Aanbiedingquote:Op woensdag 9 augustus 2023 18:53 schreef engine het volgende:
[..]
Was vorige week in de bonus, of hoe dat heet bij de jumbo
Dat is toevallig. Dat woord gebruiken ze bij de Jan Linders ook!quote:
luchtige chocoladereep in plaats van bros had ook gekund.quote:Op woensdag 9 augustus 2023 18:59 schreef Sasoema het volgende:
Ik had waar de bros een deal willen sluiten
Die hebben ze vast en zeker besteld toen er nog 3/4 man meer warenquote:Op woensdag 9 augustus 2023 18:56 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
lijkt eerder of het gratis was, zoveel bonen
Bros bros brosquote:Op woensdag 9 augustus 2023 19:03 schreef spapaars het volgende:
[..]
luchtige chocoladereep in plaats van bros had ook gekund.
quote:Op woensdag 9 augustus 2023 19:03 schreef spapaars het volgende:
[..]
luchtige chocoladereep in plaats van bros had ook gekund.
En gekke bekken trekkenquote:Op woensdag 9 augustus 2023 19:11 schreef realkijkers het volgende:
wtf doet die bern toch altijd ..armpasjes
Hoe dan ook interresanter dan stream 1quote:Op woensdag 9 augustus 2023 19:16 schreef engine het volgende:
Erik praat over rode en zwarte kaarten. Wendy snapt het niet.
quote:Op woensdag 9 augustus 2023 19:17 schreef realkijkers het volgende:
[..]
Hoe dan ook interresanter dan stream 1
is toch ook niet duidelijk, klinkt als zwarte magiequote:Op woensdag 9 augustus 2023 19:16 schreef engine het volgende:
Erik praat over rode en zwarte kaarten. Wendy snapt het niet.
Ze zitten hele dagen te klaverjassenquote:Op woensdag 9 augustus 2023 19:19 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
is toch ook niet duidelijk, klinkt als zwarte magie
Echt he, krijg er de kriebels van. Zeer verwijfdquote:Op woensdag 9 augustus 2023 19:11 schreef realkijkers het volgende:
wtf doet die bern toch altijd ..armpasjes
Hij trekt af een toe een gezicht of zijn drol vastzit en hij hem er niet uitkrijgtquote:
Drol tikt tegen zijn huigquote:Op woensdag 9 augustus 2023 19:21 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Hij trekt af een toe een gezicht of zijn drol vastzit en hij hem er niet uitkrijgt![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Klopt ja.quote:Op woensdag 9 augustus 2023 19:22 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Dansmarathon heeft hij toch aan meegedaan?
Het is maar goed dat hij alles uit beeld. Begrijpen de doven onder ons ook wat er gezongen wordtquote:Op woensdag 9 augustus 2023 19:21 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Hij trekt af een toe een gezicht of zijn drol vastzit en hij hem er niet uitkrijgt![]()
Ja kan ieder ogenblik gebeuren.quote:Op woensdag 9 augustus 2023 19:26 schreef xdiashalizx het volgende:
[..]
Soms denk ik wanneer komt hij uit de kast
Gezellig met tiano?quote:Op woensdag 9 augustus 2023 19:26 schreef xdiashalizx het volgende:
[..]
Soms denk ik wanneer komt hij uit de kast
Mijn radar ging dag 1 al afquote:Op woensdag 9 augustus 2023 19:28 schreef xdiashalizx het volgende:
[..]
Niets mis mee hoor, maar ik verdenk hem stiekem van twee walletjes
Ja 1quote:Op woensdag 9 augustus 2023 19:38 schreef engine het volgende:
Wat ik niet in het streamverslag terug kon vinden....is het Imadiddin eigenlijk gelukt om één huisje overeind te krijgen?
Ja ik begreep van wel…uiteindelijkquote:Op woensdag 9 augustus 2023 19:38 schreef engine het volgende:
Wat ik niet in het streamverslag terug kon vinden....is het Imadiddin eigenlijk gelukt om één huisje overeind te krijgen?
Ja 1 is gelukt. Soort toren van Pisaquote:Op woensdag 9 augustus 2023 19:38 schreef engine het volgende:
Euuhhh...quote:Op woensdag 9 augustus 2023 19:46 schreef woxxel het volgende:
Dan zou ik nog liever rijstensoep met uien eten
Ze hebben ook wel met 10 man aan 1 tafel gezeten.quote:Op woensdag 9 augustus 2023 19:53 schreef engine het volgende:
Is dit de eerste keer dat ze allemaal aan één tafel avondeten?
Het gaat echt retesnel... zo vreemd.quote:Op woensdag 9 augustus 2023 19:55 schreef Sestra666 het volgende:
Ik heb t helaas te druk, maar vandaag weer een eli las ik.. imi weg![]()
Ruimt lekker op zo.. ik kan het niet meer bijbenen zo
Neej, ze hebben nog rijst hé en morgen komen er wat boodschappen binnen.quote:
Zou alleen kunnen als Rupert met de anderen meestemtquote:Op woensdag 9 augustus 2023 20:00 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ik zou zo graag Isaac en Marciano in een eliminatie tegenover elkaar willen zien staan ....
Dat wil sasha ook nadat ze eerst proberen rupi eruit zien te krijgen.quote:Op woensdag 9 augustus 2023 20:00 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ik zou zo graag Isaac en Marciano in een eliminatie tegenover elkaar willen zien staan ....
Dan maar eerst Rupert er uitquote:Op woensdag 9 augustus 2023 20:06 schreef spapaars het volgende:
[..]
Zou alleen kunnen als Rupert met de anderen meestemt
Rupert is kansloos in het team van de Bro's, he is next ....quote:Op woensdag 9 augustus 2023 20:10 schreef OmaJacky het volgende:
Dat wil sasha ook nadat ze eerst proberen rupi eruit zien te krijgen.
Hij is ook kansloos bij het andere teamquote:Op woensdag 9 augustus 2023 20:14 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Rupert is kansloos in het team van de Bro's, he is next ....
Rupert met Sasha, Bern, Wendy, Mirthe en Erik kunnen de Bro's op de stip zetten.quote:Op woensdag 9 augustus 2023 20:19 schreef spapaars het volgende:
Dan heb je 5 tegen 2.
Dus zijn er 2 met 2 stemmen en 1 met 3
En wie is er manager?quote:Op woensdag 9 augustus 2023 20:19 schreef spapaars het volgende:
[..]
Dan heb je 5 tegen 2.
Dat zeg ik kat in het nauw maakt rare srongenquote:Op woensdag 9 augustus 2023 20:14 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Als hij slim is, stemt hij mee met de anderen en staan de Bro's op de stip ....![]()
![]()
Ik dacht eind van het vorige topicquote:Op woensdag 9 augustus 2023 20:25 schreef DGK_Tegengas het volgende:
De Bro's zijn niet helemal dom en zien dit gevaar ook, vandaar die poging om een deal te
maken met Bern en Sasha, heeft iemand hier een tijdstip en stream van ?
O ja, dan moet de manager maar kiezen en die zet ze dan wel tegenover elkaarquote:Op woensdag 9 augustus 2023 20:19 schreef spapaars het volgende:
[..]
Dan heb je 5 tegen 2.
inderdaad.quote:Op woensdag 9 augustus 2023 20:14 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Als hij slim is, stemt hij mee met de anderen en staan de Bro's op de stip ....![]()
![]()
Jazeker, maar hij overleeft dan in ieder geval één ronde, nu is dat niet zeker ...quote:Op woensdag 9 augustus 2023 20:36 schreef realkijkers het volgende:
inderdaad.
Maar ook dan gaat rupert foetsie lijkt mij?
En dat heeft Mirthe toen als heel leuk ervaren? Het is redelijk fucked up als je niet kunt slapen. Isaac slaapt voorlopig ook nog erg veel voor iemand die iedereen wakker ging houden.quote:Op woensdag 9 augustus 2023 20:51 schreef pingu66 het volgende:
Mirthe die weken heeft verkondigd dat ze niet kon slapen zegt tegen Sas en Marciano dat het ze het echt fucked up zou vinden als je niet kan slapen.
Ja dat zou de meeste slimme optie zijn, zolang de bros Wendy of Mirthe maar niet inpalmen, en Sas en co Rupi zover krijgen om met hun mee te stemmenquote:Op woensdag 9 augustus 2023 21:02 schreef xsaskiax het volgende:
ik probeer het voor mezelf even duidelijk te krijgen.
Stel dat Isaac en Marciano op Wendy, Mirthe of Erik stemmen = 2 stemmen
Stel dat Sasha, Bern, Erik, Mirthe, Wendy en Rupert hun stemmen verdelen: Isaac = 3 stemmen en Marciano = 3 stemmen
Dan staan die 2 dus tegenover elkaar in een eliminatie
Stemt Rupert niet met de groep van Bern mee, dan wordt het Isaac of Marciano tegen een van hen
klopt het zo een beetje??
Rupert laat de bro’’s niet vallen, van de dames ben ik niet zeker dat ze bij team Sasha blijvenquote:Op woensdag 9 augustus 2023 21:08 schreef Ash het volgende:
[..]
Ja dat zou de meeste slimme optie zijn, zolang de bros Wendy of Mirthe maar niet inpalmen, en Sas en co Rupi zover krijgen om met hun mee te stemmen
Dat je zelfs hier iets te zeiken uit kunt halen. Dat is knap.quote:
quote:Op woensdag 9 augustus 2023 21:40 schreef engine het volgende:
[..]
Dat je zelfs hier iets te zeiken uit kunt halen. Dat is knap.
Ja blijkbaarquote:Op woensdag 9 augustus 2023 22:15 schreef Hildetje het volgende:
Rhosyn en engine: jullie houden het wel lang vol vandaag met z’n tweetjes!!!
Nee, was op stream 2 die had ik niet denk ik ...quote:Op woensdag 9 augustus 2023 22:20 schreef pingu66 het volgende:
Ff off topic maar is er ook een filmpje van Marciano in de kast?
Ze laten voor een heel jaar familie en vrienden achter en dan is vriendje nog geen halve dag weg dan hebben ze verdrietquote:Op woensdag 9 augustus 2023 22:20 schreef Rhosyn het volgende:
Wendy laat Rupert even alleen met zijn verdriet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
zat hij in de kast? zat er geen slot op? dicht draaien en sleutel weggooien!quote:Op woensdag 9 augustus 2023 22:20 schreef pingu66 het volgende:
Ff off topic maar is er ook een filmpje van Marciano in de kast?
Geswitched, opname loopt ...quote:Op woensdag 9 augustus 2023 22:33 schreef engine het volgende:
Ze gaan het toch even samen bespreken.
Mirthe kwam storen dus was heel kort. Dit stukje gaat het om?quote:Op woensdag 9 augustus 2023 22:20 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Heb die deal niet, was op stream 2, misschien @:Hoempah ?
SPOILER: video met geluidOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 9 augustus 2023 22:34 schreef Hoempah het volgende:
Mirthe kwam storen dus was heel kort. Dit stukje gaat het om?
[ afbeelding ]Ja, zeker, thanksSPOILER: video met geluidOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
.
Fijn om te zien dat ze nu even samen gaan praten. Dat was nodigquote:Op woensdag 9 augustus 2023 22:33 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Geswitched, opname loopt ...
Zoals Wendy het nu vertelt, zo is het ook gegaanquote:Op woensdag 9 augustus 2023 22:36 schreef Harry het volgende:
Wendy: toen zijn ze op Erik gegaan....
De Wendy kan ook liegen hoor!! Iedereen trouwens.
Wendy gaf bij een drillende Isaac aan dat zij op Erik wilde.quote:Op woensdag 9 augustus 2023 22:39 schreef juul. het volgende:
[..]
Zoals Wendy het nu vertelt, zo is het ook gegaan
een week socials verbod als ze eruit zijn. Babette zou na vandaag weer mogen.quote:Op woensdag 9 augustus 2023 22:41 schreef DGK_Tegengas het volgende:
OT: Iemand al iets gezien op social media van Babette, Jasper of Ima ?
gister wel foto op fb van bep gezien , denk met haar ouders en broerquote:Op woensdag 9 augustus 2023 22:41 schreef DGK_Tegengas het volgende:
OT: Iemand al iets gezien op social media van Babette, Jasper of Ima ?
Die is ook niet gestikt in haar 1e leugenquote:Op woensdag 9 augustus 2023 22:49 schreef Harry het volgende:
Mirthe: ik lieg nooit!! En dat gaat ook nooit gebeuren, want ik kan dat niet.
ik denk dat zij dat ook zo ziet...verdraaien en er dingen bij verzinnen.. ziet zij niet als liegen!quote:Op woensdag 9 augustus 2023 22:49 schreef Harry het volgende:
Mirthe: ik lieg nooit!! En dat gaat ook nooit gebeuren, want ik kan dat niet.
lol.quote:Op woensdag 9 augustus 2023 22:51 schreef kater1 het volgende:
Mirthe en Wendy leuk gesprek. Ik hoop echt dat er een vrouw wint. Met al dat intimideren door mannen.
Kan ze toch niet serieus nu pas opvallenquote:Op woensdag 9 augustus 2023 22:53 schreef juul. het volgende:
Mirthe en Wendy komen er nu pas achter dat Isaac exact hetzelfde tegen hun beiden zegt; samen naar de finale, nu stem ik nog niet op je ect
Hij is terug van vakantie blijkbaar.quote:Op woensdag 9 augustus 2023 22:53 schreef IkFok het volgende:
Ze hebben de de onderbreking knop weer terug gevonden. Vandaag al een paar keer gezien
Ja wat ik zeg. Het is goed dat ze samen even gewoon beetje praten. Ze hebben elkaar wel gesproken vandaag maar ook veel ontweken.quote:Op woensdag 9 augustus 2023 22:56 schreef realkijkers het volgende:
[..]
klinkt wel stukken meer ontspannen dan de gevangenis ondervraging van de 100% G bro's
Ja hequote:
Ik denk dat de finale ook stukken leuker wordt zonder isaac, rupert of marciano.quote:
liever rupert dan erikquote:Op woensdag 9 augustus 2023 23:02 schreef realkijkers het volgende:
[..]
denk dat de finale ook stukken leuker wordt zonder isaac, rupert of marciano
Nou geef mij maar Isaac en Rupert ipv die saaie droeftoeyers als een Bern en een Sasha. Vind die cerdienen het helemaal niet. Eerder dan Wendy of Mirthe.quote:Op woensdag 9 augustus 2023 23:02 schreef realkijkers het volgende:
[..]
denk dat de finale ook stukken leuker wordt zonder isaac, rupert of marciano
ik kan mij nog herinneren dat isa helemaal in het begin zei dat hij schulden had! dan kan ik mij voorstellen dat hij echt het geld wil. je weet nooit bij wie hij die heeft!quote:Op woensdag 9 augustus 2023 23:02 schreef Harry het volgende:
Mirthe zegt, dat Isaac en Erik echt voor de 8 ton gaan. "Alsof dat hun leven is".
Wendy: En Marciano!
Verder moppert Mirthe op Jasper, dat ze bij een feestje bij de bar kwam en Jasper herhaaldelijk zei dat de bar gesloten was, terwijl hij een moment later Sasha alles gaf.....
ach die laatste dagen. Met of zonder pingong maakt ook niet veel meer uitquote:Op woensdag 9 augustus 2023 23:05 schreef Judiwi het volgende:
[..]
Nou geef mij maar Isaac en Rupert ipv die saaie droeftoeyers als een Bern en een Sasha. Vind die cerdienen het helemaal niet. Eerder dan Wendy of Mirthe.
Mirthe kwam weer wat tekortquote:Op woensdag 9 augustus 2023 23:02 schreef Harry het volgende:
Mirthe zegt, dat Isaac en Erik echt voor de 8 ton gaan. "Alsof dat hun leven is".
Wendy: En Marciano!
Verder moppert Mirthe over Jasper, dat ze bij een feestje bij de bar kwam en Jasper herhaaldelijk zei dat de bar gesloten was, terwijl hij een moment later Sasha alles gaf.......
echt...dat heeft hij gezegd. en juist pochen en groot doen is dan typerendquote:Op woensdag 9 augustus 2023 23:09 schreef woxxel het volgende:
Isaak schulden?
Isaak die altijd pocht over al z'n zaken?
Volgens mij had janwillem schulden
Bij de SuFiquote:Op woensdag 9 augustus 2023 23:07 schreef Thorelf het volgende:
[..]
ik kan mij nog herinneren dat isa helemaal in het begin zei dat hij schulden had! dan kan ik mij voorstellen dat hij echt het geld wil. je weet nooit bij wie hij die heeft!
Ik dacht dat die eens heeft gezegd dat in de corona tijd hij zijn opgebouwde spaargeld flink geslonken was. Maar schulden heb ik nooit gehoordquote:Op woensdag 9 augustus 2023 23:07 schreef Thorelf het volgende:
[..]
ik kan mij nog herinneren dat isa helemaal in het begin zei dat hij schulden had! dan kan ik mij voorstellen dat hij echt het geld wil. je weet nooit bij wie hij die heeft!
weet niet meer wanneer, maar was op een slaapkamer dacht ik!quote:Op woensdag 9 augustus 2023 23:13 schreef IkFok het volgende:
[..]
Ik dacht dat die eens heeft gezegd dat in de carona tijd hij zijn opgebouwde spaargeld flink geslonken was. Maar schulden heb ik nooit gehoord
Er liep een rechtszaak over de tovo now regeling ( geld tijdens corona)quote:Op woensdag 9 augustus 2023 23:15 schreef Thorelf het volgende:
[..]
weet niet meer wanneer, maar was op een slaapkamer dacht ik!
Dat heb ik niet gezien maar weet t wel zekerquote:Op woensdag 9 augustus 2023 23:25 schreef kater1 het volgende:
Hebben de bro's eigenlijk afspraken dat ze het geld delen? Als een van hen wint? Als aangetrouwde familie van de koude kant? Of hoe ze ook familie zijn, de ex van M was een nicht van I. of zo.
Tenzij ze de eli wint.quote:Op woensdag 9 augustus 2023 23:24 schreef woxxel het volgende:
Dat gesprek van isaak en Erik.
Wendy in decwar volgens hun.
Ik denk dat ze Wendy eruit stemmen volgende keer.
Ze gaat t niet winnen.
Nee, dat was ter motivatie van Bep. Kon ze de winst 'visualiseren'.quote:Op woensdag 9 augustus 2023 23:27 schreef woxxel het volgende:
Marciano heeft duidelijk een auto aan babette beloofd
Wendy heeft niets gezegd. Verhaal komt van Mirthe. Maar Mirthe gaf vanavond aan Wendy toe, dat ze het verhaal verkeerd begrepen had. En dat het niet Wendy was, maar Rupert.quote:Op woensdag 9 augustus 2023 23:25 schreef Harry het volgende:
Isaac vindt het gedrag van Wendy niet netjes. Dat zij gezegd zou hebben dat Isaac en Co op Sasha en Mirthe zouden gaan..... "Dat is helemaal niet waar!! Ik wil het spel fair spelen."
Maakt Sjaak uit of Wendy moe is of nietquote:Op woensdag 9 augustus 2023 23:29 schreef Harry het volgende:
Isaac: zij (Wendy) is moe, zij is er klaar mee, Ze hoort niet bij ons, niet bij jullie.....
Tis zo'n meelevende schatquote:Op woensdag 9 augustus 2023 23:31 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Maakt Sjaak uit of Wendy moe is of niet
Marciano moet beschermd worden. Mirthe wou vertellen dat Marciano Kim had uitgescholden om de jaloezie naar wendyquote:
Marcia wordt voortdurend beschermd...met al zijn agressie... geen idee waaromquote:Op woensdag 9 augustus 2023 23:35 schreef woxxel het volgende:
[..]
Marciano moet beschermd worden. Mirthe wou vertellen dat Marciano Kim had uitgescholden om de jaloezie naar wendy
Volgens mij is dat wel altijd zo gegaanquote:Op woensdag 9 augustus 2023 23:41 schreef magnaal het volgende:
Worden de proeven altijd van te voren bekend gemaakt, zoals Isaac suggereert? Hij wil kunnen kiezen?
Dat is ook t nare. Mirthe zal niet teruggaan naar Isaac om net recht te zetten. Kwaad is al geschied.quote:Op woensdag 9 augustus 2023 23:30 schreef Judiwi het volgende:
Mirthe is degene die ruis veroorzaakt. Ze vertelt details die ze niet echt geverifieerd heeft.
[..]
Wendy heeft niets gezegd. Verhaal komt van Mirthe. Maar Mirthe gaf vanavond aan Wendy toe, dat ze het verhaal verkeerd begrepen had. En dat het niet Wendy was, maar Rupert.
Maar Mirthe heeft dus wel tegen Isaac gezegt dat het van Wendy kqam.
mirthe is ook niet betrouwbaar en heel onlogisch met haar pratenquote:Op woensdag 9 augustus 2023 23:47 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Dat is ook t nare. Mirthe zal niet teruggaan naar Isaac om net recht te zetten. Kwaad is al geschied.
I know. Helaas.quote:Op woensdag 9 augustus 2023 23:51 schreef Thorelf het volgende:
[..]
mirthe is ook niet betrouwbaar en heel onlogisch met haar praten
Ik hoop toch dat Wendy wint. Hard hoofd in maar toch. Erik absoluut niet. Sasha heel misschien.quote:Op woensdag 9 augustus 2023 23:54 schreef mijntjexx het volgende:
Na een jaar kijken en 124 keer geswitcht te zijn in mijn hoofd wie de winnaar moet worden heb ik vrede als Sasha, Bern of Eric wint
Dan heb je nog 4,96 x switchen te gaan heyquote:Op woensdag 9 augustus 2023 23:54 schreef mijntjexx het volgende:
Na een jaar kijken en 124 keer geswitcht te zijn in mijn hoofd wie de winnaar moet worden heb ik vrede als Sasha, Bern of Eric wint. De rest OPZOUTUH
Nee bah Wendy, ook een naaiert uiteindelijk en stiekem liggen neuken in bed met een jongen die verliefd is op een andere vrouw. De zogenaamde naieve mama mag van mij ook eruitquote:Op woensdag 9 augustus 2023 23:55 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ik hoop toch dat Wendy wint. Hard hoofd in maar toch. Erik absoluut niet. Sasha heel misschien.
Wow oke.. tell me how you really feelquote:Op woensdag 9 augustus 2023 23:56 schreef mijntjexx het volgende:
[..]
Nee bah Wendy, ook een naaiert uiteindelijk en stiekem liggen neuken in bed met een jongen die verliefd is op een andere vrouw. De zogenaamde naieve mama mag van mij ook eruit
Rupi of Wendy mogen winnen, maar ik verwacht dat juist deze 2 er als eerste uitgaanquote:Op woensdag 9 augustus 2023 23:55 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ik hoop toch dat Wendy wint. Hard hoofd in maar toch. Erik absoluut niet. Sasha heel misschien.
Enig doel van Isaac is: dat Erik de komende rondes niet aan hem denkt om te kiezen voor een eliminatie.quote:Op woensdag 9 augustus 2023 23:52 schreef realkijkers het volgende:
Hoe lang gaat isaac dit gesprek herinneren?
qua saaiheid bedoel ik.
Mooie eli proef voor Isaac. Alle details van gesprekken met Erik.
Dat bedoel ik. Mirthe is ook met het spel bezig. Gooit Wendy wel voor de bus. Zal het niet ff recht zetten.quote:Op woensdag 9 augustus 2023 23:47 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Dat is ook t nare. Mirthe zal niet teruggaan naar Isaac om net recht te zetten. Kwaad is al geschied.
Die vent schijt in zijn broekquote:Op donderdag 10 augustus 2023 00:00 schreef woxxel het volgende:
Idd. Normaal ligt isaak om 22 uur op bedd.
Hij is dus ergens mee bezig
O jee.... Verliezen van Bern is de grootste nachtmerrie van Isaac.quote:Op donderdag 10 augustus 2023 00:02 schreef woxxel het volgende:
Ja hij heeft nu iedereen gehad vandaag, of alleen bern niet?
ach en die arme jongen... die zo verliefd is... wordt helemaal overrompeld door deze vrouw. hahaha really?quote:Op woensdag 9 augustus 2023 23:56 schreef mijntjexx het volgende:
[..]
Nee bah Wendy, ook een naaiert uiteindelijk en stiekem liggen neuken in bed met een jongen die verliefd is op een andere vrouw. De zogenaamde naieve mama mag van mij ook eruit
Het lijstje wordt steeds langer wat hij gaat regelen.quote:Op donderdag 10 augustus 2023 00:06 schreef woxxel het volgende:
Isaak regelt een programma voor Erik. Samen met sjon
en isa regelt sponsers voor jasper en een dj carriere voor imi ...wauw isa de heldquote:Op donderdag 10 augustus 2023 00:06 schreef woxxel het volgende:
Isaak regelt een programma voor Erik. Samen met sjon
Oh?quote:Op donderdag 10 augustus 2023 00:04 schreef FreshFruit het volgende:
Ima heeft een dikke schuld bij StuFi.
Echt max.quote:
Jeetje zuur..quote:Op donderdag 10 augustus 2023 00:11 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Echt max.
Iets van 30.000 euro.
Hoi leave.
Neejoh.. ze zijn volwassenen. Wilden beetje scharrelen. Meer is t volgend mij nier.quote:Op donderdag 10 augustus 2023 00:06 schreef Thorelf het volgende:
[..]
ach en die arme jongen... die zo verliefd is... wordt helemaal overrompeld door deze vrouw. hahaha really?
Veel beloven,weinig geven doet een gek in vreugde leven.quote:Op donderdag 10 augustus 2023 00:09 schreef Thorelf het volgende:
[..]
en isa regelt sponsers voor jasper en een dj carriere voor imi ...wauw isa de held
Hahahahahaquote:Op donderdag 10 augustus 2023 00:17 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Veel beloven,weinig geven doet een gek in vreugde leven.
wauw dat iemand dat doet! dat zou zij nooit doen...wat erg en wat vals... nee mirthe is de goedheid zelvequote:
Zo is zij echt niet anderen wel .quote:Op donderdag 10 augustus 2023 00:29 schreef Thorelf het volgende:
[..]
wauw dat iemand dat doet! dat zou zij nooit doen...wat erg en wat vals... nee mirthe is de goedheid zelve
Huh?quote:Op donderdag 10 augustus 2023 00:29 schreef Thorelf het volgende:
[..]
wauw dat iemand dat doet! dat zou zij nooit doen...wat erg en wat vals... nee mirthe is de goedheid zelve
Snap je deze niet?quote:
Nee echt zo is Mirthe niet... die zal NOOIT iets nemen wat niet van haar is.... alleen denkt ze dat alles daar van haar is, dus dat maakt het simpeler voor haarquote:Op donderdag 10 augustus 2023 00:31 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Zo is zij echt niet anderen wel .
daarom imi en rupi eruit! marcia en isa mogen blijven...rare mirthequote:Op donderdag 10 augustus 2023 00:31 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Zo is zij echt niet anderen wel .
Wij zien wat ze doet,de bewoners daar niet.quote:Op donderdag 10 augustus 2023 00:34 schreef Thorelf het volgende:
[..]
daarom imi en rupi eruit! marcia en isa mogen blijven...rare mirthe
kloptquote:Op donderdag 10 augustus 2023 00:35 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Wij zien wat ze doet,de bewoners daar niet.
Ik heb alle vertrouwen in Wendy.Zelfs een eli gaat ze winnen.quote:Op donderdag 10 augustus 2023 00:35 schreef xsaskiax het volgende:
Zouden Isaac en Erik eigenlijk pijn in hun armen hebben na het gesprek???
Dat moet haast wel, zo vaak hebben ze Wendy voor/onder de bus gegooid, echt niet normaal, wat een lui
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |