SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
volgens mij is er afspraak bij team sas en co , hun verdelen hun stemmen op de bro squote:Op vrijdag 11 augustus 2023 21:50 schreef woxxel het volgende:
Ik heb wat filmjes terug gekeken.
Maar ik vind ze nog niet allemaal overtuigend zeggen dat ze isaak en marciano de volgende keer laten spelen.
Marciano zei, als je probeert er achter te komen wat Erik zijn visie is, dan gaan ze met hem een deal maken.
Ook mirthe wil liever niet op isaak stemmen.
Sasja wil volgens mij ook niet op beide bros
quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 22:00 schreef cinsan het volgende:
[..]
volgens mij is er afspraak bij team sas en co , hun verdelen hun stemmen op de bro s
Eens en nee, de bro's hebben nog nooit een stem gehad, allebei manager mogen zijn en dus ook nog nooit een eliminatiespel moeten spelen. Het klinkt bijna oneerlijk als één van hun twee gaat winnen.quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 21:58 schreef Seattle het volgende:
Het einde komt nu echt dichtbij, zeg! Ik denk 5 of 3 in de finale? Sas en Bern nog een sterk koppel, de bro’s ook en die gun ik het echt het minst.
Wendy en Mirthe favoriet. Erik zou ik ook best grappig vinden als winnaar. Sas of Bern mwah, maar ze zijn altijd wel heel steady geweest. Met name van Sasha zou ik het erg knap vinden als ze wint. Maar die bro’s, nee vind ik echt niet fair, omdat ze elkaar in het echt kennen. Veelzeggend dat tot nu toe niemand ze nog heeft durven nomineren. Hebben ze überhaupt ooit wel een stem gehad?
T zal mij verbazen als t ook gaat gebeurenquote:Op vrijdag 11 augustus 2023 22:00 schreef cinsan het volgende:
[..]
volgens mij is er afspraak bij team sas en co , hun verdelen hun stemmen op de bro s
Het lijkt nu wel zo, maar ik zag ook dat Wendy voor iedereen, behalve Mirthe heeft afgedaan. Ze vinden van alles over Wendy.. De bro's vinden haar zelfs een xxxx.. En iedereen vindt dat ze onbetrouwbaar is en zich overal vanaf maakt.. Dat is hun mening dan hoor. Ik vind Wendy nog steeds een leuke vrouw, niet lui en jammer genoeg nu heel onzeker geworden.quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 22:00 schreef cinsan het volgende:
[..]
Ik denk dat Wendy een van de weinigen is of misschien wel de enige, die blij verrast zal zijn door de reacties over haar op social media.quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 22:07 schreef magnaal het volgende:
[..]
Het lijkt nu wel zo, maar ik zag ook dat Wendy voor iedereen, behalve Mirthe heeft afgedaan. Ze vinden van alles over Wendy.. De bro's vinden haar zelfs een xxxx.. En iedereen vindt dat ze onbetrouwbaar is en zich overal vanaf maakt.. Dat is hun mening dan hoor. Ik vind Wendy nog steeds een leuke vrouw, niet lui en jammer genoeg nu heel onzeker geworden.
Dat is haar beloning voor een relatief zwaar jaar voor haar t.a.v. de andere bewoners. Ook leuk voor haar kids.quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 22:11 schreef tonja het volgende:
[..]
Ik denk dat Wendy een van de weinigen is of misschien wel de enige, die blij verrast zal zijn door de reacties over haar op social media.
En dat gun ik haar van harte.
voorlopig heeft zij al 2 eliś doorstaan en de broś 0quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 22:07 schreef magnaal het volgende:
[..]
Het lijkt nu wel zo, maar ik zag ook dat Wendy voor iedereen, behalve Mirthe heeft afgedaan. Ze vinden van alles over Wendy.. De bro's vinden haar zelfs een xxxx.. En iedereen vindt dat ze onbetrouwbaar is en zich overal vanaf maakt.. Dat is hun mening dan hoor. Ik vind Wendy nog steeds een leuke vrouw, niet lui en jammer genoeg nu heel onzeker geworden.
rupi zal zich ook wel kut voelen dat isaac hem zo voor de leeuwen gooide. Zal me niks verbazen als rupi nu ook team wendy zal zijn buitenquote:Op vrijdag 11 augustus 2023 22:14 schreef woxxel het volgende:
Ik vond t vlak voor de eliminatie zelfs zielig voor d'r.
Er was bijna sprake van dat ze allemaal op Wendy zouden gaan en dat zij dan zelf kon kiezen tegen wie ze ging.
Daar was isaak het natuurlijk niet mee eens.
Ze moesten maar op rupi gaan, op dat moment kwam Wendy erbij staan en zelfs ik werd er ongemakkelijk van, kan je nagaan als je er zelf in zit
Isaac had natuurlijk nog in zijn hoofd dat Wendy de vorige keer tegen hem zei dat ze tegen hem wilde spelen. Nee hoor, Isaac gooit liever Rupi voor de bus, zijn grote vriend, jaja…quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 22:14 schreef woxxel het volgende:
Ik vond t vlak voor de eliminatie zelfs zielig voor d'r.
Er was bijna sprake van dat ze allemaal op Wendy zouden gaan en dat zij dan zelf kon kiezen tegen wie ze ging.
Daar was isaak het natuurlijk niet mee eens.
Ze moesten maar op rupi gaan, op dat moment kwam Wendy erbij staan en zelfs ik werd er ongemakkelijk van, kan je nagaan als je er zelf in zit
Ik vond het zo erg dat ze het Isaac allemaal lieten bedisselen.quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 22:17 schreef Adat231 het volgende:
[..]
rupi zal zich ook wel kut voelen dat isaac hem zo voor de leeuwen gooide. Zal me niks verbazen als rupi nu ook team wendy zal zijn buiten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |