SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan (tijdelijk) via de webpagina van Radio49 bij Listen2MyRadio.![]()
Klik hier voor onze Facebookpagina waar vooraf aangemelde radioshows vermeld worden.
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met livelink.![]()
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
Welkom.quote:
Dat hebben we laten doenquote:Op donderdag 10 augustus 2023 19:53 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Lekker rondje door de duinen gedaan?
Moet je een bakfiets kopen.quote:
Kun je rekenen?quote:Op donderdag 10 augustus 2023 19:55 schreef Melting het volgende:
[..]
Moet je een bakfiets kopen.
Jij in het bakkie en Symph trappen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Juin uit Eigen Tuin!
quote:Op donderdag 10 augustus 2023 19:56 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Kun je rekenen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
quote:Op donderdag 10 augustus 2023 20:00 schreef MadMaster het volgende:
Je Suis Un Rock Star - Bill Wymann
Fijne avond.quote:Op donderdag 10 augustus 2023 20:05 schreef MadMaster het volgende:
Sorry, moet afhaken.
Visite onverwacht…
Fijne avond nogquote:Op donderdag 10 augustus 2023 20:05 schreef MadMaster het volgende:
Sorry, moet afhaken.
Visite onverwacht…
quote:Op donderdag 10 augustus 2023 20:10 schreef Symphonic het volgende:
Is dit uit het mapje “de Verschrikkelijke Veertien” ?
quote:Op donderdag 10 augustus 2023 20:13 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ze zingen inderdaad boob i boob
Roger Daltrey Giving it all away![]()
![]()
Goed gedacht welquote:Op donderdag 10 augustus 2023 20:17 schreef Melting het volgende:
Omdat ik denk dat jullie deze niet zullen kennen:
[ afbeelding ]
Kun je het morgen niet terugkijken?quote:Op donderdag 10 augustus 2023 20:31 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik probeer wakker te blijven tot Gardeners World om 22 uur begint, maar ik denk dat ik over een half uur toch echt in m’n bed lig
Helaas, van de BBC kun je niks terugkijkenquote:Op donderdag 10 augustus 2023 20:32 schreef Melting het volgende:
[..]
Kun je het morgen niet terugkijken?
Dan was de ouderwetse videorecorder zo slecht nog niet.quote:Op donderdag 10 augustus 2023 20:33 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Helaas, van de BBC kun je niks terugkijken
Videorecorder hebben we weggedaan omdat de tv er geen aansluiting meer voor had. Ik gebruikte dat ding best vaakquote:Op donderdag 10 augustus 2023 20:33 schreef Melting het volgende:
[..]
Dan was de ouderwetse videorecorder zo slecht nog niet.
Mijn ouders hebben nog lang een harddiskrecorder gebruikt.
Dan misschien toch eens nadenken over een harddiskrecorder.quote:Op donderdag 10 augustus 2023 20:35 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Videorecorder hebben we weggedaan omdat de tv er geen aansluiting meer voor had. Ik gebruikte dat ding best vaak
Slaap lekker.quote:Op donderdag 10 augustus 2023 20:46 schreef Doedezemaar het volgende:
Mijn ogen vallen dicht, ik vertrek naar bed
Goedemorgen livelink.quote:
Niet eentje die blijft hangen, maar er zaten grappige momenten in.quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 06:48 schreef Melting het volgende:
[..]
Goedemorgen livelink.
Hoe was de film?
Herkenbaar. Dat is bij ons (vooral in de zomer) ook.quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 09:47 schreef livelink het volgende:
Ik zit hier weer eens in mijn eentje op kantoor. Ik vraag me af hoe lang het gaat duren voordat ze het kantoor vrijdags sluiten of mensen verplichten vrijdags naar kantoor te gaan. Dit is echt geldverspilling zo.
Ik ga maximaal 1 keer per maand naar kantoor.quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 09:47 schreef livelink het volgende:
Ik zit hier weer eens in mijn eentje op kantoor. Ik vraag me af hoe lang het gaat duren voordat ze het kantoor vrijdags sluiten of mensen verplichten vrijdags naar kantoor te gaan. Dit is echt geldverspilling zo.
Bij Symph zijn er collega’s die minstens de halve week op kantoor zijn, hij uiteraard nietquote:Op vrijdag 11 augustus 2023 10:01 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ga maximaal 1 keer per maand naar kantoor.
Aanwezig zijn op kantoor is een beetje 2019...
Ik moet 3x per week op kantoor zijn nadat ik in mijn beoordelingsgesprek te horen had gekregen dat ik niet leuk meedeed. Daarnaast is thuis werken bij nu niet zo fijn met man en kind thuis. Een beetje flauw om nu te doen alsof alleen losers op kantoor zijn. Genoeg redenen te bedenken waarom mensen niet thuis willen of kunnen werken en dat zou flexibel moeten zijn. Maar ik voel me nu wel die loser, ja. Overigens doe ik nog steeds niet leuk mee. Heb me vorige week afgemeld voor het bedrijfsfeest in september.quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 10:01 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ga maximaal 1 keer per maand naar kantoor.
Aanwezig zijn op kantoor is een beetje 2019...
Ik veroordeel je niet en noem je zeker geen 'loser'.quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 10:51 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik moet 3x per week op kantoor zijn nadat ik in mijn beoordelingsgesprek te horen had gekregen dat ik niet leuk meedeed. Daarnaast is thuis werken bij nu niet zo fijn met man en kind thuis. Een beetje flauw om nu te doen alsof alleen losers op kantoor zijn. Genoeg redenen te bedenken waarom mensen niet thuis willen of kunnen werken en dat zou flexibel moeten zijn. Maar ik voel me nu wel die loser, ja. Overigens doe ik nog steeds niet leuk mee. Heb me vorige week afgemeld voor het bedrijfsfeest in september.
Ja, vantevoren weet ik niet of er iemand is en als ik er eenmaal ben kan ik niet terug. Afgelopen vrijdagen waren er wel een paar collega's, maar het wordt zo'n self-fulfilling prophecy. Omdat er zo weinig mensen zijn komen er steeds minder. De tijden van de vrijmibo's zijn wel echt verdwenen.quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 10:58 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik veroordeel je niet en noem je zeker geen 'loser'.
Ik vind het wel bijzonder dat je nu alleen op kantoor bent, ook al is dat nu een vrijwillige keuze van je...
Dat het op vrijdag zo rustig is op kantoor is bij ons ook de reden geweest om eens per maand de domibo te organiseren.quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 11:28 schreef livelink het volgende:
Het licht gaat nu zelfs uit. Ik beweeg te weinig kennelijk.
[..]
Ja, vantevoren weet ik niet of er iemand is en als ik er eenmaal ben kan ik niet terug. Afgelopen vrijdagen waren er wel een paar collega's, maar het wordt zo'n self-fulfilling prophecy. Omdat er zo weinig mensen zijn komen er steeds minder. De tijden van de vrijmibo's zijn wel echt verdwenen.
Ik zou het doen.quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 12:10 schreef livelink het volgende:
Ik zou natuurlijk vanmiddag een prive-borrel kunnen doen. Bier, chips en wijn is er voldoende.
En dan als tekst erbij.... wie doet er nou niet leuk mee?quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 12:12 schreef livelink het volgende:
En dan een foto in de groepsapp. Om de discussie op een luchtige manier op gang te brengen.
Toch maar niet gedaan. Heb niet zoveel zin in verder gezanik.quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 14:09 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik zou het doen.
[..]
En dan als tekst erbij.... wie doet er nou niet leuk mee?
Maar nu wel weekend!quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 16:52 schreef livelink het volgende:
[..]
Toch maar niet gedaan. Heb niet zoveel zin in verder gezanik.
Goedemorgen.quote:
Jawel... na vandaag.quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 10:09 schreef Doedezemaar het volgende:
Wat een regen, houdt het nou nooit eens op?
Leukquote:Op zaterdag 12 augustus 2023 14:59 schreef MadMaster het volgende:
Vanavond ben ik niet aanwezig, mag onverwacht een verjaardagsfeest van muziek voorzien.
Daarom nu een beetje voorpielen, de stream staat aan...
Vooraf-track: iets eerder dan 18:25 uurquote:Programma voor vandaag:
18:30 uur: DJ11 - Airtime
21:00 uur: DJ Melting - Golden Oldies
Die had ik lang niet meer gehoord. Mooi nummer.quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 18:35 schreef DJ11 het volgende:
Tom Robinson - Atmospherics: Listen To The Radio
Ik was niet van plan om specifiek op de radio-toer te gaanquote:Op zaterdag 12 augustus 2023 18:41 schreef Fogel het volgende:
Gaan we op de radiotoer?
Rammstein, radio
Buggles, video killed the radio star
Queen, radio gaga
Sinatra, radio years (of was dat alleen een album?)
Niet perse verzoekjes, maar gewoon een een paar radios die in me op kwamen
Ja, ik had een andere remix uitgezocht en bedacht toen dat deze er wel lekker bij past. Die andere komt dus zoquote:
Wees welkomquote:Op zaterdag 12 augustus 2023 18:52 schreef Rafeiro het volgende:
Ingetuned, maar op bed, accu is helemaal leeg.
Dus nu is het veilig voor Rammstein?quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 18:52 schreef livelink het volgende:
Ik raad even niet mee, want ik ga nu dan eten.
Ik zal eens kijken of ik nog een Rammstein-track heb...quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 18:54 schreef Fogel het volgende:
[..]
Dus nu is het veilig voor Rammstein?
Klinkt ook lekker ditquote:Op zaterdag 12 augustus 2023 19:04 schreef DJ11 het volgende:
Ging ik eens een avondje geen Pet Shop Boys draaien, komen ze voorbij als remixers van....Rammstein - Mein Teil (PSB You Are What You Eat edit)
Immerquote:Op zaterdag 12 augustus 2023 19:11 schreef DJ11 het volgende:
Ben je in de stemming voor een Suus-nummer, @:Fogel ?
Dan komt er zo eentje aan. Een wat minder bekende, een samenwerking met een welbekend Noors duoquote:
Heb ik zover ik me kan herinneren nog niet eerder gehoord. Klinkt lekkerquote:Op zaterdag 12 augustus 2023 19:15 schreef DJ11 het volgende:
Röyksopp feat. Susanne Sundfør - Save Me
Staat op het album The Inevitable End van Röyksopp (wat gelukkig niet the end bleek te zijn)quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 19:16 schreef Fogel het volgende:
[..]
Heb ik zover ik me kan herinneren nog niet eerder gehoord. Klinkt lekker
Welkom terugquote:
Is Maneskin ook Italiaans?quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 19:21 schreef livelink het volgende:
Dat klopte dus. Bij de buren is er een feestje met een Italiaans thema zo te horen. Ik heb Ti Sento en Maneskin al voorbij horen komen (van wat ik herkende).
Ja, hun naam is Deens, maar ze zijn Italiaans. Ze hebben nota bene het Songfestival voor Italië gewonnenquote:
Ik volg geen ESF. Dus dan is dat een goed excuus.quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 19:23 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ja, hun naam is Deens, maar ze zijn Italiaans. Ze hebben nota bene het Songfestival voor Italië gewonnen
Dit vind ik zo'n goed nummer. Een collega van me vroeger had eens een bandje voor me gemaakt met muziek waar hij graag naar luisterde. Ik vond het allemaal niks en toen kwam deze ineens voorbij. Ik was direct verkocht.quote:
White Tiger is wel een heel fijn nummer. Dit heeft tot nog toe nog niet dezelfde vibe.quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 19:27 schreef DJ11 het volgende:
Het is alweer 8 jaar geleden dat Izzy Bizu doorbrak met haar single "White Tiger". Nu heeft ze weer een nieuwe single en die is best oké.Izzy Bizu - Flower Power
Er zitten stukjes in die me ergens anders aan doen denken. Dat nummer komt hierna.
Dat kende ik niet, maar ik hoorde het ook niet. Was wel een energiek nummer.quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 19:29 schreef DJ11 het volgende:
Ik moest onmiddellijk denken aan...Junior Senior - Move Your Feet
Wie is Dimitri van Parijs? Zou ik die moeten kennen?quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 19:36 schreef DJ11 het volgende:
Jamiroquai - Cosmic Girl (Dimitri From Paris remix radio edit)
Een producer/remixer die vaak remixes maakt met prominente string-partijen. Vaak nogal dicht bij het origineel, maar wel net een beetje lekkerder. Hij heeft veel leuke dingen gedaan, o.a. ook voor Sister Sledgequote:Op zaterdag 12 augustus 2023 19:37 schreef Melting het volgende:
[..]
Wie is Dimitri van Parijs? Zou ik die moeten kennen?
Dit nummer ken ik niet van ze.quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 19:41 schreef DJ11 het volgende:
Een niet-single (die dat wél had moeten zijn) van hun debuutalbum Up:Right Said Fred - Swan
Je was te snel. Ik had hem net geraden, maar ben niet zo snel.quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 19:41 schreef DJ11 het volgende:
Een niet-single (die dat wél had moeten zijn) van hun debuutalbum Up:Right Said Fred - Swan
Vooruit, ik ken de 0 punten toch toequote:Op zaterdag 12 augustus 2023 19:42 schreef livelink het volgende:
[..]
Je was te snel. Ik had hem net geraden, maar ben niet zo snel.
quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 19:43 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Vooruit, ik ken de 0 punten toch toeEn deze tellen straks bij Melting ook nog steeds mee.
Ben benieuwd of de rest je nog inhaald.quote:
Zal moeilijk worden; ze is in bloedvormquote:Op zaterdag 12 augustus 2023 19:48 schreef Melting het volgende:
[..]
Ben benieuwd of de rest je nog inhaald.
quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 19:49 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Zal moeilijk worden; ze is in bloedvorm
Is dit ook niet nog door iemand anders uitgebracht?quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 19:50 schreef DJ11 het volgende:
En zo zijn we weer in de 70s beland![]()
John Paul Young - Love Is In The Air
Zou best kunnen.quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 19:51 schreef Melting het volgende:
[..]
Is dit ook niet nog door iemand anders uitgebracht?![]()
Meen me dat te herinneren.
Ik had eigenlijk Non-Stop Dance willen draaien, maar die draai ik gewoon te vaakquote:Op zaterdag 12 augustus 2023 19:54 schreef Melting het volgende:
Dit is wel een fijn nummer. [ afbeelding ]
En wie is die Pearly Spencer?quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 20:01 schreef DJ11 het volgende:
Ik heb Marc Almond deze week vrijaf gegeven. Dus we zullen het moeten doen met het origineelDavid McWilliams - The Days Of Pearly Spencer
Geen ideequote:Op zaterdag 12 augustus 2023 20:02 schreef Melting het volgende:
[..]
En wie is die Pearly Spencer?
Verre familie van Diana?
Ik vroeg me dat ook af (niet of het familie is van Diana).quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 20:02 schreef Melting het volgende:
[..]
En wie is die Pearly Spencer?
Verre familie van Diana?
Ik vind Corona niet lekker.quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 20:03 schreef DJ11 het volgende:
Nice Device - Cool Corona (radio edit)
Ik vind Corona nog steeds niet cool hoor.quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 20:03 schreef DJ11 het volgende:
Nice Device - Cool Corona (radio edit)
quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 20:13 schreef DJ11 het volgende:
[..]
En als je ze doodknuppelt, wordt het geweld
Of heeft iemand hem inmiddels doodgeknuppeld?quote:
Zeker. Die is momenteel druk aan het toeren. Hij is ook in Nederland geweest (nota bene met Trevor Horn in het voorprogramma), maar dat was tijdens North Sea Jazz en ik had niet zoveel zin om een duur kaartje voor dat hele festival te kopen. Was het een standalone concert geweest, was ik zeker gegaan.quote:
livelink.. zo'n praat ben ik van jou niet gewend.quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 20:14 schreef livelink het volgende:
[..]
Of heeft iemand hem inmiddels doodgeknuppeld?
Greenpeace en/of Seabert hebben em gered.quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 20:14 schreef livelink het volgende:
[..]
Of heeft iemand hem inmiddels doodgeknuppeld?
Daar heb je het al..... meteen geweld!quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 20:15 schreef DJ11 het volgende:
Cassius - The Sound Of Violence (Narcotic Thrust edit)
Dan vrees ik dat hij nog actief is..quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 20:15 schreef Fogel het volgende:
[..]
Greenpeace en/of Seabert hebben em gered.
Ook aan die computerstemmen?quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 20:18 schreef DJ11 het volgende:
Ernstig verslaafd aan dit liedjeSHOUSE feat. House Gospel Choir - Your Love
Heb je er zo'n hekel aan?quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 20:17 schreef livelink het volgende:
[..]
Dan vrees ik dat hij nog actief is..
Bij R Kelly en het nummer "I believe I can fly" dacht ik altijd "ja, probeer dan eens, vanaf een heel hoog gebouw. Maar da's niet netjes...quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 20:17 schreef livelink het volgende:
[..]
Dan vrees ik dat hij nog actief is..
Zijn stem vind ik om een of andere reden heel naar.quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 20:18 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Heb je er zo'n hekel aan?Wist ik niet
Ja, dat is mede wat ik er gaaf aan vind. Dat koor en ook die mooie akkoordenprogressie (die opmaat naar het refrein).quote:
Ik vind het wel pakkend, maar er is zo'n middenstukje waar die stemmen heel overheersend zijn.quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 20:19 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ja, dat is mede wat ik er gaaf aan vind. Dat koor en ook die mooie akkoordenprogressie (die opmaat naar het refrein).
Tja, maar die is gelukkig op een andere manier gestraft.quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 20:19 schreef Fogel het volgende:
[..]
Bij R Kelly en het nummer "I believe I can fly" dacht ik altijd "ja, probeer dan eens, vanaf een heel hoog gebouw. Maar da's niet netjes...
quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 20:19 schreef Fogel het volgende:
[..]
Bij R Kelly en het nummer "I believe I can fly" dacht ik altijd "ja, probeer dan eens, vanaf een heel hoog gebouw. Maar da's niet netjes...
De muziek is lekker genoeg zonder verzoekjes ook.quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 20:22 schreef DJ11 het volgende:
De lijnen voor nieuwe verzoekjes zijn gesloten, sorry(Het was helaas geen ideale dag ervoor vandaag)
quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 20:25 schreef DJ11 het volgende:
Kennen jullie trouwens het programma Bla Bla Bla met Schaap?
Met Elise Schaap, toch?quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 20:25 schreef DJ11 het volgende:
quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 20:25 schreef DJ11 het volgende:
Is wel leuk hoorquote:
Dialecten zijn onhandig.quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 20:26 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Is wel leuk hoorMet Elise Schaap, die allerlei delen van het land bezoekt om het dialect van die regio te leren.
Dat kan ze wel, denk ik.quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 20:26 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Is wel leuk hoorMet Elise Schaap, die allerlei delen van het land bezoekt om het dialect van die regio te leren.
Mee eens.quote:
Er zijn twee officiele Noorse talen (eigenlijk 3 als je ook Samisch wil tellen, en daar zijn ook varianten van) en VEEL dialecten.quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 20:28 schreef Melting het volgende:
[..]
Mee eens.
Ik vind vooral het Noorse dialect erg lastig.
Ik was gisteren onder de indruk van haar Vlaams. Ze ging als Mega Mindy in een pretpark de bezoekers vermaken.quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 20:27 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat kan ze wel, denk ik.
Ze kan allerlei typetjes spelen in ieder geval.
Dat wist ik niet. En verschillen die 3 talen ook erg van elkaar?quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 20:29 schreef Fogel het volgende:
[..]
Er zijn twee officiele Noorse talen (eigenlijk 3 als je ook Samisch wil tellen, en daar zijn ook varianten van) en VEEL dialecten.
Heel de wereld zou eigenlijk gewoon een standaard taal moeten spreken.
Jawel, in het Nederlands: Liefde inde nachtquote:Op zaterdag 12 augustus 2023 19:51 schreef Melting het volgende:
[..]
Is dit ook niet nog door iemand anders uitgebracht?![]()
Meen me dat te herinneren.
Wat zijn gouden boekjes?quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 20:32 schreef Doedezemaar het volgende:
Net mijn verzameling Gouden Boekjes gecatalogiseerd. Ik had eerder ook een afvinklijst, maar die is ooit nat geworden in een mijn tas, dus ik kon opnieuw beginnen
Bokmål is een geformaliseerde variant van Deens eigenlijk. Nynorsk is door een taalwetenschapper verzonnen, en is een soort van gemiddelde van alle Noorse dialecten, en heeft een heel andere schriftspraak dan Bokmål. Beide talen stammen grof gezien van Germaans, net als Nederlands en Duits.quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 20:30 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat wist ik niet. En verschillen die 3 talen ook erg van elkaar?
Ah.... kinderboekjes dus.quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 20:34 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
https://nl.wikipedia.org/wiki/Gouden_Boekjes
Heb je als kind vast wel gehad/gelezen
Ik vond het leuk, ondanks de titel.quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 20:28 schreef DJ11 het volgende:
Een Amerikaans-Frans echtpaar dat fijne synth/indiepop-muziek maakt: Freedom Fry. Een tijdje geleden draaide ik al het Franstalige La Soiree. Hun nieuwe single heet....Freedom Fry - YOLO
Nee joh, er zijn er zo’n 150, ik heb er ruim 70. En dan zijn er daarnaast ook nog de moderne van Disney en van de sprookjes van de Eftelingquote:Op zaterdag 12 augustus 2023 20:35 schreef Melting het volgende:
[..]
Ah.... kinderboekjes dus.
Heb je de collectie compleet?
quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 20:37 schreef Doedezemaar het volgende:
Sommige nummers was ik liever compleet vergeten
En kom je de boekjes nog ooit in de kringloop tegen?quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 20:38 schreef Doedezemaar het volgende:
Gisteren de boekjes van Dick Bruna ook netjes op een lijstje afgevinkt, daar heb ik iets meer dan de helft van, denk ik, ik zou moeten gaan tellen.
Kan veel vouter.quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 20:39 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Dit is goed Vout
Als in: het kan eigenlijk niet, maar het is heel knap in elkaar gezet.
Dit was de favoriet van mijn zoon. Eindeloos voorgelezen.quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 20:34 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
https://nl.wikipedia.org/wiki/Gouden_Boekjes
Heb je als kind vast wel gehad/gelezen
Ja, heel regelmatig. Ik heb er ooit maar 1 van Nijntje nieuw gekocht, de rest komt van de kringloop en rommelmarkten.quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 20:39 schreef Melting het volgende:
[..]
En kom je de boekjes nog ooit in de kringloop tegen?
Sorry (in de war)quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 20:38 schreef Doedezemaar het volgende:
Gisteren de boekjes van Dick Bruna ook netjes op een lijstje afgevinkt, daar heb ik iets meer dan de helft van, denk ik, ik zou moeten gaan tellen.
Erg toevallig danquote:Op zaterdag 12 augustus 2023 20:40 schreef Fogel het volgende:
Jaaaaa, deze wilde ik vorige keer aanvragen maar kon niet op de naam komen
Ik kon het niet vinden omdat ik op kodo zocht...quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 20:42 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Erg toevallig danIk las dat het precies 40 jaar geleden de #1-positie in Duitsland bereikte.
Overigens staat DÖF voor Deutsch-Österreichisches Feingefühl
Codo... Mondstuk bij de suizende stapquote:
Nee, de doos is sausschrift.quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 20:43 schreef Melting het volgende:
[..]
Codo... Mondstuk bij de suizende stap
Ik krijg bij een andere vertaler dit:quote:
Die heb ik niet, maar ze zijn echt zo fijn om voor te lezen, zo heb ik op 1 werklocatie Het Walvisje eindeloos voorgelezenquote:Op zaterdag 12 augustus 2023 20:41 schreef livelink het volgende:
[..]
Dit was de favoriet van mijn zoon. Eindeloos voorgelezen.
https://www.bol.com/nl/nl(...)al/1001004004702682/
Ik heb geen idee.quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 20:46 schreef DJ11 het volgende:
Ik was er gisteren nog. Ik heb we vooral weer verbaasd over al die rare huizen die er staan.Het Goede Doel - België (Is Er Leven Op Pluto...)
(Ik doel voor de goede orde niet op Pluto)
Op Pluto staan ook vast rare huizen.quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 20:46 schreef DJ11 het volgende:
Ik was er gisteren nog. Ik heb we vooral weer verbaasd over al die rare huizen die er staan.Het Goede Doel - België (Is Er Leven Op Pluto...)
(Ik doel voor de goede orde niet op Pluto)
Ik heb er maar een paar. Deze en de 5 brandweermannetjes natuurlijk en dan nog iets over de post (De Zeven postbodes)quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 20:47 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Die heb ik niet, maar ze zijn echt zo fijn om voor te lezen, zo heb ik op 1 werklocatie Het Walvisje eindeloos voorgelezen
Piepkleine huisjes waarschijnlijk. Het is een dwergplaneet.quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 20:48 schreef livelink het volgende:
[..]
Op Pluto staan ook vast rare huizen.
quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 20:49 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Piepkleine huisjes waarschijnlijk. Het is een dwergplaneet.
De 5 brandweermannetjes heb ik ookquote:Op zaterdag 12 augustus 2023 20:49 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik heb er maar een paar. Deze en de 5 brandweermannetjes natuurlijk en dan nog iets over de post (De Zeven postbodes)
Beterschap dan zorro.quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 20:51 schreef zorro28 het volgende:
Kom vandaag niet meeluisteren, heb hoofdpijn, maar wilde toch even hier geweest zijn
Doe rustig aan, beterschap.quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 20:51 schreef zorro28 het volgende:
Kom vandaag niet meeluisteren, heb hoofdpijn, maar wilde toch even hier geweest zijn
Hoe heet de versie van Paul?quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 20:55 schreef DJ11 het volgende:
De slot. Voor wie het niet verstaat: er is ook een Nederlandstalige cover door Paul de Leeuw, maar dit is het Drentse origineel:Daniël Lohues - As De Liefde Mar Blef Winnen
Als De Liefde Maar Blijft Winnenquote:Op zaterdag 12 augustus 2023 20:57 schreef Melting het volgende:
[..]
Hoe heet de versie van Paul?
Want dit zegt me even niets.
Sterkte zorro28. Hoop dat de pijn snel wegtrekt en tot de volgende keerquote:Op zaterdag 12 augustus 2023 20:51 schreef zorro28 het volgende:
Oh, ik hou het hier even in de gaten dan.quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 20:57 schreef Doedezemaar het volgende:
Symph gaat naar z’n optreden volgend jaar
16 mei in Tivoliquote:Op zaterdag 12 augustus 2023 20:58 schreef livelink het volgende:
[..]
Oh, ik hou het hier even in de gaten dan.
Ja, ik zag het. Even mijn man porren.quote:
Doe je goed.quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 21:01 schreef livelink het volgende:
Even voor de stats: ik heb al 0 punten!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |