Ze had toch aardige wraak genomen en zo?quote:Op zaterdag 2 september 2023 21:41 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Bleek gewoon de bitch die ze wilde spelen.
Het plan ging in vroeg stadium geheel mis.quote:Op zaterdag 2 september 2023 21:40 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ja dat was echt een debiele openbaring
Oh ja dat dacht ik ook, in begin heel irritant en later wel coolquote:
En met de finale zie je vrijwel altijd de winnaar juichen op het plaatje van de aflevering xDquote:Op vrijdag 11 augustus 2023 19:09 schreef Dr.Mikey het volgende:
Zucht die topic pointer Expeditie Robinson is juist een programma net als de Verraders die eerst op rtl komt en daarna een dag later pas op videoland.
![]()
Volgens mij had iedereen een hekel aan haar en was ze snel weg.. Tekenfilm?quote:Op zaterdag 2 september 2023 21:41 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ze had toch aardige wraak genomen en zo?
Oh wacht dat was een andere later trouwens die leek op die schurken vrouw van de hercules tekenfilm
En met de finale zie je vrijwel altijd de winnaar juichen op het plaatje van de aflevering xDquote:Op vrijdag 11 augustus 2023 19:09 schreef Dr.Mikey het volgende:
Zucht die topic pointer Expeditie Robinson is juist een programma net als de Verraders die eerst op rtl komt en daarna een dag later pas op videoland.
![]()
Ik weet er alles van ook.quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 23:06 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Expeditie Robin en de verraders komen altijd eerst op tv en een dag later pas op videoland tenzij bij een eerste aflevering willen ze die nog wel eens als première op videoland zetten maar meestal niet.
In Nederland is er bijna niks eerst op videoland alleen gtst wat ik zo weet.
Ja er was ook een vrouw die leek hieropquote:Op zaterdag 2 september 2023 21:43 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Volgens mij had iedereen een hekel aan haar en was ze snel weg.. Tekenfilm?
Als cartoon?quote:Op zaterdag 2 september 2023 21:44 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ja er was ook een vrouw die leek hierop
[ afbeelding ]
En die had keiharde wraak genomen later
Nee die vrouw leek er alleen opquote:
Dit is een raar uitziende Hindoe.quote:Op zaterdag 2 september 2023 21:47 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Nee die vrouw leek er alleen op
Op vrouweneiland toch?quote:Op zaterdag 2 september 2023 21:51 schreef FlippingCoin het volgende:
Mss weet iemand anders haar naam nog op basis van die bescrhijving
Ze had het super goed gespeeld uitiendelijk.
Mariana.quote:Op zaterdag 2 september 2023 21:44 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ja er was ook een vrouw die leek hierop
[ afbeelding ]
En die had keiharde wraak genomen later
Jaaaaaaaquote:
Klopt kim kutter is dan ook een naar mens.quote:
Ik loop maar te treiteren. Ik kan het niet zien.quote:Op zondag 3 september 2023 00:06 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Klopt kim kutter is dan ook een naar mens.
Bam! 2 Woke mensen weg? Waarom mis ik dit?quote:Op zondag 3 september 2023 02:21 schreef freaky40 het volgende:
Leuk om Slaby er bij te hebben in ER. TeamSlabyBest wel een leuke aflevering eerste aflevering, dat woke 'journalistje' en Eva Simon exit. Zo doen we dat! Bam! Maar ik zie al weer dat ze gedropt worden op een ander eilend dus we zijn er nog niet vanaf...
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |