abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_210247530
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 augustus 2023 12:32 schreef Anouk83 het volgende:

Buiten dat alles is het natuurlijk allemaal knap gemonteerd dus we krijgen vooral de botte Petri te zien
Ik vraag me vooral af wat er bij Joy gemonteerd is.
Kan me niet voorstellen dat er zo weinig uitkomt.
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_210247594
Ik vind het eigenlijk bij iedereen wel raar gaan. Het is toch een soort daten, en toch gaan ze meteen allemaal heel filosofisch en diepgravend (proberen te) doen. Mij lijkt dat je dan gewoon gezellig gaat zitten kletsen over hoe iemands leven tot nu toe verlopen is, wat diegene leuk vindt, hobby's, welk eten vind je lekker. En het op een zuipen zetten natuurlijk. Daarna komen die diepere dingen wel. Hier draaien ze het een beetje om allemaal. Vandaar dat er ook nergens een vonk over slaat.
pi_210247716
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 augustus 2023 13:08 schreef bloodymary1 het volgende:
Ik vind het eigenlijk bij iedereen wel raar gaan. Het is toch een soort daten, en toch gaan ze meteen allemaal heel filosofisch en diepgravend (proberen te) doen. Mij lijkt dat je dan gewoon gezellig gaat zitten kletsen over hoe iemands leven tot nu toe verlopen is, wat diegene leuk vindt, hobby's, welk eten vind je lekker. En het op een zuipen zetten natuurlijk. Daarna komen die diepere dingen wel. Hier draaien ze het een beetje om allemaal. Vandaar dat er ook nergens een vonk over slaat.
Bij een normale date zit je 3 uur wat te drinken en ga je naar huis.
Hier draai je mee in de dagelijkse sleur van voornamelijk niet al te fraaie B&B’s.

Kom je bij Debbie of Petri, mag je gaan klussen. Tot zover de romantiek. ;(
pi_210247760
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 augustus 2023 13:16 schreef Pisces29 het volgende:

[..]
Hier draai je mee in de dagelijkse sleur van voornamelijk niet al te fraaie B&B’s.

Is ook zo, maar er wordt helemaal nergens gezellig gedronken en gekletst, ook niet even. Terwijl je dat andere jaren wel zag. Maar misschien is dat er allemaal uitgeknipt, dat kan ook natuurlijk.

Bovendien zal het bij de meeste B&B's nog niet zo druk zijn, ik zie nog bijna nergens gasten. Die klusjes kunnen dan ook wel een week wachten.
pi_210247771
Ik vind t erg leuk voor Petri maar Petri kennende kan dit gewoon niet lang goed gaan, dan gaat ze zich ineens irriteren aan z’n lach, of tijdens klussen gaat er wat fout.

Ik durf er niet op te vertrouwen.
  vrijdag 11 augustus 2023 @ 13:30:29 #281
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_210247913
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 augustus 2023 13:18 schreef bloodymary1 het volgende:

[..]
Is ook zo, maar er wordt helemaal nergens gezellig gedronken en gekletst, ook niet even. Terwijl je dat andere jaren wel zag. Maar misschien is dat er allemaal uitgeknipt, dat kan ook natuurlijk.

Bovendien zal het bij de meeste B&B's nog niet zo druk zijn, ik zie nog bijna nergens gasten. Die klusjes kunnen dan ook wel een week wachten.
Debbie zei een aantal uitzendingen geleden dat het echte toeristenseizoen 'pas op 1 april' zou beginnen bij haar. Ze maken de opnamen dus in laagseizoen inderdaad. Dat is een tijd van klusjes en voorbereiden, en nog nauwelijks toeristische bedrijvigheid.
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_210247996
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 augustus 2023 13:30 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]
Debbie zei een aantal uitzendingen geleden dat het echte toeristenseizoen 'pas op 1 april' zou beginnen bij haar. Ze maken de opnamen dus in laagseizoen inderdaad. Dat is een tijd van klusjes en voorbereiden, en nog nauwelijks toeristische bedrijvigheid.
In Thailand waren ze er half mei. Aangezien Martijn de kampioenswedstrijd van Feyenoord daar met Tamara heeft gekeken. En als je naar Zweden kijkt is dat toch ook wel echt al het voorjaar. Ook medio mei denk ik.
  vrijdag 11 augustus 2023 @ 13:51:41 #283
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_210248207
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 augustus 2023 13:36 schreef alpeko het volgende:

[..]
In Thailand waren ze er half mei. Aangezien Martijn de kampioenswedstrijd van Feyenoord daar met Tamara heeft gekeken. En als je naar Zweden kijkt is dat toch ook wel echt al het voorjaar. Ook medio mei denk ik.
Ja dat vermoed ik ook inderdaad, van Zweden. Misschien is dat voor daar een laagseizoen.
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_210248229
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 augustus 2023 13:51 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]
Ja dat vermoed ik ook inderdaad, van Zweden. Misschien is dat voor daar een laagseizoen.
Bij Bram is het het hele jaar laagseizoen.
  Vis een optie? vrijdag 11 augustus 2023 @ 14:07:47 #285
70532 loveli
N
pi_210248424
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 augustus 2023 13:30 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]
Dat viel me ook op, dat het bij Debbie vroeger in het jaar was was dan in Frankrijk.

Logisch ook, 1 crew, 8 B&B's, minstens 2 weken per B&B.
crap in = crap out
  vrijdag 11 augustus 2023 @ 14:09:01 #286
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_210248441
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 augustus 2023 13:52 schreef alpeko het volgende:

[..]
Bij Bram is het het hele jaar laagseizoen.
Nou hij had toch best wat slaapplaatsen. En dan de camperaars nog. Denk dat er wel animo voor is hoor.
Snobs have more fun!
KLIK!
  Vis een optie? vrijdag 11 augustus 2023 @ 14:10:31 #287
70532 loveli
N
pi_210248462
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 augustus 2023 11:29 schreef DKUp het volgende:

[..]
Astrid
Italo Hans met zijn ex-vrouw en deelneemsters
Hans was voor mij juist een van de redenen waarom S2 minder was dan S1, gescripte/geregisseerde ophef en totaal geen interesse in een vrouw.
crap in = crap out
pi_210248581
Wat mij ook wel opvalt ondanks dat dat ze allemaal samen leven, dat er nergens een energie hangt van dat ze ooit intiem zullen zijn. Het is allemaal vrij afstandelijk.

Ik bedoel dat simpele influencer meisje zou toch wel niet heel moeilijk zijn wat dat betreft.
  Vis een optie? vrijdag 11 augustus 2023 @ 14:29:43 #289
70532 loveli
N
pi_210248697
Nergens..?

Arme Leendert.
crap in = crap out
pi_210248717
Alleendert
pi_210248909
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 augustus 2023 14:09 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]
Nou hij had toch best wat slaapplaatsen. En dan de camperaars nog. Denk dat er wel animo voor is hoor.
Hij houdt van camper-gasten maar gaf daarvoor een smoes-reden dat hij dit soort mensen zo tof vindt. SURE !! De werkelijke reden is dat hij staangeld vangt zonder dat hij het beddengoed hoeft te verschonen, Dat moet namelijk door die vreselijke pre-historische wasmachine.

Ik snap overigens niet wat de meerwaarde is om als camper bij hem op de compound te staan. Zij hebben meer bij zich dan hij ze bieden kan.

[ Bericht 1% gewijzigd door Bever_NL op 11-08-2023 16:44:31 ]
  vrijdag 11 augustus 2023 @ 15:08:06 #292
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_210249097
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 augustus 2023 13:16 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Dat is nu gelukkig wel minder, vind ik :P In het eerste seizoen kreeg ik wel een beetje het gevoel dat de deelnemers als veredelde klusjesmannen werden gebruikt door de B&B eigenaren :')
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_210249346
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 augustus 2023 14:09 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]
Plek zat maar animo? Wie wil dat op een hele kleine groep na.
pi_210249638
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 augustus 2023 10:07 schreef Pisces29 het volgende:

Ed vindt Marian leuk
Met alle respect, maar ik heb er moeite mee dat te geloven. Wel dat hij haar aardig vindt, die mansion en Porsche wel ziet zitten, kortom het leven dat ze hem daar te bieden heeft.

Eerlijk is eerlijk, Ed kan makkelijk een vrouw van half 50 aan de haak slaan. Wat doet hij eigenlijk voor de kost, is er sprake van een faillissement oid?
pi_210249662
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 augustus 2023 16:23 schreef Za het volgende:

[..]
Met alle respect, maar ik heb er moeite mee dat te geloven. Wel dat hij haar aardig vindt, die mansion en Porsche wel ziet zitten, kortom het leven dat ze hem daar te bieden heeft.

Eerlijk is eerlijk, Ed kan makkelijk een vrouw van half 50 aan de haak slaan. Wat doet hij eigenlijk voor de kost, is er sprake van een faillissement oid?
Als hij geen interesse in haar heeft, maar niet vertrekt, dan geniet hij van de zendtijd.
Altijd lekker als er 1,5 miljoen mensen naar je kijken, als je houdt van aandacht of mogelijkheden zoekt om in andere series te komen.
  vrijdag 11 augustus 2023 @ 16:30:11 #296
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_210249697
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 augustus 2023 14:48 schreef Bever_NL het volgende:

[..]
Hij houdt van campers maar gaf daarvoor een smoes-reden dat hij dit soort mensen zo tof vindt. SURE !! De werkelijke reden is dat hij staangeld vangt zonder dat hij het beddengoed hoeft te verschonen, Dat moet namelijk door die vreselijke pre-historische wasmachine.

Ik snap overigens niet wat de meerwaarde is om als camper bij hem op de compound te staan. Zij hebben meer bij zich dan hij ze bieden kan.
Natuurlijk vraagt hij er geld voor. Wat versta jij dan onder een b&b en camperplaats? Ik denk dat hij het geld goed kan gebruiken voor zijn vaste lasten. Hij heeft binnen gewoon een douche en hij heeft ook nog een huis te onderhouden, dieren te verzorgen etc. Mag Bram geen geld verdienen omdat hij eigen groenten kweekt ofzo? :D

En wat camperaars erin zien, tja. Dat jij het niet zou doen, wil niet zeggen dat niemand daarvoor kiest.
Snobs have more fun!
KLIK!
  vrijdag 11 augustus 2023 @ 16:31:07 #297
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_210249707
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 augustus 2023 15:46 schreef alpeko het volgende:

[..]
Plek zat maar animo? Wie wil dat op een hele kleine groep na.
Neem jezelf niet als ijkpunt der dingen, dat scheelt een hoop verbazing in je leven hoor. :D
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_210249742
quote:
0s.gif Op donderdag 10 augustus 2023 23:53 schreef MaJo het volgende:

Wat vind iedereen zo fantastisch aan Olof eigenlijk? Het zal best een lieve man zijn maar ik versta geen woord van wat hij zegt.
Een aantal dingen. Hij is zeer bescheiden, niet geraffineerd, niet uit op geld of materiële zaken, gunt iedereen alle geluk, bereid alles te doen voor iedereen, heeft de beste bedoelingen, voelt mee met anderen, bereid zichzelf weg te cijferen zonder daarbij zijn waardigheid te verliezen.
En hij heeft iets grappigs, juist omdat hij vaak alles prima vindt.

Een grappig moment vond ik toen Gerry zei goed te kunnen koken, en bv graag gehaktballen maakte. Toen gaf hij een omschrijving :"Ik doe daar dan een eitje in en uien".
En Olof antwoordde: "Dat is wel erg speciaal inderdaad ja".
Het zou een cynische opmerking geweest zijn uit de mond van ieder ander, maar hij valt die man gewoon bij, oprecht imo.
Ik ben een fan hoor. ;)
  vrijdag 11 augustus 2023 @ 17:52:39 #299
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_210250736
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 augustus 2023 16:23 schreef Za het volgende:

[..]

Ed is 66 en net met pensioen dus die die niet veel meer voor de kost.
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
pi_210250921
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 augustus 2023 16:31 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]
Neem jezelf niet als ijkpunt der dingen, dat scheelt een hoop verbazing in je leven hoor. :D
Dat is een aanname die je daar doet.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')