Morgen weer gekkenhuisquote:Op donderdag 10 augustus 2023 20:39 schreef realkijkers het volgende:
Sfeer lijkt wel weer even ok daar.
Oh en nada noppes over haar grote vriend Jeffquote:Op donderdag 10 augustus 2023 20:45 schreef juul. het volgende:
Op insta vertelt Zoë dat ze Nadir elke dag spreekt, Bep heel kort heeft gesproken en bij Mexx en Martin een paar keer heeft gelogeerd
Nee hoor,ik las ook ergens dat ze de ontmoeting met GJ had gepostquote:Op donderdag 10 augustus 2023 20:49 schreef engine het volgende:
Of was dat al 38x gepost?ik kom het net tegen toen ik zocht of Babette al ergens iets had laten horen.
ze kijken in de bosatlas, zullen wel iets aan het oefenen zijn, landen of hoofdstede ofzo. Daar is mirthe al vaker mee bezig geweest volgens mijquote:Op donderdag 10 augustus 2023 20:57 schreef engine het volgende:
Ik heb geen idee wat ze aan het doen zijn
[ afbeelding ]
Het is toch een iets ander boek. Er staat ook "Het grote bosatlas....." . Niet te lezen wat er verder nog staat.quote:Op donderdag 10 augustus 2023 21:02 schreef Verida het volgende:
[..]
ze kijken in de bosatlas, zullen wel iets aan het oefenen zijn, landen of hoofdstede ofzo. Daar is mirthe al vaker mee bezig geweest volgens mij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |