Even naar de kast gelopen om te kijken wat er aan tandpasta staat. Altijd de goedkoopste varianten.quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 08:25 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Mijn moeder kan niet tegen de muntsmaak, dat doet pijn aan haar slijmvliezen. Maar het is dus echt ontzettend moeilijk tandpasta zónder te krijgen. Vroeger had ze Paradontax, maar die wil ze ook niet meer.
Wat voor serie is dat? Ik heb meer leuke series nodig.quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 19:38 schreef vlindertje89 het volgende:
Ik heb 'the summer I turned pretty' ontdekt. Toffe serie tot nu toe!
The Bold Type op Netflix is ook heerlijk.quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 19:40 schreef Myraela het volgende:
[..]
Wat voor serie is dat? Ik heb meer leuke series nodig.
Bizar he... en ik kan er niet over uit hoe slecht het is, bestie en ik doen echt aan hate watchenquote:Op zaterdag 12 augustus 2023 19:54 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
The Bold Type op Netflix is ook heerlijk.
Ik kijk dit weekend And Just Like That. Ik kan niet geloven dat het 20+ jaar geleden is dat ik wekelijks klaar zat voor SATC.
Ha! Laatste gisteren binnengehengeldquote:Op zaterdag 12 augustus 2023 19:54 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
The Bold Type op Netflix is ook heerlijk.
Ik kijk dit weekend And Just Like That. Ik kan niet geloven dat het 20+ jaar geleden is dat ik wekelijks klaar zat voor SATC.
Oh, ik heb geen Prime. Ben al die verschillende aanbieders sons zo zat.quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 19:51 schreef vlindertje89 het volgende:
Op Amazon Prime. Hoe meer ik erover zeg hoe minder leuk het is, maar het is een Amerikaanse romantische serie waarin vanalles gebeurt. Leuk, verdrietig, over liefde, vriendschap, verlies, opgroeien, enz.
Ja, ik ook. Ik heb nu prime omdat ik zo benieuwd was naar deze seriequote:Op zaterdag 12 augustus 2023 20:18 schreef Myraela het volgende:
[..]
Oh, ik heb geen Prime. Ben al die verschillende aanbieders sons zo zat.
Ik vind het niet eens zo slecht. Ik denk dat ik er gewoon extreem lage verwachtingen van had. Ik heb gisteren de films gekeken en een paar afleveringen van de oude serie. Ik zat dus al in de sfeer.quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 19:57 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Bizar he... en ik kan er niet over uit hoe slecht het is, bestie en ik doen echt aan hate watchen
Ah, een steakhouse. Ik herinnerde me alleen de vissoepquote:Op zaterdag 12 augustus 2023 10:25 schreef Anthraxx het volgende:
Ik herinner mij nog lang geleden dat het bij een steakhouse was in Utrecht. Dat je Bouillabaisse hebt gehad als voorgerecht en dat we je in de avond naar huis hebben gebracht. Dat zal ergens rond 2008 geweest moeten zijn.
Manifestquote:Op zaterdag 12 augustus 2023 20:25 schreef Clubsoda het volgende:
Only murders in the building dusen we kijken nu Manifest. En Just like that ook, dat is starting to grow on me
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |