Als het niet live is vind ik het ook niet interessant meer.quote:
Goodyear?quote:Op donderdag 10 augustus 2023 23:15 schreef Koen66 het volgende:
heb nog her en der wel wat banden liggen
Geen last van, dus ik zet ook voor F1 de wekker niet (meer)quote:Op donderdag 10 augustus 2023 23:15 schreef engine het volgende:
[..]
Als het niet live is vind ik het ook niet interessant meer.
Valt ie tegen? Heb 'm ook klaarstaan om te kijken.quote:Op donderdag 10 augustus 2023 23:42 schreef marcb1974 het volgende:
Zit Gardians of the Galaxy 3 te krijgen.
Hoe komt die aan een 8 op IMDB?
Behoorlijk wat mij betreft.quote:Op donderdag 10 augustus 2023 23:43 schreef Shii het volgende:
[..]
Valt ie tegen? Heb 'm ook klaarstaan om te kijken.
Ga ik zeker doen.quote:Op donderdag 10 augustus 2023 23:44 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Behoorlijk wat mij betreft.
Maar vooral kijken hoor.
Ik las dat die Spaansen toch ook net wat beter warenquote:Op vrijdag 11 augustus 2023 07:37 schreef engine het volgende:
Dat was een kort nachtje. Uiteindelijk werd het toch heel spannend maar helaas.
Dat waren ze ook. Zeker de eerste helft maar ze vergaten te scoren. Na de gelijkmaker werd het een heel andere wedstrijd waarin Nederland ook kansen had om te winnen.quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 07:40 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik las dat die Spaansen toch ook net wat beter waren
awwwwquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 10:39 schreef chufi het volgende:
Het bestaat nog, zag het vroeger altijd op de Duitse TV
Ze schieten ook gewoon met die fiets zo te zien. Best knapSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
Ja dat is juist de bedoeling...quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 10:45 schreef engine het volgende:
[..]
Ze schieten ook gewoon met die fiets zo te zien. Best knap
quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 10:39 schreef chufi het volgende:
Het bestaat nog, zag het vroeger altijd op de Duitse TV
Ik zag van het weekend een versie met kayak'sSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.stupidity has become as common as common sense was before
En dan met de kayak of met de padels scoren?quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 10:55 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik zag van het weekend een versie met kayak's
Met een bal is makkelijker denk ikquote:Op vrijdag 11 augustus 2023 10:55 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik zag van het weekend een versie met kayak's
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |