Uh, ik zeg niet dat ze gefrustreerd is, de beeldvorming op het scherm en haar uitspraken doen lijken alsof ze gefrustreerd is. Haar knorrigheid naar de mannen bijv.quote:Op donderdag 10 augustus 2023 20:17 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Misschien vermoed en speculeer je teveel van wat je op televisie ziet en is het gewoon een prima mens dat haar vak goed verstaat. Wie zegt dat ze gefrustreerd is...? Docenten houden vaak al op jonge leeftijd op en was voor haar nog een mooie leeftijd om het roer totaal om te gooien.
Ze zei iets met de strekking "dan duurt het wat langer voor ik het uit heb."quote:Op donderdag 10 augustus 2023 20:19 schreef bloodymary1 het volgende:
Denk ook dat ze dat Franse boek best kan lezen en dat dat meer een soort grap/maniertje van haar was om zo te reageren. Ik zit zelf op Italiaanse les al een hele tijd, maar absoluut niet op een niveau om daar les in te geven, zelfs niet op het VMBO. Maar een boek lezen in het Italiaans lukt dan weer prima. En dat is een veel moeilijkere taal dan Frans.
Ja, ze heeft duidelijk geen hoge pet op van het mannelijk geslacht. Kan. Door vervelende ervaringen in het verleden. Maar het is gewoon niet handig om dan ieder exemplaar maar zo te benaderen.quote:Op donderdag 10 augustus 2023 20:20 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Uh, ik zeg niet dat ze gefrustreerd is, de beeldvorming op het scherm en haar uitspraken doen lijken alsof ze gefrustreerd is. Haar knorrigheid naar de mannen bijv.
Latorquote:
Ja, dit.quote:Op donderdag 10 augustus 2023 20:35 schreef Pisces29 het volgende:
“Maar moet je dan ook meteen praten?”
Misschien moet jij even een keer niet praten, Petri
Haha ja gadverdamme, lekker een gekookt eitjequote:Op donderdag 10 augustus 2023 20:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Wat is dat voor goor pannetje?
Nee, dat is echt onmogelijkquote:Op donderdag 10 augustus 2023 20:37 schreef JOHANK88 het volgende:
Petri zet zelfs voor de eerste ochtend met een nieuwe, aardige man haar ochtendhumeur niet even opzij
Mensen met een ochtendhumeur zijn met alle respect wel echt onmogelijk in de ochtendquote:Op donderdag 10 augustus 2023 20:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee, dat is echt onmogelijk
Truequote:Op donderdag 10 augustus 2023 20:42 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Mensen met een ochtendhumeur zijn met alle respect wel echt onmogelijk in de ochtend
Zij is echt het type dat 'direct zijn' gebruikt als excuus om altijd maar alles te zeggen.quote:Op donderdag 10 augustus 2023 20:37 schreef lily het volgende:
[..]
Ja, dit.
Je hoeft niet altijd alles te zeggen wat je denkt hoor. Beetje filteren hier en daar kan geen kwaad.
Alsof je buiten het bos in Zweden je hond gewoon zoveel mogelijk onaangelijnd kan laten lopen. Welkom in de stad in Nederland.quote:Op donderdag 10 augustus 2023 20:47 schreef JOHANK88 het volgende:
nou ja, er is ook een verschil tussen een jachthond of een erfhond hoor, maar goed
Die nieuwe van Bram zegt nu dat ze ook van zoiets houdt. “Dan weet je meteen wat je aan iemand hebt.”quote:Op donderdag 10 augustus 2023 20:48 schreef Stepperoller het volgende:
[..]
Zij is echt het type dat 'direct zijn' gebruikt als excuus om altijd maar alles te zeggen.
lolquote:Op donderdag 10 augustus 2023 20:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee, dat is echt onmogelijk
ik snap ook wat hij wil zeggen, maar het gaat mij toch weer wat teveel die 'ik heb het liefst een vriendin diequote:Op donderdag 10 augustus 2023 20:48 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Alsof je buiten het bos in Zweden je hond gewoon zoveel mogelijk onaangelijnd kan laten lopen. Welkom in de stad in Nederland.
(Al snap ik z’n punt wel.)
Bram juicht want nu heeft hij niet alleen Suus maar nóg een vrouw die ook houdt van een weekendje logeren. Onze solist.quote:Op donderdag 10 augustus 2023 20:50 schreef JOHANK88 het volgende:
[..]
ik snap ook wat hij wil zeggen, maar het gaat mij toch weer wat teveel die 'ik heb het liefst een vriendin die
vaak weg is en mij lekker met rust laat. als ik eenzaam ben mag ze een weekendje komen logeren' kant op.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |