Goh.quote:Op donderdag 10 augustus 2023 21:24 schreef GGMM het volgende:
De_boswachter is er en het wordt onbeschaafd
Koop een kabel.quote:Op donderdag 10 augustus 2023 21:25 schreef GGMM het volgende:
SInds de T-Mobile update loopt m'n televisie echt iets van 2 minuten achter
Tyfusirritant, want dan zie je hier al lang en breed dat er gescoord is en dan zijn ze bij mij nog 'onderweg'.
Ik wil daar eigenlijk over klagen, maar dat ik me erger op het FOK!-forum zal voor hun geen reden zijn om de software weer aan te passen.
Overstappen.quote:Op donderdag 10 augustus 2023 21:25 schreef GGMM het volgende:
Tyfusirritant, want dan zie je hier al lang en breed dat er gescoord is en dan zijn ze bij mij nog 'onderweg'.
Ik wil daar eigenlijk over klagen, maar dat ik me erger op het FOK!-forum zal voor hun geen reden zijn om de software weer aan te passen.
iptv?quote:Op donderdag 10 augustus 2023 21:25 schreef GGMM het volgende:
quote:Op donderdag 10 augustus 2023 21:26 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dit gaat via een kabel dus dit slaat nergens op.
Gooi je account weg
quote:Op donderdag 10 augustus 2023 21:27 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Van T-Mobile, niet van Fok.
We kunnen niet zonder je hier.
Ga anders bij DombohetOlifantje1 kijken. Hij heeft chips!quote:Op donderdag 10 augustus 2023 21:25 schreef GGMM het volgende:
Dat zal inmiddels wel op zijnquote:Op donderdag 10 augustus 2023 21:28 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ga anders bij DombohetOlifantje1 kijken. Hij heeft chips!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |