Dan was je de enige?quote:Op woensdag 9 augustus 2023 21:28 schreef H.Vviv het volgende:
Prachtige sprint en je had kunnen uittekenen dat Lavreysen zou vroeg zou aangaan.
Toontje Aerts is met hetzelfde middel al eventjes bezig om dat te bewijzenquote:Op woensdag 9 augustus 2023 21:36 schreef franklop het volgende:
[..]
Maar Belgen gebruiken toch niks?
Dan hoop ik toch wel dat ie die fiets midden in de jurybox heeft gesmeten.quote:Op woensdag 9 augustus 2023 21:37 schreef heywoodu het volgende:
Hoogland smijt met zijn fiets. Het vermoeden bestaat dat zijn protest niet is gehonoreerd.
Zo even zoeken wat mijn reactie was, volgens mij vond ik het hilarischquote:Op woensdag 9 augustus 2023 21:37 schreef Aguero het volgende:
[..]
Poeh, ik was echt viesmad toen. Net als de rest van het topic destijds.
Ohjaquote:Op woensdag 9 augustus 2023 21:37 schreef Aguero het volgende:
[..]
Poeh, ik was echt viesmad toen. Net als de rest van het topic destijds.
Yes, was toen in Londen.quote:Op woensdag 9 augustus 2023 21:39 schreef Zorro het volgende:
Nog een Brits hoogtepunt: Cavendish die op de OS (?) op de baan iemand keihard afsnijdt en laat vallen en het slachtoffer krijgt de straf
quote:Op woensdag 9 augustus 2023 21:39 schreef Zorro het volgende:
Nog een Brits hoogtepunt: Cavendish die op de OS (?) op de baan iemand keihard afsnijdt en laat vallen en het slachtoffer krijgt de straf
De altijd psychopatische klootzak M Cavendish. Erg mooi dat ie geen Tourrit heeft gepakt dit jaar.quote:
Volgens mij vond @heywoodu dit ook normaal.quote:
OS / [Baanwielrennen] #27quote:Op woensdag 9 augustus 2023 21:38 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Zo even zoeken wat mijn reactie was, volgens mij vond ik het hilarisch
Netflixdocu al gezien? Erg veel Armstrong-clipjes ook omdat ze nog een lul nodig hadden.quote:Op woensdag 9 augustus 2023 21:43 schreef Szura het volgende:
[..]
De altijd psychopatische klootzak M Cavendish. Erg mooi dat ie geen Tourrit heeft gepakt dit jaar.
Wellicht zelfs hilarischquote:Op woensdag 9 augustus 2023 21:45 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Volgens mij vond @:heywoodu dit ook normaal.
Degene achter hem had genoeg tijd en ruimte om uit te wijken. Terechte straf voor hem lijkt mijquote:Op woensdag 9 augustus 2023 21:45 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Snap nog steeds niet dat ie hier mee weg kwam.
Toen FOK nog niet op dat soort momenten vastliepquote:Op woensdag 9 augustus 2023 21:45 schreef Pino112 het volgende:
[..]
OS / [Baanwielrennen] #27
En de volgende vijf topics, ging hard toen.
Als ik ergens geen zin in heb is het een docu over Cavendishquote:Op woensdag 9 augustus 2023 21:45 schreef Aguero het volgende:
[..]
Netflixdocu al gezien? Erg veel Armstrong-clipjes ook omdat ze nog een lul nodig hadden.
Het is nog wel eens erger geweestquote:Op woensdag 9 augustus 2023 21:46 schreef franklop het volgende:
[..]
Toen FOK nog niet op dat soort momenten vastliep
Een race-incident. De een gaat naar boven, de ander naar beneden.quote:
Ik blijf maar met likes strooien op deze manierquote:Op woensdag 9 augustus 2023 21:47 schreef Szura het volgende:
[..]
Als ik ergens geen zin in heb is het een docu over Cavendish
Dat kan ik me vrij moeilijk voorstellen, ik gebruik het zelf ook al jaren als voorbeeld van Britse onzin. Maar als ik het destijds normaal noemde, mea culpa.quote:Op woensdag 9 augustus 2023 21:45 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Volgens mij vond @:heywoodu dit ook normaal.
Lollermovequote:Op woensdag 9 augustus 2023 21:49 schreef Faraday01 het volgende:
Raaijmakers, wegsturen in de laatste bocht voor de sprint terwijl je tweede ligt
Dat is topsport. Dat begrijpen wij gewone stervelingen niet.quote:Op woensdag 9 augustus 2023 21:49 schreef Faraday01 het volgende:
Raaijmakers, wegsturen in de laatste bocht voor de sprint terwijl je tweede ligt
Typisch Belgischquote:Op woensdag 9 augustus 2023 21:57 schreef Mani89 het volgende:
Verdoemme, en wat heeft die Poolse nu weer bereikt?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |