Nog net niet voor de leeuwen gooienquote:Op zaterdag 2 september 2023 21:19 schreef Jaroon het volgende:
Is dit wat Expeditie Robinson geworden is? Mensen opdelen. Dat is niet woke.
Zal vast een tweede kans eiland zijnquote:
Vrees het ook, daar zijn we vast nog lang niet vanafquote:Op zaterdag 2 september 2023 21:22 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Zal vast een tweede kans eiland zijn
Ja. Dat iemand echt tot zichzelf komt.quote:Op zaterdag 2 september 2023 21:22 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Zal vast een tweede kans eiland zijn
Ja. Soundos. Die had er gelijk al geen zin in.quote:Op zaterdag 2 september 2023 21:22 schreef pullup het volgende:
[..]
Vrees het ook, daar zijn we vast nog lang niet vanaf
Doet me wat aan Soundos denken van wat seizoenen geleden
Eva vind ik de Soundos van deze editiequote:Op zaterdag 2 september 2023 21:23 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Ja. Soundos. Die had er gelijk al geen zin in.
Vorig seizoen was er toch ook een jongen die direct aangaf dat hij de boel zou fucken. Gaf hij aan bij de groep. Dan ben je wss wel weg.quote:Op zaterdag 2 september 2023 21:26 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Eva vind ik de Soundos van deze editie
Wat op zich wel aardig kan aflopen. Zie pas in Spanje. Stieren dan. Dan moet je niet gaan gillen.quote:Op zaterdag 2 september 2023 21:20 schreef pullup het volgende:
[..]
Nog net niet voor de leeuwen gooien
Er zijn lijsten.....https://www.nlziet.nl/nl/(...)ditie-robinson-2023/quote:Op zaterdag 2 september 2023 21:31 schreef engine het volgende:
Ik weet haar naam niet maar die ene vond ik wel sympathiek op het einde.
Ze begon te huilen en miste mensen van thuis?quote:Op zaterdag 2 september 2023 21:31 schreef engine het volgende:
Ik weet haar naam niet maar die ene vond ik wel sympathiek op het einde.
Eva bedoel ik. Dat ze zich een buitenbeentje voelde.quote:Op zaterdag 2 september 2023 21:33 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Ze begon te huilen en miste mensen van thuis?
Tja. Maar wat vindt jij leuk aan haar?quote:Op zaterdag 2 september 2023 21:36 schreef engine het volgende:
[..]
Eva bedoel ik. Dat ze zich een buitenbeentje voelde.
Ik ben mijn hele leven al een buitenbeentje ( met vrienden) en wat is het probleem dan precies? Voor haar?quote:Op zaterdag 2 september 2023 21:36 schreef engine het volgende:
[..]
Eva bedoel ik. Dat ze zich een buitenbeentje voelde.
Maar soundos bleek wel coolquote:Op zaterdag 2 september 2023 21:22 schreef pullup het volgende:
[..]
Vrees het ook, daar zijn we vast nog lang niet vanaf
Doet me wat aan Soundos denken van wat seizoenen geleden
Ik begrijp haar wel. Het is niet leuk om zo uit een groep gezet te worden. Maar ik denk dat ze wel voor die 2e kans gaat.quote:Op zaterdag 2 september 2023 21:39 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Ik ben mijn hele leven al een buitenbeentje ( met vrienden) en wat is het probleem dan precies? Voor haar?
Ja dat was echt een debiele openbaringquote:Op zaterdag 2 september 2023 21:28 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Vorig seizoen was er toch ook een jongen die direct aangaf dat hij de boel zou fucken. Gaf hij aan bij de groep. Dan ben je wss wel weg.
Bleek gewoon de bitch die ze wilde spelen.quote:Op zaterdag 2 september 2023 21:40 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Maar soundos bleek wel cool
True uiteindelijkquote:Op zaterdag 2 september 2023 21:40 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Maar soundos bleek wel cool
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |