Dan heel heel voorzichtig gefeliciteerd! Wat geweldig, zo blij voor jullie.quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 13:19 schreef Myraela het volgende:
[..]
Zeker. Maar wel nog erg pril, dus we zijn voorzichtig blij. Weliswaar luidklagend blij, maar toch, blij.
Een bosvruchtenslof van de Jumbo. Met heel veel roze room en macarons. Plus enkele excuusbessen.quote:
Het is maar waar je je actief op wil laten voorstaan hè?quote:
weet je dat als je een l (kleine letter L) achter de fotonaam zet (dus net voor de punt), het ding geheel automatisch een stuk behapbaarder wordt voor de meeste browsers?quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 13:43 schreef Lucky_Strike het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb toch dit seizoen een keer de courgettes te groot laten worden.
Luidklagend geluk gewenst in alle voorzichtigheid.quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 13:19 schreef Myraela het volgende:
[..]
Zeker. Maar wel nog erg pril, dus we zijn voorzichtig blij. Weliswaar luidklagend blij, maar toch, blij.
Dat wist ik niet. Dank jequote:Op zaterdag 12 augustus 2023 13:47 schreef sigme het volgende:
[..]
weet je dat als je een l (kleine letter L) achter de fotonaam zet (dus net voor de punt), het ding geheel automatisch een stuk behapbaarder wordt voor de meeste browsers?
https://i.imgur.com/WgBVTyD.jpeg
https://i.imgur.com/WgBVTyDl.jpeg
Nee, dat was me niet bekend.quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 13:47 schreef sigme het volgende:
[..]
weet je dat als je een l (kleine letter L) achter de fotonaam zet (dus net voor de punt), het ding geheel automatisch een stuk behapbaarder wordt voor de meeste browsers?
https://i.imgur.com/WgBVTyD.jpeg
https://i.imgur.com/WgBVTyDl.jpeg
Ik was vanmorgen in mijn regenjack de hamburgers voor de CUL BBQ op gaan halen en dat was niet te doen. Veel te warm, ondanks de plensbuien…quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 13:51 schreef AnneX het volgende:
Was het bij jullie vannacht ook een nare klamme nacht?
Zelfs nu nog overdag.terwijl de zon steeds krachtiger schijnt.
ja en nu nog. Het is zo vochtig en ik kan er erg slecht tegen.quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 13:51 schreef AnneX het volgende:
Was het bij jullie vannacht ook een nare klamme nacht?
Zelfs nu nog overdag.terwijl de zon steeds krachtiger schijnt.
De originele foto is (in pixels) voor de meeste monitoren te groot om getoond te worden, maar wordt natuurlijk wel in het complete formaat geladen. Daarna moet de browser 'm terugschalen naar de hoeveelheid pixels die binnen de paginabreedte past. Dus vaak zie je dan eerst maar een klein deel van de foto, want in origineel formaat en dus te groot om op je beeldscherm te passen, en dan -bij veel browsers pas als je er even overheen glijdt met de muisaanwijzer- verkleint de afbeelding zodat je de hele afbeelding te zien krijgt.quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 13:51 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, dat was me niet bekend.
Maar ik zie in Chrome ook geen verschil. In beide gevallen zie ik de foto, identiek aan elkaar, in de Imgur omgeving als ik op de links klik…
Ik vind dit echt enorm goede info.quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 14:11 schreef sigme het volgende:
[..]
De originele foto is (in pixels) voor de meeste monitoren te groot om getoond te worden, maar wordt natuurlijk wel in het complete formaat geladen. Daarna moet de browser 'm terugschalen naar de hoeveelheid pixels die binnen de paginabreedte past. Dus vaak zie je dan eerst maar een klein deel van de foto, want in origineel formaat en dus te groot om op je beeldscherm te passen, en dan -bij veel browsers pas als je er even overheen glijdt met de muisaanwijzer- verkleint de afbeelding zodat je de hele afbeelding te zien krijgt.
De 'l' achter de bestandsnaam geeft imgur aan dat er in pixels een kleinere versie getoond moet worden (de versie die je ook van imgur krijgt als je kiest voor de url van Large Thumbnail).
Duidelijk.quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 14:11 schreef sigme het volgende:
[..]
De originele foto is (in pixels) voor de meeste monitoren te groot om getoond te worden, maar wordt natuurlijk wel in het complete formaat geladen. Daarna moet de browser 'm terugschalen naar de hoeveelheid pixels die binnen de paginabreedte past. Dus vaak zie je dan eerst maar een klein deel van de foto, want in origineel formaat en dus te groot om op je beeldscherm te passen, en dan -bij veel browsers pas als je er even overheen glijdt met de muisaanwijzer- verkleint de afbeelding zodat je de hele afbeelding te zien krijgt.
De 'l' achter de bestandsnaam geeft imgur aan dat er in pixels een kleinere versie getoond moet worden (de versie die je ook van imgur krijgt als je kiest voor de url van Large Thumbnail).
Te kleine kans dusquote:Op zaterdag 12 augustus 2023 13:25 schreef sigme het volgende:
[..]
Niet per se niet, maar niet erg vaak.
Hoop het zo voor jequote:Op zaterdag 12 augustus 2023 13:19 schreef Myraela het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |