quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 13:47 schreef Hoempah het volgende:
[..]
Ze ruikt aan zijn nek. Mirthe houd van mannen geur.
[ afbeelding ]Gewoon een knuffel. Duidelijk.SPOILER: video met geluidOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
Ja, en dat zijn ze zelf ook. SLechte zet van Erik om nu eerst tegen Bern of Sasha te gaan.quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 13:43 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Het zaadje van de bros gaat ontkiemen. De bros zeggen steeds tegen hun dat Sas en Bern 1 zijn.
Dat zou ook een domme zet zijn. Bern en Sas zijn 1 maar Erik en Mirthe net zo goed mochten ze tegenover elkaar komen te staan. Die bros zijn ook een setje maar dan van de tegenpartij en het lijkt mij dat je eerst de tegenpartij eruit gooit.quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 13:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, en dat zijn ze zelf ook. SLechte zet van Erik om nu eerst tegen Bern of Sasha te gaan.
HIj had eerst mee moeten gaan in Een van die twee eruit.
Het is eigenijk om je rot te lachen ze konkelen wat af...quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 13:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het is ongelooflijk wat hij uitkraamt. Hopelijk trapt Wendy er niet in.
Het lijkt er gewoon op dat ze die 2 niet tegen elkaar mogen zettenquote:Op zaterdag 12 augustus 2023 13:53 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Dat zou ook een domme zet zijn. Bern en Sas zijn 1 maar Erik en Mirthe net zo goed mochten ze tegenover elkaar komen te staan. Die bros zijn ook een setje maar dan van de tegenpartij en het lijkt mij dat je eerst de tegenpartij eruit gooit.
Ja is het ook, hopelijk prat Mirthe haar mond voorbijquote:Op zaterdag 12 augustus 2023 13:56 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Het is eigenijk om je rot te lachen ze konkelen wat af...
Ik hoop ook dat Wendy haar verstand gebruikt..
hahaha en nog heet water ook.....ciano heeft gewoon zijn handen eronder gehoudenquote:
En weer een leuke filmavondquote:Op zaterdag 12 augustus 2023 13:59 schreef Frummelie het volgende:
Leuk we gaan ons opmaken voor weekend miljonairs..
Het gaat om 840.000 euroquote:Op zaterdag 12 augustus 2023 14:00 schreef cinsan het volgende:
wat een vies spel waar die erik mee bezig is
Alles met muziek is leukquote:Op zaterdag 12 augustus 2023 14:00 schreef xsaskiax het volgende:
Ik vind dit echt een leuke opdracht![]()
![]()
Erik is echt niet zo'n lieverdje als velen willen denken, onder dat 'autistische' uiterlijk speelt hij al maanden een heel gehaaid spelletje en blijft hij zelf altijd buiten schot (op de kaarten na)quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 14:00 schreef cinsan het volgende:
Dat is ook zo, maar met zo weinig mensen is dit een perfecte opdracht (ook om ze allemaal goed in beeld te brengen)quote:
Dat zou haar kunnen gebeuren...quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 13:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja is het ook, hopelijk prat Mirthe haar mond voorbij
Moet hij dan gaan zitten wachten en toekijken hoe Bern en Sasha er met de prijs vandoor gaanquote:
dat mag van mij hoorquote:Op zaterdag 12 augustus 2023 14:03 schreef engine het volgende:
[..]
Moet hij dan gaan zitten wachten en toekijken hoe Bern en Sasha er met de prijs vandoor gaan
Maar zijn ze zo niet allemaal bezig? Ik heb het al vaker gezegd.. ze doen allemaal wat nodig is om de pot te winnen, niemand uitgezonderd. Bij sommigen viel dat al veel eerder op omdat die veel meer op stream zijn geweest en nu zijn ze met veel minder mensen en die zie je nu ook meer op stream en dan in dit soort gesprekken en zie je dat ook zij met het spel bezig zijn.quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 14:02 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Erik is echt niet zo'n lieverdje als velen willen denken, onder dat 'autistische' uiterlijk speelt hij al maanden een heel gehaaid spelletje en blijft hij zelf altijd buiten schot (op de kaarten na)
Maar zo werkt een spel niet.quote:
Ze zijn natuurlijk wel gekomen om te winnen. En bij iedereen zal vanaf het begin een spel gespeeld zijn.quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 14:02 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Erik is echt niet zo'n lieverdje als velen willen denken, onder dat 'autistische' uiterlijk speelt hij al maanden een heel gehaaid spelletje en blijft hij zelf altijd buiten schot (op de kaarten na)
Volgens mij zijn alle spelers die er nog zijn snitchesquote:
Naar het einde toe begin ik de opdracht leuker te vinden...quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 14:00 schreef xsaskiax het volgende:
Ik vind dit echt een leuke opdracht![]()
![]()
En zou leuk zijn wat Wendy eerder zei.. de muziek straks allemaal achter elkaar en dat ze er dan op kunnen dansenquote:Op zaterdag 12 augustus 2023 14:03 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Dat is ook zo, maar met zo weinig mensen is dit een perfecte opdracht (ook om ze allemaal goed in beeld te brengen)
Dat dus..quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 14:03 schreef engine het volgende:
[..]
Moet hij dan gaan zitten wachten en toekijken hoe Bern en Sasha er met de prijs vandoor gaan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Ja een soort verkapte vrijmibo want die kon gisteren niet doorgaan en dan is de FEBO heel lief en gooit er een en paar drankjes in....quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 14:08 schreef lojanda het volgende:
[..]
En zou leuk zijn wat Wendy eerder zei.. de muziek straks allemaal achter elkaar en dat ze er dan op kunnen dansen
Marciano zegt zoveel. Een kat in het nauw...quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 14:10 schreef woxxel het volgende:
Marciano had tegen Erik gezegd dat ze mee stemmen als ze op bern gaan
Als Erik Mirthe en Wendy een kans willen maken dan moeten ze er voor zorgen dat de bros uit elkaar worden getrokken maar ook zeker Sasha en Bern..quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 14:10 schreef woxxel het volgende:
Marciano had tegen Erik gezegd dat ze mee stemmen als ze op bern gaan
Is toch logisch die prijzenpot komt erg dichtbij... ze kunnen er bijna aan sniffelen....quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 14:07 schreef lojanda het volgende:
[..]
Volgens mij zijn alle spelers die er nog zijn snitches
Idd.. een beetje gezelligheid daarquote:Op zaterdag 12 augustus 2023 14:11 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ja een soort verkapte vrijmibo want die kon gisteren niet doorgaan en dan is de FEBO heel lief en gooit er een en paar drankjes in....
Jeahhh...quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 14:14 schreef lojanda het volgende:
[..]
Idd.. een beetje gezelligheid daar
Hij speelt het spel niet zo raar zo in de finalequote:Op zaterdag 12 augustus 2023 14:00 schreef cinsan het volgende:
Dat bedoel ik ookquote:Op zaterdag 12 augustus 2023 14:14 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Is toch logisch die prijzenpot komt erg dichtbij... ze kunnen er bijna aan sniffelen....
Mirthe gooide Erik nog wel eens voor de bus. Maar ze kan wel rekenen op Erik inderdaad.quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 13:53 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Dat zou ook een domme zet zijn. Bern en Sas zijn 1 maar Erik en Mirthe net zo goed mochten ze tegenover elkaar komen te staan. Die bros zijn ook een setje maar dan van de tegenpartij en het lijkt mij dat je eerst de tegenpartij eruit gooit.
Daar heb je zonder meer gelijk in.quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 14:17 schreef lojanda het volgende:
[..]
Dat bedoel ik ook![]()
Het vreemde blijft voor mij wel dat het van sommige bewoners geen schande is en worden zelfs gesupport en van ander wordt het niet geaccepteerd
waarom zou je niet het spel kunnen spelen als je rechtlijnig bent of rechtlijnig overkomt ?quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 14:27 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Daar heb je zonder meer gelijk in.
Iemand als Isaac speelt al een jaar lang het spel, maar die kan geen goed doen bij velen.
Bern en Sasha spelen ook al maandenlang het spel, blijven zelf buiten schot, doen het heel handig en dat valt minder op.
Van Erik verbaast het me ergens, rechtlijnig als hij altijd overkomt (en ik vind hem geen prettig iemand om het netjes te zeggen)
Middag.quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 14:17 schreef lojanda het volgende:
[..]
Dat bedoel ik ook![]()
Het vreemde blijft voor mij wel dat het van sommige bewoners geen schande is en worden zelfs gesupport en van ander wordt het niet geaccepteerd
Erik is wel apart, maar denk toch wel de eerlijkste daar.quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 14:27 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Daar heb je zonder meer gelijk in.
Iemand als Isaac speelt al een jaar lang het spel, maar die kan geen goed doen bij velen.
Bern en Sasha spelen ook al maandenlang het spel, blijven zelf buiten schot, doen het heel handig en dat valt minder op.
Van Erik verbaast het me ergens, rechtlijnig als hij altijd overkomt (en ik vind hem geen prettig iemand om het netjes te zeggen)
Wat doet hij dan?quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 14:00 schreef cinsan het volgende:
Sorry, die is toch logisch was een beetje kort door de bocht..quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 14:17 schreef lojanda het volgende:
[..]
Dat bedoel ik ook![]()
Wat doet hij dan?quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 14:00 schreef cinsan het volgende:
Sowiesoquote:Op zaterdag 12 augustus 2023 14:07 schreef lojanda het volgende:
[..]
Volgens mij zijn alle spelers die er nog zijn snitches
100% mee eens. De groep van Ice wordt altijd als de 'slechteriken' gezien, terwijl de anderen het net zo hard doen.quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 14:17 schreef lojanda het volgende:
[..]
Dat bedoel ik ook![]()
Ze zorgen tenminste nog voor een beetje vermaakquote:Op zaterdag 12 augustus 2023 14:33 schreef Judiwi het volgende:
O jee zo gaan de drieftoeters, saailingen weer een quiz presenteren.![]()
Ze zijn niet zo streng hoor, Erik was gisteren eigenlijk ook al af ....quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 14:36 schreef Dotteke het volgende:
Er zal nu maar een nummer klinken net als Wendy de borstel in haar haren heeft en de fohn er op houdt
Daar denken de Bro's vast heel anders over...quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 14:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze zorgen tenminste nog voor een beetje vermaak
quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 14:44 schreef utopia2.0 het volgende:
Weer een lekker nummer. Wie is dit?
Thxxquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
topper ben jequote:Op zaterdag 12 augustus 2023 14:49 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ga de stad in, een terrasje pakken, tot 1300 uur staat online ...
Misschien van iedere maand 1 hit???quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 14:45 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Iemand een idee, maximaal 7 nummers of gaan ze door ?
Is er een filmpje van?😄quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 14:00 schreef Dotteke het volgende:
Marciano heeft zijn handen verbrand zegt hij omdat hij net zijn hand onder de warme kraan deed om te voelen of het warm was
dat is dan 12 x 40quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 14:51 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Misschien van iedere maand 1 hit???
Werd hier niet zo gezien want iedereen was hier alleen maar bezig met Babette. Die net zo als ieder ander het spel speelde. Maar die was vals,nep ect.quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 14:02 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Na de Eli van Imi ging Sas meteen naar kantoor en werd er meteen de volgende stemmingen besproken. Dus Sas is niet zo bezig als ieder ander daar. Lijkt een stil eerlijk iemand maar dat is ze verre van dat.quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 14:13 schreef lojanda het volgende:
[..]
Als Erik Mirthe en Wendy een kans willen maken dan moeten ze er voor zorgen dat de bros uit elkaar worden getrokken maar ook zeker Sasha en Bern..
De bros zijn dan zo manipulatief bezig maar vlak Sasha en Bern niet uit
Er is een verschil tussen leugens verspreiden over iemands acties, of zeggen dat je op x gaat stemmen, maar in werkelijkheid voor y.quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 14:53 schreef maryo55 het volgende:
[..]
Werd hier niet zo gezien want iedereen was hier alleen maar bezig met Babette. Die net zo als ieder ander het spel speelde. Maar die was vals,nep ect.
Is dat zo? Geen idee.. ik koop eigenlijk nooit geen muziek meer.quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 14:35 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Jammer dat deze amper te koop is.
Ik dacht maximaal 7 x 40 en iedere bewoner die beweegt dan gaat er 40 af. Het duurt 24 uur en nog niemand heeft tijdens de liedjes bewogenquote:
Aan het einde van het nummer zou ze dan losse haren in haar borstel hebben waarschijnlijkquote:Op zaterdag 12 augustus 2023 14:36 schreef Dotteke het volgende:
Er zal nu maar een nummer klinken net als Wendy de borstel in haar haren heeft en de fohn er op houdt
Kan ook, maar elke maand zou ook kunnen.quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 14:56 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Ik dacht maximaal 7 x 40 en iedere bewoner die beweegt dan gaat er 40 af. Het duurt 24 uur en nog niemand heeft tijdens de liedjes bewogen
Jullie gaan 24 uur lang een muzikale opdracht uitvoeren, waarbij de voetjes hopelijk niet van de vloer gaan. Want zodra er muziek uit de speakers klinkt verlies je en mag je helemaal niet bewegen tot het nummer is afgelopen.quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 14:57 schreef spapaars het volgende:
[..]
Kan ook, maar elke maand zou ook kunnen.
quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 14:49 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Veel plezier en dank.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Logisch toch. Iedereen is bezig om na te denken wie de volgende is die ze op de stip willen hebben, doen ze al vanaf het begin.quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 14:55 schreef maryo55 het volgende:
[..]
Na de Eli van Imi ging Sas meteen naar kantoor en werd er meteen de volgende stemmingen besproken. Dus Sas is niet zo bezig als ieder ander daar. Lijkt een stil eerlijk iemand maar dat is ze verre van dat.
Alleen via MP maar daar koop ik nooit iets.quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 14:56 schreef lojanda het volgende:
[..]
Is dat zo? Geen idee.. ik koop eigenlijk nooit geen muziek meer.
Natuurlijk speelt iedereen zijn of haar spel, de een wat eerder dan de ander. Maar je hoeft het niet zo smerig te spelen als Isaac vanaf dag 1 al doet en bovendien noem je een medespeler geen HO. Dan ben je voor mij al geen cent waard.quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 14:55 schreef maryo55 het volgende:
[..]
Na de Eli van Imi ging Sas meteen naar kantoor en werd er meteen de volgende stemmingen besproken. Dus Sas is niet zo bezig als ieder ander daar. Lijkt een stil eerlijk iemand maar dat is ze verre van dat.
Hij weet nog vrij veel.. had ik niet verwacht want bij veel vragen is hij niet bij geweest en lag toen veel vaker achter de kont van Kim..quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 15:18 schreef engine het volgende:
Goed!!!![]()
Marciano neemt risico en gaat gewoon door.
Mirthe tettert altijd overal doorheen..quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 15:57 schreef chufi het volgende:
Mirthe geeft telkens al antwoord voordat de opties genoemd zijn ...
Ze weet ze goed te beantwoorden allemaal.. laat haar maar schuivenquote:
Het was maar goed dat het geen shaggie was die doorbrandt tot het eindequote:Op zaterdag 12 augustus 2023 16:18 schreef utopia2.0 het volgende:
Wendy met een sigaret tussen de vingers
Komt nog.quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 16:33 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Heb grootste deel van deze quiz gezien, maar komt Jeff wel eens voor in de antwoorden?
Geen idee zet de streams net pas weer aan, had nog niets van de quiz gezienquote:Op zaterdag 12 augustus 2023 16:33 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Heb grootste deel van deze quiz gezien, maar komt Jeff wel eens voor in de antwoorden?
quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 16:35 schreef spapaars het volgende:
[..]
Komt nog.
Wie was de grootste zuiper?
Jasper toch?quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 16:35 schreef spapaars het volgende:
[..]
Komt nog.
quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 16:35 schreef spapaars het volgende:
[..]
Komt nog.
Marciano vraagt zich waarom ze ping doen en dan de beelden nog terug gaan kijkenquote:
SPOILER: video met geluidOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De 40 minuten die het nog duurt.quote:
Ik vind dat juist heel mooi dat de kijker geen stem heeft.quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 14:07 schreef Donna1000 het volgende:
Ik vind het jammer dat de kijker/streamer geen stem heeft.
quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 16:49 schreef Hoempah het volgende:
Erik doet niet meer mee
[ afbeelding ]Klopt wel, hij zakte nog een stukje naar beneden.SPOILER: video met geluidOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:
SPOILER: video met geluidOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Precies.quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 16:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik vind dat juist heel mooi dat de kijker geen stem heeft.
Vind dat een van de minst eerlijke stemmingen.
Als iemand toevallig een fan heeft die genoeg geld of accounts kan die vele stemmen krijgen.
quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 17:04 schreef Hoempah het volgende:
[..]
[ afbeelding ]Bro, dat dingSPOILER: video met geluidOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
gaat en ik ga die koelkast zo open![]()
K5 trolquote:Op zaterdag 12 augustus 2023 17:12 schreef humpty het volgende:
dus weer een verdienopdracht niet goed gedaan door Isaac
Ja ik ookquote:Op zaterdag 12 augustus 2023 17:17 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
ik vind dit echt een leuke opdracht
Wel dus😟quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 17:16 schreef xsaskiax het volgende:
oh jee tijdens de intro liet Mirthe zich op het bed zakken!!
ik hoop dat ze dat niet fout rekenen
En net bij Isaac nog zeggen we worden al genoeg gematstquote:Op zaterdag 12 augustus 2023 17:27 schreef humpty het volgende:
Volgens mij doen ze het er om zegt Mirthe ze willen niet alles geven
Wel weer een dingetje waar ze lang over door kan zeuren
En k5 nu er niets mee doen, niet reageren, eten ze spruitjes voor Jan met de korte achternaam.quote:
quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 17:32 schreef chufi het volgende:
Doe nog eens een muziekje ... eens kijken hoe ze reageren !
De muziekbox heeft vertraging in kamer 1 zegt ze netquote:Op zaterdag 12 augustus 2023 17:32 schreef engine het volgende:
Ik denk ik zal eens kijken wat Mirthe dan aan het zeuren is.
"Ik vond het zon leuke opdracht"
Okay ik weet weer genoeg.
Ze is gewoon fanatiek met spelletjes.quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 17:32 schreef humpty het volgende:
Hebben nu al verschillende mensen tegen haar gezegd let it go en doorgaan
maar dat is moeilijk voor haar...blijft maar doorgaan ...zou er doodmoe van worden
en een zeikdoosquote:Op zaterdag 12 augustus 2023 17:33 schreef spapaars het volgende:
[..]
Ze is gewoon fanatiek met spelletjes.
dus teleurgesteld.
Met een grote glimlach waarschijnlijk. Toen ik net keek was ze gewoon vrolijk aan het kwebellen.quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 17:32 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
De muziekbox heeft vertraging in kamer 1 zegt ze net
Hannelore klinkt door de loods: Mirthe houd nou eens op met zeuren!!!!quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 17:34 schreef humpty het volgende:
SL misschien dat achter nu ook zegt dat ze op moet houden
Als ze maar niet steeds over hetzelfde zeurt...quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 17:35 schreef spapaars het volgende:
[..]
Ze kan mij niet genoeg zeiken, hoor haar liever dan de meesten daar.
quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 17:38 schreef xsaskiax het volgende:
Volgens mij durft Wendy nu pas haar haren te gaan föhnen (je moet er niet aan denken dat je dan stil moet staan, houd je je haren los in je handen)
Daar zijn ze na deze week hard aan toe lijkt mequote:Op zaterdag 12 augustus 2023 17:38 schreef magnaal het volgende:
Ze mogen van ons de hele top 40 laten horen vanavond..dan kunnen ze lekker dansen!
Zelden zo gelachen.quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 17:36 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Hannelore klinkt door de loods: Mirthe houd nou eens op met zeuren!!!!
ze hebben er zelfs een bandje van gemaakt
(geintje!!!)
Ze kijken film.quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 17:38 schreef magnaal het volgende:
Ze mogen van ons de hele top 40 laten horen vanavond..dan kunnen ze lekker dansen!
Zou echt leuk zijn, ik heb ook zo genoten van het feest van Morrie..quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 17:39 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Daar zijn ze na deze week hard aan toe lijkt me
Geef ze een borrel of biertje en laat ze even genieten, er ligt een zware week voor hen!!!
Of in de sluis, bij hun koffersquote:Op zaterdag 12 augustus 2023 17:42 schreef magnaal het volgende:
[..]
kan daarna toch? Gaan Sasha en Bern maar in de kas slapen om 21 uur...
Ze was eerder vandaag ook haar haren aan het fohnen, ik zei nog als er nu een muziekje komt moet ze met de borstel in haar haar en de fohn er op blijven staanquote:Op zaterdag 12 augustus 2023 17:38 schreef xsaskiax het volgende:
Volgens mij durft Wendy nu pas haar haren te gaan föhnen (je moet er niet aan denken dat je dan stil moet staan, houd je je haren los in je handen)
Dat is een beetje lullig om te zeggen tegen iemand die een beauty dag heeftquote:
Komt omdat ze niet opgemaakt is en haar nepwimpers niet op heeft.quote:
vind die nepwimpers beetje tequote:Op zaterdag 12 augustus 2023 18:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Komt omdat ze niet opgemaakt is en haar nepwimpers niet op heeft.
Is mij al eerder opgevallen dat er dan heel anders uitziet.
Voor hun niet genoeg, ze krijgen leuke presentjes van achter, dus hoe meer, hoe beter.quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 18:02 schreef Lovely het volgende:
Ah ze doen weer een challenge, hoeveelste is dit nu?
En wie doen er allemaal mee met spruiten eten?quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 18:04 schreef spapaars het volgende:
[..]
Voor hun niet genoeg, ze krijgen leuke presentjes van achter, dus hoe meer, hoe beter.
Weet dat niet van allemaal, Wendy, Mirthe, en nog een aantal.quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 18:10 schreef Lovely het volgende:
[..]
En wie doen er allemaal mee met spruiten eten?
Okquote:Op zaterdag 12 augustus 2023 18:11 schreef spapaars het volgende:
[..]
Weet dat niet van allemaal, Wendy, Mirthe, en nog een aantal.
quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 18:09 schreef cinsan het volgende:
[..]
goed zo , houd ze hare snater effe
Rondom Mirthe geweldig. Die is lekker vrolijk.quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 18:11 schreef Lovely het volgende:
Hoe is de sfeer in de loods eigenlijk
Ah, eigenlijk altijd wel een vrolijk iemand geweestquote:Op zaterdag 12 augustus 2023 18:12 schreef engine het volgende:
[..]
Rondom Mirthe geweldig. Die is lekker vrolijk.
Verder een beetje apart.
Ik hou er ook niet van. En je ziet als je ze dan een keer niet op hebt zie je ziekjes uit.quote:
hahahaha laat Zoë je maar niet horenquote:Op zaterdag 12 augustus 2023 18:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik hou er ook niet van. En je ziet als je ze dan een keer niet op hebt zie je ziekjes uit.
Gemoedelijk wel vind ik.quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 18:11 schreef Lovely het volgende:
Hoe is de sfeer in de loods eigenlijk
Ja, Imi zat nog in de bus naar huis, toen Ruppert ook mocht vertrekken.quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 18:17 schreef Lovely het volgende:
Oh Rupert is er ook al uit zo te zien
ja, ik keek ook al op, immi en roepert, dat schiet lekker op ja.quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 18:17 schreef Lovely het volgende:
Oh Rupert is er ook al uit zo te zien
Ah, ik kijk echt al lang niet meer.. maar wil de finale nog wel kijken dus kijk af en toe even paar minutenquote:
Konden ze beter samen gaan eingelijkquote:Op zaterdag 12 augustus 2023 18:20 schreef spapaars het volgende:
[..]
Ja, Imi zat nog in de bus naar huis, toen Ruppert ook mocht vertrekken.
Ja paar in een week tijd toch?quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 18:25 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
ja, ik keek ook al op, immi en roepert, dat schiet lekker op ja.
drie stuks Jasper, Imadiddin en Rupertquote:
Streng gelovige christelijke opvoeding.quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 17:34 schreef xsaskiax het volgende:
Bij Mirthe krijg je het hele jaar al het gevoel dat ze (van zichzelf) niets fout mag doen, geen idee of ze zo opgevoed is, ze heeft er weleens iets over gezegd.... maar daarom ook urenlang doorgaan wanneer er iets niet goed is gegaan, het ligt altijd aan alles en iedereen maar niet aan haarzelf, want dan zou ze gefaald hebben.
Pinkstergemeente ja? Heeft ze dat verteld?quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 18:34 schreef realkijkers het volgende:
[..]
Streng gelovige christelijke opvoeding.
Pinkstergemeente
vraag me af hoe haar ouders zullen reageren op haar kenzi momentje.Toen kenzi naar huis ging, heeft myrthe wel gezegd bij haar moeder langs te gaanquote:Op zaterdag 12 augustus 2023 18:40 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Pinkstergemeente ja? Heeft ze dat verteld?
Ja, en ze is er van af gestapt.quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 18:40 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Pinkstergemeente ja? Heeft ze dat verteld?
Herinneringen ophalen.. het einde komt steeds dichterbijquote:Op zaterdag 12 augustus 2023 18:52 schreef Rhosyn het volgende:
Samen eten en gezellig kletsen.
Tis net een familie.
ik was 5/6 dagen weg en ja 2 stuks. Jasper zat daar ook vlak voor.quote:
ja dat viel me ook al een paar keer op, heel denigrerend, soms snerend, alles beter wetend.. hij lijkt zich heel wat te voelen (is mijn indruk he)quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 18:54 schreef Rhosyn het volgende:
Ze zijn het eens dat het feit dat ze nooit geld uit de pot hebben gehaald voor eten heel goed van ze is.
Erik zit de hele tijd te zeiken. Nergens is hij het mee eens en van alles naar beneden halen.
eten is al op en hij schraapt weer de bak uit bah!!!quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 19:00 schreef magnaal het volgende:
Wat eet Erik nu? Eten was toch klaar?
ow..ja ik mag niets ten kwade van Erik zeggen..quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 19:02 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
eten is al op en hij schraapt weer de bak uit bah!!!
die indruk is behoorlijk goedquote:Op zaterdag 12 augustus 2023 19:01 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
ja dat viel me ook al een paar keer op, heel denigrerend, soms snerend, alles beter wetend.. hij lijkt zich heel wat te voelen (is mijn indruk he)
Had inderdaad gelezen dat hij het verkeerd had uitgesproken, beetje raar om dat als een fout antwoord te zienquote:Op zaterdag 12 augustus 2023 19:00 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
ik was 5/6 dagen weg en ja 2 stuks. Jasper zat daar ook vlak voor.
O die heb ik ook niet gezien, streams is op vak. beetje een punt en heb er het laatste gedelte van gezien, ging erg raar met een verkeerde uitspraak, ik vond het nog al hmmm maar heb niet meer kunnen zien of het protest wat opgeleverd had, niet dus...
Ze hadden het er net over om de rijst die over was te bewaren voor morgen, zodat ze er rijstepap van konden maken..... zo te zien is er nu niets meer overquote:Op zaterdag 12 augustus 2023 19:02 schreef spapaars het volgende:
Is hij al eens getest of hij geen lintworm heeft?
Die man kan wat wegstouwen.
[ afbeelding ]
Ik zou niet weten waarom niet, je hebt het niet over het weer dus het mag.quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 19:03 schreef magnaal het volgende:
[..]
ow..ja ik mag niets ten kwade van Erik zeggen..
Tuurlijk wel.quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 19:03 schreef magnaal het volgende:
[..]
Denk dat ze niet genoeg over hadden voor pap.quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 19:03 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Ze hadden het er net over om de rijst die over was te bewaren voor morgen, zodat ze er rijstepap van konden maken..... zo te zien is er nu niets meer over
Zeggen wat je zeggen wilt magnaalquote:Op zaterdag 12 augustus 2023 19:03 schreef magnaal het volgende:
[..]
De mijne ook.quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 19:01 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
ja dat viel me ook al een paar keer op, heel denigrerend, soms snerend, alles beter wetend.. hij lijkt zich heel wat te voelen (is mijn indruk he)
Laat die man met rust wil je.quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 19:03 schreef magnaal het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 19:08 schreef spapaars het volgende:
[..]
Laat die man met rust wil je.
Hij moet al jaren langer doorwerken omdat het geen miljoen meer is waar hij wel op had gerekend.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |