Gordon is alles wat maar TV scoort.quote:
"In elkaar geslagene" is niet echt een beroep.quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 11:05 schreef Jaroon het volgende:
Hoe komen ze bij Vaes als presentatrice?
Ik denk ook niet dat ie nu nog op vrouwen valt sinds ie uit de kast is, al beweert ie van wel.quote:
Omdat ziij ook weten hoe moeilijk het is om een relatie te hebben met een vrouw. Ze hebben de keuze.quote:Op maandag 28 augustus 2023 15:49 schreef roos94 het volgende:
[..]
Bijna elke bekende man die zegt bi te zijn, is altijd met een man. Grappig is dat.
Roy Donders, kuch.quote:Op maandag 28 augustus 2023 15:49 schreef roos94 het volgende:
[..]
Bijna elke bekende man die zegt bi te zijn, is altijd met een man. Grappig is dat.
Duncan Lawrence. Jeroen Krabbé dan weer niet. Trouwens ER in het weekend. Misschien weer eens kijken.quote:Op maandag 28 augustus 2023 15:49 schreef roos94 het volgende:
[..]
Ik snap nog steeds niet waarom er schaamte moet zijn als je bepaalde mensen kent. Ook alsof heel stoer is als je bijna niemand kent van dit.quote:Op dinsdag 29 augustus 2023 09:48 schreef Gia het volgende:
Ik ken er 8, moet ik tot mijn schaamte bekennen. En ik kijk niet eens GTST!
Erg benieuwd naar wat die Mark Baanders uitvreet dat ze de opnamen een dag moeten stilleggen.
Wil ook graag Jamie Vaes door de modder zien kruipen.
Weer veel zin in.
Je hebt gelijk hoor, maar zei het omdat er eerder iets dergelijks beweerd was. Ik ken, bijvoorbeeld Radmilo als personal trainer van die afvalprogramma's, die Mark inderdaad van Hunted Vips, Jaimie van de Verraders, enz... Niets om je voor te schamen, toch?quote:Op dinsdag 29 augustus 2023 09:56 schreef Momo het volgende:
[..]
Ik snap nog steeds niet waarom er schaamte moet zijn als je bepaalde mensen kent. Ook alsof heel stoer is als je bijna niemand kent van dit.
Dat is toch irrelevant? Ik ken genoeg hetero's die nog nooit een vrouw geneukt hebben (half fok).quote:Op dinsdag 29 augustus 2023 07:50 schreef roos94 het volgende:
[..]
Roy donders heeft 1 vrouw gehad en 48994 mannen. Goeie vergelijking inderdaad.
Volgens mij is seksualiteit juist een van de dingen in het leven die je niet zelf bepaalt.quote:Op dinsdag 29 augustus 2023 13:19 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat is toch irrelevant? Ik ken genoeg hetero's die nog nooit een vrouw geneukt hebben (half fok).
Maakt ze toch niet minder hetero?
En het slechts hebben gehad van 1 vrouw en 48994 maakt je dan toch ook niet minder biseksueel?
Zo werkt het niet he
Ik snap uberhaubt niet waarom we het er over hebben.
Iemand bepaalt z'n eigen seksualiteit
Eerder zelf dan een ander voor jequote:Op dinsdag 29 augustus 2023 14:10 schreef roos94 het volgende:
[..]
Volgens mij is seksualiteit juist een van de dingen in het leven die je niet zelf bepaalt.
quote:Op zaterdag 2 september 2023 10:08 schreef ESF1Gamer het volgende:
Upje voor vanavond om 20:00 eerste aflevering
Je bent Belg? Of probeer je mij een nare week te geven?quote:Op zaterdag 2 september 2023 10:24 schreef TheVoice4ever het volgende:
kunnen wij niet kijken, dus ook maar terugkijken (Dinsdag of zo)
nee, voetbal is interessanterquote:Op zaterdag 2 september 2023 10:26 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Je bent Belg? Of probeer je mij een nare week te geven?
Fijn, ga kijkenquote:Op zaterdag 2 september 2023 10:08 schreef ESF1Gamer het volgende:
Upje voor vanavond om 20:00 eerste aflevering
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |