abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 11 augustus 2023 @ 21:47:02 #1
20716 tonja
twitch.tv/tonjatekenshow
pi_210253363

De afbeeldingen zijn klikbaar en leiden naar het topic van de desbetreffende kandidaat

Welkom in het Commentaar op Streams topic.

De streams:
https://v2.videoland.com/event-6/live
https://v2.videoland.com/event-7/live

Handige topics
Verslagen delen en teruglezen ➡️ Streamverslagen
Belangrijke updates? ➡️ Updates
Beelden delen en terugkijken? ➡️ Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes
TV? ➡️ Commentaar op tv uitzendingen

Offtopic reageren ➡️ Slowchat
Probleempje in topic of met andere FOK!ers? ➡️ TR of Feedbacktopic

Regels
Degene die het topic sluit, opent het nieuwe topic.
Geef de sluiter minimaal 2 minuten de tijd om het te openen!
Topics kapen wordt niet gewaardeerd.
►►►https://www.twitch.tv/tonjatekenshow ◄◄◄◄
  vrijdag 11 augustus 2023 @ 21:48:46 #2
167977 DGK_Tegengas
Filmpjes, moet geen uren duren
pi_210253373
Niemand daar heeft ooit van Marco gehoord .... _O-

Verdienopdracht nummer 2 - 11 augustus 2023.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
.
pi_210253384
Ik heb wat filmjes terug gekeken.
Maar ik vind ze nog niet allemaal overtuigend zeggen dat ze isaak en marciano de volgende keer laten spelen.

Marciano zei, als je probeert er achter te komen wat Erik zijn visie is, dan gaan ze met hem een deal maken.

Ook mirthe wil liever niet op isaak stemmen.

Sasja wil volgens mij ook niet op beide bros
  vrijdag 11 augustus 2023 @ 21:51:55 #4
167977 DGK_Tegengas
pi_210253407
En van eerder vandaag .... :P
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
.
pi_210253471
Het einde komt nu echt dichtbij, zeg! Ik denk 5 of 3 in de finale? Sas en Bern nog een sterk koppel, de bro’s ook en die gun ik het echt het minst.

Wendy en Mirthe favoriet. Erik zou ik ook best grappig vinden als winnaar. Sas of Bern mwah, maar ze zijn altijd wel heel steady geweest. Met name van Sasha zou ik het erg knap vinden als ze wint. Maar die bro’s, nee vind ik echt niet fair, omdat ze elkaar in het echt kennen. Veelzeggend dat tot nu toe niemand ze nog heeft durven nomineren. Hebben ze überhaupt ooit wel een stem gehad?
Doe nor maal
pi_210253502
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 augustus 2023 21:50 schreef woxxel het volgende:
Ik heb wat filmjes terug gekeken.
Maar ik vind ze nog niet allemaal overtuigend zeggen dat ze isaak en marciano de volgende keer laten spelen.

Marciano zei, als je probeert er achter te komen wat Erik zijn visie is, dan gaan ze met hem een deal maken.

Ook mirthe wil liever niet op isaak stemmen.

Sasja wil volgens mij ook niet op beide bros
volgens mij is er afspraak bij team sas en co , hun verdelen hun stemmen op de bro s
pi_210253508
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 augustus 2023 22:00 schreef cinsan het volgende:

[..]
volgens mij is er afspraak bij team sas en co , hun verdelen hun stemmen op de bro s
:Y
pi_210253537
Ik vind het jammer dat rupi weg is.

Isaak en marciano halen echt t bloed onder m'n nagels, hoe ze de dans steeds ontspringen.

Die twee staan in de finale.
Want ik zie sasja En mirthe nog wel rare dingen doen.
Heel misschien Erik ook nog wel, die zei nog, dat zou wel heel makkelijk zijn om de bros erop te zetten.
Die wil nog steeds Wendy eruit denk ik.
pi_210253546
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 augustus 2023 21:58 schreef Seattle het volgende:
Het einde komt nu echt dichtbij, zeg! Ik denk 5 of 3 in de finale? Sas en Bern nog een sterk koppel, de bro’s ook en die gun ik het echt het minst.

Wendy en Mirthe favoriet. Erik zou ik ook best grappig vinden als winnaar. Sas of Bern mwah, maar ze zijn altijd wel heel steady geweest. Met name van Sasha zou ik het erg knap vinden als ze wint. Maar die bro’s, nee vind ik echt niet fair, omdat ze elkaar in het echt kennen. Veelzeggend dat tot nu toe niemand ze nog heeft durven nomineren. Hebben ze überhaupt ooit wel een stem gehad?
Eens en nee, de bro's hebben nog nooit een stem gehad, allebei manager mogen zijn en dus ook nog nooit een eliminatiespel moeten spelen. Het klinkt bijna oneerlijk als één van hun twee gaat winnen. :(

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 11-08-2023 22:07:42 ]
pi_210253547
quote:

[..]
T zal mij verbazen als t ook gaat gebeuren
  vrijdag 11 augustus 2023 @ 22:05:21 #11
167977 DGK_Tegengas
pi_210253553
Fragment werkt niet zie ik, ga het opnieuw monteren, sorry ... :(
.
pi_210253557
Stream 2
  vrijdag 11 augustus 2023 @ 22:07:10 #13
167977 DGK_Tegengas
pi_210253574
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 augustus 2023 22:05 schreef woxxel het volgende:
Stream 2
Heb ik nu ... ;)
.
pi_210253582
quote:

[..]
Het lijkt nu wel zo, maar ik zag ook dat Wendy voor iedereen, behalve Mirthe heeft afgedaan. Ze vinden van alles over Wendy.. De bro's vinden haar zelfs een xxxx.. En iedereen vindt dat ze onbetrouwbaar is en zich overal vanaf maakt.. Dat is hun mening dan hoor. Ik vind Wendy nog steeds een leuke vrouw, niet lui en jammer genoeg nu heel onzeker geworden.
  vrijdag 11 augustus 2023 @ 22:11:38 #15
20716 tonja
twitch.tv/tonjatekenshow
pi_210253605
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 augustus 2023 22:07 schreef magnaal het volgende:

[..]
Het lijkt nu wel zo, maar ik zag ook dat Wendy voor iedereen, behalve Mirthe heeft afgedaan. Ze vinden van alles over Wendy.. De bro's vinden haar zelfs een xxxx.. En iedereen vindt dat ze onbetrouwbaar is en zich overal vanaf maakt.. Dat is hun mening dan hoor. Ik vind Wendy nog steeds een leuke vrouw, niet lui en jammer genoeg nu heel onzeker geworden.
Ik denk dat Wendy een van de weinigen is of misschien wel de enige, die blij verrast zal zijn door de reacties over haar op social media.

En dat gun ik haar van harte.
►►►https://www.twitch.tv/tonjatekenshow ◄◄◄◄
pi_210253618
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 augustus 2023 22:11 schreef tonja het volgende:

[..]
Ik denk dat Wendy een van de weinigen is of misschien wel de enige, die blij verrast zal zijn door de reacties over haar op social media.

En dat gun ik haar van harte.
Dat is haar beloning voor een relatief zwaar jaar voor haar t.a.v. de andere bewoners. Ook leuk voor haar kids.
pi_210253619
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 augustus 2023 22:07 schreef magnaal het volgende:

[..]
voorlopig heeft zij al 2 eliś doorstaan en de broś 0
pi_210253626
Ik vond t vlak voor de eliminatie zelfs zielig voor d'r.
Er was bijna sprake van dat ze allemaal op Wendy zouden gaan en dat zij dan zelf kon kiezen tegen wie ze ging.
Daar was isaak het natuurlijk niet mee eens.
Ze moesten maar op rupi gaan, op dat moment kwam Wendy erbij staan en zelfs ik werd er ongemakkelijk van, kan je nagaan als je er zelf in zit
  vrijdag 11 augustus 2023 @ 22:16:53 #19
167977 DGK_Tegengas
pi_210253654
Denk dat het nu wel werkt ..... ;)
.
pi_210253656
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 augustus 2023 22:14 schreef woxxel het volgende:
Er was bijna sprake van dat ze allemaal op Wendy zouden gaan en dat zij dan zelf kon kiezen tegen wie ze ging.
Ze moesten maar op rupi gaan, op dat moment kwam Wendy erbij staan en zelfs ik werd er ongemakkelijk van, kan je nagaan als je er zelf in zit
rupi zal zich ook wel kut voelen dat isaac hem zo voor de leeuwen gooide. Zal me niks verbazen als rupi nu ook team wendy zal zijn buiten
pi_210253669
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 augustus 2023 22:14 schreef woxxel het volgende:
Isaac had natuurlijk nog in zijn hoofd dat Wendy de vorige keer tegen hem zei dat ze tegen hem wilde spelen. Nee hoor, Isaac gooit liever Rupi voor de bus, zijn grote vriend, jaja…
Stel je toch eens voor dat Wendy Isaac vandaag had weggespeeld….had zomaar gekund! Ik schat Isaac echt niet hoog in, die kan eigenlijk weinig als er geen krachtsinspanning bij komt kijken.
pi_210253687
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 augustus 2023 22:17 schreef Adat231 het volgende:

[..]
rupi zal zich ook wel kut voelen dat isaac hem zo voor de leeuwen gooide. Zal me niks verbazen als rupi nu ook team wendy zal zijn buiten
Ik vond het zo erg dat ze het Isaac allemaal lieten bedisselen.
Net zoals die Bern ook voor de gek hield, door te zeggen: ik heb besloten dat ik in de finale tegen Bern ga. Alsof Isaac de dienst uitmaakt in de loods.
Ik begreep heel goed, dat Wendy bijna die toren een trap wilde geven.
Maar omdat ze toch heeft doorgezet, is ze wat mij betreft een finaliste!
pi_210253693
Isaac vond vanmiddag ook ‘dat Wendy het niet verdiende om te bepalen tegen wie ze wil spelen’.
En eigenlijk beaamden Bern en Sasha dat, dat vind ik wel bijzonder.🤮
pi_210253694
Stream 2
Marciano met Erik
pi_210253700
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')