Heb je zulke lichte tomaten of pluk je ze onrijp? En waarom dan?quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 13:43 schreef Lucky_Strike het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb toch dit seizoen een keer de courgettes te groot laten worden.
NIET OPWARMEN!!!!quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 14:55 schreef Kaatje1 het volgende:
Met hindernissen (steeds weer gaan zitten) weer een voorraad pesto gemaakt. Binnenkort pasta maken en dan pastapesto
hahahaquote:
Allebei. De gele zijn echt geel. Er kwamen er ook een aantal bijna rijpe los tijdens het plukken dus die moeten nog op kleur komen.quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 14:53 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Heb je zulke lichte tomaten of pluk je ze onrijp? En waarom dan?
Mijn vleestomaten worden door de slakken opgegeten
Sorry maarquote:Op zaterdag 12 augustus 2023 15:12 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
hahaha
Had laatst verse pasta gemaakt, maar teveel. Dus (ongekookte) pasta ingevroren en een week later ontdooit en door de pastasaus gedaan. Was dus wel vergeten dat het niet gekookt was. Het was heel heel goor.
Volgende keer schrijf ik ook heel groot "ongekookt" op het doosje. Gaat me niet weer gebeuren.quote:
Hier sluit ik me bij aanquote:Op zaterdag 12 augustus 2023 13:48 schreef AnneX het volgende:
[..]
Luidklagend geluk gewenst in alle voorzichtigheid.
Ben je nu al begonnen?quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 13:53 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik was vanmorgen in mijn regenjack de hamburgers voor de CUL BBQ op gaan halen en dat was niet te doen. Veel te warm, ondanks de plensbuien…
Omg jouw lunchquote:Op zaterdag 12 augustus 2023 15:21 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Allebei. De gele zijn echt geel. Er kwamen er ook een aantal bijna rijpe los tijdens het plukken dus die moeten nog op kleur komen.
Het is trouwens de focaccia gewordenMet gorgonzola, mozzarella, gemarineerde artisjokken, rucola en halfgedroogde pestotomaatjes. Gevulde peppadew en manchego-olijven on the side.
Ik was ook van plan om as vrijdag het brood te gaan bakken. Maar dan is het een week later een stuk minder lekker. Programma maar even aanpastquote:Op zaterdag 12 augustus 2023 15:32 schreef AnneX het volgende:
[..]
Ben je nu al begonnen?
Donderdag as. heb ik gepland.
N.B. ook al weer de goede werken opstarten, want laatste week vakantie inregio midden.
Mensen, we hebben de meet pas op de 26e he? Toch?quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 15:32 schreef AnneX het volgende:
[..]
Ben je nu al begonnen?
N.B. ook al weer de goede werken opstarten, want laatste week vakantie inregio midden.
Het was echt geweldig. Ik heb gisteren bij de Jumbo Foodmarket de saladebar geplunderd.quote:
Ooit in het Westland als 14-jarige of zo vroeg de kassen in en groene tomaten plukken. De handen wassen in de sloot. Viès dat de handen ervan werden.quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 15:21 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Allebei. De gele zijn echt geel. Er kwamen er ook een aantal bijna rijpe los tijdens het plukken dus die moeten nog op kleur komen.
Het is trouwens de focaccia gewordenMet gorgonzola, mozzarella, gemarineerde artisjokken, rucola en halfgedroogde pestotomaatjes. Gevulde peppadew en manchego-olijven on the side.
Ja, ik bedoelde donderdag de 24e.quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 15:35 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Mensen, we hebben de meet pas op de 26e he? Toch?
Ok, dan is het goed. Ik kan niet 40 mensen in een weekend handelenquote:Op zaterdag 12 augustus 2023 15:42 schreef AnneX het volgende:
[..]
Ja, ik bedoelde donderdag de 24e.
Mijn vermoeden is dat MM de hamburgers in de vriezer legt. Of gaat voorproeven.
“Binnen is binnen”.
Gewoon. Lonaa om hulp vragen!?quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 15:45 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ok, dan is het goed. Ik kan niet 40 mensen in een weekend handelen
Ja, want vanaf volgende week is de slager op vakantie.quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 15:32 schreef AnneX het volgende:
[..]
Ben je nu al begonnen?
Dat zal, maar waarom zo verhuld verpakt onder een nietszeggende tekst?quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 16:57 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Gewoon een artikel van Nieuwspaal
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |