Hij krijgt helemaal niks. Bern of Mirthe gaan hem weg spelen.quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 19:08 schreef spapaars het volgende:
[..]
Laat die man met rust wil je.
Hij moet al jaren langer doorwerken omdat het geen miljoen meer is waar hij wel op had gerekend.
Dan moet hij tot zijn laatste ademtocht lampen blijven installeren.quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 19:11 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Hij krijgt helemaal niks. Bern of Mirthe gaan hem weg spelen.
Hij wordt steeds drukker en spraakzamer en daarom krijgen wij een beter beeld van wat voor mens Erik is.quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 19:12 schreef magnaal het volgende:
Ik heb natuurlijk niet al die kandidaten gezien en meegemaakt. Maar ik vind Erik een hebberige man. En hij voelt zich boven iedereen verheven. Marciano heeft dat ook nogeens onderstreept gisteravond en nu lijkt het nog erger geworden.
marciano heeft zich, samen met isaac, maandenlang verheven gevoeld boven de rest van de groep. En al helemaal boven Erik, daar hadden ze niets mee, die negeerden ze compleet.. En nu is Eric ineens een van de laatste 7 bewoners, met een stemquote:Op zaterdag 12 augustus 2023 19:12 schreef magnaal het volgende:
Ik heb natuurlijk niet al die kandidaten gezien en meegemaakt. Maar ik vind Erik een hebberige man. En hij voelt zich boven iedereen verheven. Marciano heeft dat ook nogeens onderstreept gisteravond en nu lijkt het nog erger geworden.
erik is ferm naast zijn schoenen gaan lopenquote:Op zaterdag 12 augustus 2023 19:16 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Hij wordt steeds drukker en spraakzamer en daarom krijgen wij een beter beeld van wat voor mens Erik is.
Hij was in het begin een stuk stiller en rustiger.
Ik zie die verandering eigenlijk alleen bij Erik. Bij geen van de anderen heb ik het idee dat ze zich gaandeweg anders zijn gaan gedragen dan in het begin.
Met JW samen hoorde je hem vaak uitgebreid oreren (want zijn gelijk was het gelijk), daar hadden ze ook regelmatig meningsverschillen over.quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 19:16 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Hij wordt steeds drukker en spraakzamer en daarom krijgen wij een beter beeld van wat voor mens Erik is.
Ik zie die verandering eigenlijk alleen bij Erik. Bij geen van de anderen heb ik het idee dat ze zich gaandeweg anders zijn gaan gedragen dan in het begin.
Ik mag niks ten nadele zeggen van Erik he?quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 19:17 schreef Verida het volgende:
[..]
marciano heeft zich, samen met isaac, maandenlang verheven gevoeld boven de rest van de groep. En al helemaal boven Erik, daar hadden ze niets mee, die negeerden ze compleet.. En nu is Eric ineens een van de laatste 7 bewoners, met een stemEn nu kunnen marciano en isaac ineens bundels veren kwijt bij Erik
Ik zie het ook bij Erik, vanmiddag was hij zelfs met een eigen plan bezig tegen `Mirthe om Bern en Sas uit elkaar te halen, dus een van hun de eliminerenquote:Op zaterdag 12 augustus 2023 19:16 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Iedereen mag zijn mening over de bewoners geven.quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 19:23 schreef magnaal het volgende:
[..]
Ik mag niks ten nadele zeggen van Erik he?
Waarom niet?quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 19:23 schreef magnaal het volgende:
[..]
je gaat je gang maar hoor, hou je niet inquote:Op zaterdag 12 augustus 2023 19:23 schreef magnaal het volgende:
[..]
des te beterquote:Op zaterdag 12 augustus 2023 19:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik zie het ook bij Erik, vanmiddag was hij zelfs met een eigen plan bezig tegen `Mirthe om Bern en Sas uit elkaar te halen, dus een van hun de elimineren
De kans dat als dat lukt hij dan de volgende is die gaat en niet meer bij e groep hoort is groot volgens mij
Misschien omdat hij al maanden op die manier film kijkt. Gewoontes.quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 19:27 schreef xsaskiax het volgende:
Ze zijn nog maar met 7 man en nog 'moet' Erik zijn tribune bouwen.... kan iemand me zeggen waarom dit nog nodig is???
Volgens mij is er nu toch wel plek zat voor iedereen op de 'begane grond'
Ik lees dit nu voor een tweede keer en is niet waar.quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 19:23 schreef magnaal het volgende:
[..]
Er wonen zoveel mensen alleen. Dat is niet zielig.quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 19:29 schreef Hildetje het volgende:
Ik, persoonlijk, vind Erik een beetje zielig. Net wat hij laatst zei:”ik zou hier nog wel een jaar kunnen blijven”. Ik vind hem de laatste tijd heel spraakzaam en nog best sociaal(voor zijn doen). Wat zal die man in een groot gat vallen als hij alleen thuis zit…niemand om hem heen. Ik denk dat het voor hem de grootste klap zal zijn van alle kandidaten… ben geen #teamerik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |