Als het niet live is vind ik het ook niet interessant meer.quote:
Goodyear?quote:Op donderdag 10 augustus 2023 23:15 schreef Koen66 het volgende:
heb nog her en der wel wat banden liggen
Geen last van, dus ik zet ook voor F1 de wekker niet (meer)quote:Op donderdag 10 augustus 2023 23:15 schreef engine het volgende:
[..]
Als het niet live is vind ik het ook niet interessant meer.
Valt ie tegen? Heb 'm ook klaarstaan om te kijken.quote:Op donderdag 10 augustus 2023 23:42 schreef marcb1974 het volgende:
Zit Gardians of the Galaxy 3 te krijgen.
Hoe komt die aan een 8 op IMDB?
Behoorlijk wat mij betreft.quote:Op donderdag 10 augustus 2023 23:43 schreef Shii het volgende:
[..]
Valt ie tegen? Heb 'm ook klaarstaan om te kijken.
Ga ik zeker doen.quote:Op donderdag 10 augustus 2023 23:44 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Behoorlijk wat mij betreft.
Maar vooral kijken hoor.
Ik las dat die Spaansen toch ook net wat beter warenquote:Op vrijdag 11 augustus 2023 07:37 schreef engine het volgende:
Dat was een kort nachtje. Uiteindelijk werd het toch heel spannend maar helaas.
Dat waren ze ook. Zeker de eerste helft maar ze vergaten te scoren. Na de gelijkmaker werd het een heel andere wedstrijd waarin Nederland ook kansen had om te winnen.quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 07:40 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik las dat die Spaansen toch ook net wat beter waren
awwwwquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 10:39 schreef chufi het volgende:
Het bestaat nog, zag het vroeger altijd op de Duitse TV
Ze schieten ook gewoon met die fiets zo te zien. Best knapSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
Ja dat is juist de bedoeling...quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 10:45 schreef engine het volgende:
[..]
Ze schieten ook gewoon met die fiets zo te zien. Best knap
Ik zag van het weekend een versie met kayak'sSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.stupidity has become as common as common sense was before
En dan met de kayak of met de padels scoren?quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 10:55 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik zag van het weekend een versie met kayak's
Met een bal is makkelijker denk ikquote:Op vrijdag 11 augustus 2023 10:55 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik zag van het weekend een versie met kayak's
Peddels, maar het net hing dan wel weer boven het water.quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 11:01 schreef chufi het volgende:
[..]
En dan met de kayak of met de padels scoren?
Gelukkig blijft de tong er niet aan plakkenquote:
Dan vallen de kruimels op je kookplaatquote:Op vrijdag 11 augustus 2023 11:16 schreef Lovely het volgende:
Ook een manier op een tosti om te draaien
[ twitter ]
Maak je dat toch weer schoonquote:Op vrijdag 11 augustus 2023 11:22 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan vallen de kruimels op je kookplaat
Nee hier op kantoor gaat ie tussen een tosti-ijzer, maar heb boterhammetjes bij mequote:Op vrijdag 11 augustus 2023 11:25 schreef Lovely het volgende:
Uit de pan?Ik eet een gekookt eitje op een bolletje straks
En hete olie.quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 11:22 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan vallen de kruimels op je kookplaat
Ah net zo lekkerquote:Op vrijdag 11 augustus 2023 11:29 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nee hier op kantoor gaat ie tussen een tosti-ijzer, maar heb boterhammetjes bij me
quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 11:29 schreef cafca het volgende:
Fusion lunch: Bruine boterhammen met camembert
Ik doe geen olie in de pan als ik een tosti maakquote:
Je doet geen olie in de pan voor de tosti toch, gewoon een beetje boter smeren aan de buitenkantquote:
quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 11:29 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik doe geen olie in de pan als ik een tosti maak
Ik doe altijd olie in de pan als ik iets bak. Is dat niet goed?quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 11:30 schreef Lovely het volgende:
[..]
Je doet geen olie in de pan voor de tosti toch, gewoon een beetje boter smeren aan de buitenkant
Jawel,maar niet bij een tosti.. om nou die manier te gebruiken voor vlees lijkt mij weer niet handigquote:Op vrijdag 11 augustus 2023 11:32 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
[..]
Ik doe altijd olie in de pan als ik iets bak. Is dat niet goed?
Met een tosti is dat wat overbodig, dan is een beetje boter voldoende.quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 11:32 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
[..]
Ik doe altijd olie in de pan als ik iets bak. Is dat niet goed?
Het is totaal niet handigquote:Op vrijdag 11 augustus 2023 11:36 schreef engine het volgende:
Filmpje gekeken maar zo handig is dat toch nietflip je toch zo om met een spatel
![]()
Maar ik heb ook een tosti ijzer. Veel handiger ook voor wraps en pitas lijkt me.
Vandaag heb ik een broodje gezond
Of met een tang wil ook wel. Maar ik zag hey filmpje vond het wel een leuke manier om een tosti om te kerenquote:Op vrijdag 11 augustus 2023 11:36 schreef engine het volgende:
Filmpje gekeken maar zo handig is dat toch nietflip je toch zo om met een spatel
![]()
Maar ik heb ook een tosti ijzer. Veel handiger ook voor wraps en pitas lijkt me.
Vandaag heb ik een broodje gezond
Nee, het is bijna een complete grillquote:Op vrijdag 11 augustus 2023 11:41 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het is totaal niet handig
Ik heb ook en tosti-ijzer, niet zo'n mooie als @:marcb1974, maar dat is bijna een complete oven.
Ik stop net het laatste stukje boterham in mijn mond, nu moet ik straks een broodje kaassouffl bestellen
Gegrilde pinguin?quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 11:45 schreef D. het volgende:
Ik ga zo ook een kijken wat ik ‘moet’ eten
Grill, oven, whateverquote:Op vrijdag 11 augustus 2023 12:02 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nee, het is bijna een complete grill
Ah balen zeg, zo'n broodje kaassouffle is niet lekker
Kaassouffle hoort gewoon geen broodje om.quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 12:03 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Grill, oven, whatever![]()
Wens me maar alvast sterkte
Ow,. handen zelfs,quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 11:01 schreef chufi het volgende:
[..]
En dan met de kayak of met de padels scoren?
Ja Ja om 20 voor 12 je laatste stukje brood opeten...iets zegt mij dat dit niet geheel toevallig isquote:Op vrijdag 11 augustus 2023 11:41 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het is totaal niet handig
Ik heb ook en tosti-ijzer, niet zo'n mooie als @:marcb1974, maar dat is bijna een complete oven.
Ik stop net het laatste stukje boterham in mijn mond, nu moet ik straks een broodje kaassouffl bestellen
Dan krijg ik een dikke kontquote:Op vrijdag 11 augustus 2023 12:04 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Kaassouffle hoort gewoon geen broodje om.
Dus je oplossing is een broodje kroket en een kaassouffle
quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 12:07 schreef engine het volgende:
[..]
Ja Ja om 20 voor 12 je laatste stukje brood opeten...iets zegt mij dat dit niet geheel toevallig is
Neem je gewoon geen brood meer mee zekerquote:Op vrijdag 11 augustus 2023 12:09 schreef Deisyy het volgende:
[..]![]()
Volgende week ga ik het allemaal anders doen
Breng me nou niet op ideenquote:Op vrijdag 11 augustus 2023 12:10 schreef engine het volgende:
[..]
Neem je gewoon geen brood meer mee zeker
Iemand heeft zin in vakantiequote:
Morgen dan. Vanavond nog naar de filmquote:
Dat is leukSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
Welke film ga je heen?quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 12:43 schreef engine het volgende:
[..]
Morgen dan. Vanavond nog naar de film
Barbiequote:
quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 12:53 schreef engine het volgende:
[..]
Barbie![]()
Oppenheimer...samen met m'n pa. Zag dat de film 3 uur duurtmaar lees wel veel goede verhalen.
quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 12:57 schreef cafca het volgende:
[..]
[ afbeelding ]![]()
Mooie film, Oppenheimer
Ik kan het aanradenquote:Op vrijdag 11 augustus 2023 12:46 schreef D. het volgende:
Ik ben nu wel benieuwd naar een broodje kaassouffl
Moet ik hier een fok reactie opgeven?quote:
Hoe verziek je je partij in zo'n kort mogelijke tijdquote:
Moet ik hier een fok reactie op geven?quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 13:16 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hoe verziek je je partij in zo'n kort mogelijke tijd
Doe eensquote:Op vrijdag 11 augustus 2023 13:37 schreef cafca het volgende:
[..]
Moet ik hier een fok reactie op geven?
Graagquote:Op vrijdag 11 augustus 2023 13:46 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Moet ik hier een fok reactie op geven?
Kan ik hier uit op maken dat je geen 'Ik behoor tot de TimmerFans' t-shirt wil?quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 13:16 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hij is precies wat je nu als partij NIET moet doen, dan snap je het echt nietquote:Op vrijdag 11 augustus 2023 13:48 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Kan ik hier uit op maken dat je geen 'Ik behoor tot de TimmerFans' t-shirt wil?
Daar zijn ze al zo'n kleine 40 jaar mee bezig hoor (vanaf het moment dat ze hun eigen electoraat een mes in de rug duwden).quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 13:16 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Niet Timmerfrans, maar Brusselmans.quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 13:48 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Kan ik hier uit op maken dat je geen 'Ik behoor tot de TimmerFans' t-shirt wil?
Jij bent nog in opleiding zeker?quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 14:05 schreef cafca het volgende:
[..]
"Daar viel toch al niets aan te verzieken?"
100.000 - 98.000 B.C.quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 14:08 schreef Domnivoor het volgende:
Kunnen jullie een concreet voorbeeld noemen van een periode waarin de politiek niet verziekt was?
Tja, ik ben niet zo van de doodsverwensingen en zoquote:Op vrijdag 11 augustus 2023 14:11 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Jij bent nog in opleiding zeker?
Die zijn helemaal niet nodig om het goed te doenquote:Op vrijdag 11 augustus 2023 14:17 schreef cafca het volgende:
[..]
Tja, ik ben niet zo van de doodsverwensingen en zo
Meestal werkt het andersomquote:Op vrijdag 11 augustus 2023 14:21 schreef marcb1974 het volgende:
Ik zit al een paar dagen een serie te kijken.
En nu weet ik eindelijk wat ik wil doen als ik groot ben
Ik word terrorist
Nu alleen nog een goed doel vinden om het voor te doen
Beide 1?quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 14:39 schreef chufi het volgende:
Tijd voor een tosti ham/kaas of zal ik chorizo doen...
Zou chorizo doen.quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 14:39 schreef chufi het volgende:
Je leeftquote:Op vrijdag 11 augustus 2023 14:42 schreef DerRabbit het volgende:
Ik zou gewoon een ham/kaas/chorizo/sambal tosti maken
Dogfood, letterlijkquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.stupidity has become as common as common sense was before
quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 14:46 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dogfood, letterlijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.
Nu gaan we die vrouw voeren aan de leeuwenquote:
Wat hebben die leeuwen jou misdaan?quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 14:53 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Nu gaan we die vrouw voeren aan de leeuwen![]()
Ze hebben die vrouw nog niet op gegetenquote:Op vrijdag 11 augustus 2023 14:58 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Wat hebben die leeuwen jou misdaan?
Ga zo door en dat filmpje wordt waarheid voor jouquote:Op vrijdag 11 augustus 2023 14:58 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ze hebben die vrouw nog niet op gegeten![]()
Aan wie moet ik haar dan voerenquote:Op vrijdag 11 augustus 2023 14:59 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ga zo door en dat filmpje wordt waarheid voor jou
Van leeuwen en tijgers blijf je af
Varkens? Haaien?quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 14:59 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Aan wie moet ik haar dan voeren
Had jij nu nog haaien thuis?quote:
Wat voor spelletje ben je tegenwoordig aan het spelen?quote:
Hebben ze daar haaien ja?quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 15:08 schreef chufi het volgende:
Ah vandaar haaien... die hier in de gracht zijn nog maar kleintjes
Chorizoquote:Op vrijdag 11 augustus 2023 14:39 schreef chufi het volgende:
Misschien wat witte haaien erbij gooien voor de volgende zwemtocht door de grachten?quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 15:12 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja die zijn wat roze omdat ze zich voornamelijk met rivierkreeft voeden
Owquote:
www.groenlinks.nlquote:Op vrijdag 11 augustus 2023 14:21 schreef marcb1974 het volgende:
Ik zit al een paar dagen een serie te kijken.
En nu weet ik eindelijk wat ik wil doen als ik groot ben
Ik word terrorist
Nu alleen nog een goed doel vinden om het voor te doen
Bij de Chinees, in de soep.quote:
Zou kunnenquote:Op vrijdag 11 augustus 2023 16:22 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Gemaakt van net geslachte stieren?
Lekker spetterenquote:
Beetje, maar ik gun hem dat best hoorquote:
Ik zou niets vast grijpen bij vuurquote:Op vrijdag 11 augustus 2023 17:33 schreef marcb1974 het volgende:
Het brand hier ergens goed.
Hoop brandweer net, nu een heli.
En GRIP 1
Waar precies?quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 17:33 schreef marcb1974 het volgende:
En GRIP 1
Die jaquote:Op vrijdag 11 augustus 2023 17:41 schreef engine het volgende:
[..]
https://www.1limburg.nl/1(...)ntrum-van-maastricht
Heftig, ik las het.quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 17:33 schreef marcb1974 het volgende:
En GRIP 1
Omdat je geen kant uit kunt en alles vernietigd wordt ... ..quote:
Nouja niet ideaal maar is een uitweg. Ik ben wel blij dat ik ook aan twee kanten naar buiten kan.quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 18:02 schreef chufi het volgende:
[..]
Omdat je geen kant uit kunt en alles vernietigd wordt ... ..
Als bij mij in de hal brand zou zijn is mijn enige uitweg via het balkon de gracht in
quote:
Zo kan ik er nog wel een paar noemenquote:Op vrijdag 11 augustus 2023 18:02 schreef chufi het volgende:
[..]
Omdat je geen kant uit kunt en alles vernietigd wordt ... ..
Als bij mij in de hal brand zou zijn is mijn enige uitweg via het balkon de gracht in
Ah, 'ervaringen' dusquote:Op vrijdag 11 augustus 2023 18:03 schreef aloa het volgende:
[..]
Huis naast ons is ooit afgebrand, maar dat was wel een drama.
Ja?quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 18:04 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
[..]
Zo kan ik er nog wel een paar noemen
Ja maar springen is me toch te hoog ... dus oude lakens aan elkaar knopen ...quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 18:03 schreef engine het volgende:
[..]
Nouja niet ideaal maar is een uitweg. Ik ben wel blij dat ik ook aan twee kanten naar buiten kan.
Ik vond ooit in onze parkeergarage een plastic zak vol met lucifers en een knappertjes pistool onder mn auto... Ik moet er niet aan denken dat het in de fik was gevlogen en welke gevolgen dat gehad zou kunnen hebben ...quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 18:03 schreef aloa het volgende:
[..]
Huis naast ons is ooit afgebrand, maar dat was wel een drama.
quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 18:05 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja maar springen is me toch te hoog ... dus oude lakens aan elkaar knopen ...
Geloof ik, zeker als je jong bent.quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 18:09 schreef aloa het volgende:
[..]
Zoiets vergeet je niet snel meer. Midden in de nacht ook..
Of een abseil-setje aanschaffenquote:Op vrijdag 11 augustus 2023 18:15 schreef engine het volgende:
[..]![]()
Dat zou je ter voorbereiding vast kunnen doen
Ter inspiratie.quote:
Ik zal je wel ff DM-en tegen die tijdquote:Op vrijdag 11 augustus 2023 18:22 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
In noodgevallen mag je mijn klimuitrusting wel even lenen.
Nog gelezen van die autoboot die afgefikt is?quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 18:25 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik zal je wel ff DM-en tegen die tijd
Dit lijkt mij een loepzuivere oratorische vraag.quote:
Wil jij niet van die moeilijke woorden gebruiken.quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 18:34 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Dit lijkt mij een loepzuivere oratorische vraag.
Ja ... had ik toch nog een beetje gelijk ..quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 18:34 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nog gelezen van die autoboot die afgefikt is?
De onderste dekken stonden nog vol met redelijk onbeschadigde auto's.
Alleen jammer dat ze er niet bij kunnenquote:Op vrijdag 11 augustus 2023 18:38 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja ... had ik toch nog een beetje gelijk ..
Tuurlijk wel ... gewoon open snijden dat schipquote:Op vrijdag 11 augustus 2023 18:42 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Alleen jammer dat ze er niet bij kunnen
De bovenste dekken zijn zo beschadigd dat ze bang zijn dat die dan omlaag komen.quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 18:44 schreef chufi het volgende:
[..]
Tuurlijk wel ... gewoon open snijden dat schip
quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 18:47 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
De bovenste dekken zijn zo beschadigd dat ze bang zijn dat die dan omlaag komen.
quote:If you have a problem,
If no one else can help
And if you can find them
Maybe you can hire the A-team…
Alleen Hannibal.quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 18:50 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zijn die niet dood zo ondertussen?
Dat schip is toch niet meer te gebruiken.. gewoon ontmantelen... bovenaan beginnen ... en netjes alles recyclenquote:Op vrijdag 11 augustus 2023 18:47 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
De bovenste dekken zijn zo beschadigd dat ze bang zijn dat die dan omlaag komen.
Ze gaan het binnenkort weer verslepen, alleen waarheen .........quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 18:58 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat schip is toch niet meer te gebruiken.. gewoon ontmantelen... bovenaan beginnen ... en netjes alles recyclen
quote:
quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 19:34 schreef Lovely het volgende:
De avond is hier ook gevallen, bijna lamp aan
Het is hier helemaal licht hier buitenquote:Op vrijdag 11 augustus 2023 19:34 schreef Lovely het volgende:
De avond is hier ook gevallen, bijna lamp aan
Lijkt wel of er onweer of regen aan komt..quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 19:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het is hier helemaal licht hier buiten
Het is wel heel drukkende buiten, het is niet of je een warme natte deken over je heen krijgt als je naar buiten gaat.quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 19:40 schreef Lovely het volgende:
[..]
Lijkt wel of er onweer of regen aan komt..
Het zal wel weer mijn schuld zijn.quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 19:40 schreef Lovely het volgende:
[..]
Lijkt wel of er onweer of regen aan komt..
Te warm vond ik het..quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 19:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het is wel heel drukkende buiten, het is niet of je een warme natte deken over je heen krijgt als je naar buiten gaat.
Hoezo jou schuld,of deed je de regen dans?quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 19:46 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Het zal wel weer mijn schuld zijn.
Terug naar Bremerhaven..? Zijn vermoedelijk Duitse autos..quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 19:05 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ze gaan het binnenkort weer verslepen, alleen waarheen .........
De plek waar ie nu ligt is gereserveerd voor een ander schip blijkbaar.quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 19:50 schreef chufi het volgende:
[..]
Terug naar Bremerhaven..? Zijn vermoedelijk Duitse autos..
Verscheep het maar naar Oekrane.quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 19:50 schreef chufi het volgende:
[..]
Terug naar Bremerhaven..? Zijn vermoedelijk Duitse autos..
Want? Ze hebben daar nog niet genoeg ellende?quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 19:57 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Verscheep het maar naar Oekrane.
Jij hebt betere ideen dan ik.quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 19:59 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Want? Ze hebben daar nog niet genoeg ellende?
Stop het in een vliegtuig en flikker er in onderdelen boven moskou weer uit dan.
Waarom wil je dat dan?quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 20:10 schreef D. het volgende:
Ik moet nog even wennen aan het omdoen van een horloge
Zal ik even zeggen waar ik nog allemaal aan moet wennen?quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 20:10 schreef D. het volgende:
Ik moet nog even wennen aan het omdoen van een horloge
Ach weljaquote:Op vrijdag 11 augustus 2023 20:14 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Zal ik even zeggen waar ik nog allemaal aan moet wennen?
Ik heb 'gezondheidsdingen' op mijn nieuwe horloge, maar als je 'm thuis laat liggen meer ie nietsquote:
Ja ... slim hequote:Op vrijdag 11 augustus 2023 20:16 schreef D. het volgende:
[..]
Ik heb 'gezondheidsdingen' op mijn nieuwe horloge, maar als je 'm thuis laat liggen meer ie niets
Ik heb vanmiddag 29 gezien (op mijn dashboard)quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 20:12 schreef pullup het volgende:
In Maastricht is het zelfs 26 graden
[ afbeelding ]
Ik wilde nee zeggenquote:
Ik heb een app op de foonquote:Op vrijdag 11 augustus 2023 20:16 schreef D. het volgende:
[..]
Ik heb 'gezondheidsdingen' op mijn nieuwe horloge, maar als je 'm thuis laat liggen meer ie niets
Het is vrijdag, ik ben bang voor het antwoordquote:Op vrijdag 11 augustus 2023 20:14 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Zal ik even zeggen waar ik nog allemaal aan moet wennen?
Ik ook eerst, maar werd toch nieuwsgierigquote:
Nee dusquote:
T is niet fris buiten nee.quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 20:12 schreef pullup het volgende:
In Maastricht is het zelfs 26 graden
[ afbeelding ]
Wat moet je met die zooi.quote:
Ik ook denk ik maar ik weet het niet zekerquote:
Ik niet, dat weet ik wel zekerquote:Op vrijdag 11 augustus 2023 20:21 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik ook denk ik maar ik weet het niet zeker
quote:
Wat ga je allemaal meten?quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 20:16 schreef D. het volgende:
[..]
Ben jij dat? Ik ga geen 47 minuten kijken hoorquote:
Nee hoor.quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 20:30 schreef Soury het volgende:
[..]
Ben jij dat? Ik ga geen 47 minuten kijken hoor
Denk dat ons Pinnenmutske in 1983 nog maar net uitgevlogen wasquote:Op vrijdag 11 augustus 2023 20:30 schreef Soury het volgende:
[..]
Ben jij dat? Ik ga geen 47 minuten kijken hoor
Mijn gras Mijn gras !!!!quote:
Ik vond het altijd wel leuk om te kijken.quote:
Ik heb 3 ringen die ik vol wil maken iedere dag (kun je instellen met eigen doelen), en daarnaast 10K aan stappenquote:Op vrijdag 11 augustus 2023 20:30 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Wat ga je allemaal meten?
Ik heb zo'n fitbit ding, vandaag '33 trappen' gedaan volgens hem.
Ik denk 2
Klopt want er was verder weinig andere aanbodquote:Op vrijdag 11 augustus 2023 20:38 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik vond het altijd wel leuk om te kijken.
Dat is al een oud programma, keek dat vroeger ook graagquote:Op vrijdag 11 augustus 2023 20:31 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Nee hoor.
Ik ben fan van het programma.
Veel plezier bij het inkleurenquote:Op vrijdag 11 augustus 2023 20:39 schreef D. het volgende:
[..]
Ik heb 3 ringen die ik vol wil maken iedere dag (kun je instellen met eigen doelen), en daarnaast 10K aan stappen
[ afbeelding ]
quote:
Ja ik vond het ook erg leuk om te kijken. Dat achteruitrijden zou nu nooit meer op die manier mogen. Als je soms zag hoe die auto's over de kop sloegen, een wonder dat er dan geen gewonden vielen.quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 20:38 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik vond het altijd wel leuk om te kijken.
Of die sleurhutten race op Valkenswaard met van Duinquote:Op vrijdag 11 augustus 2023 20:41 schreef Shii het volgende:
[..]
[..]
Ja ik vond het ook erg leuk om te kijken. Dat achteruitrijden zou nu nooit meer op die manier mogen. Als je soms zag hoe die auto's over de kop sloegen, een wonder dat er dan geen gewonden vielen.
Is dat van een FitBit of een ander horloge?quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 20:39 schreef D. het volgende:
[..]
Ik heb 3 ringen die ik vol wil maken iedere dag (kun je instellen met eigen doelen), en daarnaast 10K aan stappen
[ afbeelding ]
Ja geweldig.quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 20:41 schreef chufi het volgende:
[..]
Of die sleurhutten race op Valkenswaard met van Duin
Applequote:Op vrijdag 11 augustus 2023 20:42 schreef Shii het volgende:
[..]
Is dat van een FitBit of een ander horloge?
Ik heb wel potjes modelbouwverf, dan kan je de boel bijkleuren.quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 20:39 schreef D. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Moet ik het daarna weer allemaal schoonmakenquote:Op vrijdag 11 augustus 2023 20:45 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik heb wel potjes modelbouwverf, dan kan je de boel bijkleuren.
Sorry voor het vloeken, het was eruit eer ik er erg in had.quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 18:37 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Wil jij niet van die moeilijke woorden gebruiken.
Ik zou zeggen ... ik heb het gehaald .. en morgen vererquote:Op vrijdag 11 augustus 2023 20:48 schreef D. het volgende:
[..]
Uiteraard, alleen was ik al klaar geweest als ik 'm vanmorgen niet vergeten was
Dat kan ik nietquote:Op vrijdag 11 augustus 2023 20:49 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik zou zeggen ... ik heb het gehaald .. en morgen verer
Ik was toen 4 jaarquote:Op vrijdag 11 augustus 2023 20:37 schreef chufi het volgende:
[..]
Denk dat ons Pinnenmutske in 1983 nog maar net uitgevlogen was
Toen was je nog een minimutske.quote:
Ik ben klein en zij zijn groot en dat is niet eerlijk.quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 21:09 schreef chufi het volgende:
[..]
Keek je ttoen al of weet je dat niet meer ?
quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 21:07 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Toen was je nog een minimutske.
Pin mij er niet op vast.quote:
Zou niet durvenquote:
Gelukkig niet de breinaalden.quote:
Ik heb eigenlijk nog geen mug gezien dit jaarquote:
Nietquote:Op vrijdag 11 augustus 2023 21:31 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk nog geen mug gezien dit jaar
En dan dagelijks?quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 20:39 schreef D. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hij zoekt maar een roltrap en gaat tegen de draairichting oplopen.quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 21:33 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En dan dagelijks?
Die 10.000 is onzin las ik van de week
https://man-man.nl/wetenschappers-aantal-stappen-per-dag/
Het regent hier gelukkig geen mannen neequote:
Das best heel goede trainingquote:Op vrijdag 11 augustus 2023 21:37 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Hij zoekt maar een roltrap en gaat tegen de draairichting oplopen.
3.967 is genoeg blijkbaarquote:Op vrijdag 11 augustus 2023 21:33 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En dan dagelijks?
Die 10.000 is onzin las ik van de week
https://man-man.nl/wetenschappers-aantal-stappen-per-dag/
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |