quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 13:47 schreef Hoempah het volgende:
[..]
Ze ruikt aan zijn nek. Mirthe houd van mannen geur.
[ afbeelding ]Gewoon een knuffel. Duidelijk.SPOILER: video met geluidOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
Ja, en dat zijn ze zelf ook. SLechte zet van Erik om nu eerst tegen Bern of Sasha te gaan.quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 13:43 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Het zaadje van de bros gaat ontkiemen. De bros zeggen steeds tegen hun dat Sas en Bern 1 zijn.
Dat zou ook een domme zet zijn. Bern en Sas zijn 1 maar Erik en Mirthe net zo goed mochten ze tegenover elkaar komen te staan. Die bros zijn ook een setje maar dan van de tegenpartij en het lijkt mij dat je eerst de tegenpartij eruit gooit.quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 13:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, en dat zijn ze zelf ook. SLechte zet van Erik om nu eerst tegen Bern of Sasha te gaan.
HIj had eerst mee moeten gaan in Een van die twee eruit.
Het is eigenijk om je rot te lachen ze konkelen wat af...quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 13:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het is ongelooflijk wat hij uitkraamt. Hopelijk trapt Wendy er niet in.
Het lijkt er gewoon op dat ze die 2 niet tegen elkaar mogen zettenquote:Op zaterdag 12 augustus 2023 13:53 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Dat zou ook een domme zet zijn. Bern en Sas zijn 1 maar Erik en Mirthe net zo goed mochten ze tegenover elkaar komen te staan. Die bros zijn ook een setje maar dan van de tegenpartij en het lijkt mij dat je eerst de tegenpartij eruit gooit.
Ja is het ook, hopelijk prat Mirthe haar mond voorbijquote:Op zaterdag 12 augustus 2023 13:56 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Het is eigenijk om je rot te lachen ze konkelen wat af...
Ik hoop ook dat Wendy haar verstand gebruikt..
hahaha en nog heet water ook.....ciano heeft gewoon zijn handen eronder gehoudenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |