Dat was wintersport in de zomer toch?quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 11:30 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Dat heb ik vaker bij de speld en bij nieuwspaal
Zo zag ik een tijdje terug een stukje over Vegan Cruises, vanuit hamburg, interview met de passagiers, ja vegan zijn, goed voor het milieu bla bla, dit is de 10e keer dat we dit doen. Waren amerikanen die uit de States waren komen vliegen...
En dat was geen parodie.
Of de Klimaatklevers, die niet voor de rechtbank verschenen omdat ze op vakantie waren. Op Bali.....
Ik zal jouw modelscheepje eens kapot maken jonguh!quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 11:39 schreef DancingPhoebe het volgende:
Het houdt niet op, niet vanzelf
De bovenkant van de tube was inderdaad geel.quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 09:44 schreef Kaatje1 het volgende:
Wanneer je op pinterest oude reclame zoekt krijg je dit. Nostalgie ten top https://nl.pinterest.com/pin/432204895463846024/
@:MadMaster in mijn herinnering zat kindertandpasta in een gelige tube
jaaaaa, dat is 'm. Dat smaakte naar een soort kauwgom als ik het me goed herinner.quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 12:09 schreef MadMaster het volgende:
[..]
De bovenkant van de tube was inderdaad geel.
[ afbeelding ]
Chemisch zoet…quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 12:14 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
jaaaaa, dat is 'm. Dat smaakte naar een soort kauwgom als ik het me goed herinner.
Wat een geheugenquote:Op zaterdag 12 augustus 2023 10:25 schreef Anthraxx het volgende:
Ik herinner mij nog lang geleden dat het bij een steakhouse was in Utrecht. Dat je Bouillabaisse hebt gehad als voorgerecht en dat we je in de avond naar huis hebben gebracht. Dat zal ergens rond 2008 geweest moeten zijn.
Voor de grap eens Cafeine lezen of luisteren. Dat motiveerde mij wel om te minderen.quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 09:39 schreef Tele6 het volgende:
Goedemorgen
Beroerd geslapen. Mijn serie doorbroken van erg goed slapen sinds ik als experiment geen koffie meer drink. Waardeloosnou weet ik niet meer of het helpt om cafeďne te vermijden.
Dus we gaan ook niet dood van knoflookolie?quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 09:42 schreef sigme het volgende:
De variant die botulisme-gif maakt laat ik buiten beschouwing, die heb ik al bekeken, komt zo zelden voor dat de kans op staatsloterij winnen zoveel groter is dat ik wacht tot ik miljonair ben.
Geweldig juist. Net als met een kater ook gewoon de halve dag weg slapen.quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 12:46 schreef DancingPhoebe het volgende:
Wow Myra, dat je kunt slapen als je zo misselijk bent!
Jawel, na het eten van knoflookolie ga je sowieso dood. Helaasquote:Op zaterdag 12 augustus 2023 12:57 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Dus we gaan ook niet dood van knoflookolie?
Gefeliciteerd jonguh!!!quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 12:58 schreef Myraela het volgende:
[..]
Geweldig juist. Net als met een kater ook gewoon de halve dag weg slapen.
Is het een fijne misselijkheids reden?quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 12:58 schreef Myraela het volgende:
[..]
Geweldig juist. Net als met een kater ook gewoon de halve dag weg slapen.
Zeker. Maar wel nog erg pril, dus we zijn voorzichtig blij. Weliswaar luidklagend blij, maar toch, blij.quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 13:12 schreef Kaatje1 het volgende:
Is het een fijne misselijkheids reden?
Fijn nieuws. Ik hoop voor jullie dat het zo blijft. Voorzichtige felicitatie dus.quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 13:19 schreef Myraela het volgende:
[..]
Zeker. Maar wel nog erg pril, dus we zijn voorzichtig blij. Weliswaar luidklagend blij, maar toch, blij.
Niet per se niet, maar niet erg vaak.quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 12:57 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Dus we gaan ook niet dood van knoflookolie?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |