoon weer een kampioenschap. Die andere 2 concurrenten spelen 90 min waardeloos en winnen dan door de klasse van 1 speler en wij hebben het beste collectief + trainer. We worden gewoon kampioen dit jaar, al kan ik dit jaar niet op de Coolsingel staan ivm een wereldreis.
Goed zo klaas, liever dat je het hier over Ajax hebt dan bij ons.quote:Op zondag 13 augustus 2023 11:50 schreef klaasweetalles het volgende:
Ik denk dat Sauer nog fysiek tekort komt voor CL wedstrijden
Hij heeft duidelijk talent maar moet gewoon invallen dit seizoen in wedstrijden die gespeeld zijn
op dit moment is slot alleen maar bezig om een team te creeeren die ook klaar zullen zijn voor de grote wedstrijden
Je kan het ook gaan aanpakken zoals ajax met hato doet maar die goser krijgt binnen 1 of 2 jaar zo een grote terugval
die wordt gewoon kapotgemaakt let maar op....
in principe is dat ook al gebeurd met Kenneth taylor...die hebben ze bij 020 al helemaal gesloopt voordat hij begonnen is....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |