abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_210262508

De afbeeldingen zijn klikbaar en leiden naar het topic van de desbetreffende kandidaat

Welkom in het Commentaar op Streams topic.

De streams:
https://v2.videoland.com/event-6/live
https://v2.videoland.com/event-7/live

Handige topics
Verslagen delen en teruglezen ➡️ Streamverslagen
Belangrijke updates? ➡️ Updates
Beelden delen en terugkijken? ➡️ Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes
TV? ➡️ Commentaar op tv uitzendingen

Offtopic reageren ➡️ Slowchat
Probleempje in topic of met andere FOK!ers? ➡️ TR of Feedbacktopic

Regels
Degene die het topic sluit, opent het nieuwe topic.
Geef de sluiter minimaal 2 minuten de tijd om het te openen!
Topics kapen wordt niet gewaardeerd.
  zaterdag 12 augustus 2023 @ 19:11:50 #2
419167 Rhosyn
Katewalker~Dreamer
pi_210262532
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 augustus 2023 19:08 schreef spapaars het volgende:

[..]
Laat die man met rust wil je.
Hij moet al jaren langer doorwerken omdat het geen miljoen meer is waar hij wel op had gerekend. :+
Hij krijgt helemaal niks. Bern of Mirthe gaan hem weg spelen. :P
No mercy for animal abusers
pi_210262539
Ik heb natuurlijk niet al die kandidaten gezien en meegemaakt. Maar ik vind Erik een hebberige man. En hij voelt zich boven iedereen verheven. Marciano heeft dat ook nogeens onderstreept gisteravond en nu lijkt het nog erger geworden.
  zaterdag 12 augustus 2023 @ 19:14:19 #4
419167 Rhosyn
Katewalker~Dreamer
pi_210262558
Isaac is aan het porren in een vuilnisbak met een stok en lichtje.

Heeft iemand iets weg gegooid wat niet weg mocht?
  zaterdag 12 augustus 2023 @ 19:15:13 #5
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_210262569
quote:
10s.gif Op zaterdag 12 augustus 2023 19:11 schreef Rhosyn het volgende:

[..]
Hij krijgt helemaal niks. Bern of Mirthe gaan hem weg spelen. :P
Dan moet hij tot zijn laatste ademtocht lampen blijven installeren.
pi_210262576
Heeft Bern nog sterke drank??
Hij doet groene limonadesiroop in een kan of zo, giet er sterke drank bij en dan water als ik het goed zie
  zaterdag 12 augustus 2023 @ 19:16:58 #7
419167 Rhosyn
Katewalker~Dreamer
pi_210262595
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 augustus 2023 19:12 schreef magnaal het volgende:
Ik heb natuurlijk niet al die kandidaten gezien en meegemaakt. Maar ik vind Erik een hebberige man. En hij voelt zich boven iedereen verheven. Marciano heeft dat ook nogeens onderstreept gisteravond en nu lijkt het nog erger geworden.
Hij wordt steeds drukker en spraakzamer en daarom krijgen wij een beter beeld van wat voor mens Erik is.

Hij was in het begin een stuk stiller en rustiger.

Ik zie die verandering eigenlijk alleen bij Erik. Bij geen van de anderen heb ik het idee dat ze zich gaandeweg anders zijn gaan gedragen dan in het begin.
pi_210262600
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 augustus 2023 19:12 schreef magnaal het volgende:
marciano heeft zich, samen met isaac, maandenlang verheven gevoeld boven de rest van de groep. En al helemaal boven Erik, daar hadden ze niets mee, die negeerden ze compleet.. En nu is Eric ineens een van de laatste 7 bewoners, met een stem :) En nu kunnen marciano en isaac ineens bundels veren kwijt bij Erik :D
pi_210262606
Wendy is de badkamer aan het dweilen en weer zitten de vliegen op de camera..
Je vraagt je af of ze eigenlijk wel van buiten komen nu het horgordijn er hangt.... het worden er weer meer en meer zo te zien.
pi_210262628
quote:
10s.gif Op zaterdag 12 augustus 2023 19:16 schreef Rhosyn het volgende:

[..]
Hij wordt steeds drukker en spraakzamer en daarom krijgen wij een beter beeld van wat voor mens Erik is.

Ik zie die verandering eigenlijk alleen bij Erik. Bij geen van de anderen heb ik het idee dat ze zich gaandeweg anders zijn gaan gedragen dan in het begin.
erik is ferm naast zijn schoenen gaan lopen
pi_210262633
quote:

[..]

Met JW samen hoorde je hem vaak uitgebreid oreren (want zijn gelijk was het gelijk), daar hadden ze ook regelmatig meningsverschillen over.
Toen waren er veel meer mensen en viel het minder op denk ik.
pi_210262679
Isaac loopt als een getergde leeuw om het hindernisje van Erik heen... springt er op... zegt 'vast'.. probeert zijn evenwicht te houden ... zegt 'stil'....en springt er dan weer vanaf.
pi_210262694
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 augustus 2023 19:17 schreef Verida het volgende:

[..]
marciano heeft zich, samen met isaac, maandenlang verheven gevoeld boven de rest van de groep. En al helemaal boven Erik, daar hadden ze niets mee, die negeerden ze compleet.. En nu is Eric ineens een van de laatste 7 bewoners, met een stem :) En nu kunnen marciano en isaac ineens bundels veren kwijt bij Erik :D
Ik mag niks ten nadele zeggen van Erik he?
pi_210262695
quote:

[..]

Ik zie het ook bij Erik, vanmiddag was hij zelfs met een eigen plan bezig tegen `Mirthe om Bern en Sas uit elkaar te halen, dus een van hun de elimineren
De kans dat als dat lukt hij dan de volgende is die gaat en niet meer bij e groep hoort is groot volgens mij
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  zaterdag 12 augustus 2023 @ 19:24:12 #15
419167 Rhosyn
Katewalker~Dreamer
pi_210262701
Isaac is raar aan het doen. Op een dwars lat springen en dan een squat en weer er af heen en weer lopen en weer op de lat en squat. En hij maakt er rare geluiden bij.

Pfoe huh stil heu foe ssst
  Moderator zaterdag 12 augustus 2023 @ 19:24:17 #16
184769 crew  Deisyy
pi_210262702
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 augustus 2023 19:23 schreef magnaal het volgende:

[..]
Iedereen mag zijn mening over de bewoners geven.
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
  zaterdag 12 augustus 2023 @ 19:24:41 #17
419167 Rhosyn
Katewalker~Dreamer
pi_210262712
quote:

[..]
Waarom niet?

Ik doe niet anders >:)
pi_210262723
quote:

[..]
je gaat je gang maar hoor, hou je niet in :D
pi_210262729
Ik vraag me af wat er tevoorschijn komt als ze dat zeil van het zwembad afhalen (raar dat ze dat met dit mooie weer nog niet hebben gedaan).... ik denk zomaar dat het 'groen' is....
Die gaan niet meer in het zwembad denk ik zomaar..... wie zal het op moeten ruimen???
pi_210262732
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 augustus 2023 19:23 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Ik zie het ook bij Erik, vanmiddag was hij zelfs met een eigen plan bezig tegen `Mirthe om Bern en Sas uit elkaar te halen, dus een van hun de elimineren
De kans dat als dat lukt hij dan de volgende is die gaat en niet meer bij e groep hoort is groot volgens mij
des te beter
pi_210262746
Ze zijn nog maar met 7 man en nog 'moet' Erik zijn tribune bouwen.... kan iemand me zeggen waarom dit nog nodig is???
Volgens mij is er nu toch wel plek zat voor iedereen op de 'begane grond' ;)
pi_210262763
Ik, persoonlijk, vind Erik een beetje zielig. Net wat hij laatst zei:”ik zou hier nog wel een jaar kunnen blijven”. Ik vind hem de laatste tijd heel spraakzaam en nog best sociaal(voor zijn doen). Wat zal die man in een groot gat vallen als hij alleen thuis zit…niemand om hem heen. Ik denk dat het voor hem de grootste klap zal zijn van alle kandidaten… ben geen #teamerik
  Moderator zaterdag 12 augustus 2023 @ 19:30:36 #23
184769 crew  Deisyy
pi_210262781
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 augustus 2023 19:27 schreef xsaskiax het volgende:
Ze zijn nog maar met 7 man en nog 'moet' Erik zijn tribune bouwen.... kan iemand me zeggen waarom dit nog nodig is???
Volgens mij is er nu toch wel plek zat voor iedereen op de 'begane grond' ;)
Misschien omdat hij al maanden op die manier film kijkt. Gewoontes.
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
pi_210262817
quote:

[..]
Ik lees dit nu voor een tweede keer en is niet waar.
Iedereen mag alles over welke deelnemer dan ook iets zeggen jij over Erik en een ander dan weer als die er anders over denkt
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  zaterdag 12 augustus 2023 @ 19:34:59 #25
419167 Rhosyn
Katewalker~Dreamer
pi_210262824
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 augustus 2023 19:29 schreef Hildetje het volgende:
Ik, persoonlijk, vind Erik een beetje zielig. Net wat hij laatst zei:”ik zou hier nog wel een jaar kunnen blijven”. Ik vind hem de laatste tijd heel spraakzaam en nog best sociaal(voor zijn doen). Wat zal die man in een groot gat vallen als hij alleen thuis zit…niemand om hem heen. Ik denk dat het voor hem de grootste klap zal zijn van alle kandidaten… ben geen #teamerik
Er wonen zoveel mensen alleen. Dat is niet zielig.

Ik ben het er wel mee eens dat Erik het samen leven met zoveel mensen in die loods heel fijn heeft gevonden. Maar ik denk dat dat komt omdat het een tv programma is. Het is een, los van de omgang met al die verschillende mensen, veilige omgeving. De mensen zijn niet de baas maar de programmamakers. Er is een zekere controle in hoe mensen met elkaar om kunnen gaan.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')