SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
Ja ben echt wel blij met de Conference Liek, het heeft de andere twee competities er boven internationaal wel een boost gegeven, met name de Europa Leaguequote:
quote:Op donderdag 10 augustus 2023 17:38 schreef Erasmus het volgende:
Dat gezegd hebbende zie ik een jaartje huur+optie tot koop voor Gnoto wel zitten
Typisch voetballerij.quote:
Dat we een enorm kutseizoen gaan draaien.quote:Op donderdag 10 augustus 2023 18:07 schreef Evangelion het volgende:
Feyenoord twitter post opvallend vaak over memories. Wat betekent dit?
Een dom hypewoordquote:Op donderdag 10 augustus 2023 18:07 schreef Evangelion het volgende:
Je telt vandaag de dag niet meer mee als je als sportploeg geen kekke social-media hypeslogan hebt.quote:Op donderdag 10 augustus 2023 18:07 schreef Evangelion het volgende:
Je vergeet af en toe dat Arnesen nog een hele lading rotzooi naar ons heeft gebracht toen de scouting nog niet op orde wasquote:Op donderdag 10 augustus 2023 18:11 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[ twitter ]
Ik dacht dus dat die gozer allang weg was.
Zerrouki de nieuwe Haps.quote:Op donderdag 10 augustus 2023 18:12 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Dit doet mij toch een beetje denken aan het vorige kampioensjaar toen we Boëtius terughaalden.
#makingmemoriesquote:Op donderdag 10 augustus 2023 18:15 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Zerrouki de nieuwe Haps.
Stengs de nieuwe Larsson.
Ik zie plots veel gelijkenissen. We zijn gedoemd.
quote:Op donderdag 10 augustus 2023 18:14 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Je vergeet af en toe dat Arnesen nog een hele lading rotzooi naar ons heeft gebracht toen de scouting nog niet op orde was
ik had een jaar lang gratis espn compleet....dat hadden ze volgens mij gedaan omdat de F! niet meer te zien wasquote:Op donderdag 10 augustus 2023 17:56 schreef bbuddybb het volgende:
Ik kijk uit naar zondag, jongons.
Heb alweer ESPN genomen. 6 maanden lang 50% korting. Ik ben tevreden met Ziggo.
Dat moet je even aan je begeleider vragen, doorgaans houden ze de bonnetjes bij van jullie aankopen.quote:Op donderdag 10 augustus 2023 18:16 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
ik had een jaar lang gratis espn compleet....dat hadden ze volgens mij gedaan omdat de F! niet meer te zien was
die zenders doen het allemaal nog bij mij maar binnenkort niet meer denk ik
ik kan nergens die aanbieding van 5o procent vinden....waar dan
misschien heb jij straks een bonnetje nodig ..........waar die voor is hou ik nog even geheimquote:Op donderdag 10 augustus 2023 18:18 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dat moet je even aan je begeleider vragen, doorgaans houden ze de bonnetjes bij van jullie aankopen.
inderdaad vreemd dat ze een foto van feyenoord plaatsenquote:Op donderdag 10 augustus 2023 18:23 schreef onlogisch het volgende:
En met Feyenoorders op de voorgrond. Wat een stigma weer
https://www.ad.nl/nederla(...)ote-gedrag~a10032cd/
[ afbeelding ]
We zijn een Nederlandse club dus we twitteren gewoon in het Nederlands.quote:Op donderdag 10 augustus 2023 18:10 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Je telt vandaag de dag niet meer mee als je als sportploeg geen kekke social-media hypeslogan hebt.
Bij Feyenoord is dat nu blijkbaar #makingmemories.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |