Ja ze hadden ook kunnen doen kies een getal onder de 10 of zo om het eerlijk te makenquote:Op zondag 3 september 2023 20:39 schreef Challi het volgende:
[..]
Wel stom dat die 2 dat effe moeten beslissen zonder de stemming in de groep te peilen.
Bijna jaquote:Op zondag 3 september 2023 20:41 schreef Document1 het volgende:
Die pan. Dit is bijna nog erger dan Rob.
nee, vertel..quote:Op zondag 3 september 2023 17:18 schreef GereDathan het volgende:
[..]
Heb je wel opgelet wat er in de brief stond?
Ze zijn ingedeeld en ze moesten later gelijk 1 wegsturenquote:Op zondag 3 september 2023 20:41 schreef Pisces29 het volgende:
Ik heb gister het begin gemist. Zijn de 2 teams op eigen keuze gevormd of zo ingedeeld?
Thanks!quote:Op zondag 3 september 2023 20:48 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ze zijn ingedeeld en ze moesten later gelijk 1 wegsturen
Krijgen ze wel zonnebrand eigenlijk? Dat zou anno 2023 wel moeten.quote:Op zondag 3 september 2023 21:04 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Iedereen is al aan het verbranden.
Dat mag ik wel hopen eigenlijk.quote:Op zondag 3 september 2023 21:04 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Krijgen ze wel zonnebrand eigenlijk? Dat zou anno 2023 wel moeten.
Was er vorig niet zo'n mannenbondje?quote:Op zondag 3 september 2023 21:08 schreef Dr.Mikey het volgende:
Vrouwen gekonkel die krista is nu al een monster.
Ja zo stom vind ik datquote:Op zondag 3 september 2023 21:09 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Was er vorig niet zo'n mannenbondje?
Ik hoop hetquote:Op zondag 3 september 2023 21:14 schreef Document1 het volgende:
Die Kirsta is zichzelf er uit aan het werken met dat gekonkel.
Jammer dat dit soort trucjes ook zo voorspelbaar zijn.quote:Op zondag 3 september 2023 21:22 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
De regie is zo aan het pushen richting een exit van Jamie, dus die zal er niet uit gaan.
PowNedquote:
Dat is toch ieder jaar zo.quote:Op zondag 3 september 2023 21:31 schreef ejvdb het volgende:
Heel zielig dat die vrouwen willen dat er een vrouw wint...
Ik zou expres die proef verliezen om naar huis te mogen.quote:Op zondag 3 september 2023 21:33 schreef FlippingCoin het volgende:
Dream team heedt al weer fikse ruzie![]()
Ik zou met niemand anders op afvallerseiland willen zitten haha
quote:Op zondag 3 september 2023 21:34 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik zou expres die proef verliezen om naar huis te mogen.
Is toch lachen, zonder mannen gaan ze niet heel veel proeven winnen.quote:Op zondag 3 september 2023 21:31 schreef ejvdb het volgende:
Heel zielig dat die vrouwen willen dat er een vrouw wint...
Hahaha ja als je het zo bekijkt...quote:Op zondag 3 september 2023 21:39 schreef PirE het volgende:
[..]
Is toch lachen, zonder mannen gaan ze niet heel veel proeven winnen.
Dat heb je toch al bij widm? Juist het stemmen op elkaar is wat past bij ER. Samenwerken, hondjes, complottenquote:Op zondag 3 september 2023 22:01 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Kunnen ze geen test introduceren. En degene die diectest het slechts maakt, krijgt een rood scherm en moet naar huis.
Jamie gaat als volgende hoor.quote:Op zondag 3 september 2023 21:39 schreef PirE het volgende:
[..]
Is toch lachen, zonder mannen gaan ze niet heel veel proeven winnen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |