abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_210261465
O+
pi_210261725
Hier ook nog een keer O+ voor @Myraela O+
pi_210262526
Ja tofheid!
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_210262747
O+

Maar laten we nog wat voorzichtiger weer terug naar de orde van de dag. Ik ben de Witcher aan het kijken. Weer helemaal leuk, al de 3e aflevering achter elkaar.
  zaterdag 12 augustus 2023 @ 19:37:05 #5
63722 z80
I fink you freaky
pi_210262843
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 augustus 2023 08:25 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Mijn moeder kan niet tegen de muntsmaak, dat doet pijn aan haar slijmvliezen. Maar het is dus echt ontzettend moeilijk tandpasta zónder te krijgen. Vroeger had ze Paradontax, maar die wil ze ook niet meer.
Even naar de kast gelopen om te kijken wat er aan tandpasta staat. Altijd de goedkoopste varianten.
Zowel van de aldi als lidl eigen merk zijn zonder munt. Ten minste deze staat niet op de verpakking vermeld. De kruiden variant is wel met mint.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
pi_210262854
Ik heb 'the summer I turned pretty' ontdekt. Toffe serie tot nu toe!
pi_210262891
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 augustus 2023 19:38 schreef vlindertje89 het volgende:
Ik heb 'the summer I turned pretty' ontdekt. Toffe serie tot nu toe!
Wat voor serie is dat? Ik heb meer leuke series nodig.
pi_210263033
Op Amazon Prime. Hoe meer ik erover zeg hoe minder leuk het is, maar het is een Amerikaanse romantische serie waarin vanalles gebeurt. Leuk, verdrietig, over liefde, vriendschap, verlies, opgroeien, enz.
pi_210263069
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 augustus 2023 19:40 schreef Myraela het volgende:

[..]
Wat voor serie is dat? Ik heb meer leuke series nodig.
The Bold Type op Netflix is ook heerlijk.

Ik kijk dit weekend And Just Like That. Ik kan niet geloven dat het 20+ jaar geleden is dat ik wekelijks klaar zat voor SATC.
Spoilers!
pi_210263105
Eens met Lucky over the Bold type!
pi_210263106
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 augustus 2023 19:54 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Ik kijk dit weekend And Just Like That. Ik kan niet geloven dat het 20+ jaar geleden is dat ik wekelijks klaar zat voor SATC.
Bizar he... en ik kan er niet over uit hoe slecht het is, bestie en ik doen echt aan hate watchen :D
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_210263142
Ik vind Sort of op npo+ ook echt een aanrader *O*
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_210263155
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 augustus 2023 19:54 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Ha! Laatste gisteren binnengehengeld :7 Gaat zo aan als ik gedouched heb en mijn tokkie-kloffie aan heb O+
pi_210263162
Bump is ook een aanrader O+
pi_210263358
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 augustus 2023 19:51 schreef vlindertje89 het volgende:
Op Amazon Prime. Hoe meer ik erover zeg hoe minder leuk het is, maar het is een Amerikaanse romantische serie waarin vanalles gebeurt. Leuk, verdrietig, over liefde, vriendschap, verlies, opgroeien, enz.
Oh, ik heb geen Prime. Ben al die verschillende aanbieders sons zo zat.
pi_210263430
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 augustus 2023 20:18 schreef Myraela het volgende:

[..]
Oh, ik heb geen Prime. Ben al die verschillende aanbieders sons zo zat.
Ja, ik ook. Ik heb nu prime omdat ik zo benieuwd was naar deze serie :D gelukkig valt het dus niet tegen. Maaar prime heeft 30 dagen free trial! Alleen zorgen dat je op tijd opzegt.
pi_210263435
Only murders in the building dus O+ en we kijken nu Manifest. En Just like that ook, dat is starting to grow on me :o
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_210263438
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 augustus 2023 19:57 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]
Bizar he... en ik kan er niet over uit hoe slecht het is, bestie en ik doen echt aan hate watchen :D
Ik vind het niet eens zo slecht. Ik denk dat ik er gewoon extreem lage verwachtingen van had. Ik heb gisteren de films gekeken en een paar afleveringen van de oude serie. Ik zat dus al in de sfeer.
Spoilers!
  zaterdag 12 augustus 2023 @ 20:36:40 #20
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_210263598
Meh, had Ready Player One opgenomen van de Beep, staat het slot er niet op. Kut Sony.Kut google TV

En dan staat ie gewoon bij Netflix....

[ Bericht 13% gewijzigd door Jan_Onderwater op 12-08-2023 21:04:46 ]
pi_210264272
Het is stil aan het Centerparcs-front. Ze zijn enorm servicegericht hier. We hadden een wespeninvasie en na een poging tot bestrijding kregen we een (groter) nieuw huisje ^O^ dat was een wat jammere besteding van de avond, om voor twee nachten de hele inboedel te verslepen. Dat was op zich een blessing in disguise want onze nieuwe buren waren letterlijk de héle dag aan het barbecuen en genereerden een boel geluid. #jemaaktwatmee.
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_210264558
quote:
11s.gif Op zaterdag 12 augustus 2023 10:25 schreef Anthraxx het volgende:

Ik herinner mij nog lang geleden dat het bij een steakhouse was in Utrecht. Dat je Bouillabaisse hebt gehad als voorgerecht en dat we je in de avond naar huis hebben gebracht. Dat zal ergens rond 2008 geweest moeten zijn.
Ah, een steakhouse. Ik herinnerde me alleen de vissoep :r (letterlijk :') ). Zelden zó ziek geweest.

quote:
0s.gif Op zaterdag 12 augustus 2023 20:25 schreef Clubsoda het volgende:
Only murders in the building dus O+ en we kijken nu Manifest. En Just like that ook, dat is starting to grow on me :o
Manifest O+ Dat growde echt heel erg on mij. Zo jammer dat ik dat af heb gekeken. Maar wel tof dat Netflix dat laatste seizoen heeft gemaakt. Het was daarvoor eigenlijk gecanceld, maar zo populair op Netflix dat ze het hebben afgemaakt. Het is over the top en zwaar onrealistisch (nog afgezien van het plot natuurlijk). Het acteren maar zo zo. Maar ik vond het een feestje om te kijken.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_210264587
Ik heb nog niet echt terug gelezen, maar is Myraela zwanger? *O* Nog even lezen hoor.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_210264624
Ik had alleen op Myra's naam gezocht en de posts gingen vooral over slapen, bed en misselijk :+ En dat krabpalen lelijk zijn (boks!). Gefeliciteerd saampjes :*
pi_210264701
Gefeliciteerd Myra *O*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')