Had nog nooit van haar gehoordquote:Eva Simons is een van de bekendste namen in het rijtje van kandidaten
Ik ken er 3, waaronder Eva Simons.quote:Op maandag 14 augustus 2023 12:52 schreef Dutch_view het volgende:
Ik had echt een link nodig met foto's![]()
https://www.cosmopolitan.(...)son-2023-kandidaten/
Heb ze even bekeken en ik tel voor mij 3 bekenden![]()
Oke als ik Maxim Froger mee tel, dan 4. Puur qua naam en gezicht, geen idee wat hij verder doet.
[..]
Had nog nooit van haar gehoord
Misschien zijn het wel 'influencers', daar ken ik er ook te weinig van. Maar he, het scheelt, echt bekende NL'ers hebben een imago hoog te houden, dus saaiere tv.quote:
Irene van de Laar en Frits Westerquote:Op maandag 14 augustus 2023 09:15 schreef GereDathan het volgende:
[..]
Hunted kijk ik niet, maar van de Verraders zie ik er niet zoveel toch?
Ik opende de link, en bij t zien van Jaimie Vaes wilde ik heb direct sluiten.quote:Op maandag 14 augustus 2023 12:52 schreef Dutch_view het volgende:
Oke als ik Maxim Froger mee tel, dan 4. Puur qua naam en gezicht, geen idee wat hij verder doet.
[..]
Lil' Kleine, die kandidaat die vroeg vertrok van ER ooitquote:Op maandag 14 augustus 2023 13:30 schreef Pheno het volgende:
Jaimie Vaes (die is bekend van in elkaar geslagen worden door zo'n rapper)
Niet...quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 11:05 schreef Jaroon het volgende:
Hoe komen ze bij Vaes als presentatrice?
Het is maar wat je shoppen noemt. 1 iemand (vd Laar) uit een normaal seizoen en 1 iemand uit een Videoland seizoen (Wester).quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 09:14 schreef ThijsTH het volgende:
[..]
Irene van de Laar en Frits Wester
Ken je wel haar moeder, Ingrid Simons?quote:Op maandag 14 augustus 2023 12:52 schreef Dutch_view het volgende:
[..]
"zij" ex Gordon?quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 10:21 schreef Cirilico het volgende:
[..]
Ken je wel haar moeder, Ingrid Simons?Die heeft in de jaren 90 nog enkele dancehits ingezongen en de welbekende GTST-tune. Zij was ook nog de ex van Gordon dacht ik.
[ afbeelding ]
Valt mee toch?quote:
GTST er even uitnemen. Bestaat dat nog? Kijk/keek je vaak? Ik 'ken' nog bepaalde mensen uit het begin van die serie.quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 17:04 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Valt mee toch?
Jaimie Vaes (kent iedereen nu toch?)
Guido Spek (ken ik van gtst)
Eva Simons (zangeres)
Hassan Slaby (gtst)
Frits Wester (die kent iedereen toch wel?)
Irene van de Laar (ook geen onbekende?)
Maxim Froger (ja tel ik mee)
Roberta Pagnier (ja ik kijk soms kookprogramma's)
Ik kijk het vanaf het begin en nu nog steedsquote:Op zaterdag 26 augustus 2023 17:05 schreef Jaroon het volgende:
[..]
GTST er even uitnemen. Bestaat dat nog? Kijk/keek je vaak? Ik 'ken' nog bepaalde mensen uit het begin van die serie.
Okay. Dat is wel HEEL lang dan. Ik ken Oerlemans nog uit de begintijd uit de Spuistraat in Amsterdam. Wat opviel was dat fans hem niet konden vinden.quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 17:07 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Ik kijk het vanaf het begin en nu nog steeds
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |