SPOILER: Uitleg symbolen weerkaartenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.• Weeronline - begrippen (nederlands)
---
• WKN - Actueel weer in Nederland
• KNMI Daggegevens
• KNMI Geografische overzichten van het weer
• KNMI buienradar
---
• Klimaateffectatlas
• Nederland in de ban van de 'supercel'
• CAPE + Liftedindex
---
---
User locaties
Zo dat we ook nog weten wie waar ongeveer woont,
let op dit is een screenshot, klik op het kaartje of de link eronder voor live
DM (met plaats/stad naar); @kree om erop toegevoegd te worden.
We gaan dit trouwens niet precies op GPS locatie toevoegen (tenzij op verzoek) plaats/stad lijkt me nauwkeurig genoeg voor dit doel
100.000 katjes
Fuck the EBU!
Wel je helm opzettenquote:Op zondag 13 augustus 2023 00:22 schreef crystal_meth het volgende:
Iemand al vallende sterren (Perseiden) gezien? Vannacht rond 4 uur zou het beste moment zijn, met naar verwachting 44 per uur. Daarnet enkele minuten buiten geweest maar niets gezien.
Al wel wat zien vliegen ja.quote:Op zondag 13 augustus 2023 00:22 schreef crystal_meth het volgende:
Iemand al vallende sterren (Perseiden) gezien? Vannacht rond 4 uur zou het beste moment zijn, met naar verwachting 44 per uur. Daarnet enkele minuten buiten geweest maar niets gezien.
Speciaal m'n alarm gezet. Helaas is het bewolkt, geen ster aan de hemel te zien. 😭quote:Op zondag 13 augustus 2023 00:22 schreef crystal_meth het volgende:
Jah, lekker.quote:
Hele ochtend al bewolkt en lichtelijk benauwd. Hier wordt niemand blij van.quote:Op zondag 13 augustus 2023 10:40 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Jah, lekker.![]()
Ik hoop dat @:nattekat ook weer blij is nu en niet steeds maar van de brug wil springen als het weer eens regent!
Goed lezen, t/m Lowlands is het zomers. Misschien wat onweer op za/zo maar ook dat is zomers.quote:Op zondag 13 augustus 2023 13:06 schreef BlackLining het volgende:
Nee, fuck dit. Ik heb Lowlands.
Niet weer die herfst.
ook mooi. Als het maar niet nog meer zakt...quote:Op zondag 13 augustus 2023 13:03 schreef crystal_meth het volgende:
Verdomme, de voorspelde 31° voor volgend weekend is gezakt tot 27°.
Misschien kun je nog mee in de bergen gaan klauteren met Invictus.quote:Op zondag 13 augustus 2023 13:25 schreef Apotheose het volgende:
[..]
ook mooi. Als het maar niet nog meer zakt...
Mijn vakantie zit er helaas op. Zit je met mooi weer binnen![]()
Wolken ook weer voor elke dag (voor hier) terug.quote:Op zondag 13 augustus 2023 13:03 schreef crystal_meth het volgende:
Verdomme, de voorspelde 31° voor volgend weekend is gezakt tot 27°.
je kijkt er ver vooruit, geniet eens van het mooie weer nuquote:Op zondag 13 augustus 2023 11:17 schreef Nattekat het volgende:
De zomer is ook alweer helemaal uit de lange termijn aan het verdwijnen. Nu is het gewoon alweer afgelopen na dat hete weekend volgende week.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |