Hier ook, iedereen kijkt naar Lavreysen, Carlin en Richardson en dan pakt Quintero hemquote:Op woensdag 9 augustus 2023 21:29 schreef AgnesGru het volgende:
Ondertussen in de Belgische studio:
[ afbeelding ]
Mooi voor hem, maar de manier waarop deze finale is verlopen is belachelijkquote:Op woensdag 9 augustus 2023 21:30 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Hier ook, iedereen kijkt naar Lavreysen, Carlin en Richardson en dan pakt Quintero hem
Ja, die start was nogal dubieus. Maar nu opnieuw doen kan ook niet meer, wederom een rare beslissing van de jury.quote:Op woensdag 9 augustus 2023 21:31 schreef Szura het volgende:
[..]
Mooi voor hem, maar de manier waarop deze finale is verlopen is belachelijk
want?quote:Op woensdag 9 augustus 2023 21:31 schreef Szura het volgende:
[..]
Dubieus? Vrij duidelijk leek mij.quote:Op woensdag 9 augustus 2023 21:32 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ja, die start was nogal dubieus. Maar nu opnieuw doen kan ook niet meer, wederom een rare beslissing van de jury.
We zijn bij de Britten thuis. Het was een Brit die het deed. Wat denk je?quote:Op woensdag 9 augustus 2023 21:32 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Ze kunnen dit toch ook niet helemaal zo laten? Er is toch een duidelijke regel overtreden ?
Dat lag in ieder geval niet aan de winnaar.quote:Op woensdag 9 augustus 2023 21:31 schreef Szura het volgende:
[..]
Ik bedoelde het als understatement, sorryquote:Op woensdag 9 augustus 2023 21:33 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Dubieus? Vrij duidelijk leek mij.
Sinds Rio 2016 met Kenny is alles geoorloofdquote:Op woensdag 9 augustus 2023 21:32 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Ze kunnen dit toch ook niet helemaal zo laten? Er is toch een duidelijke regel overtreden ?
De jury is toch niet Brits ?quote:Op woensdag 9 augustus 2023 21:33 schreef Zorro het volgende:
[..]
We zijn bij de Britten thuis. Het was een Brit die het deed. Wat denk je?
Klopt.quote:Op woensdag 9 augustus 2023 21:34 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
De jury is toch niet Brits ?
Ze mogen in elk geval blij zijn dat er iemand won die zich wel aan de regels hield ...quote:Op woensdag 9 augustus 2023 21:34 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Dat lag in ieder geval niet aan de winnaar.
Nou goed, wellicht had ik alleen moeten zeggen dat het een Brit was.quote:Op woensdag 9 augustus 2023 21:34 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
De jury is toch niet Brits ?
Maar Belgen gebruiken toch niks?quote:Op woensdag 9 augustus 2023 21:35 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Grootste kans op olympisch goud is waarschijnlijk wel weg door een dopeur als teamgenoot!
Nog net niet, Renaat heeft zowaar gezegd dat nu goud lastig wordt.quote:
Poeh, ik was echt viesmad toen. Net als de rest van het topic destijds.quote:Op woensdag 9 augustus 2023 21:34 schreef Szura het volgende:
[..]
Sinds Rio 2016 met Kenny is alles geoorloofd
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |