Debbie komt zelf uit het TV wereldje en weet dus hoe je een smeuïg programma moet maken.quote:Op donderdag 10 augustus 2023 19:09 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Binnen het televisiewereldje? Ah nee toch, op een kantoor in de achterhoek begrijp ik geroddel en geklets over maar dit is (in your face to speak as Joy) dat je bewust bent van het feit dat al je uitspraken over kandidaten wordt uitgezonden.
Ach, heb mij er zelf ook meerdere malen schuldig aan gemaakt (grappen en grollen over collega's achter hun rug om), ben geen heilige. Maar en publique en zonder dat je de persoon eerder midden in het gezicht hebt verteld dat ie zeer onaantrekkelijk is?quote:Op donderdag 10 augustus 2023 19:13 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik vind dit onder vrienden of collega’s niet eens grappig.
Maar je hebt een punt, gezien haar werk wel apart. Daarom denk ik dat ze dit ‘gewoon’ en normaal vindt. Ze zal wel vinden dat het onschuldige woordjes zijn.
Ik snap het verschil niet helemaal tussen achter de rug om van collega’s en dit. Allebei smerig. Maar dat ben ik.quote:Op donderdag 10 augustus 2023 19:17 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Ach, heb mij er zelf ook meerdere malen schuldig aan gemaakt (grappen en grollen over collega's achter hun rug om), ben geen heilige. Maar en publique en zonder dat je de persoon eerder midden in het gezicht hebt verteld dat ie zeer onaantrekkelijk is?
Nu doe jij je een beetje voor als heilig boontje, sorry hoor.quote:Op donderdag 10 augustus 2023 19:28 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik snap het verschil niet helemaal tussen achter de rug om van collega’s en dit. Allebei smerig. Maar dat ben ik.
Als ze beelden van haar bij thuiskomst zien, kunnen ze de schouders ophalen dat ze niet is wat ze dachten.
Wat doet dat dan? Ik zie het alleen backfiren voor haarzelf. Want al het commentaar dat ik zie over haar snibbige opmerkingen is Debbie afzeiken.quote:Op donderdag 10 augustus 2023 19:00 schreef Firuze60 het volgende:
Wat mij aan Debbie ergert is dat zij juist als voormalig televisieproducent moet weten wat een camera op je hasses doet, waarom ze dan toch zo 'spontaan' onaardige opmerkingen maakt over haar 'dates'. Alles voor de kijkcijfers of wat?
Mensen die ik irl ken zal ik nooit op uiterlijk pakken en roddelen op werk vind ik echt not done.quote:Op donderdag 10 augustus 2023 19:35 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Nu doe jij je een beetje voor als heilig boontje, sorry hoor.
Oh, ik bedoel dus juist niet uiterlijk, wel gedrag. Debbie kletst helemaal niet over het uiterlijk van die gast in de camera, wel over zijn gedrag.quote:Op donderdag 10 augustus 2023 19:39 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Mensen die ik irl ken zal ik nooit op uiterlijk pakken en roddelen op werk vind ik echt not done.
Die mensen bestaan.![]()
Ik vind het oprecht zielig en ben gewoon heel gevoelig wat dat betreft.
Debbie fikt alles op een vervelende manier af, vanaf dag één. Ach ja.quote:Op donderdag 10 augustus 2023 19:43 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Oh, ik bedoel dus juist niet uiterlijk, wel gedrag. Debbie kletst helemaal niet over het uiterlijk van die gast in de camera, wel over zijn gedrag.
Welkom! Volgens mij ben je bij.quote:Op donderdag 10 augustus 2023 14:50 schreef Nadine26 het volgende:
[..]
Ik sluit ook aan, lekker laatBen wel al ver met kijken, volgens mij loop ik nog iets achter bij de tv-uitzendingen.
Wat mij opviel: Petri die Frans heeft gestudeerd maar die geen Frans boek kan lezen. Nou, die heeft dus zeker geen Frans gestudeerd.
Gisteravond had ze het over Frans. Klaarblijkelijk heeft ze geen universitaire studie gedaan.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 21:13 schreef Pisces29 het volgende:
Voor iemand die Nederlands gestudeerd heeft, vind ik die zachte g wel een pietsje jammer.
En kennelijk afgeknapt op het onderwijs, anders geen emigratie. Haar manier van communiceren lijkt mij ook totaal ongeschikt voor het onderwijs.quote:Op donderdag 10 augustus 2023 19:52 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Welkom! Volgens mij ben je bij.
Eerder begreep ik dat Petri Nederlands heeft gestudeerd:
[..]
Gisteravond had ze het over Frans. Ze is docent Nederlands en Frans geweest, dus mogelijk heeft ze twee studies gedaan. Hoe dan ook is het inderdaad opmerkelijk dat ze moeite heeft met lezen in het Frans.
Om docent Frans te zijn op de middelbare school hoef je echt geen vloeiend Frans te spreken. Ik kan me niet voorstellen dat je dan op C2 moet zitten. Als je de lerarenopleiding Frans hebt gedaan kan je ook wel interessant zeggen dat je Frans hebt gestudeerd, maar da's natuurlijk wat andersquote:Op donderdag 10 augustus 2023 19:52 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Welkom! Volgens mij ben je bij.
Eerder begreep ik dat Petri Nederlands heeft gestudeerd:
[..]
Gisteravond had ze het over Frans. Ze is docent Nederlands en Frans geweest, dus mogelijk heeft ze twee studies gedaan. Hoe dan ook is het inderdaad opmerkelijk dat ze moeite heeft met lezen in het Frans.
Bij Petri mislukt gewoon alles…quote:Op donderdag 10 augustus 2023 19:58 schreef Battlecruiser het volgende:
Petri heeft het Moller gedaan in Tilburg met Nederlands als hoofdvak en Frans als tweede bevoegdheid. Daarmee heeft ze voornamelijk op het VMBO lesgegeven. Naeen aantal jaren is ze gevlucht in een nietlesgevende baan (teamleider) en dat beviel blijkbaar ook niet.
Leendert vindt dan ook elke vrouw geweldig, tenzij ze niet gauw met hem naar bed gaat en bij hem komt wonen.quote:Op donderdag 10 augustus 2023 19:46 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Debbie fikt alles op een vervelende manier af, vanaf dag één. Ach ja.
Zelfs een Leendert weet eigenlijk bij elk vertrek nog best leuk over een vrouw te praten.
Tegenwoordig is dat schijnbaar Fontys hogeschool.quote:Op donderdag 10 augustus 2023 19:58 schreef Battlecruiser het volgende:
Petri heeft het Moller gedaan in Tilburg met Nederlands als hoofdvak en Frans als tweede bevoegdheid. Daarmee wordt je tweedegraads bevoegd. En daarna heeft ze voornamelijk op het VMBO lesgegeven. Naeen aantal jaren is ze gevlucht in een nietlesgevende baan (teamleider) en dat beviel blijkbaar ook niet.
Sorry hoor, maar een niveau van niks en dan Hans ooit uitlachen en verbeteren met zijn Frans, jakkes. Ik probeer steeds de grappige kant van Petri te gaan inzien, maar sjesus, dat kost wel moeite.quote:Op donderdag 10 augustus 2023 20:02 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Tegenwoordig is dat schijnbaar Fontys hogeschool.
Ik ben de naam even kwijt, maar er was een leuke vrouw die leek haar eigen huis voor eeuwig en altijd te willen houden / nooit te willen samenwonen. Dan vraag ik me ook af waarom je op iemand in het buitenland reageert.quote:Op donderdag 10 augustus 2023 20:00 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Leendert vindt dan ook elke vrouw geweldig, tenzij ze niet gauw met hem naar bed gaat en bij hem komt wonen.
Ik ben ook inmiddels wat minder fan van Petri geworden. Precies om je bovenste regel.quote:Op donderdag 10 augustus 2023 20:06 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar een niveau van niks en dan Hans ooit uitlachen en verbeteren met zijn Frans, jakkes. Ik probeer steeds de grappige kant van Petri te gaan inzien, maar sjesus, dat kost wel moeite.
De dochter van een vriendin van mij had haar als lerares tien jaar geleden, op het VMBO inderdaad, en vond haar helemaal top.quote:Op donderdag 10 augustus 2023 19:55 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
En kennelijk afgeknapt op het onderwijs, anders geen emigratie. Haar manier van communiceren lijkt mij ook totaal ongeschikt voor het onderwijs.
Het ging niet over voor eeuwig maar over een periode van vier jaar. En laatst zei hij in een gesprek met Niesje nota bene dat hij voor de liefde ook zou verhuizen (Portugal of Spanje noemde hij, volgens mij).quote:Op donderdag 10 augustus 2023 20:07 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik ben de naam even kwijt, maar er was een leuke vrouw die leek haar eigen huis voor eeuwig en altijd te willen houden / nooit te willen samenwonen. Dan vraag ik me ook af waarom je op iemand in het buitenland reageert.
Leendert zei toen ook dat samenwonen niet morgen of volgende maand moest. Maar hij zoekt geen permanente LAT relatie en dat snap ik wel.
Dat meteen slapen is wel achterlijk.
Ja, ik dacht heel even dat ze toch wel meeviel, maar ze verviel heel snel weer in negativiteitquote:Op donderdag 10 augustus 2023 20:09 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik ben ook inmiddels wat minder fan van Petri geworden. Precies om je bovenste regel.
Ah, dat kan best wel, pubers houden van een rechtstreekse simpele aanpak. Ik vermoed dan eerder haar frustratie in het schoolsysteem.quote:Op donderdag 10 augustus 2023 20:11 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
De dochter van een vriendin van mij had haar als lerares tien jaar geleden, op het VMBO inderdaad, en vond haar helemaal top.
Misschien vermoed en speculeer je teveel van wat je op televisie ziet en is het gewoon een prima mens dat haar vak goed verstaat. Wie zegt dat ze gefrustreerd is...? Docenten houden vaak al op jonge leeftijd op en was voor haar nog een mooie leeftijd om het roer totaal om te gooien.quote:Op donderdag 10 augustus 2023 20:15 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Ah, dat kan best wel, pubers houden van een rechtstreekse simpele aanpak. Ik vermoed dan eerder haar frustratie in het schoolsysteem.
Misschien brengt haar pit een beetje lol en luchtigheid in de lessen.quote:Op donderdag 10 augustus 2023 20:11 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
De dochter van een vriendin van mij had haar als lerares tien jaar geleden, op het VMBO inderdaad, en vond haar helemaal top.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |