quote:Op zondag 3 september 2023 20:21 schreef So_Surreal het volgende:
Hahaha Eva Simons die de pannen kwijt raakt door vloed.
Dat is precies het verhaal van de Risitas meme__
Het type waardoor ik vaak een hekel aan teamsporten had. Te fanatieke personen. Tot in het onredelijke.quote:Op zaterdag 2 september 2023 21:23 schreef Dr.Mikey het volgende:
Die krista is weer zo een mannen vs vrouwen mens
Van mij mogen die wel naar huis.quote:Op zondag 3 september 2023 20:26 schreef Verida het volgende:
wat een vreselijk overdreven figuren die Eva en Iris
Eva dan het ergste, en ze vindt zichzelf zo geweldig.....
Het is een smulpaap!quote:
Zo zijn er wel meer.quote:Op zondag 3 september 2023 20:31 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Ik had het niet achter hem gezocht. Aan zoiets meedoen.
Prima als je het mij vraagt.quote:
Nee is gewoon op de ouderwetse televisisquote:Op zondag 3 september 2023 20:33 schreef Jaroon het volgende:
Maar goed. Jullie zien dit allemaal. Allemaal lid geworden van Videoland of kijk.nl?
Daar heb ik geen abonnement meer voor. Ik kijk alles online. Vorig jaar ook gewoon expeditie robinson.quote:Op zondag 3 september 2023 20:34 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Nee is gewoon op de ouderwetse televisis
Videoland is een dag later pas.quote:Op zondag 3 september 2023 20:33 schreef Jaroon het volgende:
Maar goed. Jullie zien dit allemaal. Allemaal lid geworden van Videoland of kijk.nl?
Wel stom dat die 2 dat effe moeten beslissen zonder de stemming in de groep te peilen.quote:Op zondag 3 september 2023 18:46 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Nee geen stemming, de lezer van de brief en de kompaan moesten kiezen volgens mij....
Ik vond het ook raar eigenlijk, misschien willen ze zo aantonen dat je ook geluk nodig hebt of zo?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |