quote:Op dinsdag 19 september 2023 20:39 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Wat een goed nieuws Lenny!
Ja, kan me voorstellen dat je nu heel blij bent, zeker als hij goed hooi eet!quote:
Jaquote:Op dinsdag 19 september 2023 20:46 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, kan me voorstellen dat je nu heel blij bent, zeker als hij goed hooi eet!
Klopt, voorlopig gaat er helemaal niets gebeurenquote:Op dinsdag 19 september 2023 20:51 schreef livelink het volgende:
Zo, dat is voorlopig een hele goede uitkomst![]()
![]()
Ik zou wel heel even wachten met de stress van de koppeling trouwens.
Maar als hij al kleine binkies doet, zit het wel goed denk ikquote:Op dinsdag 19 september 2023 20:52 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Klopt, voorlopig gaat er helemaal niets gebeuren![]()
Zelfs zijn kooi wordt geen cm verschoven.
Ze kunnen nog wel wachten
Waar woon je?quote:Op zaterdag 30 september 2023 23:57 schreef Monsterkoekie het volgende:
Sorry dat ik brutaal kom binnenvallen maar mijn ram is overleden, zojuist gevonden. Helaas heeft hij maar 2 maanden van zijn 2de vrouw kunnen genieten, een voedster uit een opvang in de buurt. Ik wil zelf gaan stoppen met konijnen houden. Zelf had ik ze altijd binnen. Daarom wil ik eerst kijken of ik haar elders kan onderbrengen. Ze is een zachtaardig afwachtend konijn waar verder eigenlijk weinig over bekent is. Ze is geschat op 7 jaar en ze is een vitaal dametje. Ze is recent geent. Ik hoef er niets voor wil enkel dat ze nog een paar leuke jaren heeft
De achterhoek, maar het kan me niet schelen als ik een stuk moet rijden ik wil gewoon dat ze nog een fijne tijd krijgtquote:
Ik twijfel. Ik zoek wel een oudere voedster voor mijn ram, maar ik vrees dat ze dan toch te jong is voor hem. En die van mij zitten buiten, dus dat is misschien net te laat in het seizoen. Ik ga er even over nadenken.quote:Op zondag 1 oktober 2023 00:08 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
De achterhoek, maar het kan me niet schelen als ik een stuk moet rijden ik wil gewoon dat ze nog een fijne tijd krijgt
Ze komt van buiten gezien de temperaturen denk ik niet dat dat echt een probleem is. Zij is buitenwonen iig wel gewend. Mocht je interesse hebben dan dm maarquote:Op zondag 1 oktober 2023 00:10 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik twijfel. Ik zoek wel een oudere voedster voor mijn ram, maar ik vrees dat ze dan toch te jong is voor hem. En die van mij zitten buiten, dus dat is misschien net te laat in het seizoen. Ik ga er even over nadenken.
Is goed. Ik ga het morgen even overleggen.quote:Op zondag 1 oktober 2023 00:11 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Ze komt van buiten gezien de temperaturen denk ik niet dat dat echt een probleem is. Zij is buitenwonen iig wel gewend. Mocht je interesse hebben dan dm maar
Als ze van een opvang komt, mag ze daar dan niet gewoon terug naar toe?quote:Op zaterdag 30 september 2023 23:57 schreef Monsterkoekie het volgende:
Sorry dat ik brutaal kom binnenvallen maar mijn ram is overleden, zojuist gevonden. Helaas heeft hij maar 2 maanden van zijn 2de vrouw kunnen genieten, een voedster uit een opvang in de buurt. Ik wil zelf gaan stoppen met konijnen houden. Zelf had ik ze altijd binnen. Daarom wil ik eerst kijken of ik haar elders kan onderbrengen. Ze is een zachtaardig afwachtend konijn waar verder eigenlijk weinig over bekent is. Ze is geschat op 7 jaar en ze is een vitaal dametje. Ze is recent geent. Ik hoef er niets voor wil enkel dat ze nog een paar leuke jaren heeft
Heb ik overwogen maar in de opvang was ze een heel bang eenzaam vogeltje en ze heeft zich in de afgelopen 2 maanden zo enorm verbeterd. Ze is helemaal nieuwsgierig en laat zich nu makkelijk oppakken terwijl ze al 2 jaar in de opvang zat. Heb nog een lijn uitgezet bij een andere konijnenliefhebber die ik ken en anders misschien toch maar in mijn tuin gaan houden en een nieuw leeftijdsgenootje voor haar gaan zoeken..quote:Op zondag 1 oktober 2023 18:48 schreef Guppy het volgende:
[..]
Als ze van een opvang komt, mag ze daar dan niet gewoon terug naar toe?
Ja beide konijntjes in een half jaar verliezen gaat me niet in mijn koude kleren zittequote:Op zondag 1 oktober 2023 19:25 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Wat naar om mee te maken Koekje![]()
quote:Op zondag 1 oktober 2023 19:48 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Ja beide konijntjes in een half jaar verliezen gaat me niet in mijn koude kleren zitte
Snap ik. Sterkte Koekjequote:Op zondag 1 oktober 2023 19:48 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Ja beide konijntjes in een half jaar verliezen gaat me niet in mijn koude kleren zitte
Wordt het koud 's nachts, ja? Dan moet ik misschien ook weer eens iets in het hok gaan leggenquote:Op donderdag 12 oktober 2023 11:04 schreef Donna het volgende:
Vanochtend de dames even een enorme bult stro gegeven. Zij zij ook klaar voor de koude nachten.
Mja 7 graden zag ik, dus heb hun bedje maar even gespreid.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 19:04 schreef Hupje het volgende:
[..]
Wordt het koud 's nachts, ja? Dan moet ik misschien ook weer eens iets in het hok gaan leggen![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |